Freek weet dan ook zijn punt niet goed te verwoorden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef Paul het volgende:
Iedereen heeft het over die 2 potten achter Freek ipv Freek
Chiel Montagnequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Felix, Freek, whats next? Nico Dijkshoorn?
Chiel heeft zijn achterban gewoon meegenomen naar de studio.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Chiel MontagneDat is nog even tien keer erger.
Ze kunnen nergens om lachen. Leven ze wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Die potten kunnen bepaald niet lachen om het grapje over die lelijke vrouw.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze kunnen nergens om lachen. Leven ze wel?
jij noemt ze nog mensen....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
Als ze voor het eind van deze show geen redelijke verklaring hebben waarom ze de studio hebben gevuld met die mensen snap ik er niks meer van.
dussssssssssssssssssquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Jaaa ze horen bij Chiel Montagne. Fans van het Nederlandse lied.
Of Fans van Mensen die gezegend zijn met een snor om hun onfortuinlijke gezicht deels mee te kunnen verbloemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Jaaa ze horen bij Chiel Montagne. Fans van het Nederlandse lied.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Arcee het volgende:
Die ene met dan Nick & Simon-shirt is gewoon Wendy van Dijk, toch?
Zeker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Arcee het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Cubewood. het volgende:
Is dat Wendy weer in een pak ofzo
Kan toch niet echt zijn dit.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Boudibou het volgende:
Wat een lelijke einddraken zeg![]()
Vooral die Loes![]()
Dus toch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat het het nieuwe typetje van Wendy van Dijk was.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Cee het volgende:
En nu trekt Chiel Montagne z'n gezicht eraf!
Carlo = Chiel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij is die dikke blonde gewoon Carlo Boszhard
Ik ook, ik vind het jammer dat dit weer zo'n typetje van Wendy is. Meteen alle humor erafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Be-Smart het volgende:
ok, ik geef het toe, ik trapte er volledig in....
welke humor?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het jammer dat dit weer zo'n typetje van Wendy is. Meteen alle humor eraf
Ik vond die verspreking, met je neus door de boter heen vallen, stiekem wel grappigquote:
Ik dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan mensen die nu de tv aanzetten en Wendy van Dijk met een half-hangend gezicht zien
brandwonden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan mensen die nu de tv aanzetten en Wendy van Dijk met een half-hangend gezicht zien
Ik vond het al duidelijk toen ze zo opzichtig in het publiek zat te knikken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Arcee het volgende:
True dat Dushi was ook stomquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:25 schreef Boudibou het volgende:
Ushi was nog wel leuk, maar het wordt nu een beetje afgezaagd. Vooral met zo'n draak een uur lang op je tv met een grafkop -en stem.
Totaaaal niet grappig ook.
Ik vond het echt wel goed gemake upedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het geen moment overtuigend en ook niet leuk.
Ik vond die grap in DWDD erg geslaagd. Dat programma lijkt me alleen waardeloos.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het geen moment overtuigend en ook niet leuk.
Dat is Hans van Baalen in zijn nieuwe baan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit wel echt zijn geweest dan of ook Wendy?![]()
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik me niet kon concentreren op Freekquote:
Ik niet, ze had een opvallend groot hoofd. En zat vooral opzichtig te bewegen in het publiek waardoor ze vrijwel direct ontmaskerd werd.quote:
als je hier gepost had dat je haar door had voordat ze zichzelf ontmaskerde, had ik je geloofd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet, ze had een opvallend groot hoofd. En zat vooral opzichtig te bewegen in het publiek waardoor ze vrijwel direct ontmaskerd werd.
Dat deed ik toch:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Klaudias het volgende:
als je hier gepost had dat je haar door had voordat ze zichzelf ontmaskerde, had ik je geloofd.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Arcee het volgende:
Nee, je moet hem aanraken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe typetje van Wendy van Dijk was.
Ja, maar je moest ons wel eerst om bevestiging vragen.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Klaudias het volgende:
Ja, maar je moest ons wel eerst om bevestiging vragen.
Zo ben je dan ook wel weer.
![]()
Heb ik wel gedaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet nog kijken. Freek kan ik, zoals gebruikelijk, doorspoelen?
Ja hoor, kun je rustig doen. Spoel Felix ook maar door, trouwens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet nog kijken. Freek kan ik, zoals gebruikelijk, doorspoelen?
Ja, dat zeg ik.quote:
Nog erger.. het is Wendy van Dijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:04 schreef pberends het volgende:
Oh het zijn Nick & Simon fans![]()
. omfg.
Ben jij zo'n kneus die de clou verklapt voordat de mop uit is, om slim te doen lijken?quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kneus die de clou verklapt voordat de mop uit is, om slim te doen lijken?.
Ohhhhhh goed gedaan. Ja, ik kijk dat soort programma's nooit. Zijn die andere wijven ook actrices, of zijn ze echt zo spuuglelijk?quote:
Oh m'n dag is verpest! (not)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kneus die de clou verklapt voordat de mop uit is, om slim te doen lijken?.
Ze zijn echt spuuglelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohhhhhh goed gedaan. Ja, ik kijk dat soort programma's nooit. Zijn die andere wijven ook actrices, of zijn ze echt zo spuuglelijk?
We hoopten dat Carlo Boshard of dergelijke z'n pruik en masker nog af zou zetten maar uiteindelijk werd dat niet gedaan en leven we dus verder met het besef dat de rest echt is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohhhhhh goed gedaan. Ja, ik kijk dat soort programma's nooit. Zijn die andere wijven ook actrices, of zijn ze echt zo spuuglelijk?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
We hoopten dat Carlo Boshard of dergelijke z'n pruik en masker nog af zou zetten maar uiteindelijk werd dat niet gedaan en leven we dus verder met het besef dat de rest echt is.
Hij werd ook direct gedist door Van Nieuwkerkquote:
Moet ook héquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:46 schreef pberends het volgende:
Hij werd ook direct gedist door Van Nieuwkerk.
Dat had ik nou niet verwacht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Drie laatste genoemde zijn de kinderen van Wijlen Joop den Uyl.
Wijlen Joop. Mooie naam hoor. Origineel en klinkt toch heel Hollands.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Drie laatste genoemde zijn de kinderen van Wijlen Joop den Uyl.
Zou het familie zijn van onze oud premier, die Wijlen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wijlen Joop. Mooie naam hoor. Origineel en klinkt toch heel Hollands.
Wijlen betekend overledenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef Ringo het volgende:
Wijlen Joop. Mooie naam hoor. Origineel en klinkt toch heel Hollands.
Wat klets jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat raar om je kind dan zo te noemen!
Daar zal die Wijlen Joop blij mee zijn geweest dan! In welke taal?quote:
Als Mulder weer over stokpaardje Geert begint te jengelen hoeven we daar dus ook al niks van te verwachten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef Jac0bus het volgende:
Klinkt als een saaie uitzending, op Mulder na dan.
Ach Jan komt ook van communistische grond.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Stuur Jan Mulder als reporter naar Noord-Korea, die schreeuwt ze wel naar democratie!
Jawel, goed luisteren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:41 schreef henkde_j het volgende:
Van Nieuwkerk weet niet eens wie de leider van Noord Korea is.![]()
Uit de strokarton van Winschoten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach Jan komt ook van communistische grond.
Sowieso heel Oost Groningen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uit de strokarton van Winschoten?
niks mis mee toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Lekkere huishouding daar bij ome Joop.
Het is maar wat je gewend bent. Ik zou tot strafbare dingen in staat zijn als vader.quote:
Klonk als een kraakpand. Veel rockmuziek en blowen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Lekkere huishouding daar bij ome Joop.
Negermeneer heette Blackmanquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Wat was de grap van die extra politie op de Antillen?
http://www.dumpert.nl/med(...)nos_montage_win.htmlquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Negermeneer heette Blackman
Blanke meneer heette De Witte
Oh, gemist. Thnx.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
Negermeneer heette Blackman
Blanke meneer heette De Witte
Fake, by the way.quote:
Klopt. Was ook al bij RTL Boulevard.quote:
Op zich was het ook nogal vreemd dat er nul reactie kwam uit het publiek na die schreeuw.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Fake, by the way.
Oktober 2008,. En vanochtend al op Dumpert.
Je kan best wel eens gelijk hebben. De houtnerven zijn niet meer zichtbaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:10 schreef Hippos het volgende:
Hebben ze een nieuwe tafel? Of de oude opgepoetst, viel me net op
Misschien, maar Huub blijft een geweldige zanger.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Toch vind ik het één van de minst boeiende uitzendingen ooit.
Precies, helemaal niets mis mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef Roi het volgende:
Juist niet, het was juist helemaal Lubbe's verhaal.
Ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Doet de uitzending van 11/10 het bij jullie op internet?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:26 schreef chufi het volgende:
Nu trouwens een Solomon Burke special op NED3
Ik gniffeldequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:34 schreef wolferl het volgende:
Gaat men bij elk sterfgeval van een bekend persoon delen van programma's daar aan besteden?
Ik vind het dikke, vette onzin.
Ja, niet alleen bij DWDD. Ik zie de laatste dagen op elk net fragmenten van acteerwerk of interviews met Anthonie Kamerling. Nu is Solomon dus aan de beurt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:34 schreef wolferl het volgende:
Gaat men bij elk sterfgeval van een bekend persoon delen van programma's daar aan besteden?
ga je gangquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:17 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat als je een week lang geen tv aanzet, geen kranten leest, niet op internet surf en zelfs je telefoon uitzet, dat je dan twee beroemde sterfgevallen heb gemist.
Misschien een serieuze optie.
Een extra lange feestuitzending vanwege de moord op Wilders!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:34 schreef wolferl het volgende:
Fanfare, confetti, slingers, ballonnen, clowntjes, taart, bitterballen, roze bubbels....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een extra lange feestuitzending vanwege de moord op Wilders!
Omdat ze het met Matthijs doet. Omdat ze een lekker wijf is. (Omdat Matthijs het daarom met haar doet.)quote:
Iew. Echt iew.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat ze het met Matthijs doet. Omdat ze een lekker wijf is. (Omdat Matthijs het daarom met haar doet.)
Zou 't?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat ze het met Matthijs doet. Omdat ze een lekker wijf is. (Omdat Matthijs het daarom met haar doet.)
Is dat zo? GEIL!quote:
quote:
Is ie inmiddels helemaal klaar met de dames van de redactie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij is niet getrouwd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Is ie inmiddels helemaal klaar met de dames van de redactie?
Jawel, maar van Matthijs is toch wel redelijk algemeen bekend dat hij nog al eens naar de pot pieste, en nogal wat dames van de redactie versleetquote:
Ja maar Lauren heeft toch wel een betere smaak mag ik hopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jawel, maar van Matthijs is toch wel redelijk algemeen bekend dat hij nog al eens naar de pot pieste, en nogal wat dames van de redactie versleet
Als tweederangs BN'er is het wel tof als je een eersterangs BN'er hebt gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar Lauren heeft toch wel een betere smaak mag ik hopen.
Zo'n enge lillijke kerel is ie toch niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar Lauren heeft toch wel een betere smaak mag ik hopen.
Wel getrouwd dus. Naast de pot piesen had ik even niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jawel, maar van Matthijs is toch wel redelijk algemeen bekend dat hij nog al eens naar de pot pieste, en nogal wat dames van de redactie versleet
Maar als je ziet hoe knap Lauren is, is het toch wel een downgrade!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo'n enge lillijke kerel is ie toch niet?
Maar Laura is dan ook geen vent van vijftig!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar als je ziet hoe knap Lauren is, is het toch wel een downgrade!
Nou ja, hij heeft wel grotere zalen leeggespeeld.quote:
Nee, liever haar dan die Aafquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er mis met deze tafeldame? Of zien jullie liever Aaf Brandt Corstius?
Ze is gevaarlijk jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef Cee het volgende:
Gaan haar ogen straks bliksemschichten spuwen?
Ik ken haar ook niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar wie zij is weet ik niet hoor!
Intelle watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Lauren probeert intellegend te kijken.
Reclame lijkt me.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:39 schreef Silenus het volgende:
Waarom heeft die kerel z'n jas nog aan? Val er net in hoor, misschien is het al verteld?
Jup, sponsor belangen.quote:
Belachelijk.quote:
Die had ie beter voor z'n karretje kunnen spannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ja, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Ringo het volgende:
Ik vind deze Jakhalzin een beetje vervelend.
GMTAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Paardensport is saai en er over lullen is zo mogelijk nog suffer.
Hij wordt nooit geïnterviewd op TV. Laat hem ook zijn centen verdienen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:39 schreef Silenus het volgende:
Waarom heeft die kerel z'n jas nog aan? Val er net in hoor, misschien is het al verteld?
Murlin of Laurun?quote:
Wat erg zeg, net of dat iets boeitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
heuj take me out spoilersmoet ik nog zien
Golfer welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Tegenwoordig zouden we Marilyn een dom blondje noemen. Of deden we dat toen ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |