quote:Mijn TV van de aldi van 100 euro geeft geen Full HD weer. KutdingOp donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Terechte klacht. In zo'n onding naar Parijs gereden vorig jaar. Om te huilen zo kut.
quote:Echt niet. Ik rij vaker in kleine auto's, maar die Aygo zuigt aars. Trekt voor geen meter op, het interieur is om te huilen, amper kofferruimte. Kutbak.Op donderdag 21 oktober 2010 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn TV van de aldi van 100 euro geeft geen Full HD weer. Kutding
Goddomme zeg, wat kortzichtig.
quote:Vreemd...Op donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Echt niet. Ik rij vaker in kleine auto's, maar die Aygo zuigt aars. Trekt voor geen meter op, het interieur is om te huilen, amper kofferruimte. Kutbak.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:41 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Die van mij trekt de stenen uit de straat als ik op trek....
quote:acceleratie 0-100 km/u 14,2 s
quote:Ze moeten inderdaad al wat los liggen omdat te bewerkstelligen...Op zaterdag 23 oktober 2010 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja maar dat is nou niet bepaald de stenen uit de straat trekken
Echte mannen interesseren zich niet in wat anderen van hen denken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Idd, wat zal mij het aan de reet roesten wat andere mensen over mij denken om wat voor auto ik rij...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef netflanders het volgende:
[..]
Echte mannen interesseren zich niet in wat anderen van hen denken.
Mensen die 'het karakter' van een auto belangrijk vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:53 schreef Apekoek het volgende:
Zijn inderdaad rijdende kliko's, totaal geen karakter.
Och jij bent zeker ook zo'n saaie zakhooi die het geen reet interesseert wat voor kleding je draagt en op vakantie gaat op de camping of naar turkije gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Mensen die 'het karakter' van een auto belangrijk vinden
Wat heeft dat met de aanschaf van je auto te maken??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Och jij bent zeker ook zo'n saaie zakhooi die het geen reet interesseert wat voor kleding je draagt en op vakantie gaat op de camping of naar turkije gaat.
Nee hoor, zo'n saaie zakhooi ben ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Och jij bent zeker ook zo'n saaie zakhooi die het geen reet interesseert wat voor kleding je draagt en op vakantie gaat op de camping of naar turkije gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |