quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
LOL @ TT
Mja hij zou me bellen als het probleem was opgelost. Ik hoop dat dat is voordat ik in het bejaardentehuis zit.Dan kom je de deur niet meer uit, bestel je niks meer op internet, dan is Bingo hip geworden.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het ergste is nog dat als hij het zegt met z'n mooie en charmante verschijning het verhaal er bij mij als zoete koek ingaat.Maar hij haalt het niet bij m'n verkoper.
quote:
Tux tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alleen lelijke mensen moeten werken, iig op de plekken waar ik kom.Dit leidt ontzettend af van waar het eigenlijk over gaat.
![]()
![]()
Wat een zwaar leven heb ik he.quote:
Nogalquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb ik he.![]()
Dat is meteen wel heel dramatisch omschreven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nogal
Je laat mannen je dagelijks leven beïnvloeden.
BB is verstandig.quote:
Ik had de advertentie op Marktplaats er trouwens weer vrij snel afgehaald. Ik bedacht me ineens dat ambtenaren geen humor hebben.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had de advertentie op Marktplaats er trouwens weer vrij snel afgehaald. Ik bedacht me ineens dat ambtenaren geen humor hebben.
Ja ik had natuurlijk niet de intentie om problemen te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had de advertentie op Marktplaats er trouwens weer vrij snel afgehaald. Ik bedacht me ineens dat ambtenaren geen humor hebben.
Ja kon moeilijk m'n eigen naam erop zetten, Rosmalen is niet van mij (gelukkigquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Voor je het weet heb je een rechtszaak aan je broek hangen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kon moeilijk m'n eigen naam erop zetten, Rosmalen is niet van mij (gelukkig)
Daar dacht ik ook nog aan ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien staat die advertentie wel op fok bij zo'n topic van rare advertenties van Marktplaats.
quote:Stagnatie treinverkeer door zelfdoding
dinsdag 07 september 2010 | 16:55 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 september 2010 | 16:57
ROSMALEN - Door een zelfdoding dinsdagochtend rond 10.00 uur was het treinverkeer tussen Den Bosch en Nijmegen geruime tijd gestagneerd. Volgens een woordvoerder van de politie waren enkele reizigers getuige van de zelfdoding.
Ahh dat is wel zielig..quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je wil toch alleen maar dood als je daar woont.
[..]
Denk er nu pas aan anders had ik 'm erbij gezet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook nog aan ja.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk er nu pas aan anders had ik 'm erbij gezet.
Blont zeker.quote:
quote:
Hierdoor moesten al m'n klasgenoten teringlang wachten terwijl ik met de fiets wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je wil toch alleen maar dood als je daar woont.
[..]
Een negerquote:
Rosmalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hierdoor moesten al m'n klasgenoten teringlang wachten terwijl ik met de fiets was![]()
Rosmalen
Nee ik niet.quote:
Bruin staat vaak leuker.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik niet.
Ik heb wel zwart haar gehad, maar nu ben ik weer gewoon bruin.
quote:
Toeterturken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus er komt net een hele bende langsrijden die net doen alsof Nederland het WK heeft gewonnen. Allemaal toeteren en schreeuwen. Stelletje mongolen.
Dadelijk zal het even wat drukker worden waarschijnlijk i.v.m. het slapen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier in de ghetto is het lekker rustig.
ja, allicht! die zitten allemaal hier zegt BB toch netquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier in de ghetto is het lekker rustig.
Ik heb gezegd dat ze maar daarheen moesten gaan. "Ja ies goed relaxx jeweettog" zeiden ze.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, allicht! die zitten allemaal hier zegt BB toch net
MP word een ghetto.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, allicht! die zitten allemaal hier zegt BB toch net
Zal m'n zus leuk vinden.quote:
Leert je neefje wel met pippa's schieten, altijd handig.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leert je neefje wel met pippa's schieten, altijd handig.
Ik ga ook, truste.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Kindsoldaten.
Zo nu ga ik slapen. Morgen weer school.![]()
. Truste!
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:36 schreef Pinterman het volgende:
StroomstoringZo te zien zit ongeveer alles ten westen van het station zonder stroom. Kan vanuit hier (helftheuvel) allen licht zien bij de v. Landschot toren en verder... Bah, was net filmpje aant kijken
StroomstoringZo te zien zit ongeveer alles ten westen van het station zonder stroom. Kan vanuit hier (helftheuvel) allen licht zien bij de v. Landschot toren en verder... Bah, was net filmpje aant kijken
Nergens last van hierquote:Op woensdag 8 september 2010 00:36 schreef Pinterman het volgende:
Stroom heeft er 2 uur uitgelegen, maar misschien in een wat kleiner gebied dan ik dachtquote:
Heb je de rekening wel betaald als het zo plaatselijk is.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:57 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Stroom heeft er 2 uur uitgelegen, maar misschien in een wat kleiner gebied dan ik dachtGrootste deel van de Kruiskamp in ieder geval. Maar het staat niet eens in het Brabants Dagblad
Onbelangrijke buurt hier, en iedereen lag toch al te tukken
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je de rekening wel betaald als het zo plaatselijk is.
Wow 4 hele euro'squote:Aanhouding na diefstal van drank
De politie heeft woensdag rond 12.30 uur een 34-jarige Bosschenaar aangehouden in een supermarkt aan de Gruttostraat in Den Bosch.
De man had een fles port gestolen ter waarde van vier euro. Een winkelmedewerker betrapte de Bosschenaar. Na verhoor op het politiebureau is de man heengezonden met een proces-verbaal. Ook kreeg hij een winkelverbod van een jaar van de supermarkt.
Tering, da's ff rendabeler dan een bank overvallen!quote:
Zó plaatselijk was het ook weer nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je de rekening wel betaald als het zo plaatselijk is.
Ah jammerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vanmorgen werd op de Koenendelseweg een automobilist staande gehouden door een motoragent, er was alleen geen tv bij.Anders had ik ons mam en jullie de groetjes kunnen doen.
Vandaag een paupert op een scooter gezien die een boete kreegquote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vanmorgen werd op de Koenendelseweg een automobilist staande gehouden door een motoragent, er was alleen geen tv bij.Anders had ik ons mam en jullie de groetjes kunnen doen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaag een paupert op een scooter gezien die een boete kreeg
Oh was jij dat!quote:
He dan blijven er maar zo'n 600.000 andere scooterrijders over.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook geen boete ontvangen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb net iets waar ik me voor schaam per PM naar je verstuurd, baby.
Dan heb je nog iets om over te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Mag je ondertussen al niet met pensioen joh?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb alleen geen scooter.
(wel een auto)
((maar ik ben dan ook een oude lul))
Ah kut is dat even balen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nee, ze hebben de AOW leeftijd verhoogd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Maar wanneer mag jij van het flesje over op vast voedsel, baby?Ik mag al bier drinken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Mooi, dan verwacht ik je vrijdagavond in de stad.quote:
Alleen per liters.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Mooi, dan verwacht ik je vrijdagavond in de stad.
Maar doe je ook aan mannenpap?
Dat was een test om te zien of je een nette dame bent, of een sletje.quote:
Jij bent weg en kijk hoe het eraan toe gaat.quote:
Jouw test is gewoon erg onnauwkeurig.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Dat was een test om te zien of je een nette dame bent, of een sletje.
quote:
2 dagen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef klnvntrbyt het volgende:
cheer up, baby, het is bijna weekend!
Dat gaat niet, die is gesloten.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nog plannen voor het weekend, baby?
(Was iemand nog van plan om naar De Drie Gezusters te gaan?)
Hallo, dat had je pas moeten zeggen als iemand 'ja' zou zeggen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat niet, die is gesloten.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo, dat had je pas moeten zeggen als iemand 'ja' zou zeggen.
Dit lijkt net de vrouwelijke versie van te vroeg klaarkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |