Doet iemand anders al geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
De regels ook even in de OP van het FB topic? Tijdelijk?
Ja ik, linkje naar het oude topic is ook handig, wil je daar een volgende keer aan denken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Doet iemand anders al geloof ik.
Zoals al een paar keer gezegd: Dat is nu even nodig, mettertijd worden de teugels weer iets gevierd. Nu even niet nogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef trolololo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat KLB 2.0 wel aan het vooruitgaan is nu sommige mensen wel naar de regels luisteren.
Alleen wordt er in mijn ogen best veel verwijderd
Kan, ook hier.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef trolololo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat KLB 2.0 wel aan het vooruitgaan is nu sommige mensen wel naar de regels luisteren.
Alleen wordt er in mijn ogen best veel verwijderd
Mwah, dat vind ik nogal zoeken. Het woord klacht komt er in voor, maar het komt op mij niet zo over als in een KLB1.0 (quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Onnodige schoolspullen
Klacht: in de OP
ik vind m primaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nogal zoeken. Het woord klacht komt er in voor, maar het komt op mij niet zo over als in een KLB1.0 ()-topic. Eens kijken hoe een andere mod hierover denkt.
Niets, alleen wij werken met de nieuwe layout en wanneer we je post nog maar aanraken komt dat erbij te staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die hun computer bij het oud ijzer zetten.....
Wat heb je gedaan met m'n post shoarmahoer?
Je weet dat het klaagbaak is en geen vraagbaak?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Lekkere censuur hier.Ik vraag 1 ding en het wordt meteen weggeedit.
Top.
Aanvraag om deze twee topics te mergen gedaan bij de FA's.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
Geldverspilling bij de overheid
Geldverspilling bij de overheid
Ok? Ze lopen beiden goed enzo, maar toch...
http://www.klaagmuur.nl/overzicht.php?action=search&query=*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
Site ziet er vrij en klein uit, dus ik denk dat het je eigen site is. FOK! biedt je de gelegenheid om te adverteren wanneer je er voor betaalt en niet op deze manier. Bij deze een slotje.
Jawel, dat heet de OP. Als je niet duidelijk kan maken in je normale tekst wat de klacht is dan is dat jouw probleem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:06 schreef MYV het volgende:
Ik vind de nieuwe klaagbaak regels zo overdreven. je mag niet eens meer je klacht vermelden.
Je post in klaagbaak, het feit dat je hier post is al een klachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:06 schreef MYV het volgende:
Ik vind de nieuwe klaagbaak regels zo overdreven. je mag niet eens meer je klacht vermelden.
Ik bedoel dequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel, dat heet de OP. Als je niet duidelijk kan maken in je normale tekst wat de klacht is dan is dat jouw probleem.
Dan leest niemand de OP meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:38 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik bedoel de
Klacht:
Dat was overzichtelijk.
Stop wat moeite in je topicquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:47 schreef MYV het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik ben een gemakzuchtig gewoontediertje sorry.
De samenvatting leidde er mijns inziens juist toe dat de OP kon verzanden in KLB-speak, aandikking en regelrecht verzonnen gedeeltes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:38 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik bedoel de
Klacht:
Dat was overzichtelijk.
topic is doodquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:43 schreef sinadO het volgende:
Dat topic 'gevecht met 21 jarige maa politie doet alsof niets gebeurt is' he... Da's toch kut.
Twee TR's en een FB post = profit!quote:
Kan allebei, ik heb alleen het idee dat het zo sneller gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef trolololo het volgende:
Kan je bij topics niet gewoon de 'report' knop gebruiken?
Of werkt dat niet juist?
doe es niet zo kinderachtig. Je kan een OP ook op een overzichtelijke manier schrijven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:38 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik bedoel de
Klacht:
Dat was overzichtelijk.
Hoe bedoel je? Er is toch een TR-knopje of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef trolololo het volgende:
Kan je bij topics niet gewoon de 'report' knop gebruiken?
Of werkt dat niet juist?
Zien we even vaak. Alleen een melding in FB is wat persoonlijker en je krijgt er antwoord op. Bij een TR niet, is meer van een noodgevalletje of een comment over dit topic oid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef j95 het volgende:
[..]
Kan allebei, ik heb alleen het idee dat het zo sneller gaat
Hij vraagt zich af waarom sommige het hiet melden terwijl je ook op het TR knopje kan drukkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er is toch een TR-knopje of bedoel je iets anders?
Wél met inhoud natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
doe es niet zo kinderachtig. Je kan een OP ook op een overzichtelijke manier schrijven.
uiteraard!quote:
jups, ik was hem niet eerder tegen gekomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Ensaf het volgende:
Topics worden na een maand opeens alsnog verplaatst?
Bert van Marwijk terroriseert mijn vissekom (met FOTOS!!!)
Waarom niet? Goed topic.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jups, ik was hem niet eerder tegen gekomen.
Het was een leuk topicmaar niet voo r KLB 2.0
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:39 schreef Dagonet het volgende:
Kleine openingen...
Is hard op weg om verkloot te worden.
Check.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:42 schreef sinadO het volgende:
Gister een iPod gevonden
Gister ook een ipod gevonden
Het is weer eens zover...
die ligt in de klikoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:12 schreef trolololo het volgende:
Mensen die geen WO doen
Zonder OP
Niksig topic. Gedoemd voor de kliko.
thanks, opgeruimdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef Zith het volgende:
Genaaid door eigen lichaam
Reacties zijn puur KLB 1.0
Doe-het-zelf moddenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef yvonne het volgende:
Dank trouwens iedereen voor het meehelpen, tof
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef Nikmans het volgende:
Arrogante sletjes....
Precies wat KLB2.0 nodig heeft!
Verder zit die kutkneus KLB al langer passief te verneuken, kan daar niet eens iets aan gedaan worden?
Geef dan even een linkje alsjeblieft?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer mogen plaatjestopics weer?
link?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer mogen plaatjestopics weer?
Eentje gered en verhuisd en trololololo kent de spelregels en de consequenties.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:37 schreef postmortum het volgende:
ik heb net 2 tr's gemaakt , lezen jullie die niet?
Tinypic - wat doe je ons aan?
Jongen die foto's stuurt als ik online ben op MSN
trololol spamt mijn pm , blijkbbaar denkt die dat ik een mod benquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
1e was al geschopt 2e dicht, ts is toch weg
Dat is een 1.9quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef Exentric90 het volgende:
Apple producten bij de naam noemen ipv. de algemene benaming
Zullen we die OP ook maar op 2.0 houden?
Sinds wanneer is het plaatsen van een post icon als kwalificatie voor iemands post not done? Je vroeg er zelf om, want eerlijk een topic binnen 10 minuten (!) sluiten is wel een beetje kinderachtig, niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:25 schreef yvonne het volgende:
Dat duimpje naar beneden kun je gerust laten hoor.
Wat was niet normaal aan het topic? De kwalificatie kut voor de betreffende kat? KLB is toch bedoeld om ongemak af te reageren en toch enigszins plagerig en ludiek van aard?quote:Probeer het in F&F eens, op normale wijze.
Of gewoon leren modereren! Scheelt ook veel overlast.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:39 schreef yvonne het volgende:
Maak er niet zo'n gedoe van en ga gewoon naar F&F
De beste OP's zijn oneliners.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:40 schreef Symphonic het volgende:
Omdat er wordt verwacht dat er enige aandacht aan de OP wordt besteed.
Een simpele onliner voldoet niet meerEn bovendien kun je wel meer als een regel typen, dus kun je ook een fatsoenlijke OP maken.
Ik antwoord gewoon eens nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of gewoon leren modereren! Scheelt ook veel overlast.
Je handeling (in casu sluiting van het topic) is geen respons?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik antwoord gewoon eens niet
I rule!
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Dat stukje van o.us over de klacht, subklacht en antiklacht is weg. Mag het dus weer?
Nee, valt doodsimpel onder uitlokken moderatie, je weet dat het niet mag, klaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Dat stukje van o.us over de klacht, subklacht en antiklacht is weg. Mag het dus weer?
daar hebben we een aantal topics over gehad, en op een gegeven moment is dat wel klaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:08 schreef zovty het volgende:
Klacht:
Deze is wel snel dicht...
Ik mag toch wel klagen over het feit dat ik Klacht: mis?
Qoute fail!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:28 schreef yvonne het volgende:
afbeelding ] Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef Exentric90 het volgende:
Apple producten bij de naam noemen ipv. de algemene benaming
Zullen we die OP ook maar op 2.0 houden?
Topic van juli
Je gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Baalhaar het volgende:
''Korte duidelijke vraag''
het is toch klaagbaak, geen vraagbaak?:P
Kijk eens goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:45 schreef Splutje het volgende:
"Let niet op..."
Welke humorloze heeft mijn bazenpaint verwijderd?
wie zou dat zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:45 schreef Splutje het volgende:
"Let niet op..."
Welke humorloze heeft mijn bazenpaint verwijderd?
Dat was na mijn post hierquote:
Thanks voor de credits, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie zou dat zijn.
Ik weet niet of je iets ontgaan is, maar er is sinds een week iets gaande in KLB
En ik vond het serieus een hele gave paint, maar ook een die gebagger uitlokt in KLB, en dus istie, hoe jammer dan ook weg. Hij was leuk, geef ik toe
tnxquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:56 schreef Rebubbled het volgende:
Volle maan
Kansloos topic met nog kanslozere reacties.
niet eens aan het verbaggeren, Boskalis zou er jaloers op zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:59 schreef Dagonet het volgende:
mensen die zeuven, puuzelen en herufst zeggen
Aan het verbaggeren.
The fuck? Het is toch een goede OP, met een terechte klacht, en normale replys?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet eens aan het verbaggeren, Boskalis zou er jaloers op zijn
Tnx
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
The fuck? Het is toch een goede OP, met een terechte klacht, en normale replys?
Al ik het topic zou opschonen blijft er praktisch niets van over.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
The fuck? Het is toch een goede OP, met een terechte klacht, en normale replys?
Volgens mij bestond driekwart van de posts uit mensen die voorbeelden gaven waar zij zich aan ergeren qua uitspraak. En is ous z'n post nou verwijderd om niet te laten zien dat jullie een verschil van mening hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Al ik het topic zou opschonen blijft er praktisch niets van over.
Een OP als deze lokt gewoon gebagger uit, en daar zijn we klaar mee, ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was. En my bad voor die drie serieuze reakties die er de dupe van zijn.
vast wel, maar soms lopen dingen zo, en je snapt best wel waarom het topic dicht isquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:37 schreef nattermann het volgende:
Niet dat het mij als user treft, maar in dit topic: Broer die ligt te ruften
Eerst worden er posts verwijderd, en nu een slotje omdat de OP niet in orde is? Had dat dan ook niet in een keer gekund
wil je nou eens een keer kappen mat dat getraineer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Volgens mij bestond driekwart van de posts uit mensen die voorbeelden gaven waar zij zich aan ergeren qua uitspraak. En is ous z'n post nou verwijderd om niet te laten zien dat jullie een verschil van mening hebben?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil je nou eens een keer kappen mat dat getraineer.
Het was gewoon een kuttopic met een hele berg bagger, die je van vroeger zo gewend was. We willen dat gewoon niet meer, face it. En dat laatste hoef je je al helemaal niet mee te bemoeien
Op alle "ik wil"quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef Trollface. het volgende:
Mensen die een onderscheid maken tussen KLB 1.0 en 2.0
Waar slaat die sluitpost op
Maar ik zei heul geen 'ik wil'quote:
neuh, dat slotje was meer dan terecht en dat weet je zelf dondersgoed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Ik vind gewoon dat je onterecht een topic hebt gesloten, thats it. En kennelijk konden zquing en ous die hele berg bagger net als ik ook niet ontdekken, dus wellicht ben je wat te streng.
Wij missen surveillancefiets ook, ik weet hoe je je voeltquote:
De anderen welquote:
Okquote:
zit eens niet zo te janken zeg!quote:
ik vond die sluitpost geniaal!quote:
Is al weg, ben aan het opruimenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef karr-1 het volgende:
Even opletten hier en diverse andere berichten inmiddels
DJ SALISTOHOI ik ben hier niew en ik wil graag mijn promoten
Thanxquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef sinadO het volgende:
Fokkers die je topic aangeven om te worden verwijderd
Jij denkt dat dat topic het gaat redden?quote:
ik heb vertrouwen in de mensquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat topic het gaat redden?
Ik weet het goed gemaakt,quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef Fokatio het volgende:
mensen die zeuven, puuzelen en herufst zeggen waar slaat dit op, terechte klacht, in de reacties geeft iedereen andere voorbeelden van zulke ergenissen, leuk om te lezen, waarom moet dit dicht?
Heb je een pm gestuurd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
Zo, gevraagd in hun fb, we wachten af.
In mijn optiek is het een baggeropnoemtopic, maar wie weet, het regent en we vervelen ons.
Zie je, als je nou eens niet dramt ( je geldt in deze voor iedereen) en gewon dingen vraagt dan zijn wij heus de beroerdste niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef Fokatio het volgende:
zeuven, puuzelen en herufst zeggen waar slaat dit op, terechte klacht, in de reacties geeft iedereen andere voorbeelden van zulke ergenissen, leuk om te lezen, waarom moet dit dicht?
JA DAT WEET IKquote:
Sorry, dacht dat je heeeeeeel druk was.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:28 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik ben gewoon vervelend door die dagenlange regen en nu ontopic anders moet ik onszelf bannen
Omdat anderen dat probleem wellicht herkennen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef poo het volgende:
Waarom is dit een dagboek topic:
Haar in oog..
...en dit (bijvoorbeeld) niet:
geen pizza kunnen laten komen
Op zondagmiddag te dronken zijn om een pizza te halen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat anderen dat probleem wellicht herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |