Aangepast en het spraakmakende Kelder vs. Storms toegevoegd.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef baquelappe het volgende:
De eerste 2 Youtube momenten zijn dood.
Heb je hem ontmoet dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef SillyWalks het volgende:
Koolhoven ook... Kevin Smith wannabe. En hij stinkt.
Ze hadden Jort Kelder er even bij moeten zettenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:37 schreef Supersoep het volgende:
Stemmingmakerij eigenlijk. Alleen maar tegenstanders van het akkoord in de uitzending.
of Theo Hiddemaquote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze hadden Jort Kelder er even bij moeten zetten
schapenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef DeRakker. het volgende:
HAHAHA T EINDE... allemaal geiten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook hoor, vind er geen bal aan meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het dit seizoen nog voorlopig saaaaaaaaaiiiiii. Maar waar ligt dat nou aan?
Zijn we inmiddels de formule moe?
Zijn we de presentator moe?
Zijn de gasten oninteressant?
Zijn de onderwerpen oninteressant?
Ik dwaal in ieder geval steeds af en kan er nauwelijks geboeid door worden.
Bagger argument inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp niet wat Femke de meerwaarde vindt van 'haar rotjongens'. Ze hoeft er vast niet tussen te wonen.
Door zulke 'rotjongens' te denaturaliseren verplaats je het probleem alleen, je lost niets op.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp niet wat Femke de meerwaarde vindt van 'haar rotjongens'. Ze hoeft er vast niet tussen te wonen.
Nou ze woonde bij mij om de hoek in Amsterdam oost, en het stikt daar van de Marokkanen dus dat is ook weer niet waarquote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat soort links elitair geneuzel werkt niet meer. Mensen willen nu aanpak zien.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef couleurs het volgende:
[..]
Door zulke 'rotjongens' te denaturaliseren verplaats je het probleem alleen, je lost niets op.
Net kleine kinderen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat soort links elitair geneuzel werkt niet meer. Mensen willen nu aanpak zien.
Vond hem dit keer juist enorm storend in het eerste gesprek.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Prem is wel een echte baas altijd
Herken het maar kan niet zeggen waarom.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het dit seizoen nog voorlopig saaaaaaaaaiiiiii. Maar waar ligt dat nou aan?
Prem Radhakishun zegt altijd zijn mening en hij heeft veel goeds gedaan voor jongeren en heeft veel maatschappelijke kritiek. .quote:Op donderdag 30 september 2010 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Prem was vanavond goed..hij zei duidelijk zijn mening over Rutte.
Ik vond het weer een prima uitzending eigenlijk. Ze lieten eindelijk eens iemand uitpraten (Hemke Falsema).quote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe slechter DWDD word, hoe beter Lucky TV, lijkt het wel.
Die Lucky vatte wel even samen wat voor rot-taak die Verhagen heeft en dat het eigenlijk niet uit te leggen valt wat hij voor elkaar heeft gekregen.quote:
Ik vond Prem voor zijn doen erg positief eigenlijk. En je vergeet Jort Kelderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt saai omdat hoe cliche het ook is DWDD zo links als de pest is. Zo nodigen ze bijvoorbeeld bij de gesprekken over het CDA alleen tegenstanders van het regeerakkoord uit en nooit voorstanders.
Terwijl de tafel gasten de laatste weken Jan Mulder, Felix of Prem zijn. Wat waarschijnlijk de grootste tegenstanders zijn. Gek he dat een discussie dan niet interessant wordt. Ze zijn elkaar alleen maar aan het overtreffen wat er niet goed is.
volendamquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:41 schreef Averroes het volgende:
En de relevantie met wat er aan tafel behandelt werd is?
Ik onderschrijf deze mening ook! De gasten (Jack de Vriesquote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Injetta het volgende:
Ja maar ze moet natuurlijk wel zeggen dat er meer vrouwen moeten zijn, waar dan ook. Daarvoor zit zij daar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:43 schreef jrk1990 het volgende:
De tafel van 5 was idd zo';n geweldig succes margriet
Die steeds weer terugkerende Felix Rottenberg ben ik ook echt zat. Wat vers bloed zou geen kwaad doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik onderschrijf deze mening ook! De gasten (Jack de Vries) kunnen me voornamelijk niet boeien.
Vernieuwend, en met lefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind het echt een hele sympathieke man, die John de Mol.
Zakelijk keihard, maar volgens mij inderdaad een zeer sympathieke en intelligente man.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Zo erg is het toch niet? Vind het nog steeds een leuk uurtje elke dag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef henkde_j het volgende:
Gaan ze ook nog even het verval van DWDD bespreken?
Hoeft niet toch? Gewoon geen reclames tijdens een timeslot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Maar dan wordt ned3 toch een commerciële zender?
Zo'n John de Mol wil toch gewoon ordinair geld verdienen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoeft niet toch? Gewoon geen reclames tijdens een timeslot.
Door zijn formats in het buitenland te verkopen, niet door wat reclameblokjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n John de Mol wil toch gewoon ordinair geld verdienen?
Maar dat kan niet het doel zijn van een publieke zender, om John de Mol's formatjes te promoten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:54 schreef groenen het volgende:
[..]
Door zijn formats in het buitenland te verkopen, niet door wat reclameblokjes.
Doe niet zo raar..dat valt best mee..de beste man is al 78 jaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap niet dat ze die Koos Postema nog uitnodigen. Lijkt wel of die aan het dementeren is en het steeds over andere dingen heeft dan de rest.
Op je 78e kun je beginnen met dementeren hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo raar..dat valt best mee..de beste man is al 78 jaar.
Ik kan hem altijd goed volgen. Maar misschien word ik ook wel dementquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap niet dat ze die Koos Postema nog uitnodigen. Lijkt wel of die aan het dementeren is en het steeds over andere dingen heeft dan de rest.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Nou, dementeren was meer cynisch bedoeld, maar hij geeft steeds commentaar op dingen waar het niet over gaat, terwijl de anderen het over iets heel anders hebben. Was me de vorige keer ook al op gevallen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo raar..dat valt best mee..de beste man is al 78 jaar.
Yessssss.quote:
Ja, grappig gleufdiertje.quote:
idd, dan kan hij beter niet komen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Brammetje wil wel altijd in beeld, maar kan of mag of wil weer eens niks zeggen.
Helaas wel toen Ajax hem aantrok hing hem ook een gevangenisstraf boven het hoofd. Wegens het gooien van stenen naar de politie. Die gozer is echt een kneus eerste klas.quote:
Ja, hij heeft zijn weg met woorden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moskowitz. Geweldig welbespraakt.
Dat hoort er ook wel een beetje bij op dat niveau.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Bram erg mediageil, hij zal ook wel bij P&W zitten vanavond
Hij liet zich meeslepen. Kan ook moeilijk anders, want Matthijs en Jan wekken ook de schijn van partijdigheid.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Moscowitz met een slip of the tongue.
Hij verdedigt moordenaars? Bedoelt hij niet vermeende moordenaars?
Da's een FOK'er hoor, hoor jij als mod te kennen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Wie is die mollige jongeman die naast Maxima mocht staan?
Edit: Het blijkt Tim Knol (wie?) te zijn.
Is dat zo? Username?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Da's een FOK'er hoor, hoor jij als mod te kennen.
tsssss.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Wie is die mollige jongeman die naast Maxima mocht staan?
Edit: Het blijkt Tim Knol (wie?) te zijn.
Ja, nee, ik volg elk topic in elk forum.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Da's een FOK'er hoor, hoor jij als mod te kennen.
ze zag er heerlijk uit in dat stoeipoes outfit.quote:
en ze allemaal verliefd zijn op Matthijsquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:55 schreef Modus het volgende:
Ook toevallig dat Guus Tims muziek leuk vindt. En Tim die van de 3J's. En die die van Guus..
absoluut.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo achter elkaar is het nóg hilarischer, dat congres.
Het was echt genant. Dat blijft langer herhaald worden dan de uitkomst van dat congres denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een kneuzenkermis daar bij het CDA.
Limbo's laten elkaar nooit vallen.quote:
Ik heb het helemaal gezien bijna, het was een soort middagvullende versie van Jiskefetquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:02 schreef Cee het volgende:
Ik had nog niks van dat congres gezien. Mijn God.
Ja, geweldig mannetje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Ik weet niet of Bleker het zelf al doorheeft, maar hij is een van de meest mediagenieke politici van het moment.
Ik denk dat het feit dat hij het niet doorheeft maakt dat hij zo goed is. Wat een prettige, down to earth vent!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Ik weet niet of Bleker het zelf al doorheeft, maar hij is een van de meest mediagenieke politici van het moment.
Dat wordt een grote!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Jammer dat de stuntelige stemprocedure het beeld van een verder geweldig proces verstoord. Met de betiteling 'kneuzenkermis' geef je het te weinig eer. Andere partijen zouden jaloers zijn op deze 'kneuzenkermis'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een kneuzenkermis daar bij het CDA.
Nee, zijn ambities zijn waarschijnlijk bescheiden. Maar hij heeft zeker iets. Een verademing binnen het CDA.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou hij die aspiraties hebben? Veel te oprecht, lijkt me, voor een baan als die van Verhagen.
Omdat het ook om te huilen was. Bij zeldzame uitzondering werd er zelfs een hele reeks over geopend in KLB (wat daar eigenlijk niet mag). Die topics zou je echt eens moeten opzoeken. Het was gewoon om je te bescheuren van het lachen/huilen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet iedereen huilen om het CDA congres
Dat is niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Bleker nu al leuker dan Mulder.
Eens. Maar Jan is nu ook overdreven aan het lullen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef DeeBee het volgende:
Mulder, haha. Kijkt dwars door Eurlings heen die inderdaad overdreven schreeuwde richting Verhagen.
Hij neemt het wel echt op voor z'n kuikens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Bleker nu al leuker dan Mulder.
Op dezelfde manier als Elmer Fudd mediageniek was zeker?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Mwah, niet overdrijven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef Dos37 het volgende:
Morgen heeft heel Nederland het weer over een ruzie bij DWDD
Tuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eens. Maar Jan is nu ook overdreven aan het lullen.
Op zo'n 'jongens, rustig maar, ik weet al hoe het zit'-toon inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom hangt Felix eigenlijk altijd het alwetende orakel uit?
Dit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef skudkind het volgende:
Jan is echt een baas. Ik had ook een kotszakje nodig bij Camiel, hij sprak als een ware kneus.
Omdat zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom hangt Felix eigenlijk altijd het alwetende orakel uit?
Ik zat in 't vliegtuig dus had niks meegekregen, kom thuis, blijkt er een live kermis-tv te zijn geweest, ik dacht 'dat zal toch wel meevallen' maar allejezus wat een, een, een....quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gezien bijna, het was een soort middagvullende versie van Jiskefet
Hypocriete Jan, die elke zin schreeuwend met wilde gebaren meent uit te moeten sprekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef skudkind het volgende:
Jan is echt een baas. Ik had ook een kotszakje nodig bij Camiel, hij sprak als een ware kneus.
Het klonk mij in de oren als een Amerikaanse speech.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Felagund het volgende:
Jan overdrijft wel, hij schreeuwt nu bijna net zo hard als Eurlings. Zou de speech van Camiel Eurlings trouwens uit de koker van Jack de Vries komen? Het zag er heel spinkdokterig uit.
Denk het niet, het was TE over the top. En Eurlings zou met zijn ervaring toch moeten weten dat je niet zo moet schreeuwen in zo'n setting.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Felagund het volgende:
Jan overdrijft wel, hij schreeuwt nu bijna net zo hard als Eurlings. Zou de speech van Camiel Eurlings trouwens uit de koker van Jack de Vries komen? Het zag er heel spinkdokterig uit.
Ik dacht dat het nog wat verder ging maar Matthijs greep dit keer wel inquote:
Eens, en ik ken hem nu wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hypocriete Jan, die elke zin schreeuwend met wilde gebaren meent uit te moeten spreken
En lekker nog even kinderachtig het laatste woord willen hebben op het einde "Wil je nog iets zeggen, Henk?"
In het begin was het nog leuk, maar hij begint me steeds meer te irriteren.
Nee joh, gewoon even een paar SGP=ers omkopen met een koopzondag compromisquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een totale chaos zal het worden als Koppejan en Ferrier voet bij stuk houden.![]()
Er werd zelfs een filmpje ingezetquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog wat verder ging maar Matthijs greep dit keer wel in
Natuurlijk sloeg Camiel volledig door, maar ik heb Jan's goedkope sneren niet nodig om zelf die conclusie te trekken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Don_Gurgen het volgende:
Jan heeft gewoon gelijk. Eurlings was smakeloos zichzelf weer terug in het pluche aan het likken (misschien niet voor dit kabinet, maar dan wel voor het volgende). Bah.
Dat zei hij niet zo, hij zei dat Mulder dat wel mag vinden, maar niet op zijn uiterlijk mocht veroordelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef Toad het volgende:
Maar ik vond het wel opmerkelijk dat Bleker de speech van zijn partijgenoot Eurlings als demagogie beschreef. Of heb ik het niet goed verstaan?
nou, Jan is soms echt scherp, maar vanavond juist net niet. Goedkoop is meer de kwalificatie waar ik aan denk. Of gemakkelijk, reken ik ook goed.quote:
Ik vond het niet echt Camiel Eurlings, hij leek me altijd een stuk rustiger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk het niet, het was TE over the top. En Eurlings zou met zijn ervaring toch moeten weten dat je niet zo moet schreeuwen in zo'n setting.
Volgens mij zei hij dat hij kon begrijpen als iemand het opvatte als demagogie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef Toad het volgende:
Maar ik vond het wel opmerkelijk dat Bleker de speech van zijn partijgenoot Eurlings als demagogie beschreef. Of heb ik het niet goed verstaan?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
nou, Jan is soms echt scherp, maar vanavond juist net niet. Goedkoop is meer de kwalificatie waar ik aan denk. Of gemakkelijk, reken ik ook goed.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef NoCigar het volgende:
Jans doorslaan was nog een stuk genanter dan dat van Eurlings, wat een gespeelde verontwaardiging weer:r .
Ah ja, op die manier zal het wel zijn geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij kon begrijpen als iemand het opvatte als demagogie.
Heel fijn om te zien hoe rustig die man altijd blijft. "Nee Jan, ik maak mijn verhaal even af" en direct was het stil.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef Maloney het volgende:
Nu had hij het geluk dat Felix er was om Jan en Henk uit elkaar te trekken.
Bij een bepaald type proleet blijkbaar wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef Jivis het volgende:
Wat nou "Jan", ik kan ook wel met overslaande stem op tv roepen dat Eurlings een slijmbal is, ben ik dan ook een held?
Omdat het ook zo is?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef Pitom het volgende:
Waarom kijkt/praat/beweegt die Bleeker alsof hij elk moment zijn polsen door kan snijden?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef pberends het volgende:
Yes, weer een nieuw Maxime-icoontje:
[ afbeelding ]
quote:
Ik bedoel een groot plaatjequote:
Ik kan me voorstellen dat-ie doodmoe is. En je dan nog even goedkoop laten kleineren door Jan is dan wel het laatste wat je met je maandagavond in gedachten moet hebben gehad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef Pitom het volgende:
Waarom kijkt/praat/beweegt die Bleeker alsof hij elk moment zijn polsen door kan snijden?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas wel toen Ajax hem aantrok hing hem ook een gevangenisstraf boven het hoofd. Wegens het gooien van stenen naar de politie. Die gozer is echt een kneus eerste klas.
Zeg dat dan!quote:
Natuurlijk zette Camiel zijn geslijm nogal dik aan, maar zagen we dat zelf al niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
God wat kan die Jan toch gelijk hebben.
Moet ie de kont likken van die hypocriete politiciquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:26 schreef Ringo het volgende:
Jan Mulder is een onbeschofte hork. Altijd al geweest, maar het is hem de laatste jaren niet vaak genoeg verteld.
En hij heeft verder op geen enkele vraag duidelijk geantwoord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:44 schreef Reddiablo het volgende:
Wat een verschrikkelijke engnek die Bleeker... brrrrrrr
Juist.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef One_of_the_few het volgende:
Jan heeft gelijk en heeft de ballen het te doen als diegene recht tegenover hem zit. Hij had gewoon gelijk. Bleker deed net alsof Jan het op het uiterlijk van Camiel gooide, wat gewoon onzin was.
Ik ben er wel een beetje beu van dat het cda zo goed intern debat voert. Ze hadden vooraf een congres moeten houden. De ontkenningen dat de partij scheurt en de fabels dat er met fatsoen gedebatteerd werd zaterdag slaat als een tang op een varken.
Scherp.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als Bleker zo'n probleem heeft met iemand die mensen veroordeeld op hun uitstraling moet hij niet samen gaan werken met man die hoofddoekjes wil verbieden omdat die in zijn ogen niet bij de uitstraling van een Nederlander passen.
Ik had vooral het idee dat Camiel zijn toekomstige positie in het CDA, als z'n gezinnetje eindelijk klaar is, veilig wil stellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef bloodymary het volgende:
Die speech was al heel erg, maar dat salueren als afloop dat spande echt de kroon.
Je plaatst wel erg vaak dat soort "nieuws"berichtjes hè..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist.
Jan Mulder: Kotsen om Camiel
Ik vond de emoties van Jan Mulder oprechter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef waht het volgende:
Gadverdamme wat een vertoning van Jan Mulder. Die kleuter moet eens wat fatsoen leren.
Echt typisch Nederlands gezeik. Oh wat is het CDA toch erg, oh wat eng dat Eurlings emoties kent, bla bla bla. Dáár moet ik nou om kotsen.
Is toch leuk en scoort toch prima.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je plaatst wel erg vaak dat soort "nieuws"berichtjes hè..
Jij vindt zware intimidatie dan niet fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:55 schreef One_of_the_few het volgende:
fatsoen leren?
CDA fatsoen zeker. Wordt eens tijd dat men tgen dat hypocriete fatsoen geleuter ingaat. Er was namelijk nauwelijks wat fatsoenlijk binnen die partij de laatste weken.
Er zal heus wel eens een cliënt van hem veroordeeld zijn..quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Moscowitz met een slip of the tongue.
Hij verdedigt moordenaars? Bedoelt hij niet vermeende moordenaars?
Iets met hand, eigen boezem en steken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:55 schreef One_of_the_few het volgende:
fatsoen leren?
CDA fatsoen zeker. Wordt eens tijd dat men tgen dat hypocriete fatsoen geleuter ingaat. Er was namelijk nauwelijks wat fatsoenlijk binnen die partij de laatste weken.
Vind je het gek? Al dat calvinisme heeft z'n sporen achtergelaten op de CDA'er. Dat zijn we niet gewend van de Christendemocraten. En oh wee als je niet aan de vooroordelen van je politieke rivaal voldoet, dan bibbert hij van angst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond de emoties van Jan Mulder oprechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |