Je trekt er helemaal niemand mee uit, de persoon naast je acht het beneden zijn waardigheid om een sprintje met je aan te gaan. Die rijdt namelijk in een echte auto en hoeft zich dus niet te bewijzen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Redskillz het volgende:
Ach, als je tegen de 5~6000 rpm doet dan wil het best inhalen..+ daar trek je menig lompe kutbak mee dr uit bij het stoplicht, 50 in zn 1.. 3 cilinder..
Bovendien hebben petjes geen Type-R..die hebben een 1.4 die eruit ziet als een Type-R...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wist dat die reacties zouden komen.
Ik draag nooit petjes.
Ik zit recht in de auto.
Ik heb het model 2003 dus niet die in die catagorie (petjes) passen.
Type-R is nog een beetje subtiel gestyled. Al snap ik je reactie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:22 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Bovendien hebben petjes geen Type-R..die hebben een 1.4 die eruit ziet als een Type-R...
quote:Gozer wat kom je doen in deze thread dan, je hebt geen recht van spreken zonder rijbewijs..Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ik rij niet ik heb nog geen rijbewijs mijn collega reed maar hij rijd wel voorzichtig maar toch voelde ik me niet veilig
Btw mee moest meer zijn
quote:Dan moet ze leren schakelen op het goede toerental.Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Mijn moeder heeft het 2004 model Fiat Panda en nu klaagt ze dat de auto niet snel genoeg optrekt als ze op de snelweg wilt rijden.
quote:Opel AgilaOp woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een Civic Type-R en vanwege schade een paar weken geleden kreeg ik een Opel Agila mee als leenauto.
quote:Merk ik dus ook. Mensen die ik tegenkom denken dat ze me wel ff wegduwen in mijn C1'tje. Altijd leuk bij wegversmallingen..Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef BeterHigh het volgende:
Maat van me heeft ook zo'n Aygo, heeft me eens laten zien dat je de achterbumper gewoon met je vingers in kunt drukkenEn hij hekelde zich aan al die frusti's die die Aygo per se in moesten halen
quote:Dat zegt ook helemaal geen reet. Zet je vingers maar eens op de kont van een Chevrolet Corvette. Of de carrosserie van een moderne Lambo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef BeterHigh het volgende:
Maat van me heeft ook zo'n Aygo, heeft me eens laten zien dat je de achterbumper gewoon met je vingers in kunt drukkenEn hij hekelde zich aan al die frusti's die die Aygo per se in moesten halen
quote:Kreukelzone ok, maar filesOp maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
quote:Subtiel. En respectloos...Op woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef DemonRage het volgende:
Opel Agila... dat zijn grafkisten op wielen waar die grijze pisfossielen alvast in kunnen wennen. Daar hebben ze ook cockpitspray voor met de geur van ontbindende lijken.
quote:de oude 1.1 motor zeker.... 1.2 en zeker 1.4 101pk hebben genoeg krachtOp woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Mijn moeder heeft het 2004 model Fiat Panda en nu klaagt ze dat de auto niet snel genoeg optrekt als ze op de snelweg wilt rijden.
quote:Al die scooterrijders met een grote bek bedoel je?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
Ze horen thuis op het fietspad.
quote:Ik vraag mij altijd af wat mensen met kleine auto's bedoelen met "eruit trekken"? Dat je de eerste 10 meter eerder aflegt als een andere auto?Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Redskillz het volgende:
Ach, als je tegen de 5~6000 rpm doet dan wil het best inhalen..+ daar trek je menig lompe kutbak mee dr uit bij het stoplicht, 50 in zn 1.. 3 cilinder..
quote:Terechte klacht. In zo'n onding naar Parijs gereden vorig jaar. Om te huilen zo kut.Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die rijdende kreukelzones op de Nederlandse weg.
Kut Aygo, Kut C1, Kut 107
Die kutautotjes beginnen fileveroorzaker nummer 1 te worden in dit land, aangezien alle bestuurders van die brommobielen denken genoeg vermogen te hebben om een fatsoenlijke inhaalmanoeuvre te maken, maar niet doorhebben dat honderden meters achter hun iedereen op de rem moet.
Vaak ook nog mannen in zo'n dingJE STAAT VOOR LUL
Donder op met je 1 liter KUT auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |