Uhm Picasso en Tante Pietje vind ik wel goed/lekker.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:36 schreef The_Hives het volgende:
Volgende week ben ik een midweekje in deze gezellige stad. Ben er vaker een weekendje geweest, maar hebben jullie tips voor een goed/leuk restaurant in het centrum? En waar de prijzen het liefst ook aangenaam zijn
Sirtaki is welquote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef mjan het volgende:
Rhodos is toch gewoon een dertien-in-een-dozijn-Griek? Ik ben er nooit geweest hoor, dus roep maar als ik er naast zit
Ja, is nou ook niet echt bijzonder hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef mjan het volgende:
Rhodos is toch gewoon een dertien-in-een-dozijn-Griek? Ik ben er nooit geweest hoor, dus roep maar als ik er naast zit
ach, maakt op zich niet zo heel veel uit, maar dat was om te voorkomen dat er sterrenrestaurants voorbij kwamen van 100 euro per couvertquote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef mjan het volgende:
Welke prijscategorie moeten we dan aan denken?
de eerste twee staan genoteerdquote:Op woensdag 15 september 2010 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm Picasso en Tante Pietje vind ik wel goed/lekker.![]()
En voor Grieks eten, Rhodos vlakbij de Parade.
Veel plezier alvast.
quote:
* gespuis meldtquote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef FedExpress het volgende:
goeie smorgens deze morgen bosschenaren en ander gespuis!
Qua eetcafe vind ik Pollevie wel een aanrader.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, maakt op zich niet zo heel veel uit, maar dat was om te voorkomen dat er sterrenrestaurants voorbij kwamen van 100 euro per couvert
En als je voor een mooi prijsje lekker kan eten is het altijd meegenomen natuurlijk
Allicht beter dan 31.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ook.
Bijdehand, hoe bevalt het leven als een 21jarige?
Spreek voor jezelfquote:
Hetzelfde als een 20jarige. Alleen niet zo rijkquote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ook.
Bijdehand, hoe bevalt het leven als een 21jarige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hetzelfde als een 20jarige. Alleen niet zo rijkOh beter dan erop achteruit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke verjaardag gehad?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Niet gevierd, er kwam alleen familie. Maar was wel lache hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh beter dan erop achteruit gaan.
Leuke verjaardag gehad?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet gevierd, er kwam alleen familie. Maar was wel lache hoor.
Yeahquote:
Idem dito to you, sir.quote:
JAAAAAAAAAAA!!quote:
Heb jij 'm erin gereden of zij?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef FedExpress het volgende:
BB, er ligt een auto tegenover je in de sloot xD
Heb ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Camera kon ik niet vinden en die van mn telefoon is mislukt.
Oh je ging dus kijken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef FedExpress het volgende:
lol. ik dacht echt wtf is daar nou weer
Zo'n verrassing is dat toch ook weer niet.quote:
Ja ben je weer vrijgelaten joh.quote:
vrij onverstandig van ze, dat welquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ben je weer vrijgelaten joh.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vrij onverstandig van ze, dat wel
1 maandje ofzoquote:
Opiumquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
1 maandje ofzoik was vorige week nog even in de opium geweest trouwens, echt hilarisch, ik kreeg na 5 minuten alweer ruzie
Jan de Groot heeft er veeeeeeeeeeeel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef kutkabouter het volgende:
wiens bossche bol mag ik hebben?
en jouw bossche bollen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jan de Groot heeft er veeeeeeeeeeeel.
nee, ik reed over de maaspoortwegquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh je ging dus kijken?
De bestuurder is 'm er gewoon rustig vertrokken ofzo.
quote:
tja, als je dicht bij elkaar woont dan kom je nog eens wat te weten he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n verrassing is dat toch ook weer niet.
niet in haar huis neequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ik reed over de maaspoortweg![]()
[..]
[..]
tja, als je dicht bij elkaar woont dan kom je nog eens wat te weten he.
En nee, ben er nooit binnen geweest ofzo, stelletje viespeuken
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge mongool, dat ook niet.
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge mongool, dat ook niet.
Saai.quote:
en je bossche bollen dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:50 schreef FedExpress het volgende:
stelltje oversexte pubers dat jullie zijn
quote:
Den Bosch is een beetje te dichtbij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:59 schreef Stink-ui het volgende:
[MEETING] Brabantse gemoedelijkheid kent geen tijd
check ff dit jongens/dames
Lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Stink-ui het volgende:
ff bosse bol halen hij de groot zit er namelijk 10 meter langs..
wilje?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
fysiek misschien ja... ik had het over hun mentale toestand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |