Wat een hoop troep zeg, met al die stoelen ook al. Leuk gevondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Reza2306 het volgende:
Iemand met groene vingers; [ afbeelding ]
Mooie kleuren combinatie
[ afbeelding ]
en we hebben er weer 1 in de categorie smurf! [ afbeelding ]
Een hekwerk midden in de woonkamer
[ afbeelding ]
Hoeveel zitplaatesen heeft een mens nodig???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou die keuken maar moeten poetsen...[ afbeelding ]
whahaha, die linker ken ik, dat is de makelaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef La_Vita het volgende:
Ik vond dit wel een heel opmerkelijke foto om je huis te verkopen![]()
[ link | afbeelding ]
En hoeveel lampen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Reza2306 het volgende:
Hoeveel zitplaatesen heeft een mens nodig???[/url]
[ afbeelding ]
Van de buitenkant herken ik het huis. Je verwacht dan niet dat het er van binnen zo uit ziet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:25 schreef k_man het volgende:
[..]
En hoeveel lampen?
Dat was mijn opmerking erbij toen ik 'm destijds poste. Het opmerkelijke was ook dat er in Best tegelijkertijd en vlakbij dit huis, nog zo'n kampervilla te koop stond.
Ik vond deze uit datzelfde huis ook wel opmerkelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
mooi, zo'n groene roomdivider/kast in de slaapkamer.![]()
[ afbeelding ]
Zo kan je goed zien hoe groot de kamer is...
http://www.funda.nl/koop/(...)at-51/fotos/#foto-13
En is dat kleine ding nou de TV of waar staat de tv?
[ afbeelding ]
Nee, dat zijn schaaldelen. Dat je het even weetquote:
Haha niet zozeer voor jezelf, maar ik weet zeker dat de helft van mn vrienden na 10 biertjes in de linker gaan pissenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Kwam deze bij toeval tegen, in een dronken bui is het natuurlijk vragen om problemen!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)e-147/fotos/#foto-10
Juist welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de buitenkant herken ik het huis. Je verwacht dan niet dat het er van binnen zo uit ziet.
Hoe ze daar ooit een bouwvergunning voor hebben gekregen.. smeergeld of iemand in de welstandscommissiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Gwywen het volgende:
Dat hek![]()
Koop je een mooi historisch dubbel pandje![]()
[ afbeelding ]
Zet je er zo'n aanbouw achter.
[ afbeelding ]
En dan verf je 'm roze...![]()
Enfin, 't is aan de achterkant, dus niemand ziet het...
Bijna elk huis heeft een aanbouw, kijk maar goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Hoe ze daar ooit een bouwvergunning voor hebben gekregen.. smeergeld of iemand in de welstandscommissie
Niet echt opmerkelijk hoor. Wel mooi!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Kwam deze bij toeval tegen, in een dronken bui is het natuurlijk vragen om problemen!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)e-147/fotos/#foto-10
En de slaapkamer: Televisie als in het ziekenhuis:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Gwywen het volgende:
Dat hek![]()
Koop je een mooi historisch dubbel pandje![]()
[ afbeelding ]
Zet je er zo'n aanbouw achter.
[ afbeelding ]
En dan verf je 'm roze...![]()
Enfin, 't is aan de achterkant, dus niemand ziet het...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet echt opmerkelijk hoor. Wel mooi (verhaal erbij)!
Een uitbouw is prima, maar 2 hoog en met een zulk lelijke baksteen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijna elk huis heeft een aanbouw, kijk maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |