Op msn kun je dat wel zien hoorquote:Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik had haar alweer geaccepteerd![]()
Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...
Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
Als hij zo blijft dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit voor hem.quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
Ze checkt gewoon haar lijst. Anyway, het zou toch wel duidelijk moeten zijn na twee keer verwijderen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?
Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
haha wie probeer je nu te overtuigen? Je bent er nog wel degelijk mee bezig! Je bent al aan het emmeren over of zij kan zien of jij haar misschien verwijderd hebt. Als je er echt niet meer mee bezig was geweest dan had je daar niet eens over nagedacht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 16:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet
Ja Bartinhoo. We zien het allemaal. Jij bent zo niet meer met haar bezigquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef Bartinhoo het volgende:
.
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef DesertRose het volgende:
Voel me zo verdrietigBen net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem.
![]()
Ja, je begint het echt los te laten zo te lezen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef MOD het volgende:
[..]
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.
Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen.
Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.
Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.
Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.
Morgen weer een dag, zonder zorgen.
Klopt als een bus.quote:Ach, het is niet erg als je nog elke dag aan je ex denkt. Het gaat er meer om hoe je er aan denkt.
Juist. Ik baseer mijn mening slechts op wat ik hier te lezen krijg.quote:Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt.
Erg mooi.quote:Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.
Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.quote:Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Pan.da het volgende:
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!
Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!
dat waren veel uitroeptekens...
Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.quote:Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...
Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezenquote:Op maandag 8 november 2010 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt![]()
Ik ken het! We kennen het allemaal. En de een heeft langer verdriet dan de ander. Tot een tumor groeit het niet uit denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef MOD het volgende:
[..]
Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Maar wat Barthinoo zegt.
[..]
Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.
Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig.
Naja, zie ik dan wel.
Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de dramaquote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezenVolgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten
Zo lang het niet mijn eigen drama is vind ik het wel leuk om te lezen jaquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama
Daarnaast heeft iedereen zijn eigen tempo en aanpak natuurlijk. Er bestaat geen 'standaard' als het gaat om verwerking.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Male23 het volgende:
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
dus jij maakt je druk dat hij een meisje leuk vind, hij zegt van niet. jij SMSt een vriend van hem om te chillen en vind het raar dat hij nu denkt dat jij die vriend leuk vind..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.
Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..
Hier heb ik ook nog niks op terug gestuurd.
Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.
Wat vinden jullie?
En hoe lang is het al uit?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.
Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..
Hier heb ik ook nog niks op terug gestuurd.
Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.
Wat vinden jullie?
Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kom tegenwoordig niet meer in dit topic omdat ik dan aan mijn ex moet denken. En dat probeer ik te vermijden. Gaat niet zo goed in het loslaten. Ik wil hem nog steeds terug en ongeveer alles herinnert me aan hem. Overal waar ik ben, maar ook gewoon als ik een keer graag een arm om me heen wil dan herinner ik me al die goede momenten met mijn ex. Het wordt alleen meer de gedachten, hoe langer ik hem niet spreek of zie.
ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.quote:
Ik lees dr gewoon overheen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.
Ik heb er inderdaad vrij weinig aan om te weten of hij nou wel of niet met dat meisje zit, het maakt voor mij toch geen verschil. Misschien een opluchting als het niet zo is maar er zal toch niks veranderen. Ik wil hem terug, en het is inderdaad het beste hem nu los te laten, maar ik heb zo de drang om hem te zien.. en dat maakt het zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef MOD het volgende:
Je bent er best wel veel nog mee bezig (logisch ook) maar als je wilt praten moet je praten. Alhoewel.. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Alleen kan het door alle drama en chaos nog al lastig lijken wat "het beste" is omdat je gevoel gevoed wordt door één ding en dat is je ex. Heb je er echt wel wat aan om te vragen wat er met dat ander meisje is?
Vraag je zelf even af of je er blij mee moet zijn als uitkomt dat er ook echt iets speelt tussen hen.
Wat heb je er aan.. Dan blijkt dat het niks is tussen hen.. Oke, dan weet je dat, maar het is nog steeds uit.
Of het blijkt van wel, dan is het uit én je hebt het gevoel dat je bent ingeruild.
Ik weet niet wat je wilt.. Wil je hem terug? Ook al is de kans niet of nauwelijks aanwezig, het beste is om hem maar gewoon met rust te laten. Wellicht gaat hij je missen en komt ie met hangende pootjes terug, of hij laat het voor wat het is.
Ik zou er in ieder geval geen aandacht aan willen besteden. Mijn ex heeft ook met een ander zitten aankloten. Ik wil er niks van weten en wat zij doet moet ze zelf weten. Als ze me gaat missen komt ze vanzelf wel terug. Of ze houdt voet bij stuk en ik zie haar nooit meer. Dat zijn dingen die ik me kan afvragen, maar vooralsnog is ze er niet, dus kan maar beter met me zelf verder gaan.
Maar goed, doen wat je zelf het beste vind. Hou in ieder geval de eer aan je zelf.
"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik lees dr gewoon overheen.
Anyway, dan mag het nog. Ook al is het je ex. Leeftijd?
Ja het was ook zo'n lange lap tekst haha. Ik ben 19 en hij is bijna 20.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik lees dr gewoon overheen.
Anyway, dan mag het nog. Ook al is het je ex. Leeftijd?
En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.
I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten.
Het leven is zo leuk als dat je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
Het is tenslotte niet voor niets uit.
Moeten gaat met tegenzin. Maar sms hem gewoon niet, ga iets doen. Laat al het contact van hem af komen als je wilt dat er over gepraat kan worden. Als je zo achter hem aan blijft kachelen en om elkaar heen blijft hangen bloedt het uiteindelijk dood op een nare manier, zo een nasleep wil je niet hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:44 schreef HIHI123 het volgende:
Eigenlijk zou het misschien het slimst zijn nu te smsen dat ik geen behoefte meer heb op te praten. Dan denk hij misschien ook van huh?
Maar die stap om die sms te verzenden is erg groot, omdat ik hem toch nog graag wil zien..
Dat moet ik helemaal niet willen! Grrr
maar wel waar, een breuk heeft een reden. en die moet je accepteren om hem te verwerken. de reden kan iets lulligs en kleins zijn, maar ook iets dramatisch. maar het blijft een reden om de relatie te beëindigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.
Ja, is dat zo? De breuk tussen jou en je vriendin had geen reden? En als dat zo is: wat doe je hier dan nog? Er is tenslotte geen reden geweest voor een breuk tussen jullie. Snel weer aanmaken. En verder heeft Under_Score helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.
Maar zoals al is gezegd: er is altijd een reden geweest om een relatie te beeindigen. Dat kan van jou af komen, of van de andere partij. En die reden kan dan nog zo stompzinnig zijn, het blijft de reden om de relatie te stoppen. Dan kun jij later terugblikken en zeggen van: dit is wel heel flauw geweest en was nergens voor nodig, maakt geen zak uit. Uit is inderdaad uit en daar is altijd een reden voor geweest. En daarom is het nooit voor niets uitgegaan. Als er niets was dan had je nu nog een relatie.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef MOD het volgende:
Ben je klaar met je post?
Heb het ook niet specifiek over mijn breuk. Bepaalde redenen hoeven imo niet aannemelijk te zijn en daarvoor verwerpelijk. Bijvoorbeeld als je er later op terug komt. Sommige relaties gaan om zo'n flauw iets onderuit dat als je er later op terug kijkt denkt;Dat was nergens voor nodig geweest.
Uit is uit, reden of niet.
of gewoon een reden zoeken om het te beëindigen. maar omdat er geen directe reden voor handen is, maar een heleboel door de jaren heen opgebouwde irritaties tot ontploffing komen het dan beëindigen met een op dat moment lullige reden.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:37 schreef MOD het volgende:
Maar als je ex met een stel waardeloze argumenten komt die zwaar onderdoen aan de waarde van de relatie zelf, kan je dat wel redenen noemen, maar wat mij betreft louter vluchtgedrag of zwakzinnig.
Yeah, zo eerlijk was mijn ex dan weer wel. Die kwam even al haar irritaties uitten over hoe kut ik wel niet was. Maar ze hield wel van me hoor...quote:Op woensdag 10 november 2010 00:54 schreef Under_Score het volgende:
het is nooit leuk, maar het is zelden zo dat de uiteindelijke reden de enige was.
die van mij vergat dat ze niet de enige was met frustraties binnen de relatie. volgens mij had ze niet verwacht dat ik het zo snel los zou laten.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:58 schreef MOD het volgende:
[..]
Yeah, zo eerlijk was mijn ex dan weer wel. Die kwam even al haar irritaties uitten over hoe kut ik wel niet was. Maar ze hield wel van me hoor...![]()
Ach ja, weet ik ook meteen waar ik aan kan werken voor de volgende relatie. Zo iets laat ik in ieder geval niet weer tegen me zeggen.
mwah, dat was in het begin zo, ik kan nog steeds goed met haar praten. maar een relatie zit er niet meer in. dat kan en wil ik niet meer vanwege de frustratiepunten. zij gaf nog een een keer aan dat ze mischien niet 'de juiste keuze' had gemaakt. maar dat had ze van te voren maar moeten bedenken want sinds zij het uitgemaakt had was ik er ook klaar mee. toen was voor mij de maat gewoon vol.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:04 schreef MOD het volgende:
Das dan wel weer jammer meestal, dat je aan het eind van de rit enkel nog elkaars slechte punten kan gaan inzien, of dat die meer waarde krijgen dan de goede. Mondt dan ook weer uit in woede vaak. Mijn ex kon het ook niet verkroppen dat ik het spontaan zo naar mijn zin had en dat ik me goed voelde. Dat wilde ze gewoon niet horen.
Ben benieuwd wanneer/of we naar de dierentuin gaan
Nee het liep volgens haar niet lekker meer. "Het werd saai.."quote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef goofy_goober het volgende:
En wat was de reden van het uitgaan? Als er een ander in spel was dan zou ik er niet op reageren.
Nah over het algemeen ben ik ook wel positief. als je dan opeens onverwachts een telefoongesprek hebt waarin een heleboel tegelijk op je afkomt dan is dat even wat minder positief en even extra het gevoel van: gelukkig dat ik van hem af ben!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Lallend het volgende:
Erg vervelend om te lezen Duimelot! Vind het echt zonde dat je op zo'n manier gedwongen word terug te kijken op de breuk en de relatie die je had. Maar tevens kan het ook veel rust geven dat het ook echt gewoon niet aan jou ligt en je beter verdiend en het daarom ook echt gewoon naast je neer kunt leggen en het op die manier in feite al verwerkt hebt.
De keuze is aan jou om het op een positieve manier op te pakken of niet maar als ik het zo lees gaat dat helemaal goed komen dus erg veel sterkte met de nieuwe uitdagingen die op je pad komen.
Ik denk dat het inderdaad beter is om dan nog even afstand te houden. Het is ook niet dat ik niet snap hoe dat soort gevoelens werken en dat het heel moeilijk kan zijn om je ex los te laten. Ik wil daar wel rekening mee houden. Ik denk zelfs juist omdat ik dat een heel stuk begrijp, en ook weet hoe hij in zijn normale doen is, maakt dat ik de moeite wil nemen om hier op een goede manier mee om te gaan. Voor de duidelijkheid trouwens, ik ben niet intiem geweest met iemand anders.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef MOD het volgende:
Ik kan mijn ex ook maar met moeite los laten hoor. Maar ik heb toch liever geen contact. Hoe is het als je met elkaar in één ruimte zit, waarbij de één aangeeft graag verder te willen en de ander constant het tegenovergestelde probeert te overtuigen.
En dan vrienden blijven? Op dat moment? Moet er niet aan denken om dan bij haar leuk en gezellig op een verjaardag te zitten, met het idee dat die gene er bij loopt met wie zij dan intiem geweest is. Fuck it, ik zou ook ontploffen bij het minst geringste.
Dat doet gewoon pijn. En dan die grenzen. Het klopt gewoon niet, voor mijn gevoel, dat je geen arm meer om de schouder kan hangen als zij dat niet wilt. Of als zij dat doet, de verkeerde signalen af geeft.
Ik loop ook met tal van vragen door mijn kop en ik zal daar nooit antwoord op krijgen. Wij hebben beide een ander (verdraaid) beeld over hoe de relatie was en blijkbaar ook over hoe die mogelijk voortgezet zou kunnen worden. Voor haar lijkt het gewoon niet te werken. Dus jah.
Maar goed, als je persé vrienden wilt blijven, zou ik het contact maar gewoon afkappen en wachten tot ook hij wat beter in zijn vel zit.
Ik vraag me dan ook weer af, hoe zou jij het vinden en er op reageren, als hij op een gegeven moment weer aan het daten gaat. Lijkt me toch steken.
Het idee van vrienden blijven snap ik wel, maar werken moet het ook. En dat als je als beide partijen redelijk op één lijn zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |