quote:Op maandag 27 september 2010 13:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx verstopt zich onder een steen en blijft daar voorlopig maar.![]()
![]()
![]()
Moest jij niet naar de stad.quote:
Het is veelste koud.quote:Op maandag 27 september 2010 13:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moest jij niet naar de stad.
Je bent toch geen mietje.quote:
Ja.quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel hoor.![]()
Is je bezoek al geweest?
Ja.quote:Op maandag 27 september 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
De TT komt ook voor in BB's dromen
De TT sloeg niet op je eigen?quote:Op maandag 27 september 2010 13:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.2 vliegen in 1 klap, haar dromen en buiten is het nat. Wat ben ik toch goed he.
Nee.quote:Op maandag 27 september 2010 13:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De TT sloeg niet op je eigen?
Dat wist ik toch al dat dat niet voor niks was.quote:Op maandag 27 september 2010 13:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je toch niet voor niks opgeruimd.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee.Laten we dat met het oog op bepaalde verstandhoudingen maar niet doen.
![]()
[..]
Dat wist ik toch al dat dat niet voor niks was.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet misselijk Tux
quote:Op maandag 27 september 2010 13:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee.Laten we dat met het oog op bepaalde verstandhoudingen maar niet doen.
![]()
[..]
Dat wist ik toch al dat dat niet voor niks was.
Om 1 uur.quote:Op maandag 27 september 2010 13:51 schreef rubje het volgende:
vanmorgen was ik in jullie stad enne kom nergens zo een bosse bol krijgen verdomme!
winkels ed gaan pas na 12:00 uur open...maar toen was ik alweer weg.
Kom dan ook niet op het verkeerde moment.quote:Op maandag 27 september 2010 13:51 schreef rubje het volgende:
vanmorgen was ik in jullie stad enne kom nergens zo een bosse bol krijgen verdomme!
winkels ed gaan pas na 12:00 uur open...maar toen was ik alweer weg.
Kan je beter even researchen.quote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom dan ook niet op het verkeerde moment.
Watquote:
Lijkt me logisch wat je gedaan hebtquote:Op maandag 27 september 2010 14:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat? Ik kan beter niks meer zeggen denk.
Ik heb niks gedaan.quote:Op maandag 27 september 2010 14:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me logisch wat je gedaan hebt
Wat hij gedaan heeft danquote:
Ja hij heeft koffie van mij gedronken. Schandalig he!quote:
Is dat het enige?quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij heeft koffie van mij gedronken. Schandalig he!
Ja, ist niet genoegquote:
Dat moet je lekker zelf weten.quote:
Doe es lief zeg!quote:
quote:
quote:
Jahquote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gerem doe eens lief tegen dr.
Maakt mij niet uit.quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jah![]()
Wil er trouwens iemand dat liedje over Bosschenaren in de OP hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef FedExpress het volgende:
Nou, vooruit dan maar weer: sorry Tuxxx
1squote:
Zelf nooit gemaakt zekerquote:
Ja 100 jaar geleden.quote:
quote:
Huh? wat?quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef bijdehand het volgende:
Hehe, Barbie is in elkaar getimmerd
Zeiden ze twee weken geleden al.quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef bijdehand het volgende:
Hehe, Barbie is in elkaar getimmerd
Lees het nu pas. lelijk wijf.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeiden ze twee weken geleden al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Er zijn ook bronnen dat het niet waar is he.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef bijdehand het volgende:Matsoe Matsoe is pas een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik kijk die onzin niet.quote:
Neuhquote:
Idd. Heb 1 aflevering gezien, is wel leuk, maar meer hoeft nou ook weer niet.quote:
Gewoon. Dat zeggen wij altijd als het mistig is.quote:
Yo.quote:
quote:
Wat een schoft!quote:Op het Stationsplein ontstond de nodige commotie toen de politie de 'fietsplasser' aansprak op zijn gedrag.
Op het Stationsplein in Den Bosch is dinsdagmiddag een man aangehouden omdat hij over twee fietsen had geplast.
Hij verzette zich toen twee agenten in opleiding de man aanspraken op zijn gedrag. Gewaarschuwde agenten namen hem mee naar het politiebureau.
Mijn fiets stond op het stationquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn fiets stond op het station
Ik hoop dat het regen was...quote:
Nee dat was gewoon lekkere pis.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon lekkere pis.
Was het nog een beetje warm?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]