hmm tis wel echt gebeurd van die ex, en dat ze het er nog moeilijk mee heeft ook, heb tranen zien vloeienquote:Op zondag 24 februari 2008 12:09 schreef Guuskeee het volgende:
smoesje over die ex die haar bedrogen heeft
ze moet je gewoon niet
vergeet dr, op naar de volgende.
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
Die tranen doen het hem iedere keer weer. Helaas dat de meeste dames dat op commando kunnen zoals wij mannen op commando kunnen boeren.
Ik moet er erg mijn best voor doen, maar inderdaad, huilen op commando moet lukkenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
Die tranen doen het hem iedere keer weer. Helaas dat de meeste dames dat op commando kunnen zoals wij mannen op commando kunnen boeren.
Dat drinken hebben we gisteravond al gedaan, waardoor ik nu liever heel mijn hoofd uit zou willen zetten..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:30 schreef Dahoo het volgende:
Mijn advies:
Zet haar uit je hoofd! Bel je vrienden en ga een lekker potje bier drinken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:09 schreef Guuskeee het volgende:
smoesje over die ex die haar bedrogen heeft
ze moet je gewoon niet
vergeet dr, op naar de volgende.
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ben ik dan een man? Ik kan wel op commando boeren maar niet huilen hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
Kerel. Een toekomst samen. Dat klinkt wel heel heftig na een relatie van een paar weken nietwaar?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:00 schreef netromice het volgende:
Alleen zou ik nu niet weten wat te doen, hebben we nog een toekomst samen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |