SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Pharkus heeft een C1quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Pharkus het volgende:
ts heeft een grotere auto om zijn kleinere piemel te compenseren.
En denkt dus dat vrouwen dan denken dat hij niets te compenseren heeft terwijl die denken en weten dat het een veggot is.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
Ze horen thuis op het fietspad.
Rijdende kreukelzone, voor auto's die er achterop knallen. Zo bedoel ik het.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
Wtf. En zo'n instructeur moet dan ook 50 uur per week in zo'n kuthok zitten? Wat een drama. Ik denk dat de arbeidsinspectie dat zelfs af zou keuren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:25 schreef Agiath het volgende:
Ik had rijles in een 107Net een opgevoerde grasmaaier.
Maar voor de stad is een Aygo toch wel ideaal
Die hebben ze wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat is een veggot?
Een vegetarische gothic ofzo
ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
Heeft hem ook weggedaan binnen een jaar ja, kon het zelf ook niet meer verdragen denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf. En zo'n instructeur moet dan ook 50 uur per week in zo'n kuthok zitten? Wat een drama. Ik denk dat de arbeidsinspectie dat zelfs af zou keuren.
Nu nog een dikke bodykit en 2 dubbele uitlaten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Twiitch het volgende:
Nog een spoiler erop ook![]()
[ afbeelding ]
En nog bijtelling betalen ook?quote:
Da's een handgreep voor als je hem meeneemt de supermarkt in; zoek de overeenkomsten:quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Twiitch het volgende:
Nog een spoiler erop ook![]()
[ afbeelding ]
Tankpas is wel erg interessant, mag ik niet gebruiken in een andere auto.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog bijtelling betalen ook?![]()
![]()
Ik zou weigeren.... je gaat toch niet verplicht in een hondenhok rijden?!
Bijtelling dus.... gewoon een leaseauto van een dusdanig triest niveau dat je hem beter niet kunt hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Boomvorm het volgende:
Tankpas is wel erg interessant, mag ik niet gebruiken in een andere auto.
Het is geen leaseauto. Het was dit of niks, en de tankpas kan ik ook in het buitenland gebruiken. Ben zelfs met de 107 naar Frankrijk op vakantie geweest (vriendin als bestuurder) en dat ging prima. Hoe dan ook mag ik de tankpas dus ook voor prive gebruiken, en het geld dat dat scheelt is het imo waard om in zo'n auto te rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijtelling dus.... gewoon een leaseauto van een dusdanig triest niveau dat je hem beter niet kunt hebben.
En nee, natuurlijk kun je je tankpas niet in een andere auto gebruiken, maar als je dan toch geen leasebudget voor een fatsoenlijke auto hebt, neem dan gewoon geen leaseauto maar een km-vergoeding.
Al zou ik geld toe krijgen zou ik er nog niet in willen rijden...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Het is geen leaseauto. Het was dit of niks, en de tankpas kan ik ook in het buitenland gebruiken. Ben zelfs met de 107 naar Frankrijk op vakantie geweest (vriendin als bestuurder) en dat ging prima. Hoe dan ook mag ik de tankpas dus ook voor prive gebruiken, en het geld dat dat scheelt is het imo waard om in zo'n auto te rijden.
Volgens mij zitten mensen in zo'n auto hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Vind ik ook!quote:
Dat zeg je alleen omdat je nooit daadwerkelijk geld zal krijgen om erin te rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al zou ik geld toe krijgen zou ik er nog niet in willen rijden...
Een auto waar je kinderen niet in geplet worden als er een bakfiets tegenaan rijd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef Markster het volgende:
Wat heeft een ouder gezin met ze 2en meer nodig dan een C1 / aygo / 107 dan?
De reden van je avatar wordt nu ineens een stuk duidelijkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een C1.
Leer eerst wat simpele gramatica-regels voor je commentaar levert op voertuigen die je niet mag besturenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een auto waar je kinderen niet in geplet worden als er een bakfiets tegenaan rijd.
en hebben hun rijbewijs nog niet eens, laat staan een autoquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Henno het volgende:
De meeste mensen die dit soort kleine goedkope auto's afkraken, rijden er als ze volwassen zijn opeens zelf in. Puberborstklopperij
Tja, als je veel kofferbakruimte wil, dan is dat nog een normale reden om een grotere auto te kiezen. Maar de kleine auto-haters hier komen niet verder dan 'maar dat is gay' of 'het is voor huisvrouwen'quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef kingmob het volgende:
Ik ben in de regel dan weer jaloers als ik zo'n ding zijwaarts in een parkeervak zie staan. Daar sta ik dan in m'n bak omdat ik zo nodig veel kofferbak ruimte wilde
Een TomTom is niet zo accuraat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Ik moest een keer voor m'n werk een Aygo van Rotterdam naar Breda vervoeren
Dat ding maakt een takkeherrie, schakelt voor geen meter, heeft 0 comfort en 145 op de teller was 120 op de TomTom
Of zodat je dat geld kan uitgeven aan dingen waar je wél waarde aan hecht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:35 schreef CampingBaas het volgende:
Echt weer wat voor de gierige Nederlander om met zo'n truttenschudder rond te gaan rijden. Lekker goedkoop zodat we de rest kunnen oppotten. Net zoals de hybriderijders overigens
Me auto is me alles.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Henno het volgende:
Of zodat je dat geld kan uitgeven aan dingen waar je wél waarde aan hecht.
Wat voeg je dan allemaal toe man? Ik heb er alleen een toerenteller in. Vraag me niet waarom, want ik kijk er nooit op, maar die kreeg ik erbij. Zou bij god niet weten wat er nog voor 7k aan troep in dat ding kan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind de Aygo best een leuke auto. Kaal helemaal niet duur (10 mille), maar wil je wat opties dan loopt de teller al vlot op.... Voor een beetje praktisch aangekleed model tel je al snel 17k neer.
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind de Aygo best een leuke auto. Kaal helemaal niet duur (10 mille), maar wil je wat opties dan loopt de teller al vlot op.... Voor een beetje praktisch aangekleed model tel je al snel 17k neer.
Die automaat.... Ik wil geen handbak meer, alleen nog maar automaten...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef BlackLining het volgende:
Wat voeg je dan allemaal toe man? Ik heb er alleen een toerenteller in. Vraag me niet waarom, want ik kijk er nooit op, maar die kreeg ik erbij. Zou bij god niet weten wat er nog voor 7k aan troep in dat ding kan.
Mistlampen? Lederen bekleding?
Ik kan je vertellen dat mijn auto (carisma full option op lpg g3) een stuk goedkoper rijdt en veel meer comfort biedt. Ik heb weleens zo'n C1 gereden, de stoelen lijken wel houten tuinbankjes. Verder voelt alles zo fragiel en plastic aan dat je bang bent dat alles uit elkaar valt zodra je schakelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef ImMaxa het volgende:
En ik rij in een 107. En dat gaat prima. Fijne auto, en ik spreek alle haters wel weer als ze eens goed kijken wat HUN auto nou kost... Voor mij geen wegenbelasting, en zuinig rijden ook nog eens.
Veel mensen willen ook net een iets grotere motor dan de standaard, dat kan ook een hoop schelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.
Blup rijdt een 107quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef blup het volgende:
Af en toe lijkt die klikooo een gefrustreerde haastnerd
Bij een fatsoelijke auto betaal je extra om zaken weg te latenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemen
Bij een beetje fatsoenlijke auto is "aardig wat opties" elektrische stoelverstelling, stoelverwarming, navigatie en dat soort zaken.
Waarom zou je in godshemelsnaam zo'n kansloze automaat willen rijden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die automaat.... Ik wil geen handbak meer, alleen nog maar automaten...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou je in godshemelsnaam zo'n kansloze automaat willen rijden?
.
Mwoah, ik heb eens een Opel Corsa automaat gereden, daar word je niet vrolijk vanquote:
Nee, heb clio 1.8 16v (140pk), beschikking tot Clio 2.0 RS (172pk) en een Leon TDI (150)..quote:
Vooral van die oude Fiat Panda'squote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Ach die drieling zal komende maanden/jaren wel afnemen gezien de Renault Twingo 2 nu ook belastinvrij is voor 11,5 K heb je een dynamique daar zit alles in (regensensor airco elec ramen afstandbediening cruise control lichtsensor noem maar op)![]()
En je hebt 77 PK aan boord goed voor een topsnelheid van 185 km/h 0 naar 100 in 12 seconden.
Waar ik mij meer aan erger zijn autos van voor 1995![]()
die nog door de APK komen ik zie soms starletjes corsas die vol deuken zitten piepen en rammelen en dat die nog mogen rijden
gewoon naar de sloop ermee
Is en blijft een automaat. Ik moet het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nog nooit in een DSG gereden hebbenFaalhaas.
Ja hee, we hebben het hier over de 107... Een basis-auto. Standaard heeft geen airco, centrale deurvergrendeling, elektrische ramen of een toerenteller. Niet eens de radio is standaard. Daarom noem ik het "aardig wat opties". Ik heb een wat luxer model (en ook 5-deursquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemen
Bij een beetje fatsoenlijke auto is "aardig wat opties" elektrische stoelverstelling, stoelverwarming, navigatie en dat soort zaken.
onderbouwen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is en blijft een automaat. Ik moet het niet.
Ik wil schakelen. Dan heb ik tenminste wat te doen in de auto. En kan ik eens kiezen of ik lekker rustig wil rijden of flink overtoeren wil maken en dan ineens er vandoor wil schieten, wat ook wel eens leuk is.quote:
Ga nou eerst maar eens je rijbewijs halen he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
Met de Q7 van me pa rij ik over zulke autootjes heen en ik merk het niet eens. Opbokken met die 3-ling.
Die nieuwe Alto is trouwens wel geinig, vooral in het wit met een GT-pakket.
Echte vaders rijden Bentleyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
Met de Q7 van me pa rij ik over zulke autootjes heen en ik merk het niet eens. Opbokken met die 3-ling.
Die nieuwe Alto is trouwens wel geinig, vooral in het wit met een GT-pakket.
van me paquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
Met de Q7 van me pa rij ik over zulke autootjes heen en ik merk het niet eens. Opbokken met die 3-ling.
Die nieuwe Alto is trouwens wel geinig, vooral in het wit met een GT-pakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vader is chauffeur? In een Bentley laat je je rijden.quote:
Het niet plaatsen van de type-aanduiding is bij Volvo gewoon gratis hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij een fatsoelijke auto betaal je extra om zaken weg te laten
Echte vaders rijden geen auto.quote:
Nee in een Rolls laat je je rijden. Bentley is een rijdersauto. Achterin een Continental GT zit je niet heel royaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je vader is chauffeur? In een Bentley laat je je rijden.
Maar dan zit je er wel warmpjes bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee in een Rolls laat je je rijden. Bentley is een rijdersauto. Achterin een Continental GT zit je niet heel royaal.
185 met 77 PK?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Zwolsboy het volgende:En je hebt 77 PK aan boord goed voor een topsnelheid van 185 km/h 0 naar 100 in 12 seconden.
Windkracht 9 in de rug manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef LePoo het volgende:
En ook echt de muziek op max moeten zetten om het nog te kunnen horen bij een snelheid van 120+.
[..]
185 met 77 PK?![]()
Dan was er met die auto dus iets mis want als ik invoeg rij ik gewoon al 120. Kwestie van leren schakelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Grotendeels mee eens. Er rijdt vaak alleen maar tuig zonder eigenwaarde in, of van die hippies die anders helemaal geen auto zouden hebben.
Tóch is het om te rijden niet vervelend op de korte stukken. Heb voor m'n werk regelmatig in dat soort auto's gereden waaronder een 107 met relatief best veel vermogen, en dat was prima te doen. Ook een keer een C1 van het schadebedrijf met nul opties. Dat was niet leuk nee, bij het invoegen ging je nooit harder dan 60
Nuancering van de klacht: Ik heb niet zo zeer een hekel aan al die auto's maar wel aan het volk dat er in rijdt.
Ook echt zon BMW uit het jaar 0, in station model.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
En deze:
M'n Aygo heeft meer power dan dat jij denkt. Even terugschakelen en je scheurt overal voorbij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
Na 6 jaar is je Pinda half verroest en na 12 jaar helemaal op. Na 12 jaar doet een Aygo het hoogst waarschijnlijk nog prima. Ruil je hem eerder in dan vind je het terug in de inruilwaarde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:52 schreef Underwater het volgende:
ik rij zelf ook een kleine auto, een nieuwe panda, maar heb enkele dagen een c1 meegehad van de dealer, vlak voor de panda geleverd werd, dus heb vergelijkingsmateriaal:
gelijkenissen met een aygo/c1/107 (voor de voorstanders):
- geen wegenbelasting
- geen bpm
- verbruik 1:20 gemiddeld
- goedkoop in aanschaf (basismodel < 7000 euro)
enkele voordelen t.o.v. aygo/c1/107:
- panda is veel luxer afgewerkt van binnen en buiten
- stoelen zitten stevig, ipv als houten klapstoeltjes
- fatsoendelijke instap
- 4 cilinders ipv 3 cilinders => veel minder rumoerig en ook 120kmh rijden met minder dan 3000 toeren
- meer bagageruimte
nadelen t.o.v. aygo/c1/107:
zijn er niet
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wil schakelen. Dan heb ik tenminste wat te doen in de auto. En kan ik eens kiezen of ik lekker rustig wil rijden of flink overtoeren wil maken en dan ineens er vandoor wil schieten, wat ook wel eens leuk is.
Edit: En nee, zo'n automaat met meerdere standen dus ook niet. Ik wil gewoon zelf schakelen, is dat nou zo moeilijk te accepteren?
He dat mag niet! Er zijn 30.000 agenten actief om je daarvoor te beboeten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:10 schreef BlackLining het volgende:
Morgen weer lekker in mijn C1 om 7 uur 's ochtends door de druilende regen de spits in. Zie er nu al naar uit. Wel een thermoskan koffie mee...
Idd. Aygo/C1/107quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef Tinos85 het volgende:
Aygo is in ieder geval wel goed waardevast!
ik heb geen lelijke rotbak...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:50 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me altijd aan die kutknakkies in een VW GolfPetje op, arm uit het raam en achterovergeleund in hun stoel zodat ze nog net het stuur kunnen vastpakken
En maar denken dat ze heel wat zijn als ze optrekken met hun lelijke rotbak
ik heb in een C1 gereden (2010, heeft me moeder vorige week bij de importeur opgehaald), 107 (2010), aygo (2010), panda (2009), alto ('90), swift ('93), swift (2008).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:52 schreef Underwater het volgende:
ik rij zelf ook een kleine auto, een nieuwe panda, maar heb enkele dagen een c1 meegehad van de dealer, vlak voor de panda geleverd werd, dus heb vergelijkingsmateriaal:
gelijkenissen met een aygo/c1/107 (voor de voorstanders):
- geen wegenbelasting
- geen bpm
- verbruik 1:20 gemiddeld
- goedkoop in aanschaf (basismodel < 7000 euro)
enkele voordelen t.o.v. aygo/c1/107:
- panda is veel luxer afgewerkt van binnen en buiten
- stoelen zitten stevig, ipv als houten klapstoeltjes
- fatsoendelijke instap
- 4 cilinders ipv 3 cilinders => veel minder rumoerig en ook 120kmh rijden met minder dan 3000 toeren
- meer bagageruimte
nadelen t.o.v. aygo/c1/107:
zijn er niet
Inderdaad. Da's toch geen vergelijking mênquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ook echt zon BMW uit het jaar 0, in station model.
Ik fiets nog harder..
Maar de Swift is ook wel echt weer een klasse hoger dan C1/Aygo/107.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ik heb in een C1 gereden (2010, heeft me moeder vorige week bij de importeur opgehaald), 107 (2010), aygo (2010), panda (2009), alto ('90), swift ('93), swift (2008).
van dat formaat auto's vind ik de swift en de panda het fijnste rijden. het is allemaal wat steviger. de swift is nog fijner omdat je het gevoel hebt in een auto te rijden inplaats van in een 45 kilometer wagentje zoals bij de rest. de panda zit goed en rijd wel fijn, vind het een beetje vergelijkbaar met de alto, de swift het fijnste en de rest is gewoon bagger.
ik zou liever een iets oudere auto hebben die iets groter is en iets meer vermogen heeft. binnenkort weer een auto kopen denk ik. mis het wel met de regen, nu constant op de brommer. ik wil alleen niet zelf de kreukelzone zijn dus iets goedkoops maar wel een normaal formaat (een swift of een caddy/combo ofzo)
Inderdaad, een C1/Aygo/107 is net een paar cm. breder dan een Aixam of Microcar. Alleen dan zonder de 2 cilinder dieselmotor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar de Swift is ook wel echt weer een klasse hoger dan C1/Aygo/107.
Conclusie: de C1/107/Aygo is prima zolang je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is: rijden in de stad maar niet voor langere afstanden? Dat de rest nou in patser(ex)leasebakken rijdt waardoor je niet kunt meekomen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Wat een vreselijke kutdingen ja. En dan worden ze door al die huisvrouwen omschreven als 'lekker pittig'. Ja, allicht, tijdens stadsverkeer. Daarboven is het kut met peren. Heb laatst ook zo'n Fiëstaatje mee gekregen. Basismodel. Zit helemaal niet verkeerd en de eerste meters was ik niet ontevreden, voor zo'n klein bakkie best vlot. Tot ik merkte dat er boven de 3.000 toeren niets extra's gebeurde. Op de snelweg kon ik dus amper meekomen.
Je hebt wel gelijk. Maar om de een of andere reden snappen de huisvrouwtjes die erin rijden dit niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Conclusie: de C1/107/Aygo is prima zolang je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is: rijden in de stad maar niet voor langere afstanden? Dat de rest nou in patser(ex)leasebakken rijdt waardoor je niet kunt meekomen...
Dat zijn ze toch ook....het is al een prestatie dat zo'n ding van zijn plek komtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:50 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me altijd aan die kutknakkies in een VW GolfPetje op, arm uit het raam en achterovergeleund in hun stoel zodat ze nog net het stuur kunnen vastpakken
En maar denken dat ze heel wat zijn als ze optrekken met hun lelijke rotbak
Zal wel een lekker bedrijf zijn...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef ringomanic het volgende:
De bedrijfswagen is hier een Aygo
Moest 2x mee in die auto nou ik wist niet wat me overkwam wat een kut auto is dat zeg levensgevaarlijk en het is net alsof je in iedere bocht om gaat waaien
Even de elandtest ermee doen. Dan zeggen dat 'ie zomaar omviel in een bocht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef ringomanic het volgende:
De bedrijfswagen is hier een Aygo
Moest 2x mee in die auto nou ik wist niet wat me overkwam wat een kut auto is dat zeg levensgevaarlijk en het is net alsof je in iedere bocht om gaat waaien
Het is wel een goed en leuk bedrijf, maar ik snap daarom ook niet waarom ze voor zo een wagen hebben gekozen, gelukkig is het maar een stage plek voor mij want als ik vaker mee moest in die auto had ik niet lang meer geleefd volgens mijquote:
Goed ideequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef classpc het volgende:
Even de elandtest ermee doen. Dan zeggen dat 'ie zomaar omviel in een bocht.
Hopelijk kopen ze dan iets beters
hoe rij jij dan wel niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Het is wel een goed en leuk bedrijf, maar ik snap daarom ook niet waarom ze voor zo een wagen hebben gekozen, gelukkig is het maar een stage plek voor mij want als ik vaker mee moest in die auto had ik niet lang mee geleefd volgens mij![]()
[..]
Ik rij niet ik heb nog geen rijbewijs mijn collega reed maar hij rijd wel voorzichtig maar toch voelde ik me niet veiligquote:
Ik ben 17quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen rijbewijs![]()
vanaf dit moment mag je dus niet meer meepraten.
1 Windvlaag en je ligt onderstebovenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef star_gazer het volgende:
Je kan met die dingen trouwens prima 150 hoor.
Lulkoek. Kijk, het is een budgetauto, dus je voelt de wind wel ja. En je hoort het motortje wel als je 150 rijdt. Maar de wielen zitten ver in de hoeken en dat geeft net wat extra stabiliteit. Je moet wel als een mongool rijden wil je je Aygo over de kop laten waaien hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef ringomanic het volgende:
[..]
1 Windvlaag en je ligt ondersteboven
Ga jij nou maar eerst eens leren hoe je moet rijden en dan met de grote meneren en mevrouwen meepraten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef ringomanic het volgende:
[..]
1 Windvlaag en je ligt ondersteboven
Nee, een Honda Civic type petjes is een baken van deugdelijke bouwkwaliteit wil je zeggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een Civic Type-R en vanwege schade een paar weken geleden kreeg ik een Opel Agila mee als leenauto.
Man, man wat hopeloos.... ik weet dat het verschil tussen beide auto's super groot is maar die auto's als je het al zo kan noemen zijn echt kansloos.
Trekt niet op. Je zit heel hoog en voelt je bejaard, alles kraakt, ziet er goedkoop uit. Plastic troep.
Zit totaal geen snelheid in, en je rijd gewoon voor lul als zelfrespecterende man.
Als ik ze nu tegenkom heb ik echt de neiging om zo een politiemanouvre uit te halen waarbij je ze 180 graden laat draaien
Dus een civic is een teken van zelfrespectquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een Civic Type-R en vanwege schade een paar weken geleden kreeg ik een Opel Agila mee als leenauto.
Man, man wat hopeloos.... ik weet dat het verschil tussen beide auto's super groot is maar die auto's als je het al zo kan noemen zijn echt kansloos.
Trekt niet op. Je zit heel hoog en voelt je bejaard, alles kraakt, ziet er goedkoop uit. Plastic troep.
Zit totaal geen snelheid in, en je rijd gewoon voor lul als zelfrespecterende man.
Als ik ze nu tegenkom heb ik echt de neiging om zo een politiemanouvre uit te halen waarbij je ze 180 graden laat draaien
Je trekt er helemaal niemand mee uit, de persoon naast je acht het beneden zijn waardigheid om een sprintje met je aan te gaan. Die rijdt namelijk in een echte auto en hoeft zich dus niet te bewijzen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Redskillz het volgende:
Ach, als je tegen de 5~6000 rpm doet dan wil het best inhalen..+ daar trek je menig lompe kutbak mee dr uit bij het stoplicht, 50 in zn 1.. 3 cilinder..
Bovendien hebben petjes geen Type-R..die hebben een 1.4 die eruit ziet als een Type-R...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wist dat die reacties zouden komen.
Ik draag nooit petjes.
Ik zit recht in de auto.
Ik heb het model 2003 dus niet die in die catagorie (petjes) passen.
Type-R is nog een beetje subtiel gestyled. Al snap ik je reactie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:22 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Bovendien hebben petjes geen Type-R..die hebben een 1.4 die eruit ziet als een Type-R...
quote:Gozer wat kom je doen in deze thread dan, je hebt geen recht van spreken zonder rijbewijs..Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ik rij niet ik heb nog geen rijbewijs mijn collega reed maar hij rijd wel voorzichtig maar toch voelde ik me niet veilig
Btw mee moest meer zijn
quote:Dan moet ze leren schakelen op het goede toerental.Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Mijn moeder heeft het 2004 model Fiat Panda en nu klaagt ze dat de auto niet snel genoeg optrekt als ze op de snelweg wilt rijden.
quote:Opel AgilaOp woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een Civic Type-R en vanwege schade een paar weken geleden kreeg ik een Opel Agila mee als leenauto.
quote:Merk ik dus ook. Mensen die ik tegenkom denken dat ze me wel ff wegduwen in mijn C1'tje. Altijd leuk bij wegversmallingen..Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef BeterHigh het volgende:
Maat van me heeft ook zo'n Aygo, heeft me eens laten zien dat je de achterbumper gewoon met je vingers in kunt drukkenEn hij hekelde zich aan al die frusti's die die Aygo per se in moesten halen
quote:Dat zegt ook helemaal geen reet. Zet je vingers maar eens op de kont van een Chevrolet Corvette. Of de carrosserie van een moderne Lambo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef BeterHigh het volgende:
Maat van me heeft ook zo'n Aygo, heeft me eens laten zien dat je de achterbumper gewoon met je vingers in kunt drukkenEn hij hekelde zich aan al die frusti's die die Aygo per se in moesten halen
quote:Kreukelzone ok, maar filesOp maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
quote:Subtiel. En respectloos...Op woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef DemonRage het volgende:
Opel Agila... dat zijn grafkisten op wielen waar die grijze pisfossielen alvast in kunnen wennen. Daar hebben ze ook cockpitspray voor met de geur van ontbindende lijken.
quote:de oude 1.1 motor zeker.... 1.2 en zeker 1.4 101pk hebben genoeg krachtOp woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Mijn moeder heeft het 2004 model Fiat Panda en nu klaagt ze dat de auto niet snel genoeg optrekt als ze op de snelweg wilt rijden.
quote:Al die scooterrijders met een grote bek bedoel je?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
Ze horen thuis op het fietspad.
quote:Ik vraag mij altijd af wat mensen met kleine auto's bedoelen met "eruit trekken"? Dat je de eerste 10 meter eerder aflegt als een andere auto?Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Redskillz het volgende:
Ach, als je tegen de 5~6000 rpm doet dan wil het best inhalen..+ daar trek je menig lompe kutbak mee dr uit bij het stoplicht, 50 in zn 1.. 3 cilinder..
quote:Terechte klacht. In zo'n onding naar Parijs gereden vorig jaar. Om te huilen zo kut.Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
quote:Mijn TV van de aldi van 100 euro geeft geen Full HD weer. KutdingOp donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Terechte klacht. In zo'n onding naar Parijs gereden vorig jaar. Om te huilen zo kut.
quote:Echt niet. Ik rij vaker in kleine auto's, maar die Aygo zuigt aars. Trekt voor geen meter op, het interieur is om te huilen, amper kofferruimte. Kutbak.Op donderdag 21 oktober 2010 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn TV van de aldi van 100 euro geeft geen Full HD weer. Kutding
Goddomme zeg, wat kortzichtig.
quote:Vreemd...Op donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Echt niet. Ik rij vaker in kleine auto's, maar die Aygo zuigt aars. Trekt voor geen meter op, het interieur is om te huilen, amper kofferruimte. Kutbak.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:41 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Die van mij trekt de stenen uit de straat als ik op trek....
quote:acceleratie 0-100 km/u 14,2 s
quote:Ze moeten inderdaad al wat los liggen omdat te bewerkstelligen...Op zaterdag 23 oktober 2010 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja maar dat is nou niet bepaald de stenen uit de straat trekken
Echte mannen interesseren zich niet in wat anderen van hen denken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Idd, wat zal mij het aan de reet roesten wat andere mensen over mij denken om wat voor auto ik rij...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef netflanders het volgende:
[..]
Echte mannen interesseren zich niet in wat anderen van hen denken.
Mensen die 'het karakter' van een auto belangrijk vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:53 schreef Apekoek het volgende:
Zijn inderdaad rijdende kliko's, totaal geen karakter.
Och jij bent zeker ook zo'n saaie zakhooi die het geen reet interesseert wat voor kleding je draagt en op vakantie gaat op de camping of naar turkije gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Mensen die 'het karakter' van een auto belangrijk vinden
Wat heeft dat met de aanschaf van je auto te maken??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Och jij bent zeker ook zo'n saaie zakhooi die het geen reet interesseert wat voor kleding je draagt en op vakantie gaat op de camping of naar turkije gaat.
Nee hoor, zo'n saaie zakhooi ben ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Och jij bent zeker ook zo'n saaie zakhooi die het geen reet interesseert wat voor kleding je draagt en op vakantie gaat op de camping of naar turkije gaat.
Wat heeft doodverwensing er mee te maken? (dat doe ik in elk geval nergens)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n saaie zakhooi ben ik niet.
Ik ben zo'n saaie zakhooi die vindt dat je mensen die op andere gronden keuzes maken, niet dood mag wensen.
Ik ben zo'n saaie zakhooi die inziet dat een auto weliswaar prettig mag rijden, maar dat het uiteindelijk een vervoersmiddel en gebruiksvoorwerp is, en dat ik je niet zal veroordelen om de auto die je rijdt.
Leer je nog wel eens, als je volwassen wordt hoor.
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het ligt niet aan de auto, het ligt eraan wat je ermee doet.
Een petjes-Aygo!quote:
Vandaar dat ik nooit geen 1 op 22 haalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Als je een Aygo vol op trapt is ook dat ding niet super zuinig meer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:13 schreef Keiichi het volgende:
Waarom zo haten op een Aygo. Ik heb er nu ook een,
Gayquote:Geslacht: Man
Ook gay om als man in te rijden, maar rijd wel een stuk beter en is een stuk veiliger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef karin76 het volgende:
hahaha en wat vinden jullie dan van een mini cooper ?
Leuk voor een vrouw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef karin76 het volgende:
hahaha en wat vinden jullie dan van een mini cooper ?
Zo hé, das idd vetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Wees eerlijk, dit is best vet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
TS staat voor lul?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ik mag vandaag nog 4 uur in dat ding zitten en morgen ook nog anderhalf uurNa een half uur had ik al last van mn rug vanochtend.
Wat een ontzettende kut stoelen zitten er in zo'n ding.
Wat klaag je nou? Als ik de auto een dag naar mijn garage moet brengen, krijg ik niet eens een auto, nee joh, dan heb ik zelfs een prive chauffeur die minstens 140 rijdt, met superdeluxe skaileren stoelen, en kan ik onderweg ook nog naar de wc als dat moet...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg zojuist een C1 mee van de garage als leenauto![]()
Wat een kut-auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Kan je nagaan hoe erg die kutpetjes die dingen verkrachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:32 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ehm dit is gewoon een Yaris. Als je geen verstand hebt van auto`s moet je niet posten
Als je je petje af laat, en niet als een debiel in die auto gaat zitten. Veel van die knakkies in Golfjes vinden het namelijk stoer om met 1 arm uit het raam te hangen, en zo ver naar achter te gaan zitten dat ze hun rechterarm wel MOETEN strekken om bij het stuur te kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef yes_no_maybe het volgende:
Ik neem later een Golfje mag dat wel.
Ik krijg er ook geen hoor. Moet er gewoon voor betalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat klaag je nou? Als ik de auto een dag naar mijn garage moet brengen, krijg ik niet eens een auto
De enige mooie franse auto.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die nieuwe Citroën DS3 echt mooi
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw dus sowieso mag ik kleine auto'tjes mooi vinden
Dit is nou precies waarom auto's zoals een Prius vooral aantrekkelijk gemaakt en gehouden moeten worden voor mensen die een auto zelf kopen en niet voor de leaserijders die het toch geen bal kan schelen, als ze maar lekker laag in de bijtelling zitten, maar ondertussen wel asociaal rijden met een auto die gemaakt is om met beleid te rijden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Een M3 is zuiniger dan een Prius. (Prius op de max en de M3 volgt)
Als je een Aygo vol op trapt is ook dat ding niet super zuinig meer.
Is inderdaad fucking mooi, helaas 17.000 euroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die nieuwe Citroën DS3 echt mooi
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw dus sowieso mag ik kleine auto'tjes mooi vinden
quote:
haha, ja daar hebben ze tegenwoordig inderdaad mooie witte C1 en Aygo's. Met keigroot op de zijkant, in het rood: PEAK ITquote:
Ga jij maar lekker gevaarlijk hard rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]ik zwaai wel als ik je zoek rijdt met m'n 211pk cooper works. Jij rijdt zeker zo'n 13 in een dozijn VW of Seat.
Je realiseert je dat dit topic bijna een jaar oud is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:48 schreef Geelman het volgende:
Oud nieuws.
Toyota Aygo en andere treurnis
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dit topic bijna een jaar oud is?
Ja boeiend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dit topic bijna een jaar oud is?
In ieder geval een auto met meer pit en uitstraling dan een C1 of Aygoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Fraaie gezinswagen met spoiler.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In ieder geval een auto met meer pit en uitstraling dan een C1 of Aygo
En niet van het zijn van een auto.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
BMW e30 320i met een heerlijke inline 6 motorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Nee Mercedes-Benz.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef BertV het volgende:
[..]
Fraaie gezinswagen met spoiler.
Vertel?
Stilo Abarth, 2,4 liter benzine.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Een Fiatquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:56 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Een Fiaten dat basht een Aygo
![]()
Je rijdt er in ieder geval niet mee voor lul. En het rijdt een heel stuk comfortabeler.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Het heeft geen zinquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaadhet rijdt geweldig, kan ik van een aygo niet zeggen. En ja ik heb er wel eens in gereden.
Ik probeer helemaal niet mijn aankoop te verdedigen. Dat zou ook niet kunnen want ik (noch iemand in mijn familie) heeft een Aygo/C1/107... ik rijd in een Citroën C5 Break en mijn vrouw in een Saxo. Mijn ouders hebben een Berlingo, mijn broer+vrouw een Yeti en een Yaris, mijn schoonouders een Tacuma, mijn zwager een Volvo 440 en mijn schoonzusje een Peu 307.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:31 schreef leolinedance het volgende:
Het heeft geen zinMensen zullen altijd proberen hun aankoop te verdedigen.
Mijn god, mag je je mening ook al niet meer verkondigen op dit forum?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet mijn aankoop te verdedigen. Dat zou ook niet kunnen want ik (noch iemand in mijn familie) heeft een Aygo/C1/107... ik rijd in een Citroën C5 Break en mijn vrouw in een Saxo. Mijn ouders hebben een Berlingo, mijn broer+vrouw een Yeti en een Yaris, mijn schoonouders een Tacuma, mijn zwager een Volvo 440 en mijn schoonzusje een Peu 307.
De tolerantie jegens iemand die op andere gronden een keuze maakt dan je zelf zou doen, is hier ver te zoeken. Een bewijs van arrogant kortzichtig superioriteitsgevoel waardoor je wat mij betreft beter kan opbokken hier.
Ze rijden ook altijd 90 op de snelweg en tussen de 60 en 70 op de provinciale wegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef vanBinsberge het volgende:
Onterechte klacht, die oude mensen die rijden in zo'n Daihatsu 1.0 blokkendoos zijn veel erger. Al helemaal als ze een kaartje vóór jou moeten trekken op een parkeerplaats... snappen er niks van.
[ afbeelding ]
irritant...tegenwoordig mag je op de provinciale weg vaak ook niet inhalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze rijden ook altijd 90 op de snelweg en tussen de 60 en 70 op de provinciale weg![]()
Idem, als er niet zo'n gebakje voor mij rijdt tenminste.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:25 schreef BertV het volgende:
[..]
irritant...tegenwoordig mag je op de provinciale weg vaak ook niet inhalen.
Ik houd de GPS aan, net boven de 80km/u op de teller.
Oh, is dat een mening? Bedankt dat je dat even verduidelijkt. Als je naar je woordkeuze kijkt kan ik enkel concluderen dat respect voor een ander niet in je vocabulaire voorkomt...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn god, mag je je mening ook al niet meer verkondigen op dit forum?
Is kut ja. Ik ken zo'n knakker die er één heeft op LPG. Niet vooruit te branden en je rijdt voor lul, maar wel zuinigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef CecilBDemented het volgende:
opel agila dat spant de kroon!
hondenhokken mogen toch niet op de snelweg?
Dan moet je beter leren lezen. Jij mag het een superauto vinden, ik vind het helemaal niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Oh, is dat een mening? Bedankt dat je dat even verduidelijkt. Als je naar je woordkeuze kijkt kan ik enkel concluderen dat respect voor een ander niet in je vocabulaire voorkomt...
bezigt toon je geen respect. QED.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:31 schreef leolinedance het volgende:
Het heeft geen zinMensen zullen altijd proberen hun aankoop te verdedigen. Een Prius rijder zal dit, zoals eerder al genoemd in dit topic, óók proberen. Ik zie mannen in een Aygo, C1, 107 of dat soort schijtautootjes echt als typische kneuzen/burgerlullen. Het is niet mannelijk, het rijdt kut, het ziet er niet uit en is niet veilig. Laat je vrouw erin rijden als ze boodschappen doet en rij zelf iets fatsoenlijks waarmee je voor de dag kunt komen. En je doet jezelf er ook een plezier mee.
Deze grasmaaiers zijn hoogstens geschikt voor gebruik buiten de snelweg (rij dan wel de minimaal toegstane snelheid op de provinciale weg!!). Te oncomfortabel voor snelweg door het lawaai en de zitpositie, onveilig en gewoon erg lelijk.
1 = Ik heb geen Stiloquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waar zeg ik dat het een superauto is?
En als jij termen als
[..]
bezigt toon je geen respect. QED.
Ik zeg niet dat je het een leuke/mooie/prettige auto hoeft te vinden. Ik zeg alleen dat je mensen die wel voor een Aygo/C1/107 kiezen ook wel enigszins normaal kan bejegenen.
Daar komt bij, dat de autootjes best vlot kunnen invoegen hoor. Met 13.7 sec tot de 100 zijn ze maar 2 tellen langzamer dan mijn C5. Hij heeft evenveel NCAP-sterren (jouw Stilo heeft er ook 4). Dus als je de auto traag en onveilig vindt ligt dat meer aan (1) de berijder en (2) jouw perceptie, want objectief hoeven ze niet traag te zijn en zijn ze niet onveiliger dan welke gemiddelde auto ook.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
Eensch
ik rijd er gemak 145 mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
155 als ik berg afwaards ga!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Bij een botsing zal een aygo echter eerder gelanceerd worden dan een grotere, zwaardere auto. Ook helpt het vrij hoge zwaartepunt niet echt mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ah excuus leolinedance, de Stilo is van Ivo1986.
Als je de veiligheid wilt vergelijken heb je daar een objectieve maat voor nodig, en er is nou eenmaal niets anders dan de NCAP-score. Die is bij die kleintjes 4 sterren. Dus jij kan dat onveilig vinden, maar feit is dat dat geen slechte score is.
Weer een aygo minderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
Aan onderbuikroeptoeteren heb je niets.
Tenzij je bewijzen hebt, is de NCAP-score de enige score waar je de veiligheid van auto's kunt vergelijken. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat een realistische waarde geeft, maar dus alleen dat de enige bewezen score op veiligheidsgebied is.
Of ga jij een Aygo laten crashen om je bewering te onderbouwen?oh wacht, dat is in dit topic natuurlijk meteen een doel dan
En waarschijnlijk een FOK!ker.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ah excuus leolinedance, de Stilo is van Ivo1986.
Als je de veiligheid wilt vergelijken heb je daar een objectieve maat voor nodig, en er is nou eenmaal niets anders dan de NCAP-score. Die is bij die kleintjes 4 sterren. Dus jij kan dat onveilig vinden, maar feit is dat dat geen slechte score is.
Dat dus. Voor wat achtergrondinformatie zie ook: http://www.swov.nl/rapport/Factsheets/NL/Factsheet_EuroNCAP.pdfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:35 schreef bluuf het volgende:
[..]
Bij een botsing zal een aygo echter eerder gelanceerd worden dan een grotere, zwaardere auto. Ook helpt het vrij hoge zwaartepunt niet echt mee.
Overigens had het vorige model BMW 5-serie 4 sterren en een Renault Clio 5 sterren. Ik weet wel in welke van deze twee auto's ik liever zou zitten bij een ongeluk...quote:Wat zijn de beperkingen van Euro NCAP?
De Europese automodellen zijn de laatste decennia een stuk botsveiliger geworden. Vooral de
sterkere kooiconstructies beschermen de inzittenden tijdens een frontale botsing steeds beter.
Desondanks zijn er beperkingen. Op dit moment houdt Euro NCAP geen rekening met de onderlinge massaverschillen bij frontale auto-autobotsingen (incompatibiliteit), terwijl dit juist een zeer bepalende factor is bij de verdere afloop van een ongeval. Een ander verschijnsel is dat zwaardere auto’s ook stijver (minder schokabsorberend) zijn geworden en daardoor in een frontale aanrijding met een lichtere auto in het voordeel zijn als we naar de bescherming voor de inzittenden kijken (Mori et al., 2007). Het is daarom belangrijk om hoge eisen te stellen aan de botsvriendelijkheid (energieabsorptie) van fronten van auto’s (Ablaßmeier et al., 2007) en aan de sterkte en het ontwerp van kooiconstructies (O’Neill, 2009). Door zowel de massa als de stijfheid neemt de veiligheid voor de inzittenden toe met de voertuigmassa, terwijl de veiligheid voor de inzittenden van de tegenpartij afneemt met de voertuigmassa (zie ook Berends, 2009). Zolang Euro NCAP niet op deze incompatibiliteit test, geeft het aantal sterren wel een goed inzicht in de veiligheid binnen de eigen model- en gewichtsklasse, maar niet tussen de
klassen onderling.
Bovenstaande incompatibiliteitsproblematiek is des te meer van belang door de trend om voertuigen kleiner en lichter te maken vanwege milieudoelstellingen. Daarom is binnen Euro NCAP en ook bij diverse andere verkeersveiligheidsorganisaties een discussie gaande hoe met deze massaverschillen tussen voertuigen moet worden omgegaan.
automerk, type en uitvoering van ts?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
Tja, als je je kooi stijf maakt, krijg je veel sterren. Als je zorgt dat mensen minder inwendig letsel oplopen door een goede kreukelzone in te bouwen, krijg je minder sterren (zie bijv. de Volvo 740 vs. Renault Modus in TopGear). Liever een wagen met kreukelzone waar je misschien een gebroken been in oploopt dan een kooi die alle kanten opstuitert met alle inwendige letsel tot gevolg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:31 schreef leolinedance het volgende:
Overigens had het vorige model BMW 5-serie 4 sterren en een Renault Clio 5 sterren. Ik weet wel in welke van deze twee auto's ik liever zou zitten bij een ongeluk...
C5 Breakquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet mijn aankoop te verdedigen. Dat zou ook niet kunnen want ik (noch iemand in mijn familie) heeft een Aygo/C1/107... ik rijd in een Citroën C5 Break en mijn vrouw in een Saxo. Mijn ouders hebben een Berlingo, mijn broer+vrouw een Yeti en een Yaris, mijn schoonouders een Tacuma, mijn zwager een Volvo 440 en mijn schoonzusje een Peu 307.
De tolerantie jegens iemand die op andere gronden een keuze maakt dan je zelf zou doen, is hier ver te zoeken. Een bewijs van arrogant kortzichtig superioriteitsgevoel waardoor je wat mij betreft beter kan opbokken hier.
Dat is de AM variant van de Toyota IQ http://www.toyota.nl/cars/new_cars/iq/index.aspxquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Geneziz het volgende:
Als je dan een Aygo wilt, koop dan deze http://www.astonmartin.com/cars/cygnet.
Nee, geen sandalen... ik heb wel een bril en word op mijn slapen al grijs, telt dat ook?quote:
C5quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee, geen sandalen... ik heb wel een bril en word op mijn slapen al grijs, telt dat ook?
Citroëns hebben meer karakter dan alles wat uit de VAG-stal komt...
Truequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
C5en dan kom je uit 1981. Een ouwe lul voordat je oud bent
Frans auto's
Huh? Jou ging het toch sowieso niet om karakter?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee, geen sandalen... ik heb wel een bril en word op mijn slapen al grijs, telt dat ook?
Citroëns hebben meer karakter dan alles wat uit de VAG-stal komt...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:17 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nee dat klopt.
Maar dat is de enige taal die hier gesproken wordt toch?
Overigens is mijn auto niet het type wat op de foto staat
Duh, weegt geen donder die zooi, dus met je 1 litertje kan je van 0 naar 50 of 80 best wel lekker meekomen hoor, zeker hoog in de toeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef Keiichi het volgende:
Ik had vandaag een collega die ook een aygo heeft. Hij stond eens keertje achtermij schijnbaar bij de oprit naar de snelweg en stond er van te kijken hoe pleuris hard ik dat ding optrok![]()
maar ook als je airco aanzet in zo'n beestje dat ie het merkbaar moeilijker heeft
Dit type dan? Die beschikt inderdaad over beduidend meer karakter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Neehee. (ja dat is een C5 Break maar dus niet mijn type)
Anyway, het ging niet om mijn auto maar om Aygo's toch?
Ik rijd 400cc.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Pharkus het volgende:
ts heeft een grotere auto om zijn kleinere piemel te compenseren.
Ja dat is het type ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:45 schreef leRomein het volgende:
Dit type dan? Die beschikt inderdaad over beduidend meer karakter.
[ afbeelding ]
Fatsoenlijke auto's onveilig?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:04 schreef BertV het volgende:
Ik ben motorrijder in bezit van een auto Aygo.![]()
Het is voor mij de perfecte goedkope stil-sta-auto. (24k in 3 jaar)
Ik kan me voorstellen dat je als je meer met auto's hebt dat je verder kijkt.
Laat een ander in z'n waarde.
Mannelijke auto's zijn in mijn ogen onveilig, vanaf de eerste schets onpraktisch en onbetaalbaar voor de gemiddelde Fok!er.
Waar het gros echt in rijdt zijn gezinswagens met al dan niet een fellere motor en een opleuk-setje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |