Aangepast en het spraakmakende Kelder vs. Storms toegevoegd.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef baquelappe het volgende:
De eerste 2 Youtube momenten zijn dood.
Heb je hem ontmoet dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef SillyWalks het volgende:
Koolhoven ook... Kevin Smith wannabe. En hij stinkt.
Ze hadden Jort Kelder er even bij moeten zettenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:37 schreef Supersoep het volgende:
Stemmingmakerij eigenlijk. Alleen maar tegenstanders van het akkoord in de uitzending.
of Theo Hiddemaquote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze hadden Jort Kelder er even bij moeten zetten
schapenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef DeRakker. het volgende:
HAHAHA T EINDE... allemaal geiten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook hoor, vind er geen bal aan meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het dit seizoen nog voorlopig saaaaaaaaaiiiiii. Maar waar ligt dat nou aan?
Zijn we inmiddels de formule moe?
Zijn we de presentator moe?
Zijn de gasten oninteressant?
Zijn de onderwerpen oninteressant?
Ik dwaal in ieder geval steeds af en kan er nauwelijks geboeid door worden.
Bagger argument inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp niet wat Femke de meerwaarde vindt van 'haar rotjongens'. Ze hoeft er vast niet tussen te wonen.
Door zulke 'rotjongens' te denaturaliseren verplaats je het probleem alleen, je lost niets op.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp niet wat Femke de meerwaarde vindt van 'haar rotjongens'. Ze hoeft er vast niet tussen te wonen.
Nou ze woonde bij mij om de hoek in Amsterdam oost, en het stikt daar van de Marokkanen dus dat is ook weer niet waarquote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat soort links elitair geneuzel werkt niet meer. Mensen willen nu aanpak zien.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef couleurs het volgende:
[..]
Door zulke 'rotjongens' te denaturaliseren verplaats je het probleem alleen, je lost niets op.
Net kleine kinderen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat soort links elitair geneuzel werkt niet meer. Mensen willen nu aanpak zien.
Vond hem dit keer juist enorm storend in het eerste gesprek.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Prem is wel een echte baas altijd
Herken het maar kan niet zeggen waarom.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het dit seizoen nog voorlopig saaaaaaaaaiiiiii. Maar waar ligt dat nou aan?
Zijn we inmiddels de formule moe?
Zijn we de presentator moe?
Zijn de gasten oninteressant?
Zijn de onderwerpen oninteressant?
Ik dwaal in ieder geval steeds af en kan er nauwelijks geboeid door worden.
Prem Radhakishun zegt altijd zijn mening en hij heeft veel goeds gedaan voor jongeren en heeft veel maatschappelijke kritiek. .quote:Op donderdag 30 september 2010 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Prem was vanavond goed..hij zei duidelijk zijn mening over Rutte.
Ik vond het weer een prima uitzending eigenlijk. Ze lieten eindelijk eens iemand uitpraten (Hemke Falsema).quote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe slechter DWDD word, hoe beter Lucky TV, lijkt het wel.
Die Lucky vatte wel even samen wat voor rot-taak die Verhagen heeft en dat het eigenlijk niet uit te leggen valt wat hij voor elkaar heeft gekregen.quote:
Ik vond Prem voor zijn doen erg positief eigenlijk. En je vergeet Jort Kelderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt saai omdat hoe cliche het ook is DWDD zo links als de pest is. Zo nodigen ze bijvoorbeeld bij de gesprekken over het CDA alleen tegenstanders van het regeerakkoord uit en nooit voorstanders.
Terwijl de tafel gasten de laatste weken Jan Mulder, Felix of Prem zijn. Wat waarschijnlijk de grootste tegenstanders zijn. Gek he dat een discussie dan niet interessant wordt. Ze zijn elkaar alleen maar aan het overtreffen wat er niet goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |