Als je je petje af laat, en niet als een debiel in die auto gaat zitten. Veel van die knakkies in Golfjes vinden het namelijk stoer om met 1 arm uit het raam te hangen, en zo ver naar achter te gaan zitten dat ze hun rechterarm wel MOETEN strekken om bij het stuur te kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef yes_no_maybe het volgende:
Ik neem later een Golfje mag dat wel.
Ik krijg er ook geen hoor. Moet er gewoon voor betalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat klaag je nou? Als ik de auto een dag naar mijn garage moet brengen, krijg ik niet eens een auto
De enige mooie franse auto.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die nieuwe Citroën DS3 echt mooi
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw dus sowieso mag ik kleine auto'tjes mooi vinden
Dit is nou precies waarom auto's zoals een Prius vooral aantrekkelijk gemaakt en gehouden moeten worden voor mensen die een auto zelf kopen en niet voor de leaserijders die het toch geen bal kan schelen, als ze maar lekker laag in de bijtelling zitten, maar ondertussen wel asociaal rijden met een auto die gemaakt is om met beleid te rijden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Een M3 is zuiniger dan een Prius. (Prius op de max en de M3 volgt)
Als je een Aygo vol op trapt is ook dat ding niet super zuinig meer.
Is inderdaad fucking mooi, helaas 17.000 euroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die nieuwe Citroën DS3 echt mooi
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw dus sowieso mag ik kleine auto'tjes mooi vinden
quote:
haha, ja daar hebben ze tegenwoordig inderdaad mooie witte C1 en Aygo's. Met keigroot op de zijkant, in het rood: PEAK ITquote:
Ga jij maar lekker gevaarlijk hard rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]ik zwaai wel als ik je zoek rijdt met m'n 211pk cooper works. Jij rijdt zeker zo'n 13 in een dozijn VW of Seat.
Je realiseert je dat dit topic bijna een jaar oud is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:48 schreef Geelman het volgende:
Oud nieuws.
Toyota Aygo en andere treurnis
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dit topic bijna een jaar oud is?
Ja boeiend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dit topic bijna een jaar oud is?
In ieder geval een auto met meer pit en uitstraling dan een C1 of Aygoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Fraaie gezinswagen met spoiler.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In ieder geval een auto met meer pit en uitstraling dan een C1 of Aygo
En niet van het zijn van een auto.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
BMW e30 320i met een heerlijke inline 6 motorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef BertV het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de Aygo bashers zelf rijden.
Altea, Passat of C-max.
spannend hoor.
Nee Mercedes-Benz.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef BertV het volgende:
[..]
Fraaie gezinswagen met spoiler.
Vertel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |