Aangepast en het spraakmakende Kelder vs. Storms toegevoegd.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef baquelappe het volgende:
De eerste 2 Youtube momenten zijn dood.
Heb je hem ontmoet dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef SillyWalks het volgende:
Koolhoven ook... Kevin Smith wannabe. En hij stinkt.
Ze hadden Jort Kelder er even bij moeten zettenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:37 schreef Supersoep het volgende:
Stemmingmakerij eigenlijk. Alleen maar tegenstanders van het akkoord in de uitzending.
of Theo Hiddemaquote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze hadden Jort Kelder er even bij moeten zetten
schapenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef DeRakker. het volgende:
HAHAHA T EINDE... allemaal geiten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook hoor, vind er geen bal aan meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het dit seizoen nog voorlopig saaaaaaaaaiiiiii. Maar waar ligt dat nou aan?
Zijn we inmiddels de formule moe?
Zijn we de presentator moe?
Zijn de gasten oninteressant?
Zijn de onderwerpen oninteressant?
Ik dwaal in ieder geval steeds af en kan er nauwelijks geboeid door worden.
Bagger argument inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp niet wat Femke de meerwaarde vindt van 'haar rotjongens'. Ze hoeft er vast niet tussen te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |