Ik zou zo'n blusser juist bv wit maken ofzo om hem wat minder te laten opvallen. Je weet toch wel waar dat ding hangt. Of in ieder geval in een kastje te hangen, maar dat is natuurlijk wel weer minder brandveilig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:53 schreef JDx het volgende:
Vind geen van de 3 echt opmerkelijk eigenlijk.
Wijnkeldertje, als het om die blusser gaat: slim en dat zwarte is best mooi.
In paniek denk je niet na hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik zou zo'n blusser juist bv wit maken ofzo om hem wat minder te laten opvallen. Je weet toch wel waar dat ding hangt. Of in ieder geval in een kastje te hangen, maar dat is natuurlijk wel weer minder brandveilig.
dat je niet iedere keer je wc moet drogen als je hebt gedouched misschien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dat hadden wij in ons vorige huis ook. Wij hadden een kleine badkamer maar wilden wel een toilet boven. Dus dan krijg je dit soort oplossingen: [ afbeelding ]
We hebben er nu in ons nieuwe huis overigens wel een muurtje tussen, maar dat is omdat ik geen glazen douchewand meer wilde, veel teveel gepoets.
Daarbij komt, wat is het verschil met een glazen douchecabine van waaruit je ook het toilet kunt zien.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef knappekloon het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is echt erg.... (sowieso het hele huis)
"We hebben een Opel gekocht en nu kunnen we onze hypotheek niet meer opbrengen"quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef La_Vita het volgende:
Ik vond dit wel een heel opmerkelijke foto om je huis te verkopen![]()
[ link | afbeelding ]
Met een flinke opknapbeurt valt er nog wel wat van te maken. Een FLINKE opknapbeurt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker ook nooit gehoord van koolmonoxide vergiftiging?
Moet waarschijnlijk gerenoveerd worden (vooral keuken en badkamer) verder een likje verf hier en daar en dan is het ongeveer wel weer bewoonbaar.
Niet te gelovenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef knappekloon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie ziet hier nou niet louter mogelijkheden in terug?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef knappekloon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is juist goed, de prachtige plafonds zitten er nog in en ik denk dat er nog wel meer mooie dingen in zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet te gelovenVolgens mij is dat bad en die wastafel nog echt uit de bouwtijd (1906). En in dat huis heeft de tijd 60 jaar stilgestaan! Alsof je een kijkje in het verleden neemt.
Dat moet he-le-maal gestript worden. Alles, behalve de muren.
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met een flinke opknapbeurt valt er nog wel wat van te maken. Een FLINKE opknapbeurt.
Wat had jij in gedachten? Tegelijkertijd maar douchen en poepen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Het zal toch niet dat er tegelijk iemand op de wc zit en iemand onder de douche staat?
Plafonds, schuifdeuren, glas-in-loodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Miendientje het volgende:
Is juist goed, de prachtige plafonds zitten er nog in en ik denk dat er nog wel meer mooie dingen in zitten.
Een deur naar buiten in de badkamer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet waarschijnlijk gerenoveerd worden (vooral keuken en badkamer) verder een likje verf hier en daar en dan is het ongeveer wel weer bewoonbaar.
Tja, dat huis is in 1906 waarschijnlijk zonder badkamer gebouwd, waarschijnlijk is er dus een slaapkamer voor opgeofferd, heel normaal voor huizen uit die tijd waar mensen zich nog waste in een tobbe bij de kachel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een deur naar buiten in de badkamer.
Nou... in een herenhuis weet ik dat niet zo zeker hoor. Moet je dat bad zien, dat is écht heel oud. Evenals die wastafel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Tja, dat huis is in 1906 waarschijnlijk zonder badkamer gebouwd, waarschijnlijk is er dus een slaapkamer voor opgeofferd, heel normaal voor huizen uit die tijd waar mensen zich nog waste in een tobbe bij de kachel.
Prachtig badquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |