abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88679599
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Lol, wut? :X
Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond haha _O-

Smeken voor seks ;(
Flappie, die ex van jouw is wel erg wanhopig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 november 2010 @ 21:31:52 #227
159915 -Menn0-
MNO
pi_88682044
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef jeice het volgende:
Gek genoeg zou ik nu een gat in de lucht springen als ik zo'n SMSje kreeg als Menno heeft gehad.
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.

Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....

Nou bedankt.....

Stom wijf! Zeg dan niks!
,,/
pi_88682110
Ik zal het nog iets vreemder vertellen, toen ik die laatste nacht met mijn ex lag toen ze het had uitgemaakt, lag ik er niet erg vrolijk bij met vochtige ogen, maar ze vroeg wel of ik nog opgewonden van haar werd. Dat was even zo enorm niet op zijn plaats. (oftewel, niet alleen de mannen doen dat)
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  zondag 14 november 2010 @ 02:46:19 #229
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_88691072
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.

Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit :')?
pi_88691853
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.

Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit :')?
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.

Het was voor haar nooit serieus, als ik het zo lees. Kom op zeg.. Verliefd in het begin, ruzie op een gegeven moment. Ik weet het niet... Laat maar :) Jullie hebben het weer opnieuw geprobeerd, het lukte niet. Het wordt dus ook niets in de toekomst. Loslaten zeg ik :) Echt, ze zegt dat ze van je houd, maar dat is alleen maar om jou gerust te stellen. Waarom zou ze het anders zeggen?
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88691857
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.

Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....

Nou bedankt.....

Stom wijf! Zeg dan niks!
Idd, zeg dan niks! Bah, beetje mindfucken met je...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88691877
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nou bedankt.....

Stom wijf! Zeg dan niks!
Inderdaad
Lekker dat ze het dan bij jou ff dumpt. :S
  zondag 14 november 2010 @ 04:51:27 #233
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_88691889
Moeite? Hmm kostte me meer moeite om er niet over heen te rijden met de auto, loslaten ergens vanaf de 5de verdieping zou zeker geen enkele moeite kosten.
Neh niks opgekropt lees ik, best alles goed verwerkt :).
When nothing goes right . . . go left.
pi_88696042
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]
Ja af en toe ben ik dat wel :P

Weet je dat ik soms gewoon zin heb om ruzie te gaan zoeken en mijn ex de huid vol te schelden als hij met iets aankomt? Dat in plaats van beleefd grenzen aan blijven geven. Maargoed, t voordeel van verstandig zijn is dat je er minder gezeik mee krijgt en het mij een hoop stress scheelt. Maar soms he!
Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.
pi_88696111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond haha _O-

Smeken voor seks ;(
Flappie, die ex van jouw is wel erg wanhopig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha! Ik dacht dat het iets typisch was voor mannen om toch bij het einde nog steeds seks te willen :P Nu zie ik dus van niet... Even andere conclusies trekken.
pi_88698411
Mijn ex vroeg ook om een laatste keer seks :P niet gedaan natuurlijk.
pi_88701003
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef Flappieee het volgende:

[..]

Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.
Ja he? Af en toe :P
Al ben ik eigenlijk bijna niet meer verdrietig of boos op hem vanwege dat het uit is, het is meer de irritatie, ik wil gewoon verder met mijn leven en niet blijven hangen doordat hij steeds met dat soort dingen aankomt.
pi_88721575
Sow, weer een weekje verder en ben echt nog maar heel weinig met haar bezig geweest...

Wanneer ik op mijn kamer ben gaat het perfect, natuurlijk veel met vrienden in de weer etc, maar als ik zoals vandaag weer thuis kom dan voel ik me nog steeds bij vlagen flink kut...

Ook lijkt het dat de mijn lichamelijke reacties op bijvoorbeeld het tegenkomen van mijn ex eerder sterker worden dan minder. Was gisteren aan het werk en zag haar in de verte lopen. Ben meteen terug het magazijn in gegaan en ik kwam erachter dat ik gewoon mijn hart in mn keel voelde kloppen en het helemaal warm had.

Niet omdat ik verliefd ben ofzo, het lijkt wel alsof ik op een bepaalde manier bang voor haar ben ofzo :D Heb nog altijd het idee dat ze me een oog uit wil steken, al is het 5 maanden later. Het idee dat ze nog elke mogelijkheid aan wil grijpen om mij op mn plek te zetten ter vergelding van mijn gedrag tegen haar toen...

Weet natuurlijk totaal niet of dat ook zo is, maargoed :P
pi_88722254
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef Bartinhoo het volgende:
Sow, weer een weekje verder en ben echt nog maar heel weinig met haar bezig geweest...

Wanneer ik op mijn kamer ben gaat het perfect, natuurlijk veel met vrienden in de weer etc, maar als ik zoals vandaag weer thuis kom dan voel ik me nog steeds bij vlagen flink kut...

Ook lijkt het dat de mijn lichamelijke reacties op bijvoorbeeld het tegenkomen van mijn ex eerder sterker worden dan minder. Was gisteren aan het werk en zag haar in de verte lopen. Ben meteen terug het magazijn in gegaan en ik kwam erachter dat ik gewoon mijn hart in mn keel voelde kloppen en het helemaal warm had.

Niet omdat ik verliefd ben ofzo, het lijkt wel alsof ik op een bepaalde manier bang voor haar ben ofzo :D Heb nog altijd het idee dat ze me een oog uit wil steken, al is het 5 maanden later. Het idee dat ze nog elke mogelijkheid aan wil grijpen om mij op mn plek te zetten ter vergelding van mijn gedrag tegen haar toen...

Weet natuurlijk totaal niet of dat ook zo is, maargoed :P
Goed om te horen. Ik dacht al dat een verandering van omgeving jou heel erg vooruit zou helpen. In zo'n klein dorpje met weinig afleiding en veel confrontatiekansen ga je jezelf uiteindelijk op zitten vreten.

Ik denk dat die vreemde reactie komt omdat je liever niet meer met haar geconfronteerd wil worden en dat je juist zo goed bezig bent dat je bang bent voor een terugval. Het is misschien een wilde gok, maar ik heb ook zoiets (niet dat de kans op terugval nog erg groot is hier :) )
  zondag 14 november 2010 @ 23:32:31 #240
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88722448
Ik ken het gevoel. Dat ze langs loopt en het echt, uit het niks ergens steekt en dat je zenuwachtig wordt. Maar dan is het een kwestie van knop om en doorgaan. Je kan er op die manier mee bezig blijven. Al is de een er sneller mee klaar dan de ander.

Ik heb ondertussen een beetje het gevoel dat ik me zelf enkel nog voor de gek zit te houden door me zelf zo kut te voelen over haar, omdat er genoeg andere dingen zijn waar mn energie beter naar uit kan. Het gaat steeds beter en ik voel me zo energiek en gelukkiger dan een tijd terug. Heb me vol overtuiging op nieuwe dingen gestort.

Zag haar laatst en we keken elkaar aan en zo. Heel onverwachts, maar het deed me niet zo heel veel meer. Ben lekker verder gegaan maar ik heb nu wel een mailtje gekregen van haar.

En die wil ik dan weer niet openen omdat ik bang ben voor wat er in staat. Bang voor een terugval dus. Ik wil eerst mijn eigen sores op de rails hebben voor ik weer met haar in gesprek ga.

Al ben ik wel echt tering benieuwd wat ze me gemaild heeft want ik had zelf het idee dat er geen reden meer was om met elkaar te praten. Alles was uitgesproken en afgehandeld en klaar.

Dus jah...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88723115
Lees het mailtje en stuur vervolgens dat je geen contact meer wil voorlopig. Dat is het beste maar ook lastig weet het zelf ook al te goed..
  zondag 14 november 2010 @ 23:56:56 #242
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88723312
Net gelezen, twee zinnen, komt er in mijn ogen op neer dat ze me mist of laat weten dat ze aan me denkt... al staat dat er niet letterlijk.
Mja. Geen idee wat ik er mee moet, ik zie nog wel of ik er op reageer.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88730881
Ben inderdaad bang voor een terugval, maar het ''bang'' zijn komt denk ik ook heel erg door het idee dat ik weet dat zij me nog zoveel pijn kan doen....

Ik wist tijdens de relatie al dat ze vrij kinderlijk was, en nadat het uitging kwam dat ook weer duidelijk naar voren. Toen ze hier begin september nog even was om '' bij te praten'' , vond ze het nodig om op hyves foto' s van haar en haar vakantiescharrel te laten zien...

Nu doet dat me echt totaal geen pijn, want het is zo doorzichtig dat gedrag. Maar op haar hyves kijken etc durf/doe ik nu echt niet meer. Voel overigens ook niet meer de behoefte maar toch ben ik benieuwd of ik het nu aan het verstoppen of aan het verwerken ben allemaal...

Stond vorige week in de snackbar en zij kwam binnen. Zij een paar mensen om me heen gedag, maar niets tegen mij. Toen ik wegging keek ze me even vluchtig aan, en ze snel '' doeg ''. En dat terwijl we een week eerder nog leuk hadden staan lullen .... Ik snap gewoon niet vanwaar dat gedrag, is ze ook verlegen voor mij? Of wil ze me af en toe nog steeds tegen de schenen schoppen...
  maandag 15 november 2010 @ 17:57:08 #244
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_88745768
Ik ben sinds zaterdag ook van mijn ex af :D Ze had hier nog een riem liggen, die heeft ze nu terug dus hoef ik nooit meer naar der om te kijken
  maandag 15 november 2010 @ 18:25:37 #245
324919 Eyjaf
pi_88746931

Als je de songtekst leest lijkt het op mijn situatie..
pi_88750846
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef Printerkabel het volgende:
Ik ben sinds zaterdag ook van mijn ex af :D Ze had hier nog een riem liggen, die heeft ze nu terug dus hoef ik nooit meer naar der om te kijken
Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?
  maandag 15 november 2010 @ 19:57:13 #247
324919 Eyjaf
pi_88751347
Ik kijk telkens op haar Girlsceneaccount wat ze heeft gepost :'). Waarom doe ik dit :r ?
  maandag 15 november 2010 @ 20:07:10 #248
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_88751877
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?
Beetje input geven, zodat jullie ook niet meer verdrietig zijn ~O>
pi_88766191
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben inderdaad bang voor een terugval, maar het ''bang'' zijn komt denk ik ook heel erg door het idee dat ik weet dat zij me nog zoveel pijn kan doen....

Ik wist tijdens de relatie al dat ze vrij kinderlijk was, en nadat het uitging kwam dat ook weer duidelijk naar voren. Toen ze hier begin september nog even was om '' bij te praten'' , vond ze het nodig om op hyves foto' s van haar en haar vakantiescharrel te laten zien...

Nu doet dat me echt totaal geen pijn, want het is zo doorzichtig dat gedrag. Maar op haar hyves kijken etc durf/doe ik nu echt niet meer. Voel overigens ook niet meer de behoefte maar toch ben ik benieuwd of ik het nu aan het verstoppen of aan het verwerken ben allemaal...

Stond vorige week in de snackbar en zij kwam binnen. Zij een paar mensen om me heen gedag, maar niets tegen mij. Toen ik wegging keek ze me even vluchtig aan, en ze snel '' doeg ''. En dat terwijl we een week eerder nog leuk hadden staan lullen .... Ik snap gewoon niet vanwaar dat gedrag, is ze ook verlegen voor mij? Of wil ze me af en toe nog steeds tegen de schenen schoppen...
Hoezo kan ze jou nog veel pijn doen? Het is uit, het gaat niet meer goed komen, dus wat zou ze je nog kunnen doen? Als ze met een ander neemt is het voor jou alleen maar duidelijker dat het niet goed gaat komen en dat zou in je voordeel moeten werken.

Dat met Hyves of Facebook heb ik ook hoor. Het doet natuurlijk nog wel even iets als je wat van haar leest daarop. Het is alleen zo dat je eigenlijk niet meer dat soort dingen moet kijken, want ze is geen onderdeel meer van je leven.
Wel raar overigens, heb mijn ex op Hyves en Twitter geblokkeerd, maar niet op Facebook omdat ze daar amper actief was, maar nu wordt ze opeens op Facebook actief, achja, ik lig er al lang niet meer wakker van.

Dat incident in de snackbar is waarschijnlijk ook omdat ze het pijnlijk vindt om met jou geconfronteerd te worden. Denk er niet te veel aan ;)
pi_88769258
Ik weet dat het niet meer goed gaat komen, en voor het eerst sinds die 5 maanden heb ik de laatste weken zelf ook het gevoel dat ik haar ook ECHT niet meer terug wil...

Heb dat vaker gezegd, maar stiekem wist ik altijd vanbinnen dat ik haar meteen terug zou nemen wanneer ze hier voor de deur zou staan...

Nog steeds heb ik echter best veel gevoelens voor haar, ik kan dat niet helpen. Alleen daarom al kan ze me pijn doen met bepaalde dingen.. Heb dat zelf niet in de hand...

Het doet me nog altijd wat dat we elkaar echt nooit meer spreken, had dat echt nooit verwacht....
Ik hoop dat die totale desinteresse inderdaad komt omdat ze zichzelf wilt beschermen, net zoals bij mij het geval is, maar ik vrees dat dit niet het geval is en ze onze hele relatie gewoon zoveel mogelijk uit haar geheugen heeft gewist..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')