quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:13 schreef Keiichi het volgende:
Waarom zo haten op een Aygo. Ik heb er nu ook een,
Gayquote:Geslacht: Man
Ook gay om als man in te rijden, maar rijd wel een stuk beter en is een stuk veiliger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef karin76 het volgende:
hahaha en wat vinden jullie dan van een mini cooper ?
Leuk voor een vrouw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef karin76 het volgende:
hahaha en wat vinden jullie dan van een mini cooper ?
Zo hé, das idd vetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Wees eerlijk, dit is best vet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
TS staat voor lul?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ik mag vandaag nog 4 uur in dat ding zitten en morgen ook nog anderhalf uurNa een half uur had ik al last van mn rug vanochtend.
Wat een ontzettende kut stoelen zitten er in zo'n ding.
Wat klaag je nou? Als ik de auto een dag naar mijn garage moet brengen, krijg ik niet eens een auto, nee joh, dan heb ik zelfs een prive chauffeur die minstens 140 rijdt, met superdeluxe skaileren stoelen, en kan ik onderweg ook nog naar de wc als dat moet...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg zojuist een C1 mee van de garage als leenauto![]()
Wat een kut-auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in fear, say 'yes dear'
Kan je nagaan hoe erg die kutpetjes die dingen verkrachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:32 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ehm dit is gewoon een Yaris. Als je geen verstand hebt van auto`s moet je niet posten
Als je je petje af laat, en niet als een debiel in die auto gaat zitten. Veel van die knakkies in Golfjes vinden het namelijk stoer om met 1 arm uit het raam te hangen, en zo ver naar achter te gaan zitten dat ze hun rechterarm wel MOETEN strekken om bij het stuur te kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef yes_no_maybe het volgende:
Ik neem later een Golfje mag dat wel.
Ik krijg er ook geen hoor. Moet er gewoon voor betalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat klaag je nou? Als ik de auto een dag naar mijn garage moet brengen, krijg ik niet eens een auto
De enige mooie franse auto.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die nieuwe Citroën DS3 echt mooi
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw dus sowieso mag ik kleine auto'tjes mooi vinden
Dit is nou precies waarom auto's zoals een Prius vooral aantrekkelijk gemaakt en gehouden moeten worden voor mensen die een auto zelf kopen en niet voor de leaserijders die het toch geen bal kan schelen, als ze maar lekker laag in de bijtelling zitten, maar ondertussen wel asociaal rijden met een auto die gemaakt is om met beleid te rijden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Een M3 is zuiniger dan een Prius. (Prius op de max en de M3 volgt)
Als je een Aygo vol op trapt is ook dat ding niet super zuinig meer.
Is inderdaad fucking mooi, helaas 17.000 euroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die nieuwe Citroën DS3 echt mooi
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw dus sowieso mag ik kleine auto'tjes mooi vinden
quote:
haha, ja daar hebben ze tegenwoordig inderdaad mooie witte C1 en Aygo's. Met keigroot op de zijkant, in het rood: PEAK ITquote:
Ga jij maar lekker gevaarlijk hard rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]ik zwaai wel als ik je zoek rijdt met m'n 211pk cooper works. Jij rijdt zeker zo'n 13 in een dozijn VW of Seat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |