Je hebt wel gelijk. Maar om de een of andere reden snappen de huisvrouwtjes die erin rijden dit niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Conclusie: de C1/107/Aygo is prima zolang je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is: rijden in de stad maar niet voor langere afstanden? Dat de rest nou in patser(ex)leasebakken rijdt waardoor je niet kunt meekomen...
Dat zijn ze toch ook....het is al een prestatie dat zo'n ding van zijn plek komtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:50 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me altijd aan die kutknakkies in een VW GolfPetje op, arm uit het raam en achterovergeleund in hun stoel zodat ze nog net het stuur kunnen vastpakken
En maar denken dat ze heel wat zijn als ze optrekken met hun lelijke rotbak
Zal wel een lekker bedrijf zijn...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef ringomanic het volgende:
De bedrijfswagen is hier een Aygo
Moest 2x mee in die auto nou ik wist niet wat me overkwam wat een kut auto is dat zeg levensgevaarlijk en het is net alsof je in iedere bocht om gaat waaien
Even de elandtest ermee doen. Dan zeggen dat 'ie zomaar omviel in een bocht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef ringomanic het volgende:
De bedrijfswagen is hier een Aygo
Moest 2x mee in die auto nou ik wist niet wat me overkwam wat een kut auto is dat zeg levensgevaarlijk en het is net alsof je in iedere bocht om gaat waaien
Het is wel een goed en leuk bedrijf, maar ik snap daarom ook niet waarom ze voor zo een wagen hebben gekozen, gelukkig is het maar een stage plek voor mij want als ik vaker mee moest in die auto had ik niet lang meer geleefd volgens mijquote:
Goed ideequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef classpc het volgende:
Even de elandtest ermee doen. Dan zeggen dat 'ie zomaar omviel in een bocht.
Hopelijk kopen ze dan iets beters
hoe rij jij dan wel niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Het is wel een goed en leuk bedrijf, maar ik snap daarom ook niet waarom ze voor zo een wagen hebben gekozen, gelukkig is het maar een stage plek voor mij want als ik vaker mee moest in die auto had ik niet lang mee geleefd volgens mij![]()
[..]
Ik rij niet ik heb nog geen rijbewijs mijn collega reed maar hij rijd wel voorzichtig maar toch voelde ik me niet veiligquote:
Ik ben 17quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen rijbewijs![]()
vanaf dit moment mag je dus niet meer meepraten.
1 Windvlaag en je ligt onderstebovenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef star_gazer het volgende:
Je kan met die dingen trouwens prima 150 hoor.
Lulkoek. Kijk, het is een budgetauto, dus je voelt de wind wel ja. En je hoort het motortje wel als je 150 rijdt. Maar de wielen zitten ver in de hoeken en dat geeft net wat extra stabiliteit. Je moet wel als een mongool rijden wil je je Aygo over de kop laten waaien hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef ringomanic het volgende:
[..]
1 Windvlaag en je ligt ondersteboven
Ga jij nou maar eerst eens leren hoe je moet rijden en dan met de grote meneren en mevrouwen meepraten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef ringomanic het volgende:
[..]
1 Windvlaag en je ligt ondersteboven
Nee, een Honda Civic type petjes is een baken van deugdelijke bouwkwaliteit wil je zeggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een Civic Type-R en vanwege schade een paar weken geleden kreeg ik een Opel Agila mee als leenauto.
Man, man wat hopeloos.... ik weet dat het verschil tussen beide auto's super groot is maar die auto's als je het al zo kan noemen zijn echt kansloos.
Trekt niet op. Je zit heel hoog en voelt je bejaard, alles kraakt, ziet er goedkoop uit. Plastic troep.
Zit totaal geen snelheid in, en je rijd gewoon voor lul als zelfrespecterende man.
Als ik ze nu tegenkom heb ik echt de neiging om zo een politiemanouvre uit te halen waarbij je ze 180 graden laat draaien
Dus een civic is een teken van zelfrespectquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een Civic Type-R en vanwege schade een paar weken geleden kreeg ik een Opel Agila mee als leenauto.
Man, man wat hopeloos.... ik weet dat het verschil tussen beide auto's super groot is maar die auto's als je het al zo kan noemen zijn echt kansloos.
Trekt niet op. Je zit heel hoog en voelt je bejaard, alles kraakt, ziet er goedkoop uit. Plastic troep.
Zit totaal geen snelheid in, en je rijd gewoon voor lul als zelfrespecterende man.
Als ik ze nu tegenkom heb ik echt de neiging om zo een politiemanouvre uit te halen waarbij je ze 180 graden laat draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |