Nee, heb clio 1.8 16v (140pk), beschikking tot Clio 2.0 RS (172pk) en een Leon TDI (150)..quote:
Vooral van die oude Fiat Panda'squote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Ach die drieling zal komende maanden/jaren wel afnemen gezien de Renault Twingo 2 nu ook belastinvrij is voor 11,5 K heb je een dynamique daar zit alles in (regensensor airco elec ramen afstandbediening cruise control lichtsensor noem maar op)![]()
En je hebt 77 PK aan boord goed voor een topsnelheid van 185 km/h 0 naar 100 in 12 seconden.
Waar ik mij meer aan erger zijn autos van voor 1995![]()
die nog door de APK komen ik zie soms starletjes corsas die vol deuken zitten piepen en rammelen en dat die nog mogen rijden
gewoon naar de sloop ermee
Is en blijft een automaat. Ik moet het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nog nooit in een DSG gereden hebbenFaalhaas.
Ja hee, we hebben het hier over de 107... Een basis-auto. Standaard heeft geen airco, centrale deurvergrendeling, elektrische ramen of een toerenteller. Niet eens de radio is standaard. Daarom noem ik het "aardig wat opties". Ik heb een wat luxer model (en ook 5-deursquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
"Aardig wat opties" en dan airco en centrale deurvergrendeling noemen
Bij een beetje fatsoenlijke auto is "aardig wat opties" elektrische stoelverstelling, stoelverwarming, navigatie en dat soort zaken.
onderbouwen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is en blijft een automaat. Ik moet het niet.
Ik wil schakelen. Dan heb ik tenminste wat te doen in de auto. En kan ik eens kiezen of ik lekker rustig wil rijden of flink overtoeren wil maken en dan ineens er vandoor wil schieten, wat ook wel eens leuk is.quote:
Ga nou eerst maar eens je rijbewijs halen he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
Met de Q7 van me pa rij ik over zulke autootjes heen en ik merk het niet eens. Opbokken met die 3-ling.
Die nieuwe Alto is trouwens wel geinig, vooral in het wit met een GT-pakket.
Echte vaders rijden Bentleyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
Met de Q7 van me pa rij ik over zulke autootjes heen en ik merk het niet eens. Opbokken met die 3-ling.
van me paquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef guapo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vader is chauffeur? In een Bentley laat je je rijden.quote:
Het niet plaatsen van de type-aanduiding is bij Volvo gewoon gratis hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij een fatsoelijke auto betaal je extra om zaken weg te laten
Echte vaders rijden geen auto.quote:
Nee in een Rolls laat je je rijden. Bentley is een rijdersauto. Achterin een Continental GT zit je niet heel royaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je vader is chauffeur? In een Bentley laat je je rijden.
Maar dan zit je er wel warmpjes bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee in een Rolls laat je je rijden. Bentley is een rijdersauto. Achterin een Continental GT zit je niet heel royaal.
185 met 77 PK?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Zwolsboy het volgende:En je hebt 77 PK aan boord goed voor een topsnelheid van 185 km/h 0 naar 100 in 12 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |