Ga weg je hebt een scheet gelatenquote:
Als ik een scheet laat ruikt die naar bloemetjes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga weg je hebt een scheet gelaten
Heb je hem ook weer met z'n faaltopicquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:36 schreef kutkabouter het volgende:
wat is dit? we hebben nummer 66 nog niet eens volgemaakt
Nee naar natte poesquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik een scheet laat ruikt die naar bloemetjes.
Of mijn zaadquote:
Dat..quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:36 schreef kutkabouter het volgende:
wat is dit? we hebben nummer 66 nog niet eens volgemaakt
Ik maak een grapjequote:
HAHA GEWELDIGquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat..
Is eigenlijk geen topic te noemen.
Ik weet niet eens hoe ze eruit zietquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
wtf bdh
weer een niet topic, zal Lady leuk vinden
Watte????!!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
wtf bdh
weer een niet topic, zal Lady leuk vinden
Negers met een boomstam?quote:
Ah oke, bedankt voor de info.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee volgens mij negers met een stronk.
quote:
Wat deed jequote:
wilde mn post aanpassen, maar ik klikte op quote. Zat op telefoon en daar zitten die 'knopjes' zo lekker naast elkaarquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef kutkabouter het volgende:
het niveau is in dit topic echt onder de grond gezakt ofzo
Jouw niveau is echt niet hoger hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef kutkabouter het volgende:
het niveau is in dit topic echt onder de grond gezakt ofzo
Ja...pot --> ketelquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw niveau is echt niet hoger hoor.
Nee van jouw humor pleuren we van de bank.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
het niveau van de humor
vooral BDH's humor gaat er niet op vooruit
Nee jouw humor is om te gieren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
het niveau van de humor
vooral BDH's humor gaat er niet op vooruit
ik maak geen kutgrapjes over mijn zaad in jouw aars om er vervolgens zelf keihard om te lachenquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee van jouw humor pleuren we van de bank.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ikke wel van om die van jou.
last time I checked: yesquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi! Woon jij ook in 's-Hertogenbosch?
Ik had het nieteens gezien.quote:
okequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
Kutkabouter, ik ben wel grappigEn BB is ook grappig
En Fed ook
En ST ook
dankjequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
Kutkabouter, ik ben wel grappigEn BB is ook grappig
En Fed ook
En ST ook
Ja maar jij bent awesomequote:
Iedereen die ruben kent is awesomequote:
Ohja daar hebben we Ruben ook weer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen die ruben kent is awesome![]()
Op zijn feest was een jongen met lang waar, weet je wat ruben over hem zei?
nee, geen ideequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen die ruben kent is awesome![]()
Op zijn feest was een jongen met lang waar, weet je wat ruben over hem zei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, geen ideeJa en toen en toen en toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Eens.quote:
Vind jij dat ook al zo'n lekker ding?quote:
zeg nou wat ruben over die gast zeiquote:
Nee iets met schwanz in aars...quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
toen... toen... toen... kwam hij het later terugbrengen
Nee wij willen jouquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vind jij dat ook al zo'n lekker ding?
quote:
Oke, hoe willen jullie dat organiseren?quote:
dat jij graag schwanzen in je aars hebtquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee iets met schwanz in aars...
volgens mij zijn ze al onderweg...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, hoe willen jullie dat organiseren?
nou niet meteen zo arrogant doen he. je bent hier nieuwquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef deepart het volgende:
Hier ook een Bosschenaar, Den Bosch verdient een persoon als ik.
Hey ik heb daar een heel mooi ander gat voor he.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat jij graag schwanzen in je aars hebt![]()
Dankjewelquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou niet meteen zo arrogant doen he. je bent hier nieuw![]()
Maarrrr, van harte welkom
In welke wijk woon je?quote:
Welkom!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef deepart het volgende:
Zeg ik nietquote:
Wil je daten?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Pics van Ruben?
Na al die verhalen..
Wat hebben we misdaan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef deepart het volgende:
Mietjequote:
Waarom nietquote:
wil je getraumatiseerd worden dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Pics van Ruben?
Na al die verhalen..
Awesomequote:
Iets verder, een klein appartementje. Is makkelijk want dan ben ik vlakbij schoolquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Achter?
Die studentenwoningen?
Avans?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Iets verder, een klein appartementje. Is makkelijk want dan ben ik vlakbij school
Dan kan ik bekant naar je zwaaien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Iets verder, een klein appartementje. Is makkelijk want dan ben ik vlakbij school
quote:
Serieus?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kan ik bekant naar je zwaaien.
Nee ik lul uit m'n nek.quote:
Richting Brabanthallen of richting Helftheuvel?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik lul uit m'n nek.![]()
Ik zit aan de andere kant van de rotonde.
Brabanthallenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Richting Brabanthallen of richting Helftheuvel?
Ik ken iemand die daar woontquote:
quote:
Kun jij de brabanthallen zien?quote:
Dat niet.quote:
Dan ben jij het niet.quote:
Oke.quote:
Kweet ook niequote:
Jaquote:
Sorryquote:
Truste. Handjes boven de dekens he.quote:
Dit klinkt veel viezer dan dat je het bedoeltquote:
ik had dat zelf inderdaad ook al bedachtquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit klinkt veel viezer dan dat je het bedoelt
iets met veld veranderen in houtquote:
HAHAHAHAHA wat een humor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
iets met veld veranderen in hout
En dan?quote:
nog meer tettenquote:
quote:
Voor jou dan een dikke piemelquote:
quote:
Nu ik weet dat jij blij bent ga ik maar slapen. My job is done.quote:
Trustequote:Op maandag 11 oktober 2010 01:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij blij bent ga ik maar slapen. My job is done.![]()
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al het leren had dus weinig zin.
Nou echt.quote:
herken sarcasme danquote:
Via internet?quote:
Ik snap het ook niet.quote:
Ach, Delft.quote:
Er is iets misgegaan bij het invechten.quote:
Nee, bij het neuken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan bij het invechten.
Ja daarom ging het mis, het mocht eigenlijk niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, bij het neuken.
Invechten zonder dat je mag slaan
Haha. Invechten voor mensen met een chromosoompje teveel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daarom ging het mis, het mocht eigenlijk niet.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Invechten voor mensen met een chromosoompje teveel.
Volgens mij bedoelde hij invlechten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Invechten. Het moet niet gekker worden.
Draadjes in je hoofd invlechten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij invlechten.
Elkaars hoofdhaar, schaamhaar en okselhaar invlechten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Draadjes in je hoofd invlechten?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elkaars hoofdhaar, schaamhaar en okselhaar invlechten.
En daarna een dikke piemel in je kont natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat tie dat eerder bedoeld ja.
Mental imagequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elkaars hoofdhaar, schaamhaar en okselhaar invlechten.
quote:
quote:
Mental imagequote:
LOLquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mental image![]()
OOOOOOOOOOOJEEEEEEEAAAAAAAAAAAHBABYYYYY!!
Waarom kom je hier nog terug dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:14 schreef kutkabouter het volgende:
jullie worden steeds hilarischer
en ja, je kan sarcastisch zijn op internet
Gebruik [sarcasm][/sarcasm]quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:14 schreef kutkabouter het volgende:
jullie worden steeds hilarischer
en ja, je kan sarcastisch zijn op internet
Hé jammer, ik heb net gegeten.quote:
leidsch ontzet is al geweest hequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gebruik [sarcasm][/sarcasm]
[sarcasm]
Humor van de bovenste plank in dit topic
[/sarcasm]
ik ga hutspot maken.
Wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
leidsch ontzet is al geweest he
[sarcasm]quote:
Aha...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leidsch_ontzet
Lekker boeiend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leidsch_ontzet
nee, totaal nietquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r. Anita, Kutkabouter, Harry Potter, Fed.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r. Anita, Kutkabouter, Harry Potter, Fed.
Hoezo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]!!!!!!!!
dat hoofd van die linkse moet wel gesoept zijn?
omdat het een man isquote:
Yeah right.quote:
ja of ze heeft teveel testosteron en dan is ze alsnog een halve ventquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus dat wil zeggen dat het een vent is?
Je bent niet grappig hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja of ze heeft teveel testosteron en dan is ze alsnog een halve vent
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja of ze heeft teveel testosteron en dan is ze alsnog een halve vent
dat probeer ik ook niet te zijn, het is gewoon een ventquote:
Hoe jij dat hebt ondervonden maakt niet uit, maar gast: bahquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat probeer ik ook niet te zijn, het is gewoon een vent
Hai oma, mag ik een koekje?quote:
Nee vadsig ding.quote:
quote:
You're meanquote:
Jij bent wel lief hequote:
Wel tegen mij. Toch?quote:
quote:
Hoi, wil je een koekje?quote:
quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:
Koekjesgerelateerd heb ik niet te klagenquote:
Je weet toch dat ze je geen koekje wil gevenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb net gegeten, dus nu ff niet. maar toch bedankt
Jij vroeg erom, hij niet. Kindjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze je geen koekje wil geven
Ik vraag verder om niksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij vroeg erom, hij niet. Kindjes die vragen worden overgeslagen.
quote:
Heb jij ook noten met peper?quote:
quote:
Wel met haarquote:
Ik denk niet dat ik wil weten hoe je dit weet.quote:
Ruben zei dat het kietelde in z'n keel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten hoe je dit weet.
Die smoesjes met Ruben erbij ken ik nou wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ruben zei dat het kietelde in z'n keel.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die smoesjes met Ruben erbij ken ik nou wel.
En jij moet je ballen gaan scheren.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ruben zei dat het kietelde in z'n keel.
Hey een chickquote:
Is dat zo bijzonder hier?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hey een chickWaar ergens woon je
Ja. We zeiken elkaar af enzo. Dat is extra cool als je woonplaats erbij kan betrekkenquote:
?quote:
Tis dat ze hier geen aai over de bol emoticon hebbenquote:
Je hoeft je negens voor te schamen. Ik kom uit Rosmalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
Nou binnenkort is mijn woonplaats anders dan nu![]()
maar aangezien dit het topic over den bosch gaat zal het iig daar in de buurt zijn
Wat mis ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Tis dat ze hier geen aai over de bol emoticon hebben
Rosmalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. We zeiken elkaar af enzo. Dat is extra cool als je woonplaats erbij kan betrekkenOf wijk
En we hebben al chicks, maar the more the better
Eens. Maar net zo erg als de Maaspoort schatquote:
Ohja, jij bent de andere helft van die ene.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
Nou binnenkort is mijn woonplaats anders dan nu![]()
maar aangezien dit het topic over den bosch gaat zal het iig daar in de buurt zijn
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Tis dat ze hier geen aai over de bol emoticon hebben
augustus bedoelt zequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef VulpesVulpes het volgende:
Rosmalen.. hmm daar rij ik alleen maar langs zo nu en danverder weet ik niet echt wat daar te beleven is
De andere helft van die ene?
quote:
Is hij hier berucht? Zo ja dan niet hoorquote:
IK SNAP ER NIKS VANquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef VulpesVulpes het volgende:
Rosmalen.. hmm daar rij ik alleen maar langs zo nu en danverder weet ik niet echt wat daar te beleven is
De andere helft van die ene?
Nee, Rosmalen is echt wel erger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar net zo erg als de Maaspoort schat
Nou niet echt, die informeerde hier alleen voor een huis enz.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Is hij hier berucht? Zo ja dan niet hoor![]()
Wat snap je niet danquote:
Ah okay op die manier.. nou vooruit dan ken ik hem welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou niet echt, die informeerde hier alleen voor een huis enz.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, Rosmalen is echt wel erger.
Over wie hebben jullie hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan
[..]
Ah okay op die manier.. nou vooruit dan ken ik hem wel
Je moeder.quote:
quote:
Mijn moeder komt niet uit Thailand en is geen ST.quote:
En wat voor 1quote:
Je moet nog veel leren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als Rosmalen IN Den Bosch lag, dan heette het de Maaspoort.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij heb ik een geheime meet gemist ofzo
je volgt het echt niet he?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Wil jij het me leren dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
nee, je bent gewoon niet zo snugger. Je volgt Fok! nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Wat is er danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon niet zo snugger. Je volgt Fok! niet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil jij het me leren dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ben jij nou een FOK!ker zeg.quote:
pfff, vooruit dan maar. Vriend van Vulpes (augustus_thijsj) was pas ook hier in dit topic. TADAAAAquote:
Omg. Je kan toch zeggen wat er is.quote:
Wat een anticlimaxquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pfff, vooruit dan maar. Vriend van Vulpes (augustus_thijsj) was pas ook hier in dit topic. TADAAAA
Ze komen in 's-Hertogenbosch wonen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg. Je kan toch zeggen wat er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze komen in 's-Hertogenbosch wonen.GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
GezelligPrecies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:48 schreef VulpesVulpes het volgende:
whaha we hebben nooit gezegd dat het wat spannends was
Wil je met mijn portemonnee trouwen?quote:
quote:
Ik heb er al een.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je met mijn portemonnee trouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb er al een.Ik heb een creditcardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee positief jongequote:
Nee niet zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je houd ook van koekjes toch?
En ookal geen Bossche Bollen?quote:
Wel van vrouwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ookal geen Bossche Bollen?![]()
En geen carnaval.
En van Ruben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel van vrouwenEn de bucket rolls van de wok to go
Ik nogsteeds niet.quote:
Rosmalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef VulpesVulpes het volgende:
kom je uberhaupt uit deze streek dat je er niet van houdOf lieg je ons stiekem voor?
Een beetje.quote:
Zelfs ik kan 'm krijgenquote:
Heb ik dat gezegd. Jij leest ook niks hier.quote:
Ik ging ervan uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd. Jij leest ook niks hier.
Ik heb het hier breed uitgemeten wat er misging.quote:
Die gast bij de rabo tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het hier breed uitgemeten wat er misging.
Jezus en je hebt 'm nog steeds niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het hier breed uitgemeten wat er misging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |