abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88430646
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik had haar alweer geaccepteerd ;(

Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...

Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
Op msn kun je dat wel zien hoor
Opties -? privacy -> wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon?

maar wat maakt jou het uit dat ze dat kan zien? het is toch je ex?
  zondag 7 november 2010 @ 13:41:50 #102
189961 ex
aperture science
pi_88431120
Precies, niet zo druk over maken!
The cake is a lie!
pi_88431715
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...

Verder heb ik haar niet toegevoegd, maar zij mij. Ik heb alleen geaccepteerd ( en vervolgens weer gedelete ) Ach wat doet het er allemaal toe...

Tussen een van mijn beste vrienden en zijn vriendin is het een maand geleden uitgegaan. Er was een feest en tijdens dat feest is hij in bed betrapt met de beste vriendin van zijn vriendin. Relatie uitgegaan, en hij was er helemaal kapot van. Ik heb hem maar gesteund maar eigenlijk vond ik het volledig terecht, ook meenemend hoe hij altijd over haar praatte...

Inmiddels een maand verder zijn die 2 weer volop aan het daten, 5 keer per week samen en het lijkt weer goed te komen. Naja zoiets kan gebeuren denk ik dan. Gingen we afgelopen woensdag uit, neemt die gozer gewoon een fucking wijf mee naar huis om te neuken, en gaat hij weer vreemd...

Wat the fuck denk ik dan hoe KAN je zoiets doen? Gewoon weer dezelfde fout maken terwijl alles net goed lijkt te komen. Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
  zondag 7 november 2010 @ 14:08:30 #104
189961 ex
aperture science
pi_88431905
The cake is a lie!
pi_88432356
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
Als hij zo blijft dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit voor hem.
Niemand zit te wachten op een onbetrouwbare gast.
Zielig voor die meid, maar ook een beetje haar eigen schuld.
Beetje naïef om te denken dat hij dit keer niet vreemd zou gaan.

Tevens moet je je niet zo zorgen maken over die tweede kans, het is beter om jezelf weer op orde te krijgen en dan na een tijd een frisse start maken met een nieuwe meid.
Focus op je individu. Meestal is het zo dat er een nieuw meisje in je leven komt als je volop aan het genieten bent van het vrijgezel zijn, en er eigenlijk niet naar op zoek bent. En dat is ook logisch natuurlijk. Als je kunt genieten van het leven straal je positiviteit en vrolijkheid uit.

Blijf niet te lang in het verleden hangen, probeer het te accepteren dat je verder moet in je eentje. Je komt er vanzelf wel weer bovenop :)
pi_88432798
Heb ben, ook tijdens de relatie, heel lang ''bang'' geweest voor het weer in mijn eentje komen te staan... Nu nog steeds heb ik welees dat ik ' s ochtends wakker word met een licht paniekerig gevoel van hoe lang zal het nog duren voordat ik dat soort dingen weer mee mag maken?

Maar dan bedenk ik mezelf dat ik inmiddels alweer 5 maanden vrijgezel ben, en eigenlijk , afgezien van het verdriet, een heel leuk leven heb.. Kan het inmiddels al beter accepteren...

Tja het is zo schijnheilig als de pest allemaal.. Vaak doet ie super lief tegen haar, en laatst was er een bbq en toen had hij al een lekker bord eten voor haar opgeschept voordat ze uberhaupt aanwezig was. Hij is heel goed in mooie verhaaltjes vertellen tegen iedereen en pakt daarmee veel mensen in, helemaal zijn vriendin. Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen, en vooral zij, zo naief zijn dat ze daar niet doorheen kijken...

Tegen mij zei ie ook weleens dat zn vriendin dom is, kleine tieten heeft, dat ie soms naar de hoeren gaat etc. Ik lach er niet meer om ik ben helemaal niet zo.. Maar het lijkt net dat het zo is dat je alles kan maken, zolang je er ook maar weer iets liefs tegenover zet oid ....
pi_88432944
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?

Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
pi_88433999
Zal dan wel automatisch gaan op de één of andere manier. Lijkt me niet dat ze je steeds weer toevoegd.
Weigeren.
pi_88434407
Hmm ik heb ook nog een ander willekeurig contact uit mn lijst gedonderd een uur geleden om te testen, maar daar heb ik het niet bij....

Het zal allemaal wel, kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ze me constant toevoegd en verwijdert, maar weet ook niet zogoed wat ik er anders van moet maken...

Het zou me echt niets moeten boeien dit, maar ik ben toch wel benieuwd of ze niet stiekem echt telkens kijkt of ik online ben ja of nee. :P

Heb haar gewoon weer geaccepteerd, alleen kon een hokje aanvinken dat ze niet tussen je lijst komt te staan. Dat leek me een mooie middenweg :)
pi_88434629
Ja precies, dan kan je het in ieder geval niet zien als ze online is.

En nu moet je het weer lekker van je af zetten, niet gaan analyseren o.i.d..
Hoe bevalt Amsterdam? :D
  zondag 7 november 2010 @ 15:50:12 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88435401
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?

Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
Ze checkt gewoon haar lijst. Anyway, het zou toch wel duidelijk moeten zijn na twee keer verwijderen?

why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 7 november 2010 @ 15:51:33 #112
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88435476
Wat is er met mijn FOK! Silver layout gebeurd! :o
pi_88436330
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar het feit dat ik haar verwijder uit mijn lijst, betekent niet dat ik verdwijn uit haar lijst he ;)

Ik heb haar verder niet geblokkeerd oid, dus als ze mij nog in haar lijst heeft, en ze begint een gesprek dan zal ik dat gewoon ontvangen en op kunnen antwoorden :)

Het zou toch wel wat zijn als ze in die lijst zit te zoeken of ik er al dan niet tussen sta, volgens mij is ze niet eens zo technisch... En waarom zou ze me dan 2 x op rij weer toevoegen?

Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet :D

@ Melanie: Amsterdam is perfect! nu in het weekend ff thuis om te leren en verveel me meteen weer en dan ga ik weer aan mijn ex denken:P Al is het wel een stuk minder dan voorheen...
pi_88436574
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...

haha wie probeer je nu te overtuigen? Je bent er nog wel degelijk mee bezig! Je bent al aan het emmeren over of zij kan zien of jij haar misschien verwijderd hebt. Als je er echt niet meer mee bezig was geweest dan had je daar niet eens over nagedacht.

Je bent er nog mee bezig en daar is niks mis mee.
pi_88436580
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet :D
Nee.
pi_88436773
Hmm ik ben er toch wel vrij zeker van dat het niet iets automatisch is dat steeds weer vragen om opnieuw toe te voegen...

Het is nu voor de 3e keer gebeurd, en heb al 3 andere mensen ( die ook online waren ) uit mn lijst gegooid, en bij hen gebeurt er niets..

Desalniettemin hebben jullie gelijk :D wat bereik ik er allemaal mee..
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...

No more thinking
pi_88436860
Inderdaad, als het belangrijk was had ze wel gebeld/gesmst.
Ik zou er niet zoveel achter zoeken, je hebt er niets aan.
pi_88437554
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef Bartinhoo het volgende:
.
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...

Ja Bartinhoo. We zien het allemaal. Jij bent zo niet meer met haar bezig :P

Nu nog ophouden met jezelf voor de gek te houden
pi_88437757
Over het algemeen niet meer.. vandaag weer wel..verveling..
pi_88438853
De zondagen zijn altijd lastig... Ook ik heb een terugval... (moet ook niet zo'n grote mond hebben) 3 dagen ging het prima, het mis gevoel was weg. Na hem gesproken te hebben had ik het wel geaccepteerd dat het nu echt niet ging. Vandaag alleen weer een mega terugval... Schuld en spijt gevoelens hebben de overhand... Soms is het zo verdomd moeilijk op realistisch te blijven..

Moest het ff kwijt... :(
pi_88440980
Die optie heb ik niet op mijn live messenger. :(.

Wel handig kan ik iedereen eruit donderen die mij er ook niet meer in heeft staan.
Niet dat ik msn veel gebruik eigenlijk.
pi_88444658
Voel me zo verdrietig :'( Ben net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem. :'( :'(
  zondag 7 november 2010 @ 21:21:28 #123
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88449324
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef DesertRose het volgende:
Voel me zo verdrietig :'( Ben net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem. :'( :'(
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.

Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen. :{

Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.

Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.

Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.

Morgen weer een dag, zonder zorgen.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 7 november 2010 @ 21:35:12 #124
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_88450396
Ik had even een fokpauze en hij beviel goed :)

begreep dus dat men ex toch met mij contact zou willen... en dan eerst via msn. Ze weet hoe ik er over denk :) Dus ik snap niet waarom ze dat zegt. Welliswaar tegen een maat van me, maar ze moet maar eens zelf het lef hebben om écht contact op te nemen. Ik zie / spreek haar liever 5 minuten dan dat ik een jaar msn. Schiet er niks mee op.

En aangezien zij degene is die de deur dicht gegooit heeft, mag zij ook die stap zetten. Is men eigenwaarde te groot voor, ik blijf er niet achteraan kruipen.

Gaat eigenlijk wel iets beter nou, al voel ik me nog vaak genoeg eenzaam... Komt ook wel weer goed denk ik ;)
pi_88453211
Die is hier al vaker voorbij gekomen inderdaad!
  maandag 8 november 2010 @ 00:16:20 #127
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88459533
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef MOD het volgende:

[..]

Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.

Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen. :{

Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.

Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.

Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.

Morgen weer een dag, zonder zorgen.
Ja, je begint het echt los te laten zo te lezen. :{
  maandag 8 november 2010 @ 02:04:50 #128
25878 MOD
pi_88461449
Er zit wel een soort van brug tussen mijn gedachtes, vingers, jouw ogen en interpretatie.

Het enige dat ik zie is dat je op van alles nog wat commentaar heb met een vaak kritische ondertoon.

Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt. Ik ben er enorm veel en misschien wel veel te bewust mee bezig, maar ik probeer het op mijn eigen manier een plekje te geven.

Loslaten en ergens aan denken/over piekeren zijn twee verschillende dingen. Dat zij, de relatie en de breuk dus constant door mijn hoofd spoken zegt niet zo veel over de mate waarop ik haar heb los gelaten.

Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.

Ja heel metaforisch, maar als je uitkomt tot de kern van alle gedachtes, zie je in dat het niks anders is dan het in stand houden van gevoelens die gekoppeld zijn aan bepaalde herinneringen. Maar in het verleden leven heeft geen zin als ik zie wat er om mij heen gebeurd, en vooral als ik zie wat zij met haar leven doet. Mij vergeten en verder gaan. Dan kan ik ook niets anders doen, ook al zit het er nog wel allemaal.

Dus nee, echt losgelaten heb ik het nog niet, maar de last die ik elke dag op mijn schouders mee draag wordt steeds minder. Oude herinneringen moeten worden aangevuld door nieuwe, dus veel ondernemen en mee maken. Het is nog steeds jammer, klote, moeilijk en stom, maar op den duur ga ik haar minder missen en dat doe ik nu al.

Wat mij betreft is het een blijvertje. Waar ik andere ex-stellen elkaar met stront zie overgooien, zie ik wel de potentie in van een hechte vriendschap tussen ons. Het is zoeken naar de juiste balans. Even de tijd voor je zelf en daarna zien we wel wat er nog zit tussen ons qua chemie.
Koester ik dan hoop? Zou je kunnen denken... Ik koester het goede en ik zie wel wat er van komt. De bal ligt bij haar en ze gaf het zelf aan, een vriendschap. En ondertussen schroom ik niet om het mij weer naar mijn zin te krijgen met andere olijke dames uit de omgeving.

Mijn doel van het posten op dit forum is dat ik het van me af kan schrijven. Dat lucht op en komt uiteindelijk niet bij mijn ex op haar bord. En dat doe ik voornamelijk op de zwakke momenten. Dus wellicht zien julder mij enkel als een jammerlijke faalkneus die er maar in blijft hangen.. Ik wil het gewoon niet bagatelliseren en afdoen als "ach, het was mijn eerste grote liefde" en "het stelde niet zo veel voor, wat een drama om niks." Want dat is gewoon zonde, het stelde zeker wel wat voor.

quote:
Ach, het is niet erg als je nog elke dag aan je ex denkt. Het gaat er meer om hoe je er aan denkt.
Klopt als een bus.
  maandag 8 november 2010 @ 03:30:17 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88461862
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt.
Juist. Ik baseer mijn mening slechts op wat ik hier te lezen krijg.
pi_88462927
Hmm vind het best een vage situatie...

Gisteravond ff met de vriend van mn zus een patatje gaan halen in de snackbar, en stond nog met wat bekenden te praten. Alsof ik het al aan mn water voelde, en inderdaad mn ex kwam binnenlopen..

Zei iedereen gedag behalve mij leek het wel. Ging met iemand anders staan praten, en toen ik de bestelling op kon halen om mee te nemen keek ze me ff vluchtig aan en zei doei...

Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als ik haar zie, ben benieuwd of dit bij haar hetzelfde is en niet zo goed weet hoe ze zich moet gedragen, of dat ze me gewoon wil negeren...
Terwijl we 2 weken geleden in de supermarkt nog leuk hebben staan lullen :S
pi_88468159
Ik zie constant dezelfde mensen zeggen dat ze er overheen zijn, of iets in die richting. Keer op keer weer hetzelfde.

Het is allemaal prima, maar het lijkt erop alsof die mensen zichzelf er van willen overtuigen door het maar vaak genoeg te zeggen. Dat is gewoon een vorm van verdringen. Paar posts later zie je weer teksten voorbij komen die zijn doordrenkt van gevoelens waaruit blijkt dat het nog (lang) niet vergeten en vergeven is.

Het stoppen van jezelf voor de gek houden hoort ook bij het verwerkingsproces :)
pi_88468226
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!

Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!

dat waren veel uitroeptekens...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88469019
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt :+
Om heel eerlijk te zijn is het soms goed even dingen van je af te schrijven maar als ik sommige gewoon zie , die blijven analyseren en er mee bezig.
Soms moet jezelf even bij elkaar roepen , stoppen met analyseren en dingen doen, dat helpt gewoon het beste.
pi_88469161
Ik vind dat alle vrouwen eerst een examen moeten afleggen met betrekking tot het loslaten van exen voor ze aan een relatie beginnen.
In ieder geval voor ze aan een relatie met mij beginnen!

Het zou handig zijn als ik interesse in een dame heb en merk dat het wederzijds is dat ik zou kunnen vragen 'hey, laat je no-ex-drama pasje eens zien'
Die kutregering houdt zich bezig met de economie, broeikaseffecten, global warming, files, veiligheid terwijl dit probleem gewoon eens opgelost moet worden!

Zo, dat ben ik kwijt.
Plok
pi_88470056
Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...

Mensen die hier komen schrijven hier omdat ze daar behoefte aan hebbebn, en ja dat gaat vaak over verdriet / analyseren maargoed oppervlakkige praat schieten we ook weinig mee op denk..

De een blijft eventjes in dit topic hangen, de ander wat langer, en mensen zoals ik te lang, maargoed so be it ;)
  maandag 8 november 2010 @ 13:17:41 #136
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88470106
zo bij mijn ex op de koffie. :) gewoon zomaar.
pi_88480770
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.

Erg mooi.
pi_88480985
:W ik vind het best geweest zo.
  maandag 8 november 2010 @ 18:56:44 #139
189961 ex
aperture science
pi_88482784
Je kunt ook gewoon zeggen dat je met iemand naar bed geweest bent (na doorvragen). Zoals ik...
Dus het om elkaar heen draaien zal nu wel gebeurd zijn denk ik :')
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 8 november 2010 @ 20:20:56 #141
25878 MOD
pi_88487139
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Pan.da het volgende:
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!

Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!

dat waren veel uitroeptekens...
Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Maar wat Barthinoo zegt.

quote:
Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...
Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.

Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig. :{
Naja, zie ik dan wel.
pi_88490986
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt :+
Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezen :+ Volgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten :P
pi_88491004
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef MOD het volgende:

[..]

Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Maar wat Barthinoo zegt.

[..]

Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.

Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig. :{
Naja, zie ik dan wel.
Ik ken het! We kennen het allemaal. En de een heeft langer verdriet dan de ander. Tot een tumor groeit het niet uit denk ik ;) Maar ik heb mensen er aan onder door zien gaan. Jij bent nog jong (toch?), dus dat zal wel uiteindelijk goed komen... maar toch...
pi_88491873
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Stefka het volgende:

[..]

Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezen :+ Volgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten :P
Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama ;)
pi_88492274
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama ;)
Zo lang het niet mijn eigen drama is vind ik het wel leuk om te lezen ja :P

Om de complete offtopic maar even te compenseren. Afgelopen weekend tweede date gehad met erg leuk meisje, kan alleen niet in al te veel details gaan want ze leest vast mee (het is een Fokster :+)
pi_88492372
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
pi_88495492
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Male23 het volgende:
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
Daarnaast heeft iedereen zijn eigen tempo en aanpak natuurlijk. Er bestaat geen 'standaard' als het gaat om verwerking.

Schrijf zelf niet zoveel meer, omdat het ongelooflijk goed gaat. Heb bijna geen verdrietige momenten meer en er zijn hele dagen zonder aan hem te denken/ te missen. Op een gegeven moment ging de knop om en was ik er klaar mee. Ik denk dat het komt vanwege het feit dat dit al de 2e keer is dat het uit is. (5 maanden geleden ging het uit, na 2 maanden alleen weer aan, 1,5 maand samen en nu weer 1,5 maand uit) Toen we weer samen kwamen heb ik me gewoon niet vol gegeven. Hield continu rekening met het feit dat het uit zou kunnen gaan en gemerkt dat onze problemen gewoon niet op te lossen waren.
Bovendien heb ik de 1e keer al veel verwerkt en was het nu een kwestie van weer die draad oppakken en doorgaan. Denk dat het daardoor wel veel sneller is gegaan.

Ben heel druk met allerlei leuke dingen en ben gelukkig. Ook weer rustig gaan beginnen met daten, dus ik heb het naar mijn zin. Ik lees nog wel mee, maar zelf heb ik niet meer veel te melden dan dat het goed gaat! *O*
  maandag 8 november 2010 @ 23:09:37 #148
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88497131
het is ook gewoon fijn om eens te kijken hoe het gaat en het mee te delen, anders kwam ik ook nooit achter die post van mijn ex van de week :')

ik heb echt een geweldig weekend gehad en ik merk dat de kleine dingen die ik niet kon bij mij ex en nu wel bij mijn nieuwe vriend zorgt voor zoveel geluk.
Romantisch lekker chocomel drinken, chocofonduen, aardbeien, chocosaus, fruitsalades, dingen eten in bijzijn vriend wat hij eigenlijk niet lekker vind, winkelen, poolen dat kan nu allemaal en dat geft me zon oppepper. Ik zie hem vrijdag tot maandag avond, dan doen we veel leuke dingen. Mijn ex had een goede baan, maar ik ben nu al vaker ergens heen geweest met mijn vriend of weekendjes weg dan eerst, en dat terwijl wij niet veel centjes hebben.

morgen als goed is daar naar toe, 140km dacht ik dat het was qua afstand, en woensdag avond terug naar huis en vrijdag weer bij hem.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88501530
Mijn ex heeft me vanavond verwijderd uit haar lijst van elk sociale netwerk, nadat ze me gevraagd had of ik ook seks gehad heb na onze relatie en ik daar bevestigend op heb geantwoord. Ik was even heel verdrietig, maar voel nu een soort van kalmte over me. Zoiets van: We hoeven niet meer om elkaar heen te draaien, we kunnen het nu echt afsluiten, zonder de hoop of gedachte op/over een gezamenlijke toekomst.

Had ik niet verwacht!
  dinsdag 9 november 2010 @ 02:29:36 #150
25878 MOD
pi_88502851
Ja zo ging het bij mij ook zo ongeveer. En dan idd dat die last van je schouders afvalt. Dan pas kan je echt gaan rouwen, had ik het idee, omdat je nu echt niks meer met elkaar te delen hebt. Tenminste, zo voelt het bij mij dan.

En omdat het nu goed met me gaat, al hoewel, ik vóel me goed, dacht ik, ik post eens even.

Want ik voel me fijn en gelukkig. Omdat ik het idee heb dat ik er wel kom. Omdat ik de redenen weet waarom het uit is en waarom het nooit meer goed komt tussen mij en mijn ex. Maar met mij gaat het wel goed komen, en met mijn ex ook wel denk ik.

Ik baal nog steeds als een stekker en juist nu mis ik haar omdat ik me zo goed voel, maar ja. Dat zal wel slijten :)

Zo van, als je je goed voelt, dan gaat alles ook beter. En zonder valse hoop of gericht zijn op een nieuwe relatie, kan je lekker met je zelf aan de slag.. Eenmaal bezig en het gaat weer zoals het gaat, komt er spontaan wel weer een nieuw leuk meisje opduiken.

Whoop, dit zien vast te houden!
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:09:22 #151
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88512257
En, voel je je nog steeds zo?
pi_88518293
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef goofy_goober het volgende:
En, voel je je nog steeds zo?
_O-

Af en toe ben je ook zo lekker sarcastisch he :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:55:46 #153
25878 MOD
pi_88519018
Jawoll, ben lekker mijn ding aan het doen. Ik sta nog wel op met een paupergevoel, maar dat klaart al snel op. Laatst nog gedroomd over haar, dat we keiharde sex hadden :')
Ja, dat was een goede natte droom, maar voor de rest niks aan de hand eigenlijk.

Het is meer dat als je gaat idealiseren naar de tijd van toen, maar bekent dat dat vandaag de dag niet zo is en al helemaal niks wordt in de toekomst, je al snel de draad kan oppakken, elke dag weer. Zegmaar zo een moment, dat even door je hoofd schiet.

Missen ja. Gone = gone, so why bother...

Jep, voel me goed.
pi_88521467
Kut is dat he dat opstaan met een kutgevoel :P

Heb ik ook heel lang gehad en heb het soms nog steeds, voel je je de hele dag relaxed, maar bij het opstaan voelde ik me toch een partij kut :D

Geen idee hoe dat komt
pi_88537767
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.

Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..
Hier heb ik ook nog niks op terug gestuurd.

Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.

Wat vinden jullie?
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:21:27 #156
25878 MOD
pi_88539142
Je bent er best wel veel nog mee bezig (logisch ook) maar als je wilt praten moet je praten. Alhoewel.. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Alleen kan het door alle drama en chaos nog al lastig lijken wat "het beste" is omdat je gevoel gevoed wordt door één ding en dat is je ex. Heb je er echt wel wat aan om te vragen wat er met dat ander meisje is?

Vraag je zelf even af of je er blij mee moet zijn als uitkomt dat er ook echt iets speelt tussen hen.
Wat heb je er aan.. Dan blijkt dat het niks is tussen hen.. Oke, dan weet je dat, maar het is nog steeds uit.

Of het blijkt van wel, dan is het uit én je hebt het gevoel dat je bent ingeruild.

Ik weet niet wat je wilt.. Wil je hem terug? Ook al is de kans niet of nauwelijks aanwezig, het beste is om hem maar gewoon met rust te laten. Wellicht gaat hij je missen en komt ie met hangende pootjes terug, of hij laat het voor wat het is.

Ik zou er in ieder geval geen aandacht aan willen besteden. Mijn ex heeft ook met een ander zitten aankloten. Ik wil er niks van weten en wat zij doet moet ze zelf weten. Als ze me gaat missen komt ze vanzelf wel terug. Of ze houdt voet bij stuk en ik zie haar nooit meer. Dat zijn dingen die ik me kan afvragen, maar vooralsnog is ze er niet, dus kan maar beter met me zelf verder gaan.

Maar goed, doen wat je zelf het beste vind. Hou in ieder geval de eer aan je zelf.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:22:21 #157
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88539196
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.

Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..

Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.

Wat vinden jullie?
dus jij maakt je druk dat hij een meisje leuk vind, hij zegt van niet. jij SMSt een vriend van hem om te chillen en vind het raar dat hij nu denkt dat jij die vriend leuk vind..
pi_88539474
Hoi. Ik kom tegenwoordig niet meer in dit topic omdat ik dan aan mijn ex moet denken. En dat probeer ik te vermijden. Gaat niet zo goed in het loslaten. Ik wil hem nog steeds terug en ongeveer alles herinnert me aan hem. Overal waar ik ben, maar ook gewoon als ik een keer graag een arm om me heen wil dan herinner ik me al die goede momenten met mijn ex. Het wordt alleen meer de gedachten, hoe langer ik hem niet spreek of zie.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:36:10 #159
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88539821
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:

Wat vinden jullie?
En hoe lang is het al uit?
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:37:20 #160
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88539886
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kom tegenwoordig niet meer in dit topic omdat ik dan aan mijn ex moet denken. En dat probeer ik te vermijden. Gaat niet zo goed in het loslaten. Ik wil hem nog steeds terug en ongeveer alles herinnert me aan hem. Overal waar ik ben, maar ook gewoon als ik een keer graag een arm om me heen wil dan herinner ik me al die goede momenten met mijn ex. Het wordt alleen meer de gedachten, hoe langer ik hem niet spreek of zie.
Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:37:51 #161
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88539906
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:36 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

En hoe lang is het al uit?
ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:39:58 #162
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88539985
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef Under_Score het volgende:

[..]

ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.
Ik lees dr gewoon overheen. :D

Anyway, dan mag het nog. Ook al is het je ex. Leeftijd?

Overigens vind ik het wel een beetje vreemd dat hij niet naar dat meisje mag, maar jij wel mag afspreken met die gast. Wie weet had je ex wel hetzelfde in gedachten.
pi_88540015
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef MOD het volgende:
Je bent er best wel veel nog mee bezig (logisch ook) maar als je wilt praten moet je praten. Alhoewel.. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Alleen kan het door alle drama en chaos nog al lastig lijken wat "het beste" is omdat je gevoel gevoed wordt door één ding en dat is je ex. Heb je er echt wel wat aan om te vragen wat er met dat ander meisje is?

Vraag je zelf even af of je er blij mee moet zijn als uitkomt dat er ook echt iets speelt tussen hen.
Wat heb je er aan.. Dan blijkt dat het niks is tussen hen.. Oke, dan weet je dat, maar het is nog steeds uit.

Of het blijkt van wel, dan is het uit én je hebt het gevoel dat je bent ingeruild.

Ik weet niet wat je wilt.. Wil je hem terug? Ook al is de kans niet of nauwelijks aanwezig, het beste is om hem maar gewoon met rust te laten. Wellicht gaat hij je missen en komt ie met hangende pootjes terug, of hij laat het voor wat het is.

Ik zou er in ieder geval geen aandacht aan willen besteden. Mijn ex heeft ook met een ander zitten aankloten. Ik wil er niks van weten en wat zij doet moet ze zelf weten. Als ze me gaat missen komt ze vanzelf wel terug. Of ze houdt voet bij stuk en ik zie haar nooit meer. Dat zijn dingen die ik me kan afvragen, maar vooralsnog is ze er niet, dus kan maar beter met me zelf verder gaan.

Maar goed, doen wat je zelf het beste vind. Hou in ieder geval de eer aan je zelf.
Ik heb er inderdaad vrij weinig aan om te weten of hij nou wel of niet met dat meisje zit, het maakt voor mij toch geen verschil. Misschien een opluchting als het niet zo is maar er zal toch niks veranderen. Ik wil hem terug, en het is inderdaad het beste hem nu los te laten, maar ik heb zo de drang om hem te zien.. en dat maakt het zo moeilijk.

Hij smste net een aantal vraagtekens omdat ik niet reageerde, heb hem nu terug gesmst dat hij moet smsen als hij klaar is op z'n werk.
pi_88540033
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.
"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.
pi_88540064
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja het was ook zo'n lange lap tekst haha. Ik ben 19 en hij is bijna 20.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:43:54 #166
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88540139
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.
En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten. :)
pi_88540148
Eigenlijk zou het misschien het slimst zijn nu te smsen dat ik geen behoefte meer heb op te praten. Dan denk hij misschien ook van huh?
Maar die stap om die sms te verzenden is erg groot, omdat ik hem toch nog graag wil zien..
Dat moet ik helemaal niet willen! Grrr
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:45:10 #168
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88540174
Waarom is het eigenlijk uit? Wat is de reden?
pi_88540233
Hij wist het zelf ook allemaal niet zo goed, zat een beetje in de knoop. Ook zijn gevoel was weg voor mij, maar hij hield nog wel heel veel van me.
pi_88540378
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten. :)
I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:54:06 #171
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88540510
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef Tegan het volgende:

[..]

I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.
Het leven is zo leuk als dat je het zelf maakt. :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:58:48 #172
25878 MOD
pi_88540705
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
Het is tenslotte niet voor niets uit.
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:44 schreef HIHI123 het volgende:
Eigenlijk zou het misschien het slimst zijn nu te smsen dat ik geen behoefte meer heb op te praten. Dan denk hij misschien ook van huh?
Maar die stap om die sms te verzenden is erg groot, omdat ik hem toch nog graag wil zien..
Dat moet ik helemaal niet willen! Grrr
Moeten gaat met tegenzin. Maar sms hem gewoon niet, ga iets doen. Laat al het contact van hem af komen als je wilt dat er over gepraat kan worden. Als je zo achter hem aan blijft kachelen en om elkaar heen blijft hangen bloedt het uiteindelijk dood op een nare manier, zo een nasleep wil je niet hebben.

Het is nu even doorbijten en sterk zijn, maar uiteindelijk trek jij aan het langste eind
  woensdag 10 november 2010 @ 00:01:44 #173
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88540807
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:

[..]

Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.

maar wel waar, een breuk heeft een reden. en die moet je accepteren om hem te verwerken. de reden kan iets lulligs en kleins zijn, maar ook iets dramatisch. maar het blijft een reden om de relatie te beëindigen.
  woensdag 10 november 2010 @ 00:10:16 #174
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88541151
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:

Ja, is dat zo? De breuk tussen jou en je vriendin had geen reden? En als dat zo is: wat doe je hier dan nog? Er is tenslotte geen reden geweest voor een breuk tussen jullie. Snel weer aanmaken. En verder heeft Under_Score helemaal gelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door goofy_goober op 10-11-2010 00:15:39 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 00:16:57 #175
25878 MOD
pi_88541386
Ben je klaar met je post?

Heb het ook niet specifiek over mijn breuk. Bepaalde redenen hoeven imo niet aannemelijk te zijn en daarvoor verwerpelijk. Bijvoorbeeld als je er later op terug komt. Sommige relaties gaan om zo'n flauw iets onderuit dat als je er later op terug kijkt denkt; :|W Dat was nergens voor nodig geweest.

Uit is uit, reden of niet.
  woensdag 10 november 2010 @ 00:22:46 #176
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88541545
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef MOD het volgende:
Ben je klaar met je post?

Heb het ook niet specifiek over mijn breuk. Bepaalde redenen hoeven imo niet aannemelijk te zijn en daarvoor verwerpelijk. Bijvoorbeeld als je er later op terug komt. Sommige relaties gaan om zo'n flauw iets onderuit dat als je er later op terug kijkt denkt; :|W Dat was nergens voor nodig geweest.

Uit is uit, reden of niet.
Maar zoals al is gezegd: er is altijd een reden geweest om een relatie te beeindigen. Dat kan van jou af komen, of van de andere partij. En die reden kan dan nog zo stompzinnig zijn, het blijft de reden om de relatie te stoppen. Dan kun jij later terugblikken en zeggen van: dit is wel heel flauw geweest en was nergens voor nodig, maakt geen zak uit. Uit is inderdaad uit en daar is altijd een reden voor geweest. En daarom is het nooit voor niets uitgegaan. Als er niets was dan had je nu nog een relatie.
  woensdag 10 november 2010 @ 00:33:38 #177
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88541812
de befaamde druppel die de emmer doet overlopen. het kan iets kleins en onbenulligs zijn..
  woensdag 10 november 2010 @ 00:37:18 #178
25878 MOD
pi_88541888
Dit is eigenlijk niet echt een discussie waard, maar allright... :P

Ja dat klopt, dat er ergens wel een reden voor is. Zo simpel als brood eten omdat je honger hebt.
Maar als je ex met een stel waardeloze argumenten komt die zwaar onderdoen aan de waarde van de relatie zelf, kan je dat wel redenen noemen, maar wat mij betreft louter vluchtgedrag of zwakzinnig.

Als je dan tegen je zelf moet gaan verantwoorden waarom het uit is, als benadeelde, ga ik mij dergelijke uitspraken niet eigen maken. Dan is het gewoon uit.
  woensdag 10 november 2010 @ 00:54:19 #179
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88542208
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:37 schreef MOD het volgende:
Maar als je ex met een stel waardeloze argumenten komt die zwaar onderdoen aan de waarde van de relatie zelf, kan je dat wel redenen noemen, maar wat mij betreft louter vluchtgedrag of zwakzinnig.
of gewoon een reden zoeken om het te beëindigen. maar omdat er geen directe reden voor handen is, maar een heleboel door de jaren heen opgebouwde irritaties tot ontploffing komen het dan beëindigen met een op dat moment lullige reden.

het is nooit leuk, maar het is zelden zo dat de uiteindelijke reden de enige was.
  woensdag 10 november 2010 @ 00:58:40 #180
25878 MOD
pi_88542281
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:54 schreef Under_Score het volgende:

het is nooit leuk, maar het is zelden zo dat de uiteindelijke reden de enige was.
Yeah, zo eerlijk was mijn ex dan weer wel. Die kwam even al haar irritaties uitten over hoe kut ik wel niet was. Maar ze hield wel van me hoor... :')

Ach ja, weet ik ook meteen waar ik aan kan werken voor de volgende relatie. Zo iets laat ik in ieder geval niet weer tegen me zeggen.
  woensdag 10 november 2010 @ 01:01:11 #181
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88542328
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:58 schreef MOD het volgende:

[..]

Yeah, zo eerlijk was mijn ex dan weer wel. Die kwam even al haar irritaties uitten over hoe kut ik wel niet was. Maar ze hield wel van me hoor... :')

Ach ja, weet ik ook meteen waar ik aan kan werken voor de volgende relatie. Zo iets laat ik in ieder geval niet weer tegen me zeggen.
die van mij vergat dat ze niet de enige was met frustraties binnen de relatie. volgens mij had ze niet verwacht dat ik het zo snel los zou laten.
  woensdag 10 november 2010 @ 01:04:49 #182
25878 MOD
pi_88542383
Das dan wel weer jammer meestal, dat je aan het eind van de rit enkel nog elkaars slechte punten kan gaan inzien, of dat die meer waarde krijgen dan de goede. Mondt dan ook weer uit in woede/ruzie vaak. Mijn ex kon het ook niet verkroppen dat ik het spontaan zo naar mijn zin had en dat ik me goed voelde. Dat wilde ze gewoon niet horen.

Ben benieuwd wanneer/of we naar de dierentuin gaan :|W
  woensdag 10 november 2010 @ 01:05:13 #183
25878 MOD
pi_88542391
dubbel
  woensdag 10 november 2010 @ 01:07:15 #184
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88542417
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 01:04 schreef MOD het volgende:
Das dan wel weer jammer meestal, dat je aan het eind van de rit enkel nog elkaars slechte punten kan gaan inzien, of dat die meer waarde krijgen dan de goede. Mondt dan ook weer uit in woede vaak. Mijn ex kon het ook niet verkroppen dat ik het spontaan zo naar mijn zin had en dat ik me goed voelde. Dat wilde ze gewoon niet horen.

Ben benieuwd wanneer/of we naar de dierentuin gaan :|W
mwah, dat was in het begin zo, ik kan nog steeds goed met haar praten. maar een relatie zit er niet meer in. dat kan en wil ik niet meer vanwege de frustratiepunten. zij gaf nog een een keer aan dat ze mischien niet 'de juiste keuze' had gemaakt. maar dat had ze van te voren maar moeten bedenken want sinds zij het uitgemaakt had was ik er ook klaar mee. toen was voor mij de maat gewoon vol.

maar goed, zo is het leven nou eenmaal.
  FOK!fotograaf woensdag 10 november 2010 @ 02:51:10 #185
159915 -Menn0-
MNO
pi_88543251
Het is begin Juli uitgegaan, heb haar nu 6 weken echt totaal niet gesproken. Krijg ik opeens vanavond uit het niets een smsje: "Hoe is het met je? Ik mis je stiekem best wel heel erg....."

Kut zooi! Wetende dat zij het heeft uitgemaakt en ik (onder andere) hierdoor al 4 maanden zwaar in de knoop zit.

Kreeg het smsje om half 11 maar weet nog steeds niet wat ik zal antwoorden..... De waarheid wil ze toch niet horen maar ik ga niet liegen...
,,/
  woensdag 10 november 2010 @ 09:44:22 #186
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88545576
En wat was de reden van het uitgaan? Als er een ander in spel was dan zou ik er niet op reageren.
pi_88545682
Hmm menno, nog steeds lijkt zoiets het mooiste dat me op dit moment zou kunnen gebeuren, zo' n sms van mn ex, maar kan inderdaad goed voorstellen dat je het flink kut vindt, vooral omdat je net los begon te laten waarschijnlijk!

Wat blijft dat toch klote. We weten allebei ( en ik misschien nog wel meer dan ex ) dat we niet bij elkaar passen, en elkaar niet aanvullen en al helemaal niet op de lange termijn gelukkig kunnen maken. Waarom blijft het dan zo moeilijk mezelf erbij neer te leggen en op zoek te gaan naar iets nieuws?
Een beetje als ik hou van haar, maar eigenlijk kan ik niet van haar houden want we passen niet bij elkaar, weet alleen niet of zoiets bestaat... -O-

Als ik nu zo' n sms als jou zou krijgen menno dan ben ik nog steeds te zwak om nee te zeggen denk ik, en als zij daar ook voor open staat zal het wederom niet lang duren voordat de relatie nieuw leven ingeblazen wordt. De eerste maandjes zijn dan leuk, dan komen bij mij de frustraties weer boven, ga ik vervelend tegen haar doen, maakt zij het weer uit. Same story, waarom is het zo moeilijk om het te geloven terwijl het keiharde waarheid is :D
  woensdag 10 november 2010 @ 14:56:59 #188
25878 MOD
pi_88556738
Ik ben best benieuwd naar de waarheid eigenlijk... Mis je haar ook? Maar je hoeft niet te liegen. Je kan het ook verzwijgen of in relatieve zin iets terug sturen, zoals "ja, gaat goed hier! Met jou ook?"

Missen doe je haar toch wel das logisch, dat het slecht gaat wilt vaak niemand van je horen, zeker je ex niet en wat zou je nu nog van de grond moeten krijgen. Dus lekker laten doen dan.

Beetje een matig smsje, op de een of andere manier zou ik me er juist beter van voelen, dat ze me mist. Voor de rest kan je er gewoon weinig mee. Contact met de dame kan leuk zijn, als je er klaar voor bent.

Oh, en btw Bart.
Denk niet dat het het mooiste zou zijn dat je kan krijgen. Het ging juist zo goed, probeer dat ff vast te houden. De wetenschap is er, dat je elkaar niet gelukkig kan maken. Dus dan loont het niet om weer te gaan daten met elkaar, omdat het uiteindelijk weer pijn zal doen. Je houdt er de hele tijd rekening mee dat het uit kan gaan, dus die spanning zorgt ook voor een negatieve sfeer en je kan je daardoor niet volledig geven in een relatie.

Opzoek gaan naar iets nieuws is niet verstandig. Je mist gewoon iemand en iets om je heen dat er eerst wel was, maar nu niet meer. Dat gat moet je zien op te vullen. Ik heb ook nog niet iets waar ik mijn ei bij kwijt kan, missen doe ik haar ook, maar heb wel geaccepteerd dat het klaar is en ik zie ook wel in dat mochten we samen weer proberen, er altijd gezeik zal blijven ontstaan.

Je denkt dus dat het iets moois is om te ontvangen, maar het trapt je eigenlijk drie stappen terug van waar je was en gaat weer hoop putten dat er niet is.

Je kan wel van haar houden, ik hou bijvoorbeeld ook van mijn zus of moeder en nichtje, etc.
Ik zie mijn ex ook als familie, iemand die er bij hoort. Ik moet haar nu alleen even een half jaar niet zien, daarna kan het wel weer :P

[ Bericht 52% gewijzigd door MOD op 10-11-2010 15:06:26 ]
pi_88563435
Mja dat is het dus, ik hou van haar zoals ik ook van mijn zusjes hou, en echt enorme fysieke/sexuele aantrekkingskracht is er nooit echt geweest vanuit mijn kant...

Toch is het wel kut, dat wanneer het uitgaat, je elkaar vrijwel nooit meer ziet of spreekt. Iemand waarvan je veel houdt moet je loslaten, met de wetenschap dat je elkaar amper meer gaat spreken...

Daarom vind ik het ook oprecht jammer dat de vriendschap tussen ons ( nog ) niet werkt. Ik vind het zo' n chille meid en geef echt veel om haar. MAar voel niet voor haar wat je voor je vriendin zou moeten voelen, heel anders...
  FOK!fotograaf woensdag 10 november 2010 @ 18:24:03 #190
159915 -Menn0-
MNO
pi_88564480
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef goofy_goober het volgende:
En wat was de reden van het uitgaan? Als er een ander in spel was dan zou ik er niet op reageren.
Nee het liep volgens haar niet lekker meer. "Het werd saai.."

Heb terug gestuurd dat ik eerlijk gezegd niet weet wat ik moet terug sturen. Heb gevraagd of ze het gewoon even wilde melden of dat ze me weer een keer zou willen zien.

Het kutte is dat ik haar mis als een malle. Zal ik geen seconde ontkennen, zij wilde het niet meer maar ik wilde er gewoon nog voor gaan. Heb ook in die 4 maanden totaal niet de behoefte gehad om ook maar iets met een andere meid te doen. And trust me de mogelijkheden waren er, vaak... Maar ik wil het gewoon niet.

Ben benieuwd wat haar intentie was met het smsje. Als het er op neer komt dat ze het gewoon ff wilde melden hoef ik haar nooit meer in m'n leven te zien/spreken/watdanook! Dat flik je gewoon niet bij iemand die zich al 4 maanden echt kut voelt omdat het uit is.

Als ze vriendschappelijk contact wilt weet ik niet of ik dat zou willen (naja willen meer kunnen)

Tricky... We wachten af...
,,/
pi_88565411
Wat is er zo verschrikkelijk aan het melden aan je ex dat je hem of haar nog wel een beetje mist?

Laat alleen maar zien dat je nog aan die persoon denkt. Je moet het - hier heb je 'm weer - gewoon niet meteen overanalyseren.

Zie het voor wat het is, een redelijk attent sms-je. Als er iets anders achterweg moet komen, dan hoor je dat snel genoeg. En anders maar niet.
  woensdag 10 november 2010 @ 22:41:38 #192
25878 MOD
pi_88576357
Ik vind het een beetje naar dat als je iemand in een puinhoop achterlaat, niks van je laat horen en dan aankomt, na maanden, met "ik mis je"

Dan kan het wel leuk en attent zijn, beetje smakeloos als je het mij vraagt. Mijn ex moet ook niet met zo iets aankomen, beetje een klap in het gezicht. Voor sommige zou het misschien zelfs hoop kunnen geven.

Maar goed. Heb hier ook weer een zwak momentje. Missen en zo. Ik kijk wel uit naar komende vrijdag, hospiteer avond bij ons in het kot, er komen enkel dames :P

Maar dan zit ik een beetje heen en weer te smsen met een dame die ik een tijd geleden heb ontmoet.. Dan zie ik wel potentie, erg leuke meid wel, maar ik wil het gewoon niet. Dat is niet eerlijk tegen over haar en tegen over mij zelf. Terwijl mijn hormonen ook flink aan het huishouden zijn.

Maar goed, de twee maanden zijn nog niet om :P
  woensdag 10 november 2010 @ 22:58:46 #193
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_88577118
Ach mijn ex beweerde 1,5 week geleden nog dat hij me nog heel vaak mist, dat hij nog echt niet aan daten toe is en bladiebladiebla. :r

Ik heb heel bewust een grote stap terug gedaan en wilde niets van hem horen, zien of lezen om gewoon door te kunnen met mijn leven. Werkte prima trouwens!
Maar vandaag werd ik gebeld door iemand die me al eerder meer dingen verteld had en die melde me dat hij wederom aan het opscheppen was en er werd me verteld dat mn ex weer aan het daten was.

Ergste is dat ik het wel had kunnen weten. Paar weken terug deed hij eerst enorm lullig tegen me want hij was met een ander bezig. Echter die ander vertelde me kort daarna dat ze ervanaf zag om verschillende redenen, nog geen 24 uur later zat hij weer sweet talk tegen mij te verkondigen :') En nu dus zijn nieuwe date :P Helaas voor hem dat hij online wel als een relaxte gast over komt maar hij irl snel door de mand zal vallen!

Ik snap gewoon niet waarom hij tegen mij zielig doet en zn leugentjes uit onze relatie blijft volhouden, we zijn uit elkaar hij hoeft toch niet (meer :')) te liegen erom!?!?

Verder in dat gesprek van vandaag weer enkele bevestigingen gekregen van vraagtekens die ik nog open had staan. Ergens wil ik echt heel graag mn ex met al zijn leugens confronteren, de helft van onze relatie was gewoon aan elkaar gefantaseerd door hem. How low kan you go!?
Of eerder hoe triest ben je om je leven op te fleuren met domme leugentjes :')

Door de informatie die ik telkens voor mn voeten gegooid krijg weet ik wel zeker dat ik mn ex niet meer mis ^O^
pi_88577462
Nja, ik zie het probleem niet in van zo'n smsje.

Misschien geeft dat ook wel aan dat het me steeds minder kan schelen na een kleine 5 maanden.
pi_88577582
Erg vervelend om te lezen Duimelot! Vind het echt zonde dat je op zo'n manier gedwongen word terug te kijken op de breuk en de relatie die je had. Maar tevens kan het ook veel rust geven dat het ook echt gewoon niet aan jou ligt en je beter verdiend en het daarom ook echt gewoon naast je neer kunt leggen en het op die manier in feite al verwerkt hebt.
De keuze is aan jou om het op een positieve manier op te pakken of niet maar als ik het zo lees gaat dat helemaal goed komen dus erg veel sterkte met de nieuwe uitdagingen die op je pad komen. :)
  woensdag 10 november 2010 @ 23:15:49 #196
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_88577860
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Lallend het volgende:
Erg vervelend om te lezen Duimelot! Vind het echt zonde dat je op zo'n manier gedwongen word terug te kijken op de breuk en de relatie die je had. Maar tevens kan het ook veel rust geven dat het ook echt gewoon niet aan jou ligt en je beter verdiend en het daarom ook echt gewoon naast je neer kunt leggen en het op die manier in feite al verwerkt hebt.
De keuze is aan jou om het op een positieve manier op te pakken of niet maar als ik het zo lees gaat dat helemaal goed komen dus erg veel sterkte met de nieuwe uitdagingen die op je pad komen. :)
Nah over het algemeen ben ik ook wel positief. als je dan opeens onverwachts een telefoongesprek hebt waarin een heleboel tegelijk op je afkomt dan is dat even wat minder positief en even extra het gevoel van: gelukkig dat ik van hem af ben!
Maar ik ken mezelf, morgen heb ik weer een mooie middenweg waarin ik niet meer ga vergeten waarom ik beter af ben zonder hem maar de goede kanten van hem nog wel kan waarderen ;)
pi_88578308
Ben ik weer even, moet even wat dingen van me afschrijven.

Het gedoe met mijn ex na het halloweenfeestje heeft nog even aangehouden. Het lijkt erop dat nu hij moeite heeft met afstand houden want om het minst of geringste wordt hij pissig en verwijt mij van alles. Het gaat om kleine dingen en komt er denk ik vooral op neer dat we allebei een heel ander beeld hebben van hoe we met elkaar om moeten gaan.

Voor zover ik hem kan inschatten was hij het liefst verdergegaan zoals het was maar dan zonder sex en zonder de committent die een relatie meebrengt. En ik sta daar heel anders in, ik wil nu kijken of er mogelijkheid is om een vriendschap op te bouwen is maar dan wel met een aantal duidelijke grenzen (die ik tijdens onze relatie niet goed genoeg bewaakt heb).

Ik heb gisteren in een mail maar even heel duidelijk aangegeven hoe ik erin sta, en dat hij als hij ergens mee zit dat best mag vertellen of om verduidelijking mag vragen maar dat ik niet accepteer dat hij steeds half ontploft en ik daarna aan hem verantwoording af moet leggen en uit moet leggen dat zijn aannames niet kloppen.

Ik sprak er vanavond met een goeie vriend over die ons beiden kent en hij gaf aan dat mijn ex waarschijnlijk nog helemaal geen afstand van de relatie heeft genomen gezien zijn reacties. En dat het misschien maar het beste is dat ik dat voor hem doe omdat hij er anders in blijft hangen.

Ik vind het echt lastig om met hem om te gaan als hij zo enorm zichzelf niet is. Aan de ene kant wil ik hem troosten en geruststellen en vertellen dat het allemaal wel meevalt en hij zich niet zo'n zorgen moet maken, aan de andere kant zit ik echt helemaal niet te wachten op dit soort drama en de manier waarop hij zich op mij focust. Ik vind hem dan wel weer tof genoeg om niet het contact meteen af te kappen.

Zijn hier mensen met ervaring? Die ook een ex hebben die hen niet loslaat?
  woensdag 10 november 2010 @ 23:35:20 #198
25878 MOD
pi_88578610
Ik kan mijn ex ook maar met moeite los laten hoor. Maar ik heb toch liever geen contact. Hoe is het als je met elkaar in één ruimte zit, waarbij de één aangeeft graag verder te willen en de ander constant het tegenovergestelde probeert te overtuigen.

En dan vrienden blijven? Op dat moment? Moet er niet aan denken om dan bij haar leuk en gezellig op een verjaardag te zitten, met het idee dat die gene er bij loopt met wie zij dan intiem geweest is. Fuck it, ik zou ook ontploffen bij het minst geringste.

Dat doet gewoon pijn. En dan die grenzen. Het klopt gewoon niet, voor mijn gevoel, dat je geen arm meer om de schouder kan hangen als zij dat niet wilt. Of als zij dat doet, de verkeerde signalen af geeft.

Ik loop ook met tal van vragen door mijn kop en ik zal daar nooit antwoord op krijgen. Wij hebben beide een ander (verdraaid) beeld over hoe de relatie was en blijkbaar ook over hoe die mogelijk voortgezet zou kunnen worden. Voor haar lijkt het gewoon niet te werken. Dus jah.

Maar goed, als je persé vrienden wilt blijven, zou ik het contact maar gewoon afkappen en wachten tot ook hij wat beter in zijn vel zit.

Ik vraag me dan ook weer af, hoe zou jij het vinden en er op reageren, als hij op een gegeven moment weer aan het daten gaat. Lijkt me toch steken.

Het idee van vrienden blijven snap ik wel, maar werken moet het ook. En dat als je als beide partijen redelijk op één lijn zit.
pi_88579285
Bij ons was/is het dat we elkaar heel graag weer terugwillen/wilden maar we dat beide niet duidelijk naar elkaar communiceerden. Tsja, en als je dan bezig bent met loslaten (en in mijn geval ook met iemand naar bed gaat) en daarna gaat verkondigen dat je ex weer terug wilt... Moeilijk moeilijk ;)

Ach, moest het gewoon kwijt dat ik nog van haar hou en nu is er een last van mijn schouders af. Neukertje weet het, ex weet het en ik zit niet meer te piekeren over hoe ik het ga handelen, maar wacht rustig af. Ex houdt overigens ook nog veel van me, maar die heb ik ff goed in een dal weten te pushen door te zeggen dat ik met een ander naar bed ben geweest, terwijl zij hele goede hoop had dat het goed zou komen tussen ons.

Zolang we elkaar in de toekomst maar niet met de nek aankijken, als we elkaar nog tegenkomen.

The saga soap continues...
pi_88579452
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef MOD het volgende:
Ik kan mijn ex ook maar met moeite los laten hoor. Maar ik heb toch liever geen contact. Hoe is het als je met elkaar in één ruimte zit, waarbij de één aangeeft graag verder te willen en de ander constant het tegenovergestelde probeert te overtuigen.

En dan vrienden blijven? Op dat moment? Moet er niet aan denken om dan bij haar leuk en gezellig op een verjaardag te zitten, met het idee dat die gene er bij loopt met wie zij dan intiem geweest is. Fuck it, ik zou ook ontploffen bij het minst geringste.

Dat doet gewoon pijn. En dan die grenzen. Het klopt gewoon niet, voor mijn gevoel, dat je geen arm meer om de schouder kan hangen als zij dat niet wilt. Of als zij dat doet, de verkeerde signalen af geeft.

Ik loop ook met tal van vragen door mijn kop en ik zal daar nooit antwoord op krijgen. Wij hebben beide een ander (verdraaid) beeld over hoe de relatie was en blijkbaar ook over hoe die mogelijk voortgezet zou kunnen worden. Voor haar lijkt het gewoon niet te werken. Dus jah.

Maar goed, als je persé vrienden wilt blijven, zou ik het contact maar gewoon afkappen en wachten tot ook hij wat beter in zijn vel zit.

Ik vraag me dan ook weer af, hoe zou jij het vinden en er op reageren, als hij op een gegeven moment weer aan het daten gaat. Lijkt me toch steken.

Het idee van vrienden blijven snap ik wel, maar werken moet het ook. En dat als je als beide partijen redelijk op één lijn zit.
Ik denk dat het inderdaad beter is om dan nog even afstand te houden. Het is ook niet dat ik niet snap hoe dat soort gevoelens werken en dat het heel moeilijk kan zijn om je ex los te laten. Ik wil daar wel rekening mee houden. Ik denk zelfs juist omdat ik dat een heel stuk begrijp, en ook weet hoe hij in zijn normale doen is, maakt dat ik de moeite wil nemen om hier op een goede manier mee om te gaan. Voor de duidelijkheid trouwens, ik ben niet intiem geweest met iemand anders.

Ik denk dat ik het best moeilijk zou vinden als hij nu weer aan het daten zou zijn, of een nieuwe vriendin zou hebben. Dat zou me best even steken denk ik, maar het zou mij ook de cue geven om afstand te nemen tot het gevoel weg is geraakt, want dat soort gevoelens wil en kan ik niet meer bij hem neerleggen.

Je hebt denk ik gelijk in dat we wat dit betreft eerst goed op 1 lijn moeten zitten en tot die tijd toch maar weer even de afstand bewaren.

Dank je MOD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')