abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14062977
We hebben nu 5 maanden een relatie en de eerste 3/4 maanden waren echt heerlijk.

op het moment loopt het allemaal niet zoals het hoort

Ik hou hartstikke veel van dr en zie het echt nog wel zitten om verder met haar te gaan

Zou het goed wezen om een rustpauze van 2 weken in te lassen in een relatie ?

pi_14063023
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:14 schreef Co_OL het volgende:
We hebben nu 5 maanden een relatie en de eerste 3/4 maanden waren echt heerlijk.

Ik hou hartstikke veel van dr en zie het echt nog wel zitten om verder met haar te gaan

Rustpauzes lopen zelden goed af.. Als het niet lekker meer loopt in een relatief korte relatie dan denk ik dat dat een signaal is dat jullie niet echt bij elkaar passen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 22 oktober 2003 @ 21:16:20 #3
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_14063037
Dan kan je net zo goed gelijk stoppen....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 22 oktober 2003 @ 21:18:50 #4
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_14063103
Ik heb wel een rustpauze gehad met mijnvriend, maar het ligt er aan waarom het niet lekker gaat....
Ik heb al drie jaar met mijn vriend en het deed ons wel goed! Maar of je weer in hetzelfde terugvalt is nog maar de vraag

Succes

Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_14063170
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:18 schreef miss_c het volgende:
Ik heb wel een rustpauze gehad met mijnvriend, maar het ligt er aan waarom het niet lekker gaat....
Ik heb al drie jaar met mijn vriend en het deed ons wel goed! Maar of je weer in hetzelfde terugvalt is nog maar de vraag

Succes

Ja die gedachten heb ik dus ook even een pauze en daarna en weer fris tegen aan.

het is in die 5 maanden erg snel gegaan allemaal en we hebben veel meegemaakt.

pi_14063239
ik denk persoonlijk niet dat rustpauzes 'ok' zijn voor een relatie. Loopt idd zelden goed af.

Wat heb je dan al zo allemaal meegemaakt in die vijf maand dat het zo zwaar is. (als ik zo nieuwsgierig mag zijn) Ik heb nu ook bijna vijf maand relatie met mijn vriend en we hebben ook heel veel meegemaakt (vooral door situaties hier thuis) en we zijn enkel naar elkaar toegegroeid, dus ik weet niet of het zo'n goed excuus is 'veel meegemaakt...'

pi_14063260
Een rustpauze na 5 maanden al lijkt me wel een teken aan de wand.
Dan kun je er bijna vanuit gaan dat je dat elke paar maanden gaat krijgen.
pi_14063639
Ik heb haar leren kennen toen ik net 4/5 maanden een relatie achter de rug had. wat opzich niet zo erg is natuurlijk alleen had ik met me ex nog een huis wat verkocht moets worden en ik daarna op straat zou komen te staan

in middels ben ik van het huis en ex af en woom ik bij me zusje tijdelijk.

in die tijd zijn we vaak samen geweest en hebben we erg leuke dingen gedaan. en nu het wat rustiger wordt gaat het een stuk minder.

Ik ben alles kwijt geraakt en moet nu alles opnieuw opbouwen en ben dus bang dat ik dingen fout doe. nu heb ik me daar overheen gezet en ga ik verder met leven.

De laatste tijd heb ik haar erg geclaimd wat een grote fout van me is geweest. ik wil dat juist niet en haar lekker dr gang laten gaan en samen van het leven genieten.

dus eigenlijk is er weinig aan de hand het is allemaal te snel gegaan en ik(we) weten er denk nu niet mee om te gaan.

pi_14063818
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een rustpauze?
Dat je elkaar gewoon weinig ziet ofzo?
pi_14063976
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:46 schreef Thomas B. het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een rustpauze?
Dat je elkaar gewoon weinig ziet ofzo?
ja gewoon kijken of je elkaar mist in een tijdsbestek van 1/2 weken
  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:15:37 #11
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_14064825
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:14 schreef Co_OL het volgende:
Een pauze werkte voor mij in ieder geval niet, ging me toen alleen maar bedenken hoe fijn ik me eigenlijk voelde als hij er niet was. Sinds die pauze is het alleen maar slechter geworden, ging me steeds meer aan hem ergeren en kon dat niet verbergen. Tja uiteindelijk door allerlei omstandigheden is het uit gegaan, niks geen spijt maar een pauze van mij hoeft nooit weer! Succes!!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_14064926
tja ik weet niet meer wat ik moet doen het enige wat ik kan doen is wachten
pi_14066079
Het woord "rustpauze" binnen een relatie heeft bij mij al zoiets als
"afscheid nemen".
Je ziet elkaar een tijdje minder/niet om al aan het idee te wennen dat je er terug alleen zal moeten staan
Maw rustpauze-in-relatie = voorbereiding op terug-vrijgezel-zijn...
The more you ignore me, the closer I get. You're wasting your time... (Morrissey)
  donderdag 23 oktober 2003 @ 01:34:10 #14
55151 De_Poelier
is zelf niet meer vegetarisch
pi_14070660
Wat een nonsense.

Je kunt niet op elkaars lip blijven zitten en verwachten dat je daar gelukkig van wordt en het de relatie ten goede komt. Een tijdje lekker alleen doet wonderen, dat is altijd mijn ervaring geweest. Even op jezelf teruggeworpen zijn doet je weer met beide benen op de grond komen en dat is goed. Het wederzien is des te heftiger!!

Kippie, kippie wat ben je toch lekker!!
pi_14070710
"rustpauze" is door ons geprobeerd.. advies: don't! ben d'r nu dus kwijt..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_14071703
Een rustpauze na 5 maanden lijkt me niet gezond. Juist het begin van een relatie is vaak nog zo lekker "simpel". Maar dat is mijn mening.
Succes in ieder geval!
pi_14071730
Dit is wel heel herkenbaar: 5 maanden samen, 3-4 maanden super leuk en dan... rustpauze.

Does not work.

pi_14071735
Nee.. als je had gezegd: "3 jaar samen en dan even rustpauze" was het anders geweest...

Na een paar maanden rustpauze werkt 'meestal' niet

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_14071743
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 07:40 schreef Filala het volgende:
Een rustpauze na 5 maanden lijkt me niet gezond. Juist het begin van een relatie is vaak nog zo lekker "simpel". Maar dat is mijn mening.
Succes in ieder geval!
Het begin in juist helemaal niet simpel geweest....en ik ben dus de vriendin van Co_OL en dus degene die niet weet wat ze wilt
pi_14071875
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 01:34 schreef De_Poelier het volgende:

Je kunt niet op elkaars lip blijven zitten en verwachten dat je daar gelukkig van wordt en het de relatie ten goede komt. Een tijdje lekker alleen doet wonderen, dat is altijd mijn ervaring geweest. Even op jezelf teruggeworpen zijn doet je weer met beide benen op de grond komen en dat is goed. Het wederzien is des te heftiger!!

Ja en dat lijkt me precies de bedoeling.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 08:17:32 #21
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_14071919
waarom probeer je niet de gulden middenweg? je zorgt gewoon dat jullie elkaar niet zo vaak zien...bv maar 2 keer per week voorlopig.. Dan claim je haar niet zoveel en toch blijf je in haar leven
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_14071985
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 08:17 schreef Tyler_Durden het volgende:
waarom probeer je niet de gulden middenweg? je zorgt gewoon dat jullie elkaar niet zo vaak zien...bv maar 2 keer per week voorlopig.. Dan claim je haar niet zoveel en toch blijf je in haar leven
Jep dat kan ook in het begin was dat het juist toen woonde ik 40 km verderop en kwam ik niet elke dag langs, nu wonen we bij elkaar in het zelfde dorp en kan je altijd naar elkaar toe *wat dus meestal gebeurt*
pi_14072314
in mijn vorige relatie hadden we een soort van rustpauze genomen, later ging het weer mis toen we weer iets kregen met elkaar. Toen was het definitief uit.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_14072883
Mijn man en ik kregen vrijwel direct wat met elkaar nadat hij en zijn ex uit elkaar waren gegaan. We kennen elkaar al 18 jaar en zijn samen opgegroeid. We wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden. Van een avondje stappen kwam het een en ander. Hij heeft ook een kind bij zijn ex. Hij woonde toen weer tijdelijk bij zijn ouders en sliep in het weekend bij mij. Na twee maanden zijn we gaan samen wonen. En weer twaalf maanden later zijn we getrouwd. Mijn man heeft ook een heleboel te verwerken gehad in die tijd en dan met name het niet mogen zien van zijn kind. Wij waren ook overal snel bij maar hebben nooit spijt gehad. Hij heeft ontzettend op mij kunnen bouwen en we hebben nu een band die zo veel malen sterker is dan wat ik ooit heb mogen ervaren.

Wat ik wil zeggen is dat je niet perse een rustpauze hoeft in te lassen maar probeer niet zo veel druk te zetten op de relatie. Neem een beetje gas terug en ga samen wat leuks doen. Bijv een weekendje weg en spreek af dan geen gesprekken te houden over ex-en etc. Alleen leuke dingen.

pi_14074872
Werkt niet (helaas)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')