Het eerste deel vooral.quote:
Die man doet er goed aan zichzelf uit de genenpool te verwijderen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:18 schreef pberends het volgende:
Lam weer in de Tv draait door afgelopen maandag. "Het zal toch niet waar zijn?!?"
Gezien z'n geaardheid is dat een koud kunstje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die man doet er goed aan zichzelf uit de genenpool te verwijderen...
Nee, het gaat om de mogelijkheid tot voortplanting...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef Pitom het volgende:
[..]
Gezien z'n geaardheid is dat een koud kunstje.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is iets vreselijks gebeurd. Ik was het eens met Mart Smeets!
Dat is niet echt iets wereldschokkends.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is iets vreselijks gebeurd. Ik was het eens met Mart Smeets!
Ach welnee, was een lollig grapje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vond ik te vergaan wat Hugo zei..Grapje zei Hugo tegen Mart. Mart kon er niet om lachen.
Als er iemand geen humor heeft is het Mart wel. Geniale grap van Borst!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vond ik te vergaan wat Hugo zei..Grapje zei Hugo tegen Mart. Mart kon er niet om lachen.
Dat weet ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef pberends het volgende:
Als er iemand geen humor heeft is het Mart wel. Geniale grap van Borst!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef DrDentz het volgende:
Bolle Hans? Wie is dat? Hans van Baalen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef DrDentz het volgende:
't Was een grap die je in elk kantoor al gehoord had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Als er iemand geen humor heeft is het Mart wel. Geniale grap van Borst!
Het lijkt iemand die ze uit de goot gevist hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef DrDentz het volgende:
Wat een zure man.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Pestman (advo van de anti-Wildersclub) gaat er vol in!
Misschien, maar hij bluft vooral.quote:
Tsja... het OM stelt zich bijzonder laf op in deze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien, maar hij bluft vooral.
Wat was dat? Bloopertje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:04 schreef TUFKAL het volgende:
Niet eens het fragment van De keuringsdienst.
Die zal er maandag wel inzitten jongequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:04 schreef TUFKAL het volgende:
Wat gebeurde daar dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:04 schreef TUFKAL het volgende:
altavista. dat is lang geledenquote:
LuckyTV.quote:
Gemist. Thnx.quote:
Slaap gerust verder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef wdn het volgende:
Google gaat echt niet in mails of documenten kijken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef Klaudias het volgende:
Jemig man, wat een inhumane hond, die Eddy Zoey
Je ziet toch die ads in gmail .... die zijn gebaseerd op de inhoud van je mailtjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef wdn het volgende:
Google gaat echt niet in mails of documenten kijken.
Stel he ze doen dat en dat komt naar buiten (reken maar dan concurrenten daar op zullen springen) dan is het heel snel afgelopen met google want dan gaan gebruikers echt wel massaal iets anders zoeken. Plus een lading rechtzaken wat ze ontiegelijk veel geld gaat kosten.
Nee, de concurrenten vreten Google dan op
Doe mij ook maar van R.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
Prem gisteren of Van Rossum vandaag dan doe mij maar Van Rossum.
Of zijn broer dat mag ook
Ja maar dat doet een robotquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:27 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Je ziet toch die ads in gmail .... die zijn gebaseerd op de inhoud van je mailtjes.
Ja toch? Tegen iemand zeggen "Kijk in de spiegel" is nog tot daar aan toe, maar er gelijk een liedje van maken en de hele zaal tegen één persoon opzetten ....quote:
Ze zijn beiden baas, Prem is ook altijd lachenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
Prem gisteren of Van Rossum vandaag dan doe mij maar Van Rossum.
Of zijn broer dat mag ook
Met een computer digitaal door de data heen gaan voor statistieken ed. is wat anders dan medewerkers die naar afgeschermde gegevens kijken he. Dat laatste gebeurd echt niet. Echt niet.quote:
Die gast net had het over google docs,notuelen en agenda.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:27 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Je ziet toch die ads in gmail .... die zijn gebaseerd op de inhoud van je mailtjes.
Dat gebeurt iedere uitzending, maar meestal is de persoon naast Eddy de lul. Kan er echt niet mee zittenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:28 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja toch? Tegen iemand zeggen "Kijk in de spiegel" is nog tot daar aan toe, maar er gelijk een liedje van maken en de hele zaal tegen één persoon opzetten ....wtf
Echt niet echt niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Met een computer digitaal door de data heen gaan voor statistieken ed. is wat anders dan medewerkers die naar afgeschermde gegevens kijken he. Dat laatste gebeurd echt niet. Echt niet.
Ze hebben wel wat anders te doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die serieus denken dat Google in mailtjes loopt rond te neuzen
Mensen die serieus denken dat Google overal vertrouwelijk mee omgaat en alle diensten gratis aanbiedt zonder er iets voor terug te hoeven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die serieus denken dat Google in mailtjes loopt rond te neuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |