SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Pharkus heeft een C1quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Pharkus het volgende:
ts heeft een grotere auto om zijn kleinere piemel te compenseren.
En denkt dus dat vrouwen dan denken dat hij niets te compenseren heeft terwijl die denken en weten dat het een veggot is.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
Ze horen thuis op het fietspad.
Rijdende kreukelzone, voor auto's die er achterop knallen. Zo bedoel ik het.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
Wtf. En zo'n instructeur moet dan ook 50 uur per week in zo'n kuthok zitten? Wat een drama. Ik denk dat de arbeidsinspectie dat zelfs af zou keuren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:25 schreef Agiath het volgende:
Ik had rijles in een 107Net een opgevoerde grasmaaier.
Maar voor de stad is een Aygo toch wel ideaal
Die hebben ze wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat is een veggot?
Een vegetarische gothic ofzo
ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Heeft hem ook weggedaan binnen een jaar ja, kon het zelf ook niet meer verdragen denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf. En zo'n instructeur moet dan ook 50 uur per week in zo'n kuthok zitten? Wat een drama. Ik denk dat de arbeidsinspectie dat zelfs af zou keuren.
Nu nog een dikke bodykit en 2 dubbele uitlaten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Twiitch het volgende:
Nog een spoiler erop ook![]()
[ afbeelding ]
En nog bijtelling betalen ook?quote:
Da's een handgreep voor als je hem meeneemt de supermarkt in; zoek de overeenkomsten:quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Twiitch het volgende:
Nog een spoiler erop ook![]()
[ afbeelding ]
Tankpas is wel erg interessant, mag ik niet gebruiken in een andere auto.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog bijtelling betalen ook?![]()
![]()
Ik zou weigeren.... je gaat toch niet verplicht in een hondenhok rijden?!
Bijtelling dus.... gewoon een leaseauto van een dusdanig triest niveau dat je hem beter niet kunt hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Boomvorm het volgende:
Tankpas is wel erg interessant, mag ik niet gebruiken in een andere auto.
Het is geen leaseauto. Het was dit of niks, en de tankpas kan ik ook in het buitenland gebruiken. Ben zelfs met de 107 naar Frankrijk op vakantie geweest (vriendin als bestuurder) en dat ging prima. Hoe dan ook mag ik de tankpas dus ook voor prive gebruiken, en het geld dat dat scheelt is het imo waard om in zo'n auto te rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijtelling dus.... gewoon een leaseauto van een dusdanig triest niveau dat je hem beter niet kunt hebben.
En nee, natuurlijk kun je je tankpas niet in een andere auto gebruiken, maar als je dan toch geen leasebudget voor een fatsoenlijke auto hebt, neem dan gewoon geen leaseauto maar een km-vergoeding.
Al zou ik geld toe krijgen zou ik er nog niet in willen rijden...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Het is geen leaseauto. Het was dit of niks, en de tankpas kan ik ook in het buitenland gebruiken. Ben zelfs met de 107 naar Frankrijk op vakantie geweest (vriendin als bestuurder) en dat ging prima. Hoe dan ook mag ik de tankpas dus ook voor prive gebruiken, en het geld dat dat scheelt is het imo waard om in zo'n auto te rijden.
Volgens mij zitten mensen in zo'n auto hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Vind ik ook!quote:
Dat zeg je alleen omdat je nooit daadwerkelijk geld zal krijgen om erin te rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al zou ik geld toe krijgen zou ik er nog niet in willen rijden...
Een auto waar je kinderen niet in geplet worden als er een bakfiets tegenaan rijd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef Markster het volgende:
Wat heeft een ouder gezin met ze 2en meer nodig dan een C1 / aygo / 107 dan?
De reden van je avatar wordt nu ineens een stuk duidelijkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een C1.
Leer eerst wat simpele gramatica-regels voor je commentaar levert op voertuigen die je niet mag besturenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een auto waar je kinderen niet in geplet worden als er een bakfiets tegenaan rijd.
en hebben hun rijbewijs nog niet eens, laat staan een autoquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Henno het volgende:
De meeste mensen die dit soort kleine goedkope auto's afkraken, rijden er als ze volwassen zijn opeens zelf in. Puberborstklopperij
Tja, als je veel kofferbakruimte wil, dan is dat nog een normale reden om een grotere auto te kiezen. Maar de kleine auto-haters hier komen niet verder dan 'maar dat is gay' of 'het is voor huisvrouwen'quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef kingmob het volgende:
Ik ben in de regel dan weer jaloers als ik zo'n ding zijwaarts in een parkeervak zie staan. Daar sta ik dan in m'n bak omdat ik zo nodig veel kofferbak ruimte wilde
Een TomTom is niet zo accuraat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Ik moest een keer voor m'n werk een Aygo van Rotterdam naar Breda vervoeren
Dat ding maakt een takkeherrie, schakelt voor geen meter, heeft 0 comfort en 145 op de teller was 120 op de TomTom
Of zodat je dat geld kan uitgeven aan dingen waar je wél waarde aan hecht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:35 schreef CampingBaas het volgende:
Echt weer wat voor de gierige Nederlander om met zo'n truttenschudder rond te gaan rijden. Lekker goedkoop zodat we de rest kunnen oppotten. Net zoals de hybriderijders overigens
Me auto is me alles.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Henno het volgende:
Of zodat je dat geld kan uitgeven aan dingen waar je wél waarde aan hecht.
Wat voeg je dan allemaal toe man? Ik heb er alleen een toerenteller in. Vraag me niet waarom, want ik kijk er nooit op, maar die kreeg ik erbij. Zou bij god niet weten wat er nog voor 7k aan troep in dat ding kan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind de Aygo best een leuke auto. Kaal helemaal niet duur (10 mille), maar wil je wat opties dan loopt de teller al vlot op.... Voor een beetje praktisch aangekleed model tel je al snel 17k neer.
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind de Aygo best een leuke auto. Kaal helemaal niet duur (10 mille), maar wil je wat opties dan loopt de teller al vlot op.... Voor een beetje praktisch aangekleed model tel je al snel 17k neer.
Die automaat.... Ik wil geen handbak meer, alleen nog maar automaten...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef BlackLining het volgende:
Wat voeg je dan allemaal toe man? Ik heb er alleen een toerenteller in. Vraag me niet waarom, want ik kijk er nooit op, maar die kreeg ik erbij. Zou bij god niet weten wat er nog voor 7k aan troep in dat ding kan.
Mistlampen? Lederen bekleding?
Ik kan je vertellen dat mijn auto (carisma full option op lpg g3) een stuk goedkoper rijdt en veel meer comfort biedt. Ik heb weleens zo'n C1 gereden, de stoelen lijken wel houten tuinbankjes. Verder voelt alles zo fragiel en plastic aan dat je bang bent dat alles uit elkaar valt zodra je schakelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef ImMaxa het volgende:
En ik rij in een 107. En dat gaat prima. Fijne auto, en ik spreek alle haters wel weer als ze eens goed kijken wat HUN auto nou kost... Voor mij geen wegenbelasting, en zuinig rijden ook nog eens.
Veel mensen willen ook net een iets grotere motor dan de standaard, dat kan ook een hoop schelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.
Blup rijdt een 107quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef blup het volgende:
Af en toe lijkt die klikooo een gefrustreerde haastnerd
Bij een fatsoelijke auto betaal je extra om zaken weg te latenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemen
Bij een beetje fatsoenlijke auto is "aardig wat opties" elektrische stoelverstelling, stoelverwarming, navigatie en dat soort zaken.
Waarom zou je in godshemelsnaam zo'n kansloze automaat willen rijden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die automaat.... Ik wil geen handbak meer, alleen nog maar automaten...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou je in godshemelsnaam zo'n kansloze automaat willen rijden?
.
Mwoah, ik heb eens een Opel Corsa automaat gereden, daar word je niet vrolijk vanquote:
Nee, heb clio 1.8 16v (140pk), beschikking tot Clio 2.0 RS (172pk) en een Leon TDI (150)..quote:
Vooral van die oude Fiat Panda'squote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Ach die drieling zal komende maanden/jaren wel afnemen gezien de Renault Twingo 2 nu ook belastinvrij is voor 11,5 K heb je een dynamique daar zit alles in (regensensor airco elec ramen afstandbediening cruise control lichtsensor noem maar op)![]()
En je hebt 77 PK aan boord goed voor een topsnelheid van 185 km/h 0 naar 100 in 12 seconden.
Waar ik mij meer aan erger zijn autos van voor 1995![]()
die nog door de APK komen ik zie soms starletjes corsas die vol deuken zitten piepen en rammelen en dat die nog mogen rijden
gewoon naar de sloop ermee
Is en blijft een automaat. Ik moet het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nog nooit in een DSG gereden hebbenFaalhaas.
Ja hee, we hebben het hier over de 107... Een basis-auto. Standaard heeft geen airco, centrale deurvergrendeling, elektrische ramen of een toerenteller. Niet eens de radio is standaard. Daarom noem ik het "aardig wat opties". Ik heb een wat luxer model (en ook 5-deursquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemen
Bij een beetje fatsoenlijke auto is "aardig wat opties" elektrische stoelverstelling, stoelverwarming, navigatie en dat soort zaken.
onderbouwen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is en blijft een automaat. Ik moet het niet.
Ik wil schakelen. Dan heb ik tenminste wat te doen in de auto. En kan ik eens kiezen of ik lekker rustig wil rijden of flink overtoeren wil maken en dan ineens er vandoor wil schieten, wat ook wel eens leuk is.quote:
Ga nou eerst maar eens je rijbewijs halen he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
Met de Q7 van me pa rij ik over zulke autootjes heen en ik merk het niet eens. Opbokken met die 3-ling.
Die nieuwe Alto is trouwens wel geinig, vooral in het wit met een GT-pakket.
Echte vaders rijden Bentleyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
Met de Q7 van me pa rij ik over zulke autootjes heen en ik merk het niet eens. Opbokken met die 3-ling.
van me paquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vader is chauffeur? In een Bentley laat je je rijden.quote:
Het niet plaatsen van de type-aanduiding is bij Volvo gewoon gratis hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij een fatsoelijke auto betaal je extra om zaken weg te laten
Echte vaders rijden geen auto.quote:
Nee in een Rolls laat je je rijden. Bentley is een rijdersauto. Achterin een Continental GT zit je niet heel royaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je vader is chauffeur? In een Bentley laat je je rijden.
Maar dan zit je er wel warmpjes bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee in een Rolls laat je je rijden. Bentley is een rijdersauto. Achterin een Continental GT zit je niet heel royaal.
185 met 77 PK?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Zwolsboy het volgende:En je hebt 77 PK aan boord goed voor een topsnelheid van 185 km/h 0 naar 100 in 12 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |