En nog bijtelling betalen ook?quote:
Da's een handgreep voor als je hem meeneemt de supermarkt in; zoek de overeenkomsten:quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Twiitch het volgende:
Nog een spoiler erop ook![]()
[ afbeelding ]
Tankpas is wel erg interessant, mag ik niet gebruiken in een andere auto.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog bijtelling betalen ook?![]()
![]()
Ik zou weigeren.... je gaat toch niet verplicht in een hondenhok rijden?!
Bijtelling dus.... gewoon een leaseauto van een dusdanig triest niveau dat je hem beter niet kunt hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Boomvorm het volgende:
Tankpas is wel erg interessant, mag ik niet gebruiken in een andere auto.
Het is geen leaseauto. Het was dit of niks, en de tankpas kan ik ook in het buitenland gebruiken. Ben zelfs met de 107 naar Frankrijk op vakantie geweest (vriendin als bestuurder) en dat ging prima. Hoe dan ook mag ik de tankpas dus ook voor prive gebruiken, en het geld dat dat scheelt is het imo waard om in zo'n auto te rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijtelling dus.... gewoon een leaseauto van een dusdanig triest niveau dat je hem beter niet kunt hebben.
En nee, natuurlijk kun je je tankpas niet in een andere auto gebruiken, maar als je dan toch geen leasebudget voor een fatsoenlijke auto hebt, neem dan gewoon geen leaseauto maar een km-vergoeding.
Al zou ik geld toe krijgen zou ik er nog niet in willen rijden...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Het is geen leaseauto. Het was dit of niks, en de tankpas kan ik ook in het buitenland gebruiken. Ben zelfs met de 107 naar Frankrijk op vakantie geweest (vriendin als bestuurder) en dat ging prima. Hoe dan ook mag ik de tankpas dus ook voor prive gebruiken, en het geld dat dat scheelt is het imo waard om in zo'n auto te rijden.
Volgens mij zitten mensen in zo'n auto hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Vind ik ook!quote:
Dat zeg je alleen omdat je nooit daadwerkelijk geld zal krijgen om erin te rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al zou ik geld toe krijgen zou ik er nog niet in willen rijden...
Een auto waar je kinderen niet in geplet worden als er een bakfiets tegenaan rijd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef Markster het volgende:
Wat heeft een ouder gezin met ze 2en meer nodig dan een C1 / aygo / 107 dan?
De reden van je avatar wordt nu ineens een stuk duidelijkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een C1.
Leer eerst wat simpele gramatica-regels voor je commentaar levert op voertuigen die je niet mag besturenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een auto waar je kinderen niet in geplet worden als er een bakfiets tegenaan rijd.
en hebben hun rijbewijs nog niet eens, laat staan een autoquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Henno het volgende:
De meeste mensen die dit soort kleine goedkope auto's afkraken, rijden er als ze volwassen zijn opeens zelf in. Puberborstklopperij
Tja, als je veel kofferbakruimte wil, dan is dat nog een normale reden om een grotere auto te kiezen. Maar de kleine auto-haters hier komen niet verder dan 'maar dat is gay' of 'het is voor huisvrouwen'quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef kingmob het volgende:
Ik ben in de regel dan weer jaloers als ik zo'n ding zijwaarts in een parkeervak zie staan. Daar sta ik dan in m'n bak omdat ik zo nodig veel kofferbak ruimte wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |