Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef jeice het volgende:
Gek genoeg zou ik nu een gat in de lucht springen als ik zo'n SMSje kreeg als Menno heeft gehad.
quote:Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.
Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit?
Het was voor haar nooit serieus, als ik het zo lees. Kom op zeg.. Verliefd in het begin, ruzie op een gegeven moment. Ik weet het niet... Laat maarquote:Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.
Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit?
Idd, zeg dan niks! Bah, beetje mindfucken met je...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.
Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....
Nou bedankt.....
Stom wijf! Zeg dan niks!
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.
Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....
Nou bedankt.....
Stom wijf! Zeg dan niks!
Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja af en toe ben ik dat wel
Weet je dat ik soms gewoon zin heb om ruzie te gaan zoeken en mijn ex de huid vol te schelden als hij met iets aankomt? Dat in plaats van beleefd grenzen aan blijven geven. Maargoed, t voordeel van verstandig zijn is dat je er minder gezeik mee krijgt en het mij een hoop stress scheelt. Maar soms he!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond haha![]()
Smeken voor seks![]()
Flappie, die ex van jouw is wel erg wanhopig.Hahahaha! Ik dacht dat het iets typisch was voor mannen om toch bij het einde nog steeds seks te willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zie ik dus van niet... Even andere conclusies trekken.
Ja he? Af en toequote:Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.
Goed om te horen. Ik dacht al dat een verandering van omgeving jou heel erg vooruit zou helpen. In zo'n klein dorpje met weinig afleiding en veel confrontatiekansen ga je jezelf uiteindelijk op zitten vreten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef Bartinhoo het volgende:
Sow, weer een weekje verder en ben echt nog maar heel weinig met haar bezig geweest...
Wanneer ik op mijn kamer ben gaat het perfect, natuurlijk veel met vrienden in de weer etc, maar als ik zoals vandaag weer thuis kom dan voel ik me nog steeds bij vlagen flink kut...
Ook lijkt het dat de mijn lichamelijke reacties op bijvoorbeeld het tegenkomen van mijn ex eerder sterker worden dan minder. Was gisteren aan het werk en zag haar in de verte lopen. Ben meteen terug het magazijn in gegaan en ik kwam erachter dat ik gewoon mijn hart in mn keel voelde kloppen en het helemaal warm had.
Niet omdat ik verliefd ben ofzo, het lijkt wel alsof ik op een bepaalde manier bang voor haar ben ofzoHeb nog altijd het idee dat ze me een oog uit wil steken, al is het 5 maanden later. Het idee dat ze nog elke mogelijkheid aan wil grijpen om mij op mn plek te zetten ter vergelding van mijn gedrag tegen haar toen...
Weet natuurlijk totaal niet of dat ook zo is, maargoed
Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?quote:Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef Printerkabel het volgende:
Ik ben sinds zaterdag ook van mijn ex afZe had hier nog een riem liggen, die heeft ze nu terug dus hoef ik nooit meer naar der om te kijken
Beetje input geven, zodat jullie ook niet meer verdrietig zijnquote:Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?
Hoezo kan ze jou nog veel pijn doen? Het is uit, het gaat niet meer goed komen, dus wat zou ze je nog kunnen doen? Als ze met een ander neemt is het voor jou alleen maar duidelijker dat het niet goed gaat komen en dat zou in je voordeel moeten werken.quote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben inderdaad bang voor een terugval, maar het ''bang'' zijn komt denk ik ook heel erg door het idee dat ik weet dat zij me nog zoveel pijn kan doen....
Ik wist tijdens de relatie al dat ze vrij kinderlijk was, en nadat het uitging kwam dat ook weer duidelijk naar voren. Toen ze hier begin september nog even was om '' bij te praten'' , vond ze het nodig om op hyves foto' s van haar en haar vakantiescharrel te laten zien...
Nu doet dat me echt totaal geen pijn, want het is zo doorzichtig dat gedrag. Maar op haar hyves kijken etc durf/doe ik nu echt niet meer. Voel overigens ook niet meer de behoefte maar toch ben ik benieuwd of ik het nu aan het verstoppen of aan het verwerken ben allemaal...
Stond vorige week in de snackbar en zij kwam binnen. Zij een paar mensen om me heen gedag, maar niets tegen mij. Toen ik wegging keek ze me even vluchtig aan, en ze snel '' doeg ''. En dat terwijl we een week eerder nog leuk hadden staan lullen .... Ik snap gewoon niet vanwaar dat gedrag, is ze ook verlegen voor mij? Of wil ze me af en toe nog steeds tegen de schenen schoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |