quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef MOD het volgende:
Er zit wel wat in hoor. Maar het heeft ook grotendeels met gevoelens en dergelijk te maken. Ik zou het nu ook kut vinden maar denk dat ik daar over een half jaar toch anders tegen over sta. Ik kan haar niks verbieden, dus ze doet maar. Als die twee dat nou leuk vinden.
Moet eerlijk bekennen dat ik me daar ook steeds vaker op betrap. Heb soms geen zin in alle gedoe eromheen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Pan.da het volgende:
Tsja, ik ben nu met een chick bezig maar ben bang dat ze me straks te leuk gaat vinden. Echt gevoelens voor me gaat krijgen. Ik wil gewoon neuken
Al gedaan maar had er nou niet de beste gevoelens bij. Nu vind ze mij ook leuk en zo. Beetje oppassen dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Pan.da het volgende:
Tsja, ik ben nu met een chick bezig maar ben bang dat ze me straks te leuk gaat vinden. Echt gevoelens voor me gaat krijgen. Ik wil gewoon neuken
Klote man. Ff doorbijten en je gevoel niet de vrije loop laten gaan. Nu rationeel denken, over drie maanden ben je zo veel verder!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
me ex heb mij ook verlate
kzit nu sinskort bij me ma met bunout;-(
Op je 25e al een bunout?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
Waarom is ze weggegaan? En doe je ook wat aan de burnout? Professionele hulp enzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
Dat is ook zoquote:Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef Flappieee het volgende:
Ik vraag me toch af of zoiets echt helpt, naar bed gaan met anderen bedoel ik? Het lijkt mij allemaal gewoon het wegkroppen van je gevoelens en achteraf kun je er alleen maar spijt van hebben omdat het niet zo was als met je ex.
Dit is vaak echt 'a load of crap' en al helemaal als het van een man komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef HIHI123 het volgende:
Hij heeft me toen het nog niet uit was verteld dat hij niet snel aan een nieuwe relatie zou willen beginnen, eerst tijd voor zichzelf zou willen hebben.
En goh, wel heel toevallig dat er nu net een nieuwe meid om de hoek is komen kijken, wat meneer gelijk duidelijk maakt via Twitter! Ik hoop niet dat die meid in Amsterdam of nabij woont, want dan kun je je conclusie wel voorzichtig gaan trekken.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef BalthasarBokko het volgende:
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij = het ligt aan jou
Ik heb gewoon wat ruimte nodig = ruimte zonder jou erin
Ik ben nog niet toe aan een relatie = lees: relatie met jou
Ik heb tijd voor mezelf nodig = morgen lig ik in bed met een ander
Ze wil met me eten vanavond en natuurlijk heb ik ja gezegdquote:Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Amede het volgende:
@ex Aandacht? Ik zou niet reageren, krijg je weer hoop van. Straks heb je alleen maar jezelf ermee als het backfired, zoals een paar dagen geleden..
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef HIHI123 het volgende:
Nou ik ben erachter gekomen dat ze wel eens wat smste, en op msn zaten..
Dus je vertrouwt hem niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:10 schreef HIHI123 het volgende:
Ja, maar hij doet het op een fliterige manier. Ook zijn 2 meiden (waarvan zij) blijven slapen bij een paar jongens blijven slapen (waaronder dus ook mijn vriend) en hij heeft bij die 2 meiden geslapen. Het was toen nog aan.
Ik kan natuurlijk niet oordelen of hij iets fout gedaan zou hebben of niet, maar het is nu je vriend niet meer. Klinkt even kut, maar je moet proberen dat wel in te zien en niet te blijven hangen in het nadenken over dingen die toen gebeurd zijn. Doorgaan = the keyword!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef HIHI123 het volgende:
Nee ik vertrouw hem inderdaad niet. Ik was betreft onze relatie aan het eind wel een beetje onzeker ja, omdat hij al met dat meisje smste (ze kennen elkaar nog maar net) en het lijkt me dat je als je net iemand kent niet meteen gaat smsen als je gewoon vrienden wil zijn. Ook had hij de keus om gewoon bij een vriend in bed te slapen of bij iemand a.nders op de kamer, maar dat heeft hij niet gedaan.
Ja zo denk ik er ook over.. Soort van. Ik mis haar wel als een malle, maar zo leuk als toen wordt het toch niet meer. Als of we nog samen in een tentje op Lowlands gaan liggen straksquote:Het voelt goed om zelf sterk genoeg te zijn om alles aan te kunnen en niet afhankelijk te zijn van mijn ex. Het heeft mij, en de situatie zo veel veranderd. Ja ik mis het ook nog wel, we hadden ook leuke momenten. Maar het heeft een plek gekregen, als herinnering, wat bewaard blijft maar niet meer terug komt.
hehe, het kwam even recht uit mijn hart.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef MOD het volgende:
Damn.. Als ik dat verhaal van je zo lees GSK.. Best confronterend dat dat ook door mn ex geschreven zou kunnen zijn. Geeft mij toch weer een minderwaardig gevoel, ondanks dat t gewoon de waarheid is uiteraard. Ach ja, zo denk ik er over een jaar waarschijnlijk ook over.
Merk wel dat ik al die boosheid en de andere gevoelens die ik heb om kan zetten in de energie om keihard door te zetten. Om me op mijn opleiding te storten en al die andere belangrijke zaken.
Dus schijt aan haar. Lekker op me zelf storten en genieten van het leven. Morgen weer een feestje.
[..]
Ja zo denk ik er ook over.. Soort van. Ik mis haar wel als een malle, maar zo leuk als toen wordt het toch niet meer. Als of we nog samen in een tentje op Lowlands gaan liggen straks
Ik kreeg ff een dikkequote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Pas geleden nog erg kunnen lachen met een vriendin van me, ze had geneukt met mijn ex een keer toen men ex dronken was en zei weet het niet meer. Dus ik vroeg "en klaar gekomen door hem" geen idee. Dus ik zo "zo goed was het dus blijkbaar niet". Dus best grappig. Mijn nieuwe relatie heb ik nu ook al seks gehad, veel vaker dan mijn ex ooit kon.. Wat ik dus allemaal veel fijner vind!
Naja ik weet niet of ik hem nog mis. Naja de herinnering is fijn, maar het is afgesloten en goed zoals het is nu.
Whehe misschien maar goed ook. Wij zitten op de zelfde school op de zelfde afdeling. Ik kom haar ook nooit tegen maar ik zit er ook niet zo lang. Wel echt een kut-gedachte, maar eigenlijk wil ik haar gewoon tegen komen, gewoon om me zelf te confronteren dat het klaar is. Dat het straks ook geen pijn meer doet of zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Het gekke is nog hij woont paar honderd meter uit mijn buurt en ik kom hem NOOIT maar dan ook NOOIT tegen!Houden zo!
Ik denk het ook , dan word het toch alleen maar elkaar jaloers maken. I.i.g. ik denk niet dat het gladjes zal verlopen als wij elkaar nu zien met een nieuwe relatie. Naja je kan toch ook inzien dat het klaar is ZONDER Haar tegen te komen ?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef MOD het volgende:
[..]
Whehe misschien maar goed ook. Wij zitten op de zelfde school op de zelfde afdeling. Ik kom haar ook nooit tegen maar ik zit er ook niet zo lang. Wel echt een kut-gedachte, maar eigenlijk wil ik haar gewoon tegen komen, gewoon om me zelf te confronteren dat het klaar is. Dat het straks ook geen pijn meer doet of zo.
Toen ik haar gister langs zag fietsen was het wel even dikke paniek. Maar dat slijt dus wel.
Pfoe dat zou ik dus totaal niet moeten doen met mijn ex.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:51 schreef ex het volgende:
Nou, net een etentje gehad met me ex.. ik heb het heel relaxed aangepakt en gewoon gezellig gedaan en het ging eigenlijk gewoon goed.. Hing geen rare sfeer, een korte knuffel en dat was het..
Ik voel me nu ook prima en zit weer lekker te "nerden" in me hobby kamer.. Op een bepaald moment dacht ik "goh ik hoop wel dat ze een beetje op tijd gaat want ik wil dit, en dat nog doen vanavond!" een erg goed teken voor mij persoonlijk en ik voel me nu ook prima..
Grappig hoe zoiets dan toch positief kan uitpakken voor mezelf
Inderdaad we zijn volwassen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:51 schreef MOD het volgende:
Joah kan wel inzien dat het klaar is. Vooral over hoe ze laatst deed en als ik dingen terug denk zeg maar. Het is toch die extra bevestiging. Ik heb in ieder geval geen zin om lekker kinderachtig te doen in haar bijzijn door haar proberen jaloers te maken. Dan zou het nog een bittere nasmaak krijgen heel die situatie. Tis gewoon klaar, gevoelens zitten er altijd nog wel, maar ja.. Tis goed zo he.. Even volwassen doen
nou, ik hoef geen contact meer hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:11 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom hebben jullie nog contact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |