Zijn oude tochtige momumenten hiervan vrijgesteld? Ik gok op label Zquote:Energielabel Niet verplicht
Best leuk, alleen zou ik me er nooit thuis kunnen voelen, veel te groot e.d.quote:Op maandag 20 september 2010 12:52 schreef RemcoDelft het volgende:
http://www.funda.nl/koop/edam/huis-47751250-damplein-5/ , paleisje op de Dam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zijn oude tochtige momumenten hiervan vrijgesteld? Ik gok op label Z
als je het maar lang genoeg laat staan komt het vanzelf weer in de modequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
en waar ze hier zijn blijven hangen in de seventies
[ afbeelding ]
interessante paal in het midden van de woonkamer...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef ladybond het volgende:
[ afbeelding ]
Dwars door de a1 staat dit pandje.
http://www.funda.nl/koop/(...)at-46/fotos/#foto-17
Zie je dan niet dat ze weg loopt van dat veel te kleine huisje en snel een koper moet vinden zodat ze kan verhuizen met d'r kind?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gezellige woning voor een jong gezinnetje, met één slaapkamer...
[ link | afbeelding ]
Daar stond vroeger een dragende muur, dat snap je toch welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef error_404 het volgende:
[..]
interessante paal in het midden van de woonkamer...
Volgens mij hebben ze juist op de kale plek nieuw gras gelegd. Je ziet nl een stukje dat al gras had.quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef ursel het volgende:
Toch zonde dat ze dat gras weggehaald hebben
Gadverdamme!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef Woets het volgende:
offerfeestje in de tuin gehouden?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/huur/(...)862-jan-wapstraat-7/
Ik denk bij dat soort huizen altijd aan de arme kinderen....als ma en of pa sterft of naar een verzorgingshuis toe moet dan moeten die dat allemaal opruimen en wegdoenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
De bewoner lijdt duidelijk aan een verzamelziekte (serieus...), ziet er echt heel ongezond uit.
Paar bananendozen, spul erin schuiven en óf verdelen onder de nabestaanden óf linea-recta naar de kringloop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort huizen altijd aan de arme kinderen....als ma en of pa sterft of naar een verzorgingshuis toe moet dan moeten die dat allemaal opruimen en wegdoen
Is inderdaad niet wat je zou verwachten, maar ik vind het leuk en speels ingericht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef cherryB het volgende:
Best leuk huisje
[ afbeelding ]
Maarrr dan de binnenkant![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/zeist/huis-47695740-noordweg-4/fotos/
Lelijk jaren 90 kleedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het bijzonder lelijk:
- Knallend meubilair
- Knallend geschilderde kozijnen
- Knallend gekleurde schilderijen
- 'In-your-face' kachel
- Lelijke vloer/wand/plafond.
Bij zulke huishoudens vraag ik me altijd af of de kat wel echt is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat een uitdragerij zeg. En wat zielig voor die kat, dat beest heeft daar toch geen leven; kan nooit eens lekker door het huis springen en klimmen.
Op de foto's lijkt het zeker nog wel wat vergeleken met hoe het echt is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef snakelady het volgende:
Dit opknappertje is dus gewoon volledig uitgewoond, we zijn er wezen kijken en eigenlijk moet je er gewoon een bulldozer doorheengooien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan de badkamer...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/kerkdriel/huis-47804002-kromsteeg-40/
Lijkt toch wel mee te vallen? Is in ieder geval al grotendeels leeg en zo verder te slopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef snakelady het volgende:
Dit opknappertje is dus gewoon volledig uitgewoond, we zijn er wezen kijken en eigenlijk moet je er gewoon een bulldozer doorheengooien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan de badkamer...
[ afbeelding ]
Ik zou op die locatie/plek nooit willen wonen maar wat ik er mee zou doen is van binnen volledig kaal maken (muren eruit, event. vloeren d'r uit) en dan volledig overnieuw beginnen. Maar ja, da's mij geen investering van ¤129.000 waard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan de badkamer...
[ afbeelding ]
Trapgat volgens mij, als je goed kijkt zie je rechtsonder de eerste trede... toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:49 schreef Sony het volgende:
[..]
Lijkt toch wel mee te vallen? Is in ieder geval al grotendeels leeg en zo verder te slopen.
Alleen... is dit nu bestemd voor een binnenzwembad of had de vorige bewoner een dergelijk overgewicht dat het luik voor de kruipruimte iets groter dan normaal is?![]()
[ afbeelding ]
Ja, we dachten toen we gingen kijken, erger dan op de foto's kan niet, helaas toch wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de foto's lijkt het zeker nog wel wat vergeleken met hoe het echt is?
Inderdaad, iets anders moet je ook niet doen, gewoon de binnenkant compleet slopen en opnieuw opbouwen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zou op die locatie/plek nooit willen wonen maar wat ik er mee zou doen is van binnen volledig kaal maken (muren eruit, event. vloeren d'r uit) en dan volledig overnieuw beginnen. Maar ja, da's mij geen investering van ¤129.000 waard.
Wel raar dat die badkamer zo schoon is, zeker nooit gebruiktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan de badkamer...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:31 schreef R2R het volgende:
Hier moet geloof ik ook nog wat aan gebeuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap NIET dat je het niet een beetje toonbaar maakt alvorens te verkopen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:31 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan heb ik toch liever dat ze het zo verkopen. dan weet je tenminste dat er een probleem is met vocht. ipv dat het verstopt zit en je er pas veel later achter komt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef JDx het volgende:
Ja even anti schimmel verf met een rollertje, ben je in 15min klaar en die kamer lijkt een stuk netter.
Huisstofmijt kasteel.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Zuigstengel het volgende:
hier ben je wel even bezig met afstoffen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)oom-2/fotos/#foto-13
Het lijkt net of het zo een bunkerachtig keldertje isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:31 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de hond krijg je erbijquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:14 schreef snakelady het volgende:
Nogal een vervormde foto.
[ afbeelding ]
Wel een heel leuk huisje overigens met een apart dak.
[ afbeelding ]
en een bad in de vloer.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-3/fotos/#foto-1
Ja precies, dan lig je op vloer, bah, maar ook het idee dat er makkelijker muizen of beestjes in belandenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wat is daar vies aan? Het lijkt me persoonlijk wel onhandig, zo'n laag bad. De kans dat je uitglijdt tijdens het in- of uitstappen lijkt me groter dan bij een bad op normale hoogte.
Tja, vroeger vond ik een bad in de vloer (Een groot rond bad wel te verstaan) wel gaaf. Vond toen als je geld hebt dat je zoiets doet. Een soort van luxe als het ware. (Zie een bepaalde Married With Children aflevering). Nu vind ik het eigenlijk gewoon ordinair. Dan liever een mooi vrijstaand bad voor een groot raam uitkijkend op de natuur.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja precies, dan lig je op vloer, bah, maar ook het idee dat er makkelijker muizen of beestjes in belanden
Ja ik heb smetvrees. Heb zelf naast mijn douchecabine een prachtig ligbad, maar lig er nooit in.
Ik zie nergens een rol wc papierquote:[b].
Mozaïektegeltjes zijn populair hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net achter de wastafel(s)quote:
Hm, en foto 2 dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net achter de wastafel(s)
oh, dear.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Dat de huizen in Amsterdam duur zijn is bekend.
Het minste dat je zou verwachten, is dan toch een klein beetje waar voor je geld.
6 ton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 ton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 ton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 miljoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitgewoond rijtjeshuis: >1 miljoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1,8 miljoen, je ziet 't er echt aan af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1,8 miljoen en nog een ouderwets keukengeisertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
Mozaïektegeltjes zijn populair hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is iets teveel van het goede ja, maar kan nog veel slechter. Valt opzich nog wel mee. Vind het (op het eerste gezicht) niet leliijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:55 schreef Yoewie het volgende:
[..]![]()
Iets zegt me dat je daar niet echt ontspannen weer de ruimte uitwandeld
D'r zit vaak ook wel een soort van föhn in.quote:
Tót je de voegen moet schoonmaken door kalk- en vetaanslagquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
En die tegeltjes vind ik trouwens helemaal niet lelijk, vind het best passen daarzo.
Hier te vinden.
Dit zijn panden, dus soms vier etages/vier woningen tegelijk wat je koopt. Vandaar de prijs.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Dat de huizen in Amsterdam duur zijn is bekend.
Het minste dat je zou verwachten, is dan toch een klein beetje waar voor je geld.
Keuken is nog in oorspronkelijke staat volgens mij (1928 ergens). Verder betaal je voor wonen in de supersjieke Apollolaan, mét bomen nog wel, in Amsterdam-Zuid, op de begane grond, én veel woonruimte. Maar je mag er nog wel voor een ton aan verbouwen, dat wel!quote:1,8 miljoen en nog een ouderwets keukengeisertje![]()
Als je 1.8 kan betalen kan dat tonnetje er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Keuken is nog in oorspronkelijke staat volgens mij (1928 ergens). Verder betaal je voor wonen in de supersjieke Apollolaan, mét bomen nog wel, in Amsterdam-Zuid, op de begane grond, én veel woonruimte. Maar je mag er nog wel voor een ton aan verbouwen, dat wel!
Whow: 406 vierkante meter woonoppervlak. Dat is écht veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Keuken is nog in oorspronkelijke staat volgens mij (1928 ergens). Verder betaal je voor wonen in de supersjieke Apollolaan, mét bomen nog wel, in Amsterdam-Zuid, op de begane grond, én veel woonruimte. Maar je mag er nog wel voor een ton aan verbouwen, dat wel!
als je zo'n huis kan betalen laat je de hulp dat doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tót je de voegen moet schoonmaken door kalk- en vetaanslag
Oooh, dat zijn kilometers voegenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
als je zo'n huis kan betalen laat je de hulp dat doen.
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit zijn panden, dus soms vier etages/vier woningen tegelijk wat je koopt. Vandaar de prijs.
Het is giga veel geld. Maar weinig aanbod geeft hoge prijzen. Zo werkt de markt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur is
Die keukenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier, een voorbeeld van een woning in Abcoude (onder de rook van Amsterdam). Moet je de staat zien in combinatie met de prijs:
http://www.funda.nl/koop/abcoude/huis-47457173-voordijk-13-14/
Wel leuk ook die natuurfoto's op het eind, dat huis ligt echt onder de a28 namelijk.quote:Mozaïektegeltjes zijn populair hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave douche trouwens:
[ afbeelding ]
En die tegeltjes vind ik trouwens helemaal niet lelijk, vind het best passen daarzo.
Hier te vinden.
Vanwaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Rowlf het volgende:
Een eerste poging, tevens TVP
Een huis met het huisnummer uitgevoerd in buxus struiken in de voortuin.![]()
[ afbeelding ]
LINK
Wie verzint zoiets? Je ziet al voor je dat diegene iedere dag in de weer is met een meetlat en een nagelschaartje om de vorm in de buxusjes te houden...quote:Vanwaar? Vind het wel grappig. Handig als de rijke oom langskomt met de helikopter
![]()
Tja locatie, locatie, locatie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur is
edit.....zie ineens nog een foto met een goal...had even niet genoeg terug gekekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Rewimo het volgende:
Best merkwaardig om zo'n goal te zien in wat toch erg op een meisjeskamer lijkt
Dat lijkt echt, maar je hebt ook tapijt dat lijkt daarop, of kiezels en dergelijke. Is wel grappig.quote:
Ook vergeleken met de buitenkant, wat een draak van een interieurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Rowlf het volgende:
Was deze al door iemand gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
En dat moois is allemaal te koop voor drie en halve ton...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Rowlf het volgende:
Was deze al door iemand gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
2 pilaren, wat profieltjes van de gamma langs de randen, en een drukke kermisinrichting. Daar blijft dus niks van over als de meubels eruit zijn, en je gaat schilderen/behangen. Dan is 3,5 ton best reëel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef v_ het volgende:
[..]
En dat moois is allemaal te koop voor drie en halve ton...
Dat railsysteem voor lampenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef Hork het volgende:
Effe de boeken netjes neerzetten voor de foto ....
[ afbeelding ]
Sodemieters zeg, slordig van die boeken, maar wat een gaaf huis!quote:
Hier te vindenquote:Buitenruimte
Ligging Aan rustige weg en in woonwijk
Tuin Plaats
Plaats 16 m² (0,04m diep en 0,04m breed)
Ligging tuin Gelegen op het noordoosten bereikbaar via achterom
De ligging is mooi (bos/natuurquote:
Ik vind dat daar best wat opmerkelijkere dingen bij staan dan een typfout..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tulping het volgende:
Tis geen foto, maar wel redelijk opmerkelijk![]()
[..]
Hier te vinden
En een nieuwe badkamerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
2 pilaren, wat profieltjes van de gamma langs de randen, en een drukke kermisinrichting. Daar blijft dus niks van over als de meubels eruit zijn, en je gaat schilderen/behangen. Dan is 3,5 ton best reëel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Miendientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht eerst zit er nou een gat in de kast naar de ruimte er achter? Toen bekeek ik de plattegrond en zag ik dat de ruimte er achter van de buren is. (Er lijkt trouwens ook nog een gat in de muur te zijn getekend, maar dat zal wel onkunde zijn geweest van de tekenaar)Haha heb echt een dikke 2 minuten moeten staren voordat ik het zag. Idd een spiegel die schuin op de grond staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek maar eens op Funda naar het duurste huis in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
nou ben ik heel nieuwsgierig naar dat huis dat al 5 keer gepost is
en nu loopt er daar waarschijnlijk een ambtenaar rond die achter de oren krabt... " er stond hier toch een boom? hebben we en kapvergunning gegeven? waar is dat ding dan gebleven ??quote:
Wat erg die keuken, ik dacht zeker een cafetaria te koop hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:52 schreef Hork het volgende:
Sfeervolle woonkeuken![]()
[ afbeelding ]
Buut poes, buut buurvrouw![]()
[ afbeelding ]
Uit deze woning
Er staat nergens wat over woonkeuken oid.. blijft het een lelijke keuken dat dan weer wel...quote:riante RVS half/open keuken met diverse inbouwapparatuur.
Er staan sowieso al 2 fouten in deze zin.quote:riante RVS half/open keuken met diverse inbouwapparatuur.
deze?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Funda naar het duurste huis in Amsterdam.
Half open keuken, de helft van de kastjes deurtje en weet ik veel wat kunnen open hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Er staan sowieso al 2 fouten in deze zin.
Half/open keuken, dwz of een half keuken of een open keuken? (
ik zou het kopen als ik de loterij had gewonnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
deze?
http://www.funda.nl/koop/(...)cht-43/fotos/#foto-1
Is idd wel opmerkelijk ingericht, maar verwachtte eigenlijk iets extremers
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:40 schreef JDx het volgende:
Dan ging ik toch echt wel voor deze (prachtig en net iets goedkoper):
http://www.funda.nl/koop/(...)laas-maesstraat-100/
Die is volgens mij wel eens voorbij gekomen, toen ie nog ie nog iets van 6 miljoen was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:40 schreef JDx het volgende:
Dan ging ik toch echt wel voor deze (prachtig en net iets goedkoper):
http://www.funda.nl/koop/(...)laas-maesstraat-100/
Ik vraag me dan wel af wat er daar achterin bij de cv gebeurt is.......klein fikje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef Hork het volgende:
pas op dat je niet tegen de lamp loopt ...
[ afbeelding ]
En vergeet niet de vochtige handoek van je gloeiendhete verwarming af te halenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef Hork het volgende:
pas op dat je niet tegen de lamp loopt ...
[ afbeelding ]
Ik zie het nu pas. Wat erg!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef blup het volgende:
[..]
En vergeet niet de vochtige handoek van je gloeiendhete verwarming af te halen
Een prive parenclub?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:38 schreef mista het volgende:
[..]
ik zou het kopen als ik de loterij had gewonnen
Even terzijde: is dit de douche?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die is volgens mij wel eens voorbij gekomen, toen ie nog ie nog iets van 6 miljoen was.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Even terzijde: is dit de douche?
[ afbeelding ]
Niet de eerste pand in hartje Amsterdam met zwembad in de kelder. Is wel leuk, ff baantjes trekken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef The_Tankgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dat zal mensen aantrekken
[ afbeelding ]
Ik vind het ook echt praktisch zo dwars door de kamer heen..
http://www.funda.nl/koop/(...)n-281/fotos/#foto-13
Doorgebroken kamer staat er in de beschrijving. Het kan echt zo zijn dat die pilaren een constructieve werking hebben. Dat is balen als je van die ondingen af wil.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
die zuilen
wat bezielt je om die ondingen in je huiskamer te willen hebben?
Onwaarschijnlijk. In dit soort woningen zijn alleen de wanden dwars op de gevel dragend. Waarschijnlijk zijn er er een paar mooie ensuite deuren gesneuveld voor die pilaren in deze jaren 30 woning.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef skrn het volgende:
[..]
Doorgebroken kamer staat er in de beschrijving. Het kan echt zo zijn dat die pilaren een constructieve werking hebben. Dat is balen als je van die ondingen af wil.
Ik heb zelf een woning uit 1910 met een doorgebroken kamer. De muur is weg maar ik heb daar wel een draagconstructie zitten; er loopt een stalen profiel van de ene zijmuur naar de andere zijmuur. Die constructie is noodzakelijk omdat de draagbalken van de vloer in langsrichting lopen van het huis, dus dwars op de gevel en dus leunend op die draagconstructie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. In dit soort woningen zijn alleen de wanden dwars op de gevel dragend. Waarschijnlijk zijn er er een paar mooie ensuite deuren gesneuveld voor die pilaren in deze jaren 30 woning.
Och gut heb weer iemand op haar clit getrapt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:03 schreef KarinJ. het volgende:
.....Eigenaar heeft weinig vertrouwen in de huisvrouw.....
HU??? Waarom? Omdat er een brandblusser hangt?
Dat zouden juist meer mensen moeten doen! Net als rookmelders!
Daar spaar je levens mee.
Jawel maar dat heb ik geblust met een natte theedoek.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:14 schreef KarinJ. het volgende:
Nog nooit een beginnende brand mee gemaakt waar je dankzij een brandblusser erger wist te voorkomen?
Wees daar maar heel blij mee.
Oorlog is ook jammer maar ja..quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef KarinJ. het volgende:
En dan nog zulke domme opmerkingen plaatsen?
Niets van geleerd dus....jammer.
Ik zou zo'n blusser juist bv wit maken ofzo om hem wat minder te laten opvallen. Je weet toch wel waar dat ding hangt. Of in ieder geval in een kastje te hangen, maar dat is natuurlijk wel weer minder brandveilig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:53 schreef JDx het volgende:
Vind geen van de 3 echt opmerkelijk eigenlijk.
Wijnkeldertje, als het om die blusser gaat: slim en dat zwarte is best mooi.
In paniek denk je niet na hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik zou zo'n blusser juist bv wit maken ofzo om hem wat minder te laten opvallen. Je weet toch wel waar dat ding hangt. Of in ieder geval in een kastje te hangen, maar dat is natuurlijk wel weer minder brandveilig.
dat je niet iedere keer je wc moet drogen als je hebt gedouched misschien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dat hadden wij in ons vorige huis ook. Wij hadden een kleine badkamer maar wilden wel een toilet boven. Dus dan krijg je dit soort oplossingen: [ afbeelding ]
We hebben er nu in ons nieuwe huis overigens wel een muurtje tussen, maar dat is omdat ik geen glazen douchewand meer wilde, veel teveel gepoets.
Daarbij komt, wat is het verschil met een glazen douchecabine van waaruit je ook het toilet kunt zien.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef knappekloon het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is echt erg.... (sowieso het hele huis)
"We hebben een Opel gekocht en nu kunnen we onze hypotheek niet meer opbrengen"quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef La_Vita het volgende:
Ik vond dit wel een heel opmerkelijke foto om je huis te verkopen![]()
[ link | afbeelding ]
Met een flinke opknapbeurt valt er nog wel wat van te maken. Een FLINKE opknapbeurt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker ook nooit gehoord van koolmonoxide vergiftiging?
Moet waarschijnlijk gerenoveerd worden (vooral keuken en badkamer) verder een likje verf hier en daar en dan is het ongeveer wel weer bewoonbaar.
Niet te gelovenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef knappekloon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie ziet hier nou niet louter mogelijkheden in terug?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef knappekloon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is juist goed, de prachtige plafonds zitten er nog in en ik denk dat er nog wel meer mooie dingen in zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet te gelovenVolgens mij is dat bad en die wastafel nog echt uit de bouwtijd (1906). En in dat huis heeft de tijd 60 jaar stilgestaan! Alsof je een kijkje in het verleden neemt.
Dat moet he-le-maal gestript worden. Alles, behalve de muren.
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met een flinke opknapbeurt valt er nog wel wat van te maken. Een FLINKE opknapbeurt.
Wat had jij in gedachten? Tegelijkertijd maar douchen en poepen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Het zal toch niet dat er tegelijk iemand op de wc zit en iemand onder de douche staat?
Plafonds, schuifdeuren, glas-in-loodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Miendientje het volgende:
Is juist goed, de prachtige plafonds zitten er nog in en ik denk dat er nog wel meer mooie dingen in zitten.
Een deur naar buiten in de badkamer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet waarschijnlijk gerenoveerd worden (vooral keuken en badkamer) verder een likje verf hier en daar en dan is het ongeveer wel weer bewoonbaar.
Tja, dat huis is in 1906 waarschijnlijk zonder badkamer gebouwd, waarschijnlijk is er dus een slaapkamer voor opgeofferd, heel normaal voor huizen uit die tijd waar mensen zich nog waste in een tobbe bij de kachel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een deur naar buiten in de badkamer.
Nou... in een herenhuis weet ik dat niet zo zeker hoor. Moet je dat bad zien, dat is écht heel oud. Evenals die wastafel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Tja, dat huis is in 1906 waarschijnlijk zonder badkamer gebouwd, waarschijnlijk is er dus een slaapkamer voor opgeofferd, heel normaal voor huizen uit die tijd waar mensen zich nog waste in een tobbe bij de kachel.
Prachtig badquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een hoop troep zeg, met al die stoelen ook al. Leuk gevondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Reza2306 het volgende:
Iemand met groene vingers; [ afbeelding ]
Mooie kleuren combinatie
[ afbeelding ]
en we hebben er weer 1 in de categorie smurf! [ afbeelding ]
Een hekwerk midden in de woonkamer
[ afbeelding ]
Hoeveel zitplaatesen heeft een mens nodig???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou die keuken maar moeten poetsen...[ afbeelding ]
whahaha, die linker ken ik, dat is de makelaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef La_Vita het volgende:
Ik vond dit wel een heel opmerkelijke foto om je huis te verkopen![]()
[ link | afbeelding ]
En hoeveel lampen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Reza2306 het volgende:
Hoeveel zitplaatesen heeft een mens nodig???[/url]
[ afbeelding ]
Van de buitenkant herken ik het huis. Je verwacht dan niet dat het er van binnen zo uit ziet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:25 schreef k_man het volgende:
[..]
En hoeveel lampen?
Dat was mijn opmerking erbij toen ik 'm destijds poste. Het opmerkelijke was ook dat er in Best tegelijkertijd en vlakbij dit huis, nog zo'n kampervilla te koop stond.
Ik vond deze uit datzelfde huis ook wel opmerkelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
mooi, zo'n groene roomdivider/kast in de slaapkamer.![]()
[ afbeelding ]
Zo kan je goed zien hoe groot de kamer is...
http://www.funda.nl/koop/(...)at-51/fotos/#foto-13
En is dat kleine ding nou de TV of waar staat de tv?
[ afbeelding ]
Nee, dat zijn schaaldelen. Dat je het even weetquote:
Haha niet zozeer voor jezelf, maar ik weet zeker dat de helft van mn vrienden na 10 biertjes in de linker gaan pissenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Kwam deze bij toeval tegen, in een dronken bui is het natuurlijk vragen om problemen!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)e-147/fotos/#foto-10
Juist welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de buitenkant herken ik het huis. Je verwacht dan niet dat het er van binnen zo uit ziet.
Hoe ze daar ooit een bouwvergunning voor hebben gekregen.. smeergeld of iemand in de welstandscommissiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Gwywen het volgende:
Dat hek![]()
Koop je een mooi historisch dubbel pandje![]()
[ afbeelding ]
Zet je er zo'n aanbouw achter.
[ afbeelding ]
En dan verf je 'm roze...![]()
Enfin, 't is aan de achterkant, dus niemand ziet het...
Bijna elk huis heeft een aanbouw, kijk maar goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Hoe ze daar ooit een bouwvergunning voor hebben gekregen.. smeergeld of iemand in de welstandscommissie
Niet echt opmerkelijk hoor. Wel mooi!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Kwam deze bij toeval tegen, in een dronken bui is het natuurlijk vragen om problemen!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)e-147/fotos/#foto-10
En de slaapkamer: Televisie als in het ziekenhuis:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Gwywen het volgende:
Dat hek![]()
Koop je een mooi historisch dubbel pandje![]()
[ afbeelding ]
Zet je er zo'n aanbouw achter.
[ afbeelding ]
En dan verf je 'm roze...![]()
Enfin, 't is aan de achterkant, dus niemand ziet het...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet echt opmerkelijk hoor. Wel mooi (verhaal erbij)!
Een uitbouw is prima, maar 2 hoog en met een zulk lelijke baksteen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijna elk huis heeft een aanbouw, kijk maar goed.
De nachtkastjes zijn omgekeerde ikea prullenbakken, dat is pas sneuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef Theebeker het volgende:
[ afbeelding ]
Link. Zouden de boxprings van gelijke hoogte uitverkocht zijn?
[ afbeelding ]
Link. Hebben ze deze vloer zelf gemaakt uit van die couponresten?
[ afbeelding ]
Link. Als je wil koken moet je op de groene stip staan, en als je je handen wil wassen, op de andere stip. Het leven was toch al zo moeilijk.
neeeeeeee, bad en wastafel goed ontkalken en schoonmaken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet te gelovenVolgens mij is dat bad en die wastafel nog echt uit de bouwtijd (1906). En in dat huis heeft de tijd 60 jaar stilgestaan! Alsof je een kijkje in het verleden neemt.
Dat moet he-le-maal gestript worden. Alles, behalve de muren.
Die mensen zijn gewoon al verhuisd, hebben hun bed al lang mee genomen naar het nieuwe huis en hebben in de slaapkamer even 2 logeerbedden tegen elkaar aangeschoven om de maat van de kamer op de foto te laten overkomen. Kijk maar, de rest van het huis is al leeg (behalve nog een kamer met zo'n gelijk soort bed en wat losse prutsels)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef Theebeker het volgende:
[ afbeelding ]
Link. Zouden de boxprings van gelijke hoogte uitverkocht zijn?
-knip-
Klopt. De aankleding van het bed is ook niet anders dan 2 lakens, en een paar kleine kussentjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon al verhuisd, hebben hun bed al lang mee genomen naar het nieuwe huis en hebben in de slaapkamer even 2 logeerbedden tegen elkaar aangeschoven om de maat van de kamer op de foto te laten overkomen. Kijk maar, de rest van het huis is al leeg (behalve nog een kamer met zo'n gelijk soort bed en wat losse prutsels)
De huiskamer is al leeg, denk dat ze wat zaken hebben laten staan of juist neergezet voor het zicht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
De nachtkastjes zijn omgekeerde ikea prullenbakken, dat is pas sneu
Ehm, wat Miendientje zegt dus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon al verhuisd, hebben hun bed al lang mee genomen naar het nieuwe huis en hebben in de slaapkamer even 2 logeerbedden tegen elkaar aangeschoven om de maat van de kamer op de foto te laten overkomen. Kijk maar, de rest van het huis is al leeg (behalve nog een kamer met zo'n gelijk soort bed en wat losse prutsels)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:48 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar je in deze badkamer je shampoo en zeepje moet leggen.
LINK
Die keuken!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:48 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar je in deze badkamer je shampoo en zeepje moet leggen.
LINK
Haha dat had ik nog niet eens gezien. Wat triest!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
De nachtkastjes zijn omgekeerde ikea prullenbakken, dat is pas sneu
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef JDx het volgende:
Die lenszo lijkt zelfs de binnenkant van de keukenkastjes nog op een logeerkamer.
Echt heel apart vind ik dit niet, die slaapkamer kan ik zelfs nog wel mooi noemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Reza2306 het volgende:
-Creatief met gordijnen... [ afbeelding ]
nutteloze lampenkap
[ afbeelding ]
Tja... wat moet je er van denken hé...
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon kiezen voor zwart
[ afbeelding ]
Dat is een hele oude keuken. Beetje opgepimpt met gordijnen met de verkeerde kleur en een nieuw likje verf op de tientallen jaren oude kastjes. Als ik één keer nies, vallen de deurtjes eruit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Reza2306 het volgende:
-Creatief met gordijnen... [ afbeelding ]
Mooi ook he vroeger, ergens een aansluiting nodig? Gewoon alles in het zichtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is een hele oude keuken. Beetje opgepimpt met gordijnen met de verkeerde kleur en een nieuw likje verf op de tientallen jaren oude kastjes. Als ik één keer nies, vallen de deurtjes eruit.
Die andere kamer dan,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Ireth het volgende:
Het leek zo leuk op de rol...
[ afbeelding ]
Keuken is uit 1964 (bouwjaar flat)...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Mooi ook he vroeger, ergens een aansluiting nodig? Gewoon alles in het zichtzo makkelijk.
Hhmm vind ik wel meevallen? Bedden nemen ze mee, heb je geen last van. Ontbijhoek idem dito en anders sloop je die er zelf zo uit met 2 klappen. Wastafel had groter gekunt, maar ook dat is simpel te vervangen. Vind het een leuk pand!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
Mooi straat, huis is helaas verziekt van binnen!
Ik wou net zeggen, huis is best te doen hoor. En die wastafel is wel slim gedaan, want er zit rechtsonder ook nog een wc, anders zit je onder de wastafel als je op de wc zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm vind ik wel meevallen? Bedden nemen ze mee, heb je geen last van. Ontbijhoek idem dito en anders sloop je die er zelf zo uit met 2 klappen. Wastafel had groter gekunt, maar ook dat is simpel te vervangen. Vind het een leuk pand!
Mjah, ons huis stamt uit 1924, maar ben toch wel blij dat het er niet meer zo uit ziet. Lavet in de tuin, wastobbe in de keuken... Dingen vernieuwen, dat je het dan niet mooi vind is je eigen smaak, maar het huis ziet er wél goed uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het zijn oude herenhuizen. Waar zijn de ornamenten? Waar is het glas en lood? Waar zijn de schuifdeuren?
Dat bedoel ik.... Dit pand is vrijwel niks meer dan wat het eerst was...
Maar ik ben bevooroordeeld, ik ken de huizen & straat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sommige mensen staan echt de makelaar op de vingers te kijken als hij foto's maakt...
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-6/fotos/#foto-13
huis http://www.funda.nl/koop/(...)30103-valkastraat-6/
Wat ik nog het ergste vind is dat ze in allebei de kamers onder het raam in de fout zijn gegaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:43 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die andere kamer dan,
alsof ze als behang een rol gedrukt verpakkingsmateriaal gebruikt hebben, wat normaal gesproken nog gesneden moet worden.
[ afbeelding ]
Ik zie het niet! Welke foto?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:06 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
![]()
Met zijn tweeen streng toezicht houden op de fotograaf
Dit topic is al de moeite waard van het doorlezen alleen al voor de bijschriften bij de foto's.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef krullebol81 het volgende:
als ik achter de deur ga staan, ziet niemand mij
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)023-raadhuiskade-52/
Makelaar wil het afwerkingsnivo laten zienquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef R2R het volgende:
Gaaf joh zo'n kitrand close-up
[ afbeelding ]
Link
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef krullebol81 het volgende:
als ik achter de deur ga staan, ziet niemand mij
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)023-raadhuiskade-52/
Wait.. wacht.. ligt daar nou gewoon een hond onder?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Reza2306 het volgende:
Je kunt ook gewoon kiezen voor zwart
[ afbeelding ]
Verrek ja, het is precies die vormquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef Theebeker het volgende:
[..]
Wait.. wacht.. ligt daar nou gewoon een hond onder?
Even wat grotere foto:quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef de_Bhok het volgende:
Handig, zo'n badkeuken
[ link | afbeelding ]
origineel:
http://www.funda.nl/koop/(...)at-10/fotos/#foto-10
Aan de kitrand kan je wel zien dat deze er netjes uitziet. Dat zegt veel over de staat van het huis. Als het een loszittende beschimmelde rand is, kan er veel meer achterstallig onderhoud in huis zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef R2R het volgende:
Gaaf joh zo'n kitrand close-up
[ afbeelding ]
Link
hé dat is bij ons in de wijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Ireth het volgende:
Extra brede keukenkastdeurtjes?
[ afbeelding ]
Extra breed bed
[ afbeelding ]
Extra lange douchecabine en vierkant bad
[ afbeelding ]
Extra brede deur
[ afbeelding ]
Ow.. wacht ff... verkeerde lens...
Het leek zo leuk op de rol...
[ afbeelding ]
Die hing er nog wel toen wij er waren...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef KarinJ. het volgende:
Maar de douchkop toch zeker wél he
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:17 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
leuk optrekje voor maar 9 milioen, ze zijn al 2 milioen gezakt
Ah die dus...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
het huis is het duurste wat te koop staat in Aerdenhout (funda), heeft 17 kamers, 5 badkamers en 4 hectare tuin, er staan in Aerdenhout trouwens nog wat leuke huisjes te koop mocht je de loterij winnen
Dat laatste is niet zo heel speciaal, zie foto 6:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:39 schreef Miendientje het volgende:
Hele praktische gordijnen.
[ link | afbeelding ]
Ow, en is dit nou een soort van kookeiland maar dan zonder 'kook'?
[ afbeelding ]
In dit geval ging het mij er een beetje om dat het lijkt dat de eigenaar perse een kookeiland wilde omdat het hip is. hier nogal overbodig en niet mooi in het ontwerp van de keuken geïntegreerd, niet een in lijn met de rand van de keukenblokken. Het lijkt zo uit de lucht te zijn gevallen. Die hele keuken ziet er niet uit. Wel een (duur?) houten aanrechtblad maar dan bezuinigen op inbouwapparatuur met bijpassende frontjes. En dat in een woning van een half miljoen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo heel speciaal, zie foto 6:
http://www.nvus.nl/2010/1(...)enemende-uitzichten/
Dat is zo, en de winst van aanrechtblad is ook minimaal eigenlijk. Het is wel handig als 1 iemand aan het koken is en de ander wil even gauw een broodje smeren of komkommer snijden ofzo, zit je elkaar nooit in de weg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:49 schreef Miendientje het volgende:
[..]
In dit geval ging het mij er een beetje om dat het lijkt dat de eigenaar perse een kookeiland wilde omdat het hip is. hier nogal overbodig en niet mooi in het ontwerp van de keuken geïntegreerd, niet een in lijn met de rand van de keukenblokken. Het lijkt zo uit de lucht te zijn gevallen. Die hele keuken ziet er niet uit. Wel een (duur?) houten aanrechtblad maar dan bezuinigen op inbouwapparatuur met bijpassende frontjes. En dat in een woning van een half miljoen.
Sportmarketing en failliet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:03 schreef Xs2Shanna het volgende:
Heel vet kantoor ja!
Denk ontwerp bureau oid.
quote:Ik weet niet wat ik praktischer moet vinden, de gordijnen of de trap in de slaapkamer met een open werkkamer erboven.
quote:Stond onder de eerste foto maar die pakte die niet.... is al opgelost...Op donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je er een linkje bij zet kunnen we kijken of we het met je eens zijn...
quote:Hans en Grietje huis!!Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Reza2306 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg bij dit huis erg lugubere ideeen...
quote:Waar ligt dat? Zuiden van Polen?Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Reza2306 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik zou hem zo kopen, alleen een beetje buiten budget ben ik bang.Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Reza2306 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |