Stilo Abarth, 2,4 liter benzine.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Een Fiatquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:56 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Een Fiaten dat basht een Aygo
![]()
Je rijdt er in ieder geval niet mee voor lul. En het rijdt een heel stuk comfortabeler.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Het heeft geen zinquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaadhet rijdt geweldig, kan ik van een aygo niet zeggen. En ja ik heb er wel eens in gereden.
Ik probeer helemaal niet mijn aankoop te verdedigen. Dat zou ook niet kunnen want ik (noch iemand in mijn familie) heeft een Aygo/C1/107... ik rijd in een Citroën C5 Break en mijn vrouw in een Saxo. Mijn ouders hebben een Berlingo, mijn broer+vrouw een Yeti en een Yaris, mijn schoonouders een Tacuma, mijn zwager een Volvo 440 en mijn schoonzusje een Peu 307.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:31 schreef leolinedance het volgende:
Het heeft geen zinMensen zullen altijd proberen hun aankoop te verdedigen.
Mijn god, mag je je mening ook al niet meer verkondigen op dit forum?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet mijn aankoop te verdedigen. Dat zou ook niet kunnen want ik (noch iemand in mijn familie) heeft een Aygo/C1/107... ik rijd in een Citroën C5 Break en mijn vrouw in een Saxo. Mijn ouders hebben een Berlingo, mijn broer+vrouw een Yeti en een Yaris, mijn schoonouders een Tacuma, mijn zwager een Volvo 440 en mijn schoonzusje een Peu 307.
De tolerantie jegens iemand die op andere gronden een keuze maakt dan je zelf zou doen, is hier ver te zoeken. Een bewijs van arrogant kortzichtig superioriteitsgevoel waardoor je wat mij betreft beter kan opbokken hier.
Ze rijden ook altijd 90 op de snelweg en tussen de 60 en 70 op de provinciale wegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef vanBinsberge het volgende:
Onterechte klacht, die oude mensen die rijden in zo'n Daihatsu 1.0 blokkendoos zijn veel erger. Al helemaal als ze een kaartje vóór jou moeten trekken op een parkeerplaats... snappen er niks van.
[ afbeelding ]
irritant...tegenwoordig mag je op de provinciale weg vaak ook niet inhalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze rijden ook altijd 90 op de snelweg en tussen de 60 en 70 op de provinciale weg![]()
Idem, als er niet zo'n gebakje voor mij rijdt tenminste.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:25 schreef BertV het volgende:
[..]
irritant...tegenwoordig mag je op de provinciale weg vaak ook niet inhalen.
Ik houd de GPS aan, net boven de 80km/u op de teller.
Oh, is dat een mening? Bedankt dat je dat even verduidelijkt. Als je naar je woordkeuze kijkt kan ik enkel concluderen dat respect voor een ander niet in je vocabulaire voorkomt...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn god, mag je je mening ook al niet meer verkondigen op dit forum?
Is kut ja. Ik ken zo'n knakker die er één heeft op LPG. Niet vooruit te branden en je rijdt voor lul, maar wel zuinigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef CecilBDemented het volgende:
opel agila dat spant de kroon!
hondenhokken mogen toch niet op de snelweg?
Dan moet je beter leren lezen. Jij mag het een superauto vinden, ik vind het helemaal niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Oh, is dat een mening? Bedankt dat je dat even verduidelijkt. Als je naar je woordkeuze kijkt kan ik enkel concluderen dat respect voor een ander niet in je vocabulaire voorkomt...
bezigt toon je geen respect. QED.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:31 schreef leolinedance het volgende:
Het heeft geen zinMensen zullen altijd proberen hun aankoop te verdedigen. Een Prius rijder zal dit, zoals eerder al genoemd in dit topic, óók proberen. Ik zie mannen in een Aygo, C1, 107 of dat soort schijtautootjes echt als typische kneuzen/burgerlullen. Het is niet mannelijk, het rijdt kut, het ziet er niet uit en is niet veilig. Laat je vrouw erin rijden als ze boodschappen doet en rij zelf iets fatsoenlijks waarmee je voor de dag kunt komen. En je doet jezelf er ook een plezier mee.
Deze grasmaaiers zijn hoogstens geschikt voor gebruik buiten de snelweg (rij dan wel de minimaal toegstane snelheid op de provinciale weg!!). Te oncomfortabel voor snelweg door het lawaai en de zitpositie, onveilig en gewoon erg lelijk.
1 = Ik heb geen Stiloquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waar zeg ik dat het een superauto is?
En als jij termen als
[..]
bezigt toon je geen respect. QED.
Ik zeg niet dat je het een leuke/mooie/prettige auto hoeft te vinden. Ik zeg alleen dat je mensen die wel voor een Aygo/C1/107 kiezen ook wel enigszins normaal kan bejegenen.
Daar komt bij, dat de autootjes best vlot kunnen invoegen hoor. Met 13.7 sec tot de 100 zijn ze maar 2 tellen langzamer dan mijn C5. Hij heeft evenveel NCAP-sterren (jouw Stilo heeft er ook 4). Dus als je de auto traag en onveilig vindt ligt dat meer aan (1) de berijder en (2) jouw perceptie, want objectief hoeven ze niet traag te zijn en zijn ze niet onveiliger dan welke gemiddelde auto ook.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
Eensch
ik rijd er gemak 145 mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
155 als ik berg afwaards ga!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Bij een botsing zal een aygo echter eerder gelanceerd worden dan een grotere, zwaardere auto. Ook helpt het vrij hoge zwaartepunt niet echt mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ah excuus leolinedance, de Stilo is van Ivo1986.
Als je de veiligheid wilt vergelijken heb je daar een objectieve maat voor nodig, en er is nou eenmaal niets anders dan de NCAP-score. Die is bij die kleintjes 4 sterren. Dus jij kan dat onveilig vinden, maar feit is dat dat geen slechte score is.
Weer een aygo minderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
Aan onderbuikroeptoeteren heb je niets.
Tenzij je bewijzen hebt, is de NCAP-score de enige score waar je de veiligheid van auto's kunt vergelijken. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat een realistische waarde geeft, maar dus alleen dat de enige bewezen score op veiligheidsgebied is.
Of ga jij een Aygo laten crashen om je bewering te onderbouwen?oh wacht, dat is in dit topic natuurlijk meteen een doel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |