Een TomTom is niet zo accuraat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Ik moest een keer voor m'n werk een Aygo van Rotterdam naar Breda vervoeren
Dat ding maakt een takkeherrie, schakelt voor geen meter, heeft 0 comfort en 145 op de teller was 120 op de TomTom
Of zodat je dat geld kan uitgeven aan dingen waar je wél waarde aan hecht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:35 schreef CampingBaas het volgende:
Echt weer wat voor de gierige Nederlander om met zo'n truttenschudder rond te gaan rijden. Lekker goedkoop zodat we de rest kunnen oppotten. Net zoals de hybriderijders overigens
Me auto is me alles.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Henno het volgende:
Of zodat je dat geld kan uitgeven aan dingen waar je wél waarde aan hecht.
Wat voeg je dan allemaal toe man? Ik heb er alleen een toerenteller in. Vraag me niet waarom, want ik kijk er nooit op, maar die kreeg ik erbij. Zou bij god niet weten wat er nog voor 7k aan troep in dat ding kan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind de Aygo best een leuke auto. Kaal helemaal niet duur (10 mille), maar wil je wat opties dan loopt de teller al vlot op.... Voor een beetje praktisch aangekleed model tel je al snel 17k neer.
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind de Aygo best een leuke auto. Kaal helemaal niet duur (10 mille), maar wil je wat opties dan loopt de teller al vlot op.... Voor een beetje praktisch aangekleed model tel je al snel 17k neer.
Die automaat.... Ik wil geen handbak meer, alleen nog maar automaten...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef BlackLining het volgende:
Wat voeg je dan allemaal toe man? Ik heb er alleen een toerenteller in. Vraag me niet waarom, want ik kijk er nooit op, maar die kreeg ik erbij. Zou bij god niet weten wat er nog voor 7k aan troep in dat ding kan.
Mistlampen? Lederen bekleding?
Ik kan je vertellen dat mijn auto (carisma full option op lpg g3) een stuk goedkoper rijdt en veel meer comfort biedt. Ik heb weleens zo'n C1 gereden, de stoelen lijken wel houten tuinbankjes. Verder voelt alles zo fragiel en plastic aan dat je bang bent dat alles uit elkaar valt zodra je schakelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef ImMaxa het volgende:
En ik rij in een 107. En dat gaat prima. Fijne auto, en ik spreek alle haters wel weer als ze eens goed kijken wat HUN auto nou kost... Voor mij geen wegenbelasting, en zuinig rijden ook nog eens.
Veel mensen willen ook net een iets grotere motor dan de standaard, dat kan ook een hoop schelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Ik rij in een 107, met aardig wat opties (o.a airco en centrale deurvergrendeling), en heeft me minder dan 10k gekost.
Blup rijdt een 107quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef blup het volgende:
Af en toe lijkt die klikooo een gefrustreerde haastnerd
Bij een fatsoelijke auto betaal je extra om zaken weg te latenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemen
Bij een beetje fatsoenlijke auto is "aardig wat opties" elektrische stoelverstelling, stoelverwarming, navigatie en dat soort zaken.
Waarom zou je in godshemelsnaam zo'n kansloze automaat willen rijden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die automaat.... Ik wil geen handbak meer, alleen nog maar automaten...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou je in godshemelsnaam zo'n kansloze automaat willen rijden?
.
Mwoah, ik heb eens een Opel Corsa automaat gereden, daar word je niet vrolijk vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |