abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 00:06:25 #201
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88579828
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Pan.da het volgende:
Bij ons was/is het dat we elkaar heel graag weer terugwillen/wilden maar we dat beide niet duidelijk naar elkaar communiceerden. Tsja, en als je dan bezig bent met loslaten (en in mijn geval ook met iemand naar bed gaat) en daarna gaat verkondigen dat je ex weer terug wilt... Moeilijk moeilijk ;)

Ach, moest het gewoon kwijt dat ik nog van haar hou en nu is er een last van mijn schouders af. Neukertje weet het, ex weet het en ik zit niet meer te piekeren over hoe ik het ga handelen, maar wacht rustig af. Ex houdt overigens ook nog veel van me, maar die heb ik ff goed in een dal weten te pushen door te zeggen dat ik met een ander naar bed ben geweest, terwijl zij hele goede hoop had dat het goed zou komen tussen ons.

Zolang we elkaar in de toekomst maar niet met de nek aankijken, als we elkaar nog tegenkomen.

The saga soap continues...
Dat klinkt best wel als "like i give a shit!" :')
Echt zo een houding zou ik ook nodig hebben, maar ik hoor mij zelf daar toch wel praten in de eerste alinea.

Echt he, op het moment dat wij tegen over elkaar zaten om het weer goed te maken en bij elkaar terug te komen, moet ze nog ff vragen of ik al een ander had gedate... :|W Wtf.
Tijden later met de mededeling komen dat we wel veel gepraat hebben en dat het dan blijkbaar toch niet ging werken. Niet als je de hele tijd maar elkaars fouten aan het verkondigen bent, ipv te bespreken wat je van elkaar wenst mocht je met elkaar door willen. Zo kom je nergenssss

Echt jonge. De ene facepalm na de andere. Lekker zo, dat overdenken.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88587478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:06 schreef MOD het volgende:

[..]

Dat klinkt best wel als "like i give a shit!" :')
Echt zo een houding zou ik ook nodig hebben, maar ik hoor mij zelf daar toch wel praten in de eerste alinea.

Echt he, op het moment dat wij tegen over elkaar zaten om het weer goed te maken en bij elkaar terug te komen, moet ze nog ff vragen of ik al een ander had gedate... :|W Wtf.
Tijden later met de mededeling komen dat we wel veel gepraat hebben en dat het dan blijkbaar toch niet ging werken. Niet als je de hele tijd maar elkaars fouten aan het verkondigen bent, ipv te bespreken wat je van elkaar wenst mocht je met elkaar door willen. Zo kom je nergenssss

Echt jonge. De ene facepalm na de andere. Lekker zo, dat overdenken.
I do give a shit :) Maar er hing een molensteen om mijn nek en die is nu weg. Kan het gevoel niet omschrijven. Heb toegegeven en er is een last weg.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  FOK!fotograaf donderdag 11 november 2010 @ 18:05:56 #203
159915 -Menn0-
MNO
pi_88602570
Waarom ik het smsje raar vond is dat elke keer als ik haar sprak ze heel erg duidelijk maakte dat ze me niet wilde spreken en zien. Dus ik laat niks van me horen en stuurt zij opeens ik mis je..... Strange..

Maja ze belde gister en na een heel gesprek over het weer enzo (......) waarin ze veel te aardig was kwam de aap uit de mouw. "Zal ik je binnenkort nog een keer bellen?" Dus ik zei dat ze weet hoe ik over haar denk en als zij het idee heeft dat ik er beter mee om ga als ik d'r steeds zie dat ze het mis heeft. Toen begon ze te huilen en zij ze dat ze mij zo miste. Ik heb gezegd bel na het weekend maar (ze gaat weekendje weg) dan bespreken we het dan wel.
,,/
pi_88603325
Ik had mijn ex die ik graag terug wilde een heel lange brief geschreven wat ik nog voor haar voelde, 6 pagina's, zonder te zeuren, te manipuleren of te beschuldigen. Ze was erg overdonderd en maandagavond ben ik weer bij haar langs geweest. Samen gegeten, borrels gedronken en er tijdens de avond allebei achter gekomen dat het niet meer werkte.

Wel nog samen geslapen, ik niet veel, wel alle tijd dat ik wakker lag nog naar haar liggen kijken in het volle besef dat dit de laatste keer zo was.

En nu heeft ze een gedicht van me gehad, dat ik haar loslaat, respecteer zoals ze is, en haar niets kwalijk neem.
Een goed gevoel, alles gedaan om het te redden, samen besloten van niet, en op een mooie manier afscheid genomen.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_88605278
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Wel nog samen geslapen, ik niet veel, wel alle tijd dat ik wakker lag nog naar haar liggen kijken in het volle besef dat dit de laatste keer zo was.

Dat lijkt me een kwelling, damn.

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt de nacht voordat ze 6 maanden naar het buitenland ging, en dat was al heftig. Laat staan als je weet dat het nu definitief is.
pi_88608262
Ik was ook wel degene die voordat we gingen slapen enorm emotioneel was, eigenlijk nogal ontroostbaar. Ze heeft dat wonderlijk goed opgepakt.
Maar je hebt de tijd om heel wat op een rij te zetten als je daarna nog 5 uur kan kijken, de volgende dag nog een paar keer erg treurig geweest, en nu gaat het langzamerhand weer beter.

De kwelling was meer voor die tijd, het afwijzende in al haar gebaren, hand terugtrekken, niet ingaan op mijn woorden, me niet aankijken. Dan besef je dat het weer uit je vingers glipt.
Pas toen ik haar vroeg om me aan te kijken, en haar zei dat het niet meer werkte kwam het hoge woord er ook bij haar uit.
pi_88608858
Zo grappig, mijn ex woont zo dichtbij, enkele straten maar kom hem nooit tegen. Gelukkig maar denk.
Maar dacht van de week hem te zien in auto met deuk en lamp kapot :+
ach care,
het is maar goed dat het over is, ik wil voor mezelf kiezen en niet weer laten gebeuren wat nu is gebeurt.
er zijn dingen gebeurt die gewoon niet door de beugel kunnen waar ik nog last van heb.

En nu gaat het alles gewoon erg goed met mijn nieuwe vriend.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88614010
Ohja en je hoort vaak mensen zeggen dat je alles moet weggooien wat met je ex te maken heeft, maar dat zou ik niet eens kunnen want vrijwel alles hier komt van mijn ex af :')

Ik was 16 toen ik iets met hem kreeg, heb 2 jaar gehad, in die tijd ben ik ook veranderd qua persoon dus veel kleding e.d. is van hem afkomstig (gekregen), samen gekocht. Daarom is het lastig om de dingen die met mijn ex te maken hebben uit mijn leven te halen.

Mijn laptop, deels door mijn ex betaald, telefoon van mijn ex zijn abonnement, kleren vrijwel allemaal met hem gehaald, jassen/laarzen met hem, spullen met hem, het is gewoon niet te doen om het weg te halen dan heb ik niets meer. Maar omdat het zo veel is herinnert me ook niets aan hem meer.

maar gewoon aan hee, wat is dat voor leuk lief iets of noem maar op.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88614205
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat lijkt me een kwelling, damn.

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt de nacht voordat ze 6 maanden naar het buitenland ging, en dat was al heftig. Laat staan als je weet dat het nu definitief is.
Heb ik ook meegemaakt. Inderdaad heftig!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88634277
Ik moet zeggen dat ik ook zo'n nacht heb gehad. Alleen was ik degene die er toen een punt achter had gezet en mijn vriend (nu dus ex) wou dat ik nog bleef. Geloof me voor beide partijen is het een kwelling. Ik voel me er nu nog schuldig over en voel me nog steeds een groot kutwijf...

Aan de ene kant ga je kapot van het verdriet van de ander (en je eigen verdriet) en wil je die gene troosten, maar aan de andere kant kun je gewoon niks doen omdat jij degene bent die de stekker eruit heb getrokken. Ik kon mezelf geen juiste houding aangeven. Het was de ergste nacht die ik tot nu toe heb meegemaakt. Vooral ook omdat hij maar bleef huilen en bleef zeggen dat hij je zo ging missen. Bleef vragen om een laatste keer seks, wat moet je dan ik godsnaam doen? Emotioneel gezien ga je daaraan kapot en ik schaam me nu zo, dat ik zo afstandelijk deed en af en toe zelfs bijna gemeen.... Maar ik wist gewoon niet wat ik moest doen en zeggen :(

Van al het verdriet wat ik nu heb is voornamelijk mijn schuldgevoel het moeilijkst om mee om te gaan... Ik vind het zo erg dat je een ander zoveel verdriet aan kan doen...
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:35:11 #211
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88637288
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef Flappieee het volgende:
Bleef vragen om een laatste keer seks,
Lol, wut? :X
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88640374
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik dacht stiekem precies hetzelfde.

Wel typisch een mannending :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:32:43 #213
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88641517
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:51 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik dacht stiekem precies hetzelfde.

Wel typisch een mannending :D
Mja, gezien zijn dramatische reactie zou je denken dat er belangrijkere zaken zouden zijn dan een laatste keer seks. Lijkt me ook niet echt leuk trouwens.
pi_88641597
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:32 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Mja, gezien zijn dramatische reactie zou je denken dat er belangrijkere zaken zouden zijn dan een laatste keer seks. Lijkt me ook niet echt leuk trouwens.
Mij ook niet, kun je daar wel van genieten?
Hahaha beetje janken tijdens de seks :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:45:40 #215
25878 MOD
pi_88643163
Toch weer een rare dag vandaag. Sta je in de kantine doodleuk koffie te bestellen.. Sta ik dus een beetje rond me heen te kijken als of er niks aan de hand was, vet blij muziek te luisteren, kijk ik achterom, zie ik zo een meid zitten die in eens een knipoog geeft. Ik had het niet echt door of zo dus ik kijk verder om me heen en dacht "Huh.. knipoog.." Dus ik kijk nog een keer, zit mn ex daar thee te leuten. Geeft ze nog een keer een knipoog. 8)7 Godver wat een lekker wijf is dat in eens zeg. Maar ja, heb je niks aan :') Ik vroeg of alles goed was -> "Alles goed? :D" En dat was het.. Dus okay, toen ging ik verder leven.

Verdomme ik mis haar
pi_88644777
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef Flappieee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook zo'n nacht heb gehad. Alleen was ik degene die er toen een punt achter had gezet en mijn vriend (nu dus ex) wou dat ik nog bleef. Geloof me voor beide partijen is het een kwelling. Ik voel me er nu nog schuldig over en voel me nog steeds een groot kutwijf...

Aan de ene kant ga je kapot van het verdriet van de ander (en je eigen verdriet) en wil je die gene troosten, maar aan de andere kant kun je gewoon niks doen omdat jij degene bent die de stekker eruit heb getrokken. Ik kon mezelf geen juiste houding aangeven. Het was de ergste nacht die ik tot nu toe heb meegemaakt. Vooral ook omdat hij maar bleef huilen en bleef zeggen dat hij je zo ging missen. Bleef vragen om een laatste keer seks, wat moet je dan ik godsnaam doen? Emotioneel gezien ga je daaraan kapot en ik schaam me nu zo, dat ik zo afstandelijk deed en af en toe zelfs bijna gemeen.... Maar ik wist gewoon niet wat ik moest doen en zeggen :(

Van al het verdriet wat ik nu heb is voornamelijk mijn schuldgevoel het moeilijkst om mee om te gaan... Ik vind het zo erg dat je een ander zoveel verdriet aan kan doen...
Dat lijkt me ook wel erg idd als je degene bent die de stap heeft gezet. Maar een ik kon absoluut geen seks meer met mijn vriendin hebben, dat lukt me niet met iemand die me net heeft afgewezen. Zij was zelf ook erg triest en verontschuldigde zich dat ze er zo'n puinhoop van maakte.
Het is nu 4 dagen geleden, en nog niet echt veel draaglijker, de film blijft zich maar herhalen.
pi_88661250
Ik mis soms wel de seks met mijn ex. Maar dat is meer omdat ik behoefte heb aan seks en hij in de periode dat het goed ging best wel goed in bed was.

Ik zou trouwens niet meer met hem in bed stappen voor een laatste keer.
pi_88661892
Als ik terug denk aan mn ex is wel vaak sex gerelateerd ook. Zou dr nog wel terug willen maar telkens als ik contact met dr heb (via msn) loopt het vaak uit op elkaar verkeerd begrijpen lijkt het, soms ook ruzie. Ze toont echt geen humor een grapje wordt doodserieus genomen. Beter om dr helemaal nooit meer aan te spreken maar dat lukt dan weer niet. Toen ik het heel druk had met werk en drie weken niet online was sprak ze me wel meteen aan toen ik weer een keer online kwam. Dat zijn van die tegenstrijdige signalen. Maar miss was het gewoon interesse ofzo.. :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:37:44 #219
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88662833
Dat soort dingen moet je ook niet via msn of chat doen.
pi_88666000
Gek genoeg zou ik nu een gat in de lucht springen als ik zo'n SMSje kreeg als Menno heeft gehad. Het is nog geen 3 weken geleden dat m'n ex de relatie verbrak en sindsdien is er een hoop gebeurd (zoals te lezen in Vermoedens dat vriendin vreemdgaat ) Maar blijkbaar zit ik nog vol in de ontkenningsfase van het liefdesverdriet want als ze vanavond zou zeggen: "ik mis je" dan zou m'n hoop meteen een heel stuk groter worden. Ik zou zelfs denken: er is een hoop werk aan de winkel, maar dit gaat vast goedkomen.

Het is alleen niet reeel, dat weet ik wel. Gister hebben we voor het eerst in 8 jaar absoluut geen contact met elkaar gehad. Dat was wel vreemd. Ook in de 2,5 week dat het nu voorbij is hebben we steeds contact gehad; dan wel via SMS, telefoon, mail of RL elkaar zien. Da's natuurlijk ook niet goed. Gek genoeg heeft zij steeds contact op genomen als ik dat een dag niet heb gedaan en ook bij bijv. mijn ouders heeft ze te kennen gegeven graag dit weekend nog contact te houden. Dit weekend gaat ze oververhuizen naar haar nieuwe (tijdelijke) appartementje. Als ik op de Hyves van m'n ex-schoonzusje kijk staat daar: "m'n zus helpen verhuizen naar haar nieuwe huisje". Ik moet daar maar niet meer naar kijken want het is vreemd en doet pijn.

Als het aan haar ligt blijven we vrienden, ze heeft me van de week zelfs al uitgenodigd om er een keer te komen eten. Maar dit is voor mij geen optie, iig niet op dit moment. Misschien over een aantal maanden als het wat beter met me gaat maar nu kan en wil ik haar beter even niet zien. Ik ben bijvoorbeeld gister ook door haar beste vriendin uitgenodigd voor haar verjaardag begin december. Maar ook dat doe ik niet denk ik... als ik haar dan weer zie doet het pijn, als ze er met een nieuwe lover loopt (je weet het niet...) dan zou ik het helemaal niet weten. Ik neem iig geen contact meer op met haar en ik hoop ook dat ze dat voorlopig niet met mij doet. Ze weet iig dat ik dat even niet wil.

Dat is de enige manier waarop ik kan stoppen met hoop houden. Ik denk nu af en toe nog steeds: "Ach ze komt nog wel een keer tot inkeer. Wij waren een prima koppel en we pasten super bij elkaar, misschien dat ze volgende week wel SMSt dat ze er toch wel spijt van heeft" Maar dat zit er gewoon niet in, en dat heb ik maar te accepteren. Vandaag gewoon weer lekker geen contact met elkaar, vanavond weg met vrienden, en dan zien we morgen wel weer wat de dag brengt :) Ik lijk er makkelijk over te doen, maar inwendig ben ik nog steeds stuk van de breuk en hoe het gelopen is. Ik mis haar ondanks alles gewoon nog steeds.
pi_88666171
quote:

[..]

Ja, zoiets had ik dus ook. Heb het ook niet gedaan hoor,zou me niet kunnen voorstellen hoe je zoiets in godsnaam moet gaan doen. Pure kwelling lijkt me..

Ik hoop alleen dat die schuldgevoelens wat minder worden...
pi_88666238
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef De_Melkboer het volgende:

[..]

Het is nu 4 dagen geleden, en nog niet echt veel draaglijker, de film blijft zich maar herhalen.
Kan ik me voorstellen, je moet het wat tijd geven. Ik kan niet zeggen dat het verdriet minder wordt, maar ik kan wel zeggen dat het in ieder geval dragelijker wordt.

Ik mis hem nog steeds en heb nog steeds verdriet, maar het leven gaat nou eenmaal door.
pi_88666324
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

Ik zou trouwens niet meer met hem in bed stappen voor een laatste keer.
Verstandig! :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:38:27 #224
189961 ex
aperture science
pi_88671004
Hmm net me ex weer even gezien en het contact gaat steeds beter lijkt :), we hebben totaal geen ruzie meer en kunnen normaal praten met elkaar.. Op een bepaald moment kwam er een knuffel en voelde ik weer een duidelijke vonk aan allebei de kanten..

Dit vond ik een goed moment om haar de deur uit te zetten :P want ik ben nog niet toe aan een relatie :). Verder was mijn ex er zo een die ook altijd met haar telefoon sleepte maar ik sprak laatst haar huis genoot en ze schijnt dat dus nu nog steeds te doen.

Ach anyway, ik ben er nog steeds veel mee bezig, in me hoofd dan. Maar het word wel minder pijnlijk/lastig.
The cake is a lie!
pi_88672790
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:50 schreef Flappieee het volgende:

[..]

Verstandig! :P
Ja af en toe ben ik dat wel :P

Weet je dat ik soms gewoon zin heb om ruzie te gaan zoeken en mijn ex de huid vol te schelden als hij met iets aankomt? Dat in plaats van beleefd grenzen aan blijven geven. Maargoed, t voordeel van verstandig zijn is dat je er minder gezeik mee krijgt en het mij een hoop stress scheelt. Maar soms he!
pi_88679599
quote:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond haha _O-

Smeken voor seks ;(
Flappie, die ex van jouw is wel erg wanhopig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 november 2010 @ 21:31:52 #227
159915 -Menn0-
MNO
pi_88682044
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef jeice het volgende:
Gek genoeg zou ik nu een gat in de lucht springen als ik zo'n SMSje kreeg als Menno heeft gehad.
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.

Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....

Nou bedankt.....

Stom wijf! Zeg dan niks!
,,/
pi_88682110
Ik zal het nog iets vreemder vertellen, toen ik die laatste nacht met mijn ex lag toen ze het had uitgemaakt, lag ik er niet erg vrolijk bij met vochtige ogen, maar ze vroeg wel of ik nog opgewonden van haar werd. Dat was even zo enorm niet op zijn plaats. (oftewel, niet alleen de mannen doen dat)
  zondag 14 november 2010 @ 02:46:19 #229
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_88691072
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.

Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit :')?
pi_88691853
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.

Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit :')?
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.

Het was voor haar nooit serieus, als ik het zo lees. Kom op zeg.. Verliefd in het begin, ruzie op een gegeven moment. Ik weet het niet... Laat maar :) Jullie hebben het weer opnieuw geprobeerd, het lukte niet. Het wordt dus ook niets in de toekomst. Loslaten zeg ik :) Echt, ze zegt dat ze van je houd, maar dat is alleen maar om jou gerust te stellen. Waarom zou ze het anders zeggen?
pi_88691857
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.

Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....

Nou bedankt.....

Stom wijf! Zeg dan niks!
Idd, zeg dan niks! Bah, beetje mindfucken met je...
pi_88691877
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nou bedankt.....

Stom wijf! Zeg dan niks!
Inderdaad
Lekker dat ze het dan bij jou ff dumpt. :S
  zondag 14 november 2010 @ 04:51:27 #233
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_88691889
Moeite? Hmm kostte me meer moeite om er niet over heen te rijden met de auto, loslaten ergens vanaf de 5de verdieping zou zeker geen enkele moeite kosten.
Neh niks opgekropt lees ik, best alles goed verwerkt :).
When nothing goes right . . . go left.
pi_88696042
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]
Ja af en toe ben ik dat wel :P

Weet je dat ik soms gewoon zin heb om ruzie te gaan zoeken en mijn ex de huid vol te schelden als hij met iets aankomt? Dat in plaats van beleefd grenzen aan blijven geven. Maargoed, t voordeel van verstandig zijn is dat je er minder gezeik mee krijgt en het mij een hoop stress scheelt. Maar soms he!
Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.
pi_88696111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond haha _O-

Smeken voor seks ;(
Flappie, die ex van jouw is wel erg wanhopig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha! Ik dacht dat het iets typisch was voor mannen om toch bij het einde nog steeds seks te willen :P Nu zie ik dus van niet... Even andere conclusies trekken.
pi_88698411
Mijn ex vroeg ook om een laatste keer seks :P niet gedaan natuurlijk.
pi_88701003
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef Flappieee het volgende:

[..]

Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.
Ja he? Af en toe :P
Al ben ik eigenlijk bijna niet meer verdrietig of boos op hem vanwege dat het uit is, het is meer de irritatie, ik wil gewoon verder met mijn leven en niet blijven hangen doordat hij steeds met dat soort dingen aankomt.
pi_88721575
Sow, weer een weekje verder en ben echt nog maar heel weinig met haar bezig geweest...

Wanneer ik op mijn kamer ben gaat het perfect, natuurlijk veel met vrienden in de weer etc, maar als ik zoals vandaag weer thuis kom dan voel ik me nog steeds bij vlagen flink kut...

Ook lijkt het dat de mijn lichamelijke reacties op bijvoorbeeld het tegenkomen van mijn ex eerder sterker worden dan minder. Was gisteren aan het werk en zag haar in de verte lopen. Ben meteen terug het magazijn in gegaan en ik kwam erachter dat ik gewoon mijn hart in mn keel voelde kloppen en het helemaal warm had.

Niet omdat ik verliefd ben ofzo, het lijkt wel alsof ik op een bepaalde manier bang voor haar ben ofzo :D Heb nog altijd het idee dat ze me een oog uit wil steken, al is het 5 maanden later. Het idee dat ze nog elke mogelijkheid aan wil grijpen om mij op mn plek te zetten ter vergelding van mijn gedrag tegen haar toen...

Weet natuurlijk totaal niet of dat ook zo is, maargoed :P
pi_88722254
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef Bartinhoo het volgende:
Sow, weer een weekje verder en ben echt nog maar heel weinig met haar bezig geweest...

Wanneer ik op mijn kamer ben gaat het perfect, natuurlijk veel met vrienden in de weer etc, maar als ik zoals vandaag weer thuis kom dan voel ik me nog steeds bij vlagen flink kut...

Ook lijkt het dat de mijn lichamelijke reacties op bijvoorbeeld het tegenkomen van mijn ex eerder sterker worden dan minder. Was gisteren aan het werk en zag haar in de verte lopen. Ben meteen terug het magazijn in gegaan en ik kwam erachter dat ik gewoon mijn hart in mn keel voelde kloppen en het helemaal warm had.

Niet omdat ik verliefd ben ofzo, het lijkt wel alsof ik op een bepaalde manier bang voor haar ben ofzo :D Heb nog altijd het idee dat ze me een oog uit wil steken, al is het 5 maanden later. Het idee dat ze nog elke mogelijkheid aan wil grijpen om mij op mn plek te zetten ter vergelding van mijn gedrag tegen haar toen...

Weet natuurlijk totaal niet of dat ook zo is, maargoed :P
Goed om te horen. Ik dacht al dat een verandering van omgeving jou heel erg vooruit zou helpen. In zo'n klein dorpje met weinig afleiding en veel confrontatiekansen ga je jezelf uiteindelijk op zitten vreten.

Ik denk dat die vreemde reactie komt omdat je liever niet meer met haar geconfronteerd wil worden en dat je juist zo goed bezig bent dat je bang bent voor een terugval. Het is misschien een wilde gok, maar ik heb ook zoiets (niet dat de kans op terugval nog erg groot is hier :) )
  zondag 14 november 2010 @ 23:32:31 #240
25878 MOD
pi_88722448
Ik ken het gevoel. Dat ze langs loopt en het echt, uit het niks ergens steekt en dat je zenuwachtig wordt. Maar dan is het een kwestie van knop om en doorgaan. Je kan er op die manier mee bezig blijven. Al is de een er sneller mee klaar dan de ander.

Ik heb ondertussen een beetje het gevoel dat ik me zelf enkel nog voor de gek zit te houden door me zelf zo kut te voelen over haar, omdat er genoeg andere dingen zijn waar mn energie beter naar uit kan. Het gaat steeds beter en ik voel me zo energiek en gelukkiger dan een tijd terug. Heb me vol overtuiging op nieuwe dingen gestort.

Zag haar laatst en we keken elkaar aan en zo. Heel onverwachts, maar het deed me niet zo heel veel meer. Ben lekker verder gegaan maar ik heb nu wel een mailtje gekregen van haar.

En die wil ik dan weer niet openen omdat ik bang ben voor wat er in staat. Bang voor een terugval dus. Ik wil eerst mijn eigen sores op de rails hebben voor ik weer met haar in gesprek ga.

Al ben ik wel echt tering benieuwd wat ze me gemaild heeft want ik had zelf het idee dat er geen reden meer was om met elkaar te praten. Alles was uitgesproken en afgehandeld en klaar.

Dus jah...
pi_88723115
Lees het mailtje en stuur vervolgens dat je geen contact meer wil voorlopig. Dat is het beste maar ook lastig weet het zelf ook al te goed..
  zondag 14 november 2010 @ 23:56:56 #242
25878 MOD
pi_88723312
Net gelezen, twee zinnen, komt er in mijn ogen op neer dat ze me mist of laat weten dat ze aan me denkt... al staat dat er niet letterlijk.
Mja. Geen idee wat ik er mee moet, ik zie nog wel of ik er op reageer.
pi_88730881
Ben inderdaad bang voor een terugval, maar het ''bang'' zijn komt denk ik ook heel erg door het idee dat ik weet dat zij me nog zoveel pijn kan doen....

Ik wist tijdens de relatie al dat ze vrij kinderlijk was, en nadat het uitging kwam dat ook weer duidelijk naar voren. Toen ze hier begin september nog even was om '' bij te praten'' , vond ze het nodig om op hyves foto' s van haar en haar vakantiescharrel te laten zien...

Nu doet dat me echt totaal geen pijn, want het is zo doorzichtig dat gedrag. Maar op haar hyves kijken etc durf/doe ik nu echt niet meer. Voel overigens ook niet meer de behoefte maar toch ben ik benieuwd of ik het nu aan het verstoppen of aan het verwerken ben allemaal...

Stond vorige week in de snackbar en zij kwam binnen. Zij een paar mensen om me heen gedag, maar niets tegen mij. Toen ik wegging keek ze me even vluchtig aan, en ze snel '' doeg ''. En dat terwijl we een week eerder nog leuk hadden staan lullen .... Ik snap gewoon niet vanwaar dat gedrag, is ze ook verlegen voor mij? Of wil ze me af en toe nog steeds tegen de schenen schoppen...
  maandag 15 november 2010 @ 17:57:08 #244
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_88745768
Ik ben sinds zaterdag ook van mijn ex af :D Ze had hier nog een riem liggen, die heeft ze nu terug dus hoef ik nooit meer naar der om te kijken
  maandag 15 november 2010 @ 18:25:37 #245
324919 Eyjaf
pi_88746931

Als je de songtekst leest lijkt het op mijn situatie..
pi_88750846
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef Printerkabel het volgende:
Ik ben sinds zaterdag ook van mijn ex af :D Ze had hier nog een riem liggen, die heeft ze nu terug dus hoef ik nooit meer naar der om te kijken
Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?
  maandag 15 november 2010 @ 19:57:13 #247
324919 Eyjaf
pi_88751347
Ik kijk telkens op haar Girlsceneaccount wat ze heeft gepost :'). Waarom doe ik dit :r ?
  maandag 15 november 2010 @ 20:07:10 #248
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_88751877
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?
Beetje input geven, zodat jullie ook niet meer verdrietig zijn ~O>
pi_88766191
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben inderdaad bang voor een terugval, maar het ''bang'' zijn komt denk ik ook heel erg door het idee dat ik weet dat zij me nog zoveel pijn kan doen....

Ik wist tijdens de relatie al dat ze vrij kinderlijk was, en nadat het uitging kwam dat ook weer duidelijk naar voren. Toen ze hier begin september nog even was om '' bij te praten'' , vond ze het nodig om op hyves foto' s van haar en haar vakantiescharrel te laten zien...

Nu doet dat me echt totaal geen pijn, want het is zo doorzichtig dat gedrag. Maar op haar hyves kijken etc durf/doe ik nu echt niet meer. Voel overigens ook niet meer de behoefte maar toch ben ik benieuwd of ik het nu aan het verstoppen of aan het verwerken ben allemaal...

Stond vorige week in de snackbar en zij kwam binnen. Zij een paar mensen om me heen gedag, maar niets tegen mij. Toen ik wegging keek ze me even vluchtig aan, en ze snel '' doeg ''. En dat terwijl we een week eerder nog leuk hadden staan lullen .... Ik snap gewoon niet vanwaar dat gedrag, is ze ook verlegen voor mij? Of wil ze me af en toe nog steeds tegen de schenen schoppen...
Hoezo kan ze jou nog veel pijn doen? Het is uit, het gaat niet meer goed komen, dus wat zou ze je nog kunnen doen? Als ze met een ander neemt is het voor jou alleen maar duidelijker dat het niet goed gaat komen en dat zou in je voordeel moeten werken.

Dat met Hyves of Facebook heb ik ook hoor. Het doet natuurlijk nog wel even iets als je wat van haar leest daarop. Het is alleen zo dat je eigenlijk niet meer dat soort dingen moet kijken, want ze is geen onderdeel meer van je leven.
Wel raar overigens, heb mijn ex op Hyves en Twitter geblokkeerd, maar niet op Facebook omdat ze daar amper actief was, maar nu wordt ze opeens op Facebook actief, achja, ik lig er al lang niet meer wakker van.

Dat incident in de snackbar is waarschijnlijk ook omdat ze het pijnlijk vindt om met jou geconfronteerd te worden. Denk er niet te veel aan ;)
pi_88769258
Ik weet dat het niet meer goed gaat komen, en voor het eerst sinds die 5 maanden heb ik de laatste weken zelf ook het gevoel dat ik haar ook ECHT niet meer terug wil...

Heb dat vaker gezegd, maar stiekem wist ik altijd vanbinnen dat ik haar meteen terug zou nemen wanneer ze hier voor de deur zou staan...

Nog steeds heb ik echter best veel gevoelens voor haar, ik kan dat niet helpen. Alleen daarom al kan ze me pijn doen met bepaalde dingen.. Heb dat zelf niet in de hand...

Het doet me nog altijd wat dat we elkaar echt nooit meer spreken, had dat echt nooit verwacht....
Ik hoop dat die totale desinteresse inderdaad komt omdat ze zichzelf wilt beschermen, net zoals bij mij het geval is, maar ik vrees dat dit niet het geval is en ze onze hele relatie gewoon zoveel mogelijk uit haar geheugen heeft gewist..
  woensdag 17 november 2010 @ 02:07:00 #251
25878 MOD
pi_88807513
Mn ex stond vandaag op eens voor mijn neus. Dacht dat ik boos was omdat ik niet reageerde op haar mail. Dus dat vroeg ze. Of ik boos was. Dat was ik niet. Niet boos iig. Wel al die andere dingen. Maar daar vroeg ze niet naar. Was ook niet nodig. Maar toch. Heb er niet veel aan. Behalve dat ik het leuk vond haar te zien met haar andere manier van kleden en make-up. Ze zag er leuk uit. Mja. Verder niks eigenlijk. Ik kreeg wederom die bevestiging waar ik om vroeg. Dat het niks meer gaat worden dus. Voor de rest wel een leuke dag gehad. Ben benieuwd naar de volgende confrontatie...
pi_88808247
Ik heb gister mijn ex sinds anderhalve maand weer gesproken. Gewoon over de mail, wat heen en weer gemaild hoe het ging.. Was fijn, zeker omdat ik er gewoon geen gevoel bij had/leek te hebben. Het waren puur vriendschappelijke mailtjes van beide kanten en we waren gewoon oprecht geïnteresseerd hoe het met de ander ging.

Tot bleek dat hij een nieuwe vriendin heeft... En nog wel een meisje waarvan ik tijdens onze relatie altijd al heb gedacht dat er iets mee was, maar wat hij altijd ontkend heeft. Zo zie je maar, vertrouw altijd op je intuïtie. Ik weet niet hoelang het al speelt, maar ik denk al een tijdje.. Ik heb hem veel geluk toegewenst en toen de stroom van e-mails afgekapt.

Ik was zo goed bezig de laatste tijd. Dacht nooit meer aan hem en was voor mijn gevoel wel bijna over hem heen. En toch voelt dit echt als een klap in mijn gezicht. Ik ben gewoon vervangen binnen 2 maanden, na een relatie van 6 jaar, terwijl hij een maand geleden nog riep dat ik zijn ware liefde was. En dan heeft hij ook nog eens wat met 'haar'..

Voel me nu even klote maar het is niet zo dat ik er om heb moeten huilen. Ik zou hem nog steeds voor geen goud terug willen.. Het is alleen even slikken nu mijn ex echt een nieuwe vriendin heeft.
  woensdag 17 november 2010 @ 10:00:31 #253
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88810445
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 02:07 schreef MOD het volgende:
Ben benieuwd naar de volgende confrontatie...
Waarom?

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 07:50 schreef Amede het volgende:
Ik heb gister mijn ex sinds anderhalve maand weer gesproken. Gewoon over de mail, wat heen en weer gemaild hoe het ging.. Was fijn, zeker omdat ik er gewoon geen gevoel bij had/leek te hebben. Het waren puur vriendschappelijke mailtjes van beide kanten en we waren gewoon oprecht geïnteresseerd hoe het met de ander ging.

Tot bleek dat hij een nieuwe vriendin heeft... En nog wel een meisje waarvan ik tijdens onze relatie altijd al heb gedacht dat er iets mee was, maar wat hij altijd ontkend heeft. Zo zie je maar, vertrouw altijd op je intuïtie. Ik weet niet hoelang het al speelt, maar ik denk al een tijdje.. Ik heb hem veel geluk toegewenst en toen de stroom van e-mails afgekapt.

Ik was zo goed bezig de laatste tijd. Dacht nooit meer aan hem en was voor mijn gevoel wel bijna over hem heen. En toch voelt dit echt als een klap in mijn gezicht. Ik ben gewoon vervangen binnen 2 maanden, na een relatie van 6 jaar, terwijl hij een maand geleden nog riep dat ik zijn ware liefde was. En dan heeft hij ook nog eens wat met 'haar'..

Voel me nu even klote maar het is niet zo dat ik er om heb moeten huilen. Ik zou hem nog steeds voor geen goud terug willen.. Het is alleen even slikken nu mijn ex echt een nieuwe vriendin heeft.
Klinkt meer als een rebound.
pi_88811869
gisteren lang gesprek gehad met mijn vriendin. er werkten sommige dingen niet in onze relatie en daar zat zij heel erg mee, dus besloten we dat te bespreken en op zoek te gaan naar oplossingen. ik kwam daar positief aan, met de gedachte dat we eraan konden werken. zij had echter allang de beslissing gemaakt het uit te maken. die klap heb ik nu te verwerken, mag het nu ineens mijn ex noemen, terwijl ik nog geen 24uur geleden nog dacht wat we miss in de kerstvakantie allemaal samen konden gaan doen. :'(
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
  woensdag 17 november 2010 @ 10:51:58 #255
324919 Eyjaf
pi_88811926
quote:
Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Suigetsu het volgende:
gisteren lang gesprek gehad met mijn vriendin. er werkten sommige dingen niet in onze relatie en daar zat zij heel erg mee, dus besloten we dat te bespreken en op zoek te gaan naar oplossingen. ik kwam daar positief aan, met de gedachte dat we eraan konden werken. zij had echter allang de beslissing gemaakt het uit te maken. die klap heb ik nu te verwerken, mag het nu ineens mijn ex noemen, terwijl ik nog geen 24uur geleden nog dacht wat we miss in de kerstvakantie allemaal samen konden gaan doen. :'(
Same here, welkom bij de club. :)
pi_88812122
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Eyjaf het volgende:

[..]

Same here, welkom bij de club. :)
thnx, lotgenoot dus.
ga zometeen weer proberen te slapen of zow. vannacht maar 2 uurtjes gelukt en zal nog wel ff zo onregelmatig blijven
  woensdag 17 november 2010 @ 11:04:06 #257
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88812262
quote:
9s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Suigetsu het volgende:
Het is een feit dat (voornamelijk) vrouwen de keus al weken/maanden vantevoren hebben gemaakt om ermee te kappen, en dat zo'n gesprek (meestal door de mannelijke partij geinitieerd) slechts een excuus is zodat ze zichzelf niet schuldig hoeft te voelen. Zij was tenslotte niet degene die wilde 'praten'. En erg naar en gemeen trekje. Niet gezegd dat dat hier ook het geval is, maar de snelheid waarmee de keuze is gemaakt geeft wel stof tot nadenken.

Je kunt met zekerheid zeggen dat ze geen ander op het oog heeft? Iemand die plotseling veel in haar leven is, veel berichten achterlaat op haar Hyves, Facebook etc? Vaak ook een (zoniet de) reden om het vroegtijdig of snel af te kappen. R&P staat vol met dit soort verhalen.
pi_88812529
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:04 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het is een feit dat (voornamelijk) vrouwen de keus al weken/maanden vantevoren hebben gemaakt om ermee te kappen, en dat zo'n gesprek (meestal door de mannelijke partij geinitieerd) slechts een excuus is zodat ze zichzelf niet schuldig hoeft te voelen. Zij was tenslotte niet degene die wilde 'praten'. En erg naar en gemeen trekje. Niet gezegd dat dat hier ook het geval is, maar de snelheid waarmee de keuze is gemaakt geeft wel stof tot nadenken.

Je kunt met zekerheid zeggen dat ze geen ander op het oog heeft? Iemand die plotseling veel in haar leven is, veel berichten achterlaat op haar Hyves, Facebook etc? Vaak ook een (zoniet de) reden om het vroegtijdig of snel af te kappen. R&P staat vol met dit soort verhalen.
nee, er is geen ander in het spel. als 1 ding cker is, is dat het wel. en zij was degene die wou praten, niet ik. maar ze wil nu ff vrijheid omdat ze t niet meer trok. ze zegt ook dat we elkaar nu ff niet moeten zien (waar ik totaal mee instem, anders wordt ik nog gekker) en over een maand of 5-6 miss weer eens kunnen afspreken om te kijken wat er nog in zit. zelf zit ik nog met andere issues namelijk waar ik haar dus onbewust ook mee opzadelde. ze wil eerst dat die dingen weg zijn voor ze het weer een kans kan geven. ik wil haar gewoon niet kwijt en vergeten, dus aan de ene kant kan ik dit wel als motivatie gebruiken om er daadwerkelijk nu mee bezig te gaan. aan de andere kant ben ik ook bang dat het loze woorden zijn en het me alleen maar valse hoop geeft en ik over die maanden dan weer een nieuwe klap krijg te verwerken...
  woensdag 17 november 2010 @ 11:14:48 #259
324919 Eyjaf
pi_88812617
quote:
Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Suigetsu het volgende:

[..]

nee, er is geen ander in het spel. als 1 ding cker is, is dat het wel. en zij was degene die wou praten, niet ik. maar ze wil nu ff vrijheid omdat ze t niet meer trok. ze zegt ook dat we elkaar nu ff niet moeten zien (waar ik totaal mee instem, anders wordt ik nog gekker) en over een maand of 5-6 miss weer eens kunnen afspreken om te kijken wat er nog in zit. zelf zit ik nog met andere issues namelijk waar ik haar dus onbewust ook mee opzadelde. ze wil eerst dat die dingen weg zijn voor ze het weer een kans kan geven. ik wil haar gewoon niet kwijt en vergeten, dus aan de ene kant kan ik dit wel als motivatie gebruiken om er daadwerkelijk nu mee bezig te gaan. aan de andere kant ben ik ook bang dat het loze woorden zijn en het me alleen maar valse hoop geeft en ik over die maanden dan weer een nieuwe klap krijg te verwerken...
Laat het gaan.. Precies hetzelfde maar aan het eind zei ze dat dit het beste is en ze nog steesa van me houdt en het nog lang zal gaan doen. Doen ze alleen maar om je valse hoop te geven, geloof me.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:19:28 #260
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88812758
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Suigetsu het volgende:

maar ze wil nu ff vrijheid omdat ze t niet meer trok. ze zegt ook dat we elkaar nu ff niet moeten zien (waar ik totaal mee instem, anders wordt ik nog gekker) en over een maand of 5-6 miss weer eens kunnen afspreken om te kijken wat er nog in zit.
Sorry om dit te zeggen, maar dit is vaak géén goed teken en het zegt eigenlijk dat ze een toekomst wil zonder jou. Genoeg topics hier op Fok! die je die bevestiging kunnen geven. Pin jezelf er in ieder geval niet op vast dat jullie elkaar over een paar maanden huilend in de armen zullen vallen.
pi_88812761
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:14 schreef Eyjaf het volgende:

[..]

Laat het gaan.. Precies hetzelfde maar aan het eind zei ze dat dit het beste is en ze nog steesa van me houdt en het nog lang zal gaan doen. Doen ze alleen maar om je valse hoop te geven, geloof me.
laat het gaan.... das nu heel makkelijk gezegd. zou wensen dat ik t zo zou kunnen, met een vingerknip. maar zit er voorlopig nog niet in. ik besef het gewoon nog niet eens, kan t echt nog steeds niet geloven
pi_88812868
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Sorry om dit te zeggen, maar dit is vaak géén goed teken en het zegt eigenlijk dat ze een toekomst wil zonder jou. Genoeg topics hier op Fok! die je die bevestiging kunnen geven. Pin jezelf er in ieder geval niet op vast dat jullie elkaar over een paar maanden huilend in de armen zullen vallen.
Je hebt gelijk.

Maar het is voor hem nog redelijk vers. Zo vers na de breuk zijn we denk ik allemaal wel in die valkuil gestapt.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:22:46 #263
324919 Eyjaf
pi_88812888
quote:
Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef Suigetsu het volgende:

[..]

laat het gaan.... das nu heel makkelijk gezegd. zou wensen dat ik t zo zou kunnen, met een vingerknip. maar zit er voorlopig nog niet in. ik besef het gewoon nog niet eens, kan t echt nog steeds niet geloven
Hey, zaterdag maakte ze het na een jaar uit. Eerste dag kon ik wel janken en nu begin ik het een beetje bij beetje te accepteren.. Kwestie van tijd en met andere dingen bezig zijn. Het komt toch niet meer goed :).
  woensdag 17 november 2010 @ 11:26:19 #264
324919 Eyjaf
pi_88813034
Moet wel melden dat ik alle info en kado's van haar bij het grofvuil heb gezet. Dus ook haar telefoonnummer, mail etc.
pi_88813069
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Eyjaf het volgende:

[..]

Hey, zaterdag maakte ze het na een jaar uit. Eerste dag kon ik wel janken en nu begin ik het een beetje bij beetje te accepteren.. Kwestie van tijd en met andere dingen bezig zijn. Het komt toch niet meer goed :).
ben een gevoelig ventje :P kan nog wel een paar dagen blijven janken denk ik. toen t hoge woord eruit kwam gisteren hebben we beide anderhalf uur lang dik lopen janken en zo. maar zal wel afleiding zoeken komende dagen, mezelf doodpiekeren over dit heeft ook geen zin. ookal wil ik t niet geloven, ik zal t toch moeten slikken. dat besef ik wel
  woensdag 17 november 2010 @ 11:28:36 #266
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88813112
Wat leesmateriaal voor Suigetsu. De voor's en tegen's van een rustpauze in je relatie:

Een break nemen in een relatie
Rustpauze in relatie
"time out" in je relatie

Hoop hebben is goed, maar laat het niet je leven leiden, want er is een grote kans aanwezig dat je over een paar maanden teleurgesteld zal worden en dan zal het gat waarin je valt alleen nog maar groter zijn dan dat het nu is.
pi_88813622
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:28 schreef goofy_goober het volgende:
Wat leesmateriaal voor Suigetsu. De voor's en tegen's van een rustpauze in je relatie:

Hoop hebben is goed, maar laat het niet je leven leiden, want er is een grote kans aanwezig dat je over een paar maanden teleurgesteld zal worden en dan zal het gat waarin je valt alleen nog maar groter zijn dan dat het nu is.
thnx, heb er wel wat aan gehad. zal hoop blijven houden, maar er me inderdaad niet aan vastklampen. er is een kans dat het goed zal gaan en we weer bij elkaar zullen zijn, maar ook dat het niet zo zal zijn en we beiden na die tijd een ander leven hebben. zal iig proberen nergens van uit te gaan en gewoon te zien hoe het zal gaan en wat er uit komt. geen verwachtingen
pi_88815171
inmiddels sms gehad. ze zegt dat ze het eerste half jaar niks zal doen (in context; niet aanpappen met andere kerels) en we dan wel gewoon zullen zien. hier zal ik me ook maar naar moeten zetten. heb haar inmiddels uit mijn msn verwijderd. niet geblokkeerd, als ze wat te melden of te vragen heeft, wil ik er wel op reageren. maar wil niet in de verleiding komen haar dood te vragen en te pushen zodat t dus permanent over is. zoals goofy al zei, ik zal hoop houden dat het over een paar maanden weer goed kan komen. maar me er ook niet aan vastklampen met het risico nog dieper gekwetst te worden over een aantal maanden. tijd om ff nu dingen voor mezelf te doen en aan die issues van mij te werken (laag zelfvertrouwen waardoor ik mezelf erg afhankelijk opstel van anderen, laatste tijden dus vooral mijn ex)
door de hoop te houden heb ik wel meer motivatie hier wat aan te gaan doen. ik weet dat ik het niet alleen voor ons moet doen, maar ook vooral voor mezelf en dat ik er zelf baat bij heb. maar het helpt wel. ik zal er iig vast en zeker sterker uitkomen, of het nu wel of niet goed zal gaan over een aantal maanden ^O^ alleen het is nog te vers om nu vrolijk te gaan lopen doen :P
  woensdag 17 november 2010 @ 12:57:10 #269
324919 Eyjaf
pi_88816276
Dat aanpappen met andere kerels geloof ik niet. Doet ze gewoon hoor, tijdens het stappen. Probeert jou alleen maar zo tevreden en rustig te houden. Eigen ervaring.. :).
pi_88816665
Ik weet dat het moeilijk is en ik als geen ander begrijp dat die hoop nu je enige lichtpuntje is. Het is je houvast, met die gedachten is je verdriet net even wat minder pijnlijk (en toch nog behoorlijk). Toch zoals iedereen hier boven zegt: Ga er niet van uit! Ik weet dat je zegt dat je dat niet doet, maar door je nu al vast te leggen met we pappen beiden een half jaar niet met andere mensen doe je het toch.

Je kan niet van elkaar verwachten dat je een half jaar niks doet, dat is niet realistisch. Hopen mag zeker, ik hoop nu ook nog steeds. Maar leef je eigen leven nu, doe wat jij wilt en stel geen regels op voor wat je wel en niet mag doen deze 6 maanden.

Het verdriet is pijnlijk en hard, maar het wordt dragelijk (en hopelijk is het opgegeven moment weg) Zelfreflectie is goed, denk na en werk bijvoorbeeld aan je zelfvertrouwen. Wat vooral belangrijk is ga verder met je leven alleen. Mocht het over 6 maanden plotsklap goed komen, dan zie je het tegen die tijd wel weer.
pi_88816802
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef Eyjaf het volgende:
Dat aanpappen met andere kerels geloof ik niet. Doet ze gewoon hoor, tijdens het stappen. Probeert jou alleen maar zo tevreden en rustig te houden. Eigen ervaring.. :).
weet ook wel dat die mogelijkheid er is. maar ik zei al, ik probeer me er toe te zetten om het gewoon maar met de tijd te zien. t wordt wel weer wat of niet. zal ook openstaan een nieuw iemand te vinden, maar voorlopig natuurlijk ff geen zin in.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:09 schreef Flappieee het volgende:
Ik weet dat het moeilijk is en ik als geen ander begrijp dat die hoop nu je enige lichtpuntje is. Het is je houvast, met die gedachten is je verdriet net even wat minder pijnlijk (en toch nog behoorlijk). Toch zoals iedereen hier boven zegt: Ga er niet van uit! Ik weet dat je zegt dat je dat niet doet, maar door je nu al vast te leggen met we pappen beiden een half jaar niet met andere mensen doe je het toch.

Je kan niet van elkaar verwachten dat je een half jaar niks doet, dat is niet realistisch. Hopen mag zeker, ik hoop nu ook nog steeds. Maar leef je eigen leven nu, doe wat jij wilt en stel geen regels op voor wat je wel en niet mag doen deze 6 maanden.

Het verdriet is pijnlijk en hard, maar het wordt dragelijk (en hopelijk is het opgegeven moment weg) Zelfreflectie is goed, denk na en werk bijvoorbeeld aan je zelfvertrouwen. Wat vooral belangrijk is ga verder met je leven alleen. Mocht het over 6 maanden plotsklap goed komen, dan zie je het tegen die tijd wel weer.
weet dat ik er niet vanuit moet gaan. moet en zal ook inderdaad de dingen alleen weer moeten oppakken en aan mezelf moeten denken de komende tijd, ga ik ook zeker doen. zal aan mijn zelfvertrouwen werken. ookal zou het niet meer werken tussen ons over een tijd, dan heb ik daar zelf alsnog superveel baat bij.

iig bedankt iedereen voor de reacties :) waardeer het echt
pi_88816884
Hoe beheersen jullie je om niet te kijken op facebook, hyves etc.??!!! Ik kan het gewoon niet! Heb mijn ex verwijderd van me telefoon, msn zit ik niet op en ben ook geen vrienden meer met hem op facebook.

Zijn profiel is echter nu voor iedereen te zien, waardoor ik (verrassing) nog steeds alles kan zien!

Waar hij vroeger NOOIT actief was en dus ook nooit wat poste zet hij nu steeds berichten over hoe leuk zijn weekenden zijn met het uitgaan (wij gingen nooit uit!), hoe weinig hij slaapt en hoe vaak hij wel niet in de sportschool zit (had hij ook wel tijdens onze relatie mogen doen...)

Ondanks dat ik het hem echt gun dat hij ze leven weer oppakt en gelukkig is, vind ik dit zo frustrerend! Het maakt me verdrietig en een beetje jaloers.... Hij doet alle dingen die ik in onze relatie altijd wou doen en hij daar geen behoefte aan had... Dus hoe beheers je jezelf? Kan moeilijk me laptop en mobiel het raam uit gooien... (al had ik daar soms wel de neiging toe)

Zit een beetje in een dip...
  woensdag 17 november 2010 @ 13:16:38 #273
324919 Eyjaf
pi_88816929
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef Flappieee het volgende:
Hoe beheersen jullie je om niet te kijken op facebook, hyves etc.??!!! Ik kan het gewoon niet! Heb mijn ex verwijderd van me telefoon, msn zit ik niet op en ben ook geen vrienden meer met hem op facebook.

Zijn profiel is echter nu voor iedereen te zien, waardoor ik (verrassing) nog steeds alles kan zien!

Waar hij vroeger NOOIT actief was en dus ook nooit wat poste zet hij nu steeds berichten over hoe leuk zijn weekenden zijn met het uitgaan (wij gingen nooit uit!), hoe weinig hij slaapt en hoe vaak hij wel niet in de sportschool zit (had hij ook wel tijdens onze relatie mogen doen...)

Ondanks dat ik het hem echt gun dat hij ze leven weer oppakt en gelukkig is, vind ik dit zo frustrerend! Het maakt me verdrietig en een beetje jaloers.... Hij doet alle dingen die ik in onze relatie altijd wou doen en hij daar geen behoefte aan had... Dus hoe beheers je jezelf? Kan moeilijk me laptop en mobiel het raam uit gooien... (al had ik daar soms wel de neiging toe)

Zit een beetje in een dip...
Ik ken haar Girlsceneaccount en als ik haar pohi en posts lees frusteert mij dat 10x erger dan een paar foto's van haar. Gewoon alle links verwijderen.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:27:08 #274
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88817309
Of haar/hem uitschelden/stalken totdat hij/zij je blokkeert. :P Als je zonder ruzie uit elkaar bent gegaan kun je hem/haar natuurlijk ook gewoon vragen of het profiel tijdelijk 'op slot' kan voor jou.

Btw, iemand beloven een half jaar niks te zullen uitvreten? Das makkelijk gezegd (in dit geval ge-sms't) dan gedaan. Vooral als er allerlei kerels plotseling weer interesse in haar zullen hebben. Een half jaar is best lang. Zou die belofte maar met een kruiwagen zout nemen en jezelf niet in de waan laten. Zo'n belofte betekent namelijk, nu de relatie 'tijdelijk' over is, vrij weinig.
pi_88817999
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:27 schreef goofy_goober het volgende:
Btw, iemand beloven een half jaar niks te zullen uitvreten? Das makkelijk gezegd (in dit geval ge-sms't) dan gedaan. Vooral als er allerlei kerels plotseling weer interesse in haar zullen hebben. Een half jaar is best lang. Zou die belofte maar met een kruiwagen zout nemen en jezelf niet in de waan laten. Zo'n belofte betekent namelijk, nu de relatie 'tijdelijk' over is, vrij weinig.
I know, dat doe ik ook. ik neem het maar zoals het nu is. zal ff wat anders proberen op te pakken voor afleiding en zo. miss kan ik mijn basketbal wel weer oppakken waar ik nu al een tijd mee gestopt ben. maar ik zie wel hoe het loopt over een tijd. t wordt wel weer wat,of niet. tot die tijd zal ik t toch los moeten zien te laten. dat is op dit moment onmogelijk omdat t gewoonweg te vers is. maar zal er zoals ik al zei veel sterker uitkomen.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:57:29 #276
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88818452
Sporten helpt altijd. ^O^
pi_88818656
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:57 schreef goofy_goober het volgende:
Sporten helpt altijd. ^O^
Absoluut, en gezond eten, en een regelmatig slaapritme. Juist in dit soort tijden.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:32:57 #278
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88819926
Gamen ook trouwens. Lekker je agressie/verdriet in FPS games stoppen of games waar je lang mee bezig bent.
  woensdag 17 november 2010 @ 16:09:48 #279
25878 MOD
pi_88823571
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef goofy_goober het volgende:

Waarom?

Omdat zij nu op eens contact aan het zoeken is en naar bevestiging vraagt op een of andere manier. Als of zij er zelf nog niet helemaal over uit is, of omdat ze me mist, of om mij een mindfuck te bezorgen. Ik vind het niet erg om haar tegen het lijf te lopen. Ik mis haar nog, maar dat was het meisje van toen en dat is ze toch niet meer. Ben de laatste tijd goed op dreef met andere zaken en mijn ex die in mijn hoofd zit wordt te meer iets "dat er bij is" ipv dat het mijn complete leven overheerst.

Maar ik mis haar dus nog als een malle. Tijdens de leuke momenten. En als ik haar dan tegen het lijf loop, weet ik op de een of andere manier weer dat het geen zin meer heeft om haar te blijven adoreren. Het gaat wel goed hier dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Mijn ex riep ook dingen dat ze me enorm zou gaan missen en het over een half jaar wel weer wilde proberen, of iets in die strekking. Zulke uitspraken worden gemaakt wanneer de emoties hoog zitten. Niet gek ook, op het moment dat je het uitmaakt. Dan kan je je vast pinnen op dergelijke uitspraken, maar feit blijft dat zij jou heeft verteld dat ze geen toekomst met je ziet.

Ik weet niet of het kan of dat het gebeurd, maar ik ken eigenlijk maar één geval in mijn directe omgeving waarbij de relatie na een breuk van twee jaar weer nieuw leven werd ingeblazen, die nu dus ook al een aantal jaren aanhoudt. De liefde tussen die twee zal dan wel goed zitten, maar dat is echt een hoge uitzondering.
pi_88823952
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef goofy_goober het volgende:
Gamen ook trouwens. Lekker je agressie/verdriet in FPS games stoppen of games waar je lang mee bezig bent.
denk dat ik sowieso heel ff weinig van mn xbox afwijk. ff nergens aan denken, volgende week wel weer vooruit kijken. en regelmatig slapen probeer ik ook, anders ben ik net als vandaag zo futloos als wat. gelukkig had moeders nog wat slaappilletjes over om me daarbij te helpen. anders lukt dat denk ik niet :P
pi_88824608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:22 schreef Suigetsu het volgende:
inmiddels sms gehad. ze zegt dat ze het eerste half jaar niks zal doen (in context; niet aanpappen met andere kerels)
Maar natuurlijk. :')
Ze bedoeld het waarschijnlijk goed, maar zoiets valt niet te beloven.
Stel dat ze een enorm leuke vent tegenkomt waarmee het enorm goed klikt.
Denk je dan echt dat ze denkt van: 'Oh wacht ik moet afstand nemen van hem,
want ik mag de komende tijd niets doen met andere mannen'? :N

Verhelp je issues, focus je op het heden en niet op het verleden, ga veel sporten,
richt je op school/werk en trek veel met vrienden op.
Dan wordt je vanzelf wel weer gelukkig terwijl je vrijgezel bent!
En ik kan het weten, want ik ben nu ook gelukkig als single terwijl ik me dat
een paar maanden geleden niet kon voorstellen. :Y)
pi_88832806
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:04 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Voor mij werkt het ook wel zo. Meestal heb ik de keuze al wel gemaakt, wil ik het nog even aankijken of het toch niet alsnog goedkomt. Ik begin er trouwens wel zelf over als het echt klaar is.
  woensdag 17 november 2010 @ 20:00:09 #283
25878 MOD
pi_88833803
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]
Meestal heb ik de keuze al wel gemaakt, wil ik het nog even aankijken of het toch niet alsnog goedkomt.
Als je dan wilt dat het goed komt moet je er ook over praten ipv het plotsklaps uitmaken. Mijn ex deed het ook, twijfelde veel maar zei niet waar over en boem het was uit. Kan je daarna nog wel er over willen praten maar dat heeft dan toch geen zin meer.

Ik moet zeggen dat ik het maar raar vind allemaal. Dat hele "uit de relatie stappen" gedoe.
Ben er nou al een tijd mee bezig en het gaat goed, er komen nog altijd rare duistere gevoelens in me op die niet te beschrijven zijn. Mja go with the flow eh...

Heb nog een leuk meisje gezien en gesproken. Draagt de zelfde naam als mn ex :')
pi_88849365
Bij mijn ex was het naar haar eigen zeggen '' de druppel'' die de emmer deed overlopen...

Als ik het over de hele rit moet bekijken, kan ik niet anders dan concluderen dat ze de juiste keuze heeft gemaakt, maar ik blijf het erg raar vinden, dat je een serieuze relatie uitmaakt op een dorpsfeest, waar er ook nog eens alcohol in het spel is...

Kon aan haar overigens de laatste weken wel merken dat ze er genoeg van begon te krijgen, maar had nooit verwacht dat ze het daadwerkelijk uit zou maken, en al helemaal niet dat ik nooit een tweede kans zou krijgen. Vraag me tot op de dag van vandaag nog steeds af of het wel echt zoveel voor haar betekend heeft als je in een relatie zo veel met je vriend wilt zijn, zo veel gevoelens uit, en het vervolgens om iets redelijk onschuldigs uitmaakt om vervolgens met het grootste gemak 3 weken later naar lloret te gaan en eigenlijk nooit meer op eigen initiatief van je laat horen...

Ik herken mezelf daar wel in hoor mod, vind het ook heel raar hoe makkelijk sommige mensen uit een relatie kunnen stappen. Ik zit inmiddels al 3 weken op kamers ruim, en als ik hier zie hoe mensen met ''relaties'' / scharrels etc. omgaan dan verbaast me dat keer op keer weer, dat ik af en toe denk van hebben jullie nou zo weinig gevoel of ik een beetje te veel?

Mensen die de hele avond met hun ''schatje'' op de bank hangen, vervolgens de hele nacht sexen maar wanneer meisje lief de deur uitgaat komen meteen de grote praatjes en de grapjes over het meisje in kwestie... Dat is dus echt totaal nix voor mij...
pi_88852625
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:17 schreef Bartinhoo het volgende:
Bij mijn ex was het naar haar eigen zeggen '' de druppel'' die de emmer deed overlopen...

Als ik het over de hele rit moet bekijken, kan ik niet anders dan concluderen dat ze de juiste keuze heeft gemaakt, maar ik blijf het erg raar vinden, dat je een serieuze relatie uitmaakt op een dorpsfeest, waar er ook nog eens alcohol in het spel is...

Kon aan haar overigens de laatste weken wel merken dat ze er genoeg van begon te krijgen, maar had nooit verwacht dat ze het daadwerkelijk uit zou maken, en al helemaal niet dat ik nooit een tweede kans zou krijgen. Vraag me tot op de dag van vandaag nog steeds af of het wel echt zoveel voor haar betekend heeft als je in een relatie zo veel met je vriend wilt zijn, zo veel gevoelens uit, en het vervolgens om iets redelijk onschuldigs uitmaakt om vervolgens met het grootste gemak 3 weken later naar lloret te gaan en eigenlijk nooit meer op eigen initiatief van je laat horen...

Ik herken mezelf daar wel in hoor mod, vind het ook heel raar hoe makkelijk sommige mensen uit een relatie kunnen stappen. Ik zit inmiddels al 3 weken op kamers ruim, en als ik hier zie hoe mensen met ''relaties'' / scharrels etc. omgaan dan verbaast me dat keer op keer weer, dat ik af en toe denk van hebben jullie nou zo weinig gevoel of ik een beetje te veel?

Mensen die de hele avond met hun ''schatje'' op de bank hangen, vervolgens de hele nacht sexen maar wanneer meisje lief de deur uitgaat komen meteen de grote praatjes en de grapjes over het meisje in kwestie... Dat is dus echt totaal nix voor mij...
we zijn bijna tweelingen. kan alles wat je nu zegt zo'n beetje aan mezelf terugkoppelen
pi_88853826
ik heb een relatie van net geen 4 jaar de vorige maand vaarwel gezegd. Wij zijn eigenlijk al die tijd beste maatjes geweest, en hebben vanalles gedeeld. Echter zit er sinds ongeveer een half jaar (Bijna) geen liefde meer tussen ons in. Dit is de reden geweest waarom we het hebben uitgemaakt.
Toen het een week of 2-3 uit was tussen ons, begon ik haar toch vreselijk te missen (zowel als partner maar ook als beste maatje). Ik heb weer geprobeerd om alles bij te leggen, maar dit wilde zij niet.
Nu is zij tijdens haar werk verliefd geworden op een andere collega (dit speelde ook al tijdens onze relatie), en hier heeft ze nu inmiddels een relatie mee. Toen ik hierachter kwam was dit in principe de klap in mijn gezicht, omdat mij nu echt duidelijk werd dat het tussen ons niets meer zou worden.

sindsdien zit ik dus met het liefdesverdriet en dit probeer ik te verwerken, echter heeft dat nog wel even tijd nodig.

Mijn vraag aan jullie, hoe denken jullie over deze situatie? Moet ik nog hoop hebben? Is dit voor haar slechts een pleister op de wond om de liefde die wij gemist hebben op te vullen?
Is hij slechts een steunende schouder of is dit echt serieus?

Ik heb nog contact met mijn ex dus ik kan in principe alles vragen, al dan niet subtiel :)
pi_88864197
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef sjuderansj het volgende:
ik heb een relatie van net geen 4 jaar de vorige maand vaarwel gezegd. Wij zijn eigenlijk al die tijd beste maatjes geweest, en hebben vanalles gedeeld. Echter zit er sinds ongeveer een half jaar (Bijna) geen liefde meer tussen ons in. Dit is de reden geweest waarom we het hebben uitgemaakt.
Toen het een week of 2-3 uit was tussen ons, begon ik haar toch vreselijk te missen (zowel als partner maar ook als beste maatje). Ik heb weer geprobeerd om alles bij te leggen, maar dit wilde zij niet.
Nu is zij tijdens haar werk verliefd geworden op een andere collega (dit speelde ook al tijdens onze relatie), en hier heeft ze nu inmiddels een relatie mee. Toen ik hierachter kwam was dit in principe de klap in mijn gezicht, omdat mij nu echt duidelijk werd dat het tussen ons niets meer zou worden.

sindsdien zit ik dus met het liefdesverdriet en dit probeer ik te verwerken, echter heeft dat nog wel even tijd nodig.

Mijn vraag aan jullie, hoe denken jullie over deze situatie? Moet ik nog hoop hebben? Is dit voor haar slechts een pleister op de wond om de liefde die wij gemist hebben op te vullen?
Is hij slechts een steunende schouder of is dit echt serieus?

Ik heb nog contact met mijn ex dus ik kan in principe alles vragen, al dan niet subtiel :)
Ze heeft hoogstwaarschijnlijk een rebound, aangezien het net een maand uit is.
Dus de kans dat het uitgroeit tot iets serieus is redelijk klein.
Ze kan niet zo goed alleen zijn misschien?

Hoe dan ook, ze heeft natuurlijk al het recht te doen wat ze wilt.
Ze gaat in ieder geval verder met haar leven, ik zou hetzelfde doen als ik jou was.
Dat zij niet opnieuw wil beginnen met jou is natuurlijk begrijpelijk en ook nog is verstandig.
pi_88865348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:20 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Ze heeft hoogstwaarschijnlijk een rebound, aangezien het net een maand uit is.
Dus de kans dat het uitgroeit tot iets serieus is redelijk klein.
Ze kan niet zo goed alleen zijn misschien?

Hoe dan ook, ze heeft natuurlijk al het recht te doen wat ze wilt.
Ze gaat in ieder geval verder met haar leven, ik zou hetzelfde doen als ik jou was.
Dat zij niet opnieuw wil beginnen met jou is natuurlijk begrijpelijk en ook nog is verstandig.
Alle gelijk heb je, en eigelijk zie ik dat zelf ook wel in. Echter heb ik nog zeer sterk het gevoel dat ik nog alles goed kan maken.. :(
Wat is het leven af en toe toch zwaar KUT.

Waarom vind je het eigenlijk begrijpelijk en verstandig dat zij niet opnieuw wil beginnen?
  donderdag 18 november 2010 @ 17:05:20 #289
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88868392
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef sjuderansj het volgende:

[..]

Alle gelijk heb je, en eigelijk zie ik dat zelf ook wel in. Echter heb ik nog zeer sterk het gevoel dat ik nog alles goed kan maken.. :(
Wat is het leven af en toe toch zwaar KUT.

Waarom vind je het eigenlijk begrijpelijk en verstandig dat zij niet opnieuw wil beginnen?
Oud zeer wat ongetwijfeld weer naar boven zal komen. Gaat niet werken, vooral niet als je weer (te) snel bij elkaar komt. Zou lekker een andere meid zoeken, ééntje die niet al aanpapt met andere kerels terwijl ze nog in een relatie zit.

Waarom hebben jullie uberhaupt nog contact? Ik zou me echt genaaid voelen als mijn ex tijdens de relatie al met iemand anders zou aanpappen... (en dat voelde ik me dus ook)
pi_88870891
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Oud zeer wat ongetwijfeld weer naar boven zal komen. Gaat niet werken, vooral niet als je weer (te) snel bij elkaar komt. Zou lekker een andere meid zoeken, ééntje die niet al aanpapt met andere kerels terwijl ze nog in een relatie zit.

Waarom hebben jullie uberhaupt nog contact? Ik zou me echt genaaid voelen als mijn ex tijdens de relatie al met iemand anders zou aanpappen... (en dat voelde ik me dus ook)
Omdat wij bij het uit elkaar gaan tegen elkaar zeiden dat we beste vrienden zouden blijven. Dit omdat wij altijd met elkaar omgingen, een lange relatie hebben gehad, maar het enige dat miste was liefde.
Dat van die andere jongen wist ik al, tijdens onze relatie heeft ze mij verteld dat ze verliefd was op iemand anders, maar de ze nog steeds heel veel gaf om mij.
Vandaar dat ik het haar eigenlijk niet kwalijk kan nemen. Zo'n eerlijke meisjes bestaan niet al te veel volgens mij.

Maar je hebt gelijk, ik moet het laten bezinken en wie weet wat het over een half jaar (of wanneer dan ook) nog geeft. Nu zou het inderdaad veel te snel zijn.

Hier kan ik tenminste iets mee jongens! (en meisjes)
Ik heb 2 dagen niet kunnen werken zo erg was het, morgen ga ik weer gewoon aan de slag! :D
Ik voel me al een stuk beter nu het voor mij allemaal een beetje duidelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjuderansj op 18-11-2010 18:39:21 ]
  donderdag 18 november 2010 @ 19:12:06 #291
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88873422
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:06 schreef sjuderansj het volgende:
Omdat wij bij het uit elkaar gaan tegen elkaar zeiden dat we beste vrienden zouden blijven. Dit omdat wij altijd met elkaar omgingen, een lange relatie hebben gehad, maar het enige dat miste was liefde.
Dat van die andere jongen wist ik al, tijdens onze relatie heeft ze mij verteld dat ze verliefd was op iemand anders, maar de ze nog steeds heel veel gaf om mij.
Vandaar dat ik het haar eigenlijk niet kwalijk kan nemen. Zo'n eerlijke meisjes bestaan niet al te veel volgens mij.

Maar je hebt gelijk, ik moet het laten bezinken en wie weet wat het over een half jaar (of wanneer dan ook) nog geeft. Nu zou het inderdaad veel te snel zijn
Euh... Ze heeft nu toch wat met die collega van d'r? Niet bij stil blijven staan, move on...

En dat beste vrienden blijven is in de meeste gevallen ook maar een fabeltje. Als het wat serieuzer wordt tussen haar en die gast dan zul je wel merken waar haar prioriteiten liggen. Zeg ik niet om lullig te doen, maar omdat het de waarheid is. En als je verliefdheid straks wat zakt zul je wellicht ook zoiets hebben van: 'fuck haar en die gast!'.
pi_88873706
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Euh... Ze heeft nu toch wat met die collega van d'r? Niet bij stil blijven staan, move on...

En dat beste vrienden blijven is in de meeste gevallen ook maar een fabeltje. Als het wat serieuzer wordt tussen haar en die gast dan zul je wel merken waar haar prioriteiten liggen. Zeg ik niet om lullig te doen, maar omdat het de waarheid is. En als je verliefdheid straks wat zakt zul je wellicht ook zoiets hebben van: 'fuck haar en die gast!'.
Dat gevoel begin ik steeds meer te krijgen, binnenkort haar ouders even bedanken voor de leuke tijd, en dan keer ik mijn kont!

Thanks voor alle support die ik hier heb mogen krijgen!!!
pi_88883911
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Tot je op een gegeven moment weer normaal met elkaar om kan gaan. Maar idd, beste vrienden?
  donderdag 18 november 2010 @ 23:05:12 #294
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88884184
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Tot je op een gegeven moment weer normaal met elkaar om kan gaan.
Dat moment zou zomaar nooit kunnen komen, of het zal zich beperken tot een oppervlakkig gesprekje waarna beiden weer verder gaan met hun leven.
pi_88884519
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat moment zou zomaar nooit kunnen komen, of het zal zich beperken tot een oppervlakkig gesprekje waarna beiden weer verder gaan met hun leven.
Toch kan dat, ik ben na ruim 10 jaar huwelijk gescheiden en heb nu een betere band dan ooit met mijn ex, waar we elkaar juist steunen bij onze problemen met nieuwe relaties. Dat heeft wel iets bijzonders en is zeker niet oppervlakkig
  donderdag 18 november 2010 @ 23:19:51 #296
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88884731
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef De_Melkboer het volgende:

[..]

Toch kan dat, ik ben na ruim 10 jaar huwelijk gescheiden en heb nu een betere band dan ooit met mijn ex, waar we elkaar juist steunen bij onze problemen met nieuwe relaties. Dat heeft wel iets bijzonders en is zeker niet oppervlakkig
Het kan ook, maar in de meeste gevallen lukt het niet. Beter als je nergens vanuit gaat, dan kan het alleen maar meevallen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 01:16:34 #297
25878 MOD
pi_88888995
Yeah ik ga ook nergens meer van uit, al zit er nog altijd die schrale hoop. Maar waar op dan. Want ze is er al tig weken niet meer. Maar ja, van uit haar kant krijg ik allemaal rare signalen, ze mist me en al die dingen. Het maalt met mn gevoel maar tegelijkertijd doet het me niet zo veel, als ik nuchter blijf denken. Behalve missen dan. Dat doe ik elk moment. Voor de rest zie ik het maar allemaal als een herinnering van toen, dat er nu niet meer is.

Anyway, veel gezanik om niks dus. Dat vrienden blijven geloof ik allemaal wel. Ik zie het tegen die tijd wel. Je hebt er niks aan als je daar op gaat zitten wachten. Deurtje open houden is genoeg en ondertussen verder gaan.
pi_88892993
Mod, jij spreekt jezelf echt heel erg tegen, het lijkt me verstandig om dat eerst in te gaan zien..
Je post hier heel veel, vaak lange en ''emotionele'' posts, maar tegelijkertijd vertel je dt het je niet zoveel meer doet.
Dat gaat gewoon niet samen, en ik denk dat je een knoop door moet hakken. Wil je doorgaan met haar, dan moet je ingaan op de berichten van je ex dat ze je mist etc en er nog wat van proberen te maken, wil je niet met haar doorgaan kun je denk ik het beste totaal niet meer reageren en afstand nemen van je ex, anders wordt het echt een neverending story.

Wat dat betreft heeft mijn ex het goed aangepakt. Zij heeft haar standpunt duidelijk gemaakt en neemt totaal geen contact meer met mij op. Mij doet het 5 maanden na dato nog altijd pijn maar ik kan er inmiddels ''redelijk'' mee omgaan...
Heb nog altijd heel veel gevoelens voor haar, en vanacht weer een droom gehad dat wel als vrienden een hele leuke avond hadden gehad. Dat is klote wakker worden maar ik herpak mezelf nu veel sneller dan een tijdje terug...
pi_88898565
Ik snap niet dat het allemaal zo moeilijk moet zijn.. gisteren alles van me afgeschreven, voelde me beter dan voorheen. Had zelfs een glimlach op mijn gezicht. Word ik de dag erna wakker en ik voel me weer even slecht als twee dagen terug. Gevoelens en waarheid, soms gaan ze niet samen met elkaar...
pi_88899626
Even wat achtergrond info
Ik ken mijn huidige vriendin nu 12 jaar. 7 jaar geleden is het uitgegaan tussen ons, en kreeg ik een nieuwe vriendin. Daar heb ik 3 jaar lang een heftige relatie meegehad. Heftig als in op emotioneel vlak/sexueel vlak en eigenlijk op ieder vlak. Die relatie heb ik dus 4 jaar geleden beëindigt omdat het er te heftig aan ging, we maakte elkaar kapot ookal hielden we zielsveel van elkaar. Dit was de beste oplossing. Na onze breuk heb ik haar nooit meer gezien en ook nooit meer iets over of van gehoord. Ik vond dit prima want ik had nog steeds een grote zwak voor haar.

Nadat het dus uit is gegaan ben ik weer naar mijn 1e vriendin toegegroeid, en dit is allemaal perfect gegaan. We hebben nu ook een zoontje, wonen samen en ik geniet nog elke dag van ons gezinnetje.
Maar..... 3 weken geleden heb ik voor het eerst over mijn ex gedroomd en dat was best een heftig emotionele droom, zo erg dat ik s'ochtend helemaal klam wakker werd met hartkloppingen enal. Ik heb het mijn vriendin ook verteld. Ik kreeg het gevoel alsof er iets met mijn ex was en dat ik haar moest contacten :? maarja dat gevoel ging vanzelf wel over dacht ik
En nu een nog grotere maaaaaar...... vorige week opende ik mijn mailbox en wat zag ik bij mijn inbox. Een nieuw mailtje van mijn ex :? HUH een mailtje :? Ik opende dus dat mailtje en flikkerde bijna van mijn stoel want mijn ex schreef mij dus dat ze over mij gedroomd had en het gevoel had dat ze wilde weten hoe het met mij was en hoe het dagelijkse leven is.

Dit heb ik mijn vriendin ook laten lezen. Alleen sinds dat mailtje weet ik het gewoon niet meer, ik ben weer helemaal geestelijk in de war. Ik wil wel met haar contacten maar ook weet ik dat ik er kapot aan kan gaan omdat er nog steeds verborgen gevoelens zijn (die misschien niet wederzijds zijn, dat is eigenlijk wel zeker :') ) Mijn vriendin is er ook niet echt blij mee want zij weet hoe de vork in de steel zit en dat ik ben vreemdgegaan met mijn ex. Ik weet het gewoon niet meer en heb niemand met wie ik er over kan praten.

En waarom ik het hier post weet ik eigenlijk niet maar ik heb het gevoel weer in diezelfde achtbaan te zitten als toen ik een relatie met mijn ex had. Aan de ene kant ben ik onwijs nieuwsgierig naar haar en wat ze te zeggen heeft en aan de andere kant ben ik bang voor wat ik op het spel kan zetten omdat ik naar mijn gevoel luister en niet naar mijn verstand ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')