quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelijk die chick hyven toch, helaas ken ik dr niet.
Hoe doe jij die smiley aan de linkerkant?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Door: ;ksdv
Gepost om 2008-03-13 13:37:24
Onderwerp: vagina
Ugh, wat heb ik soms toch een hekel aan mijn geslachtsorgaan. Alsof het niet erg genoeg is dat je er een keer per maand uit bloedt, met chagrijnige stemming en buikpijn erbij, komt er tussendoor nog vanalles en nog wat uit. Kon ik het maar voor geld omwisselen...
Ik weet trouwens wie dit isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Ugh, wat heb ik soms toch een hekel aan mijn geslachtsorgaan. Alsof het niet erg genoeg is dat je er een keer per maand uit bloedt, met chagrijnige stemming en buikpijn erbij, komt er tussendoor nog vanalles en nog wat uit. Kon ik het maar voor geld omwisselen...
zou dat niet die Kelly zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Inderdaad, en terecht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef Darkestrah het volgende:
Die laatste is hier ook al 100x voorbij gekomen hoor.
Toch aardig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:48 schreef Razor21 het volgende:
ik wil je langs deze manier bedanken voor de chlamydia infectie
die ik door jou heb opgelopen !!!!
Ingevoerde klagenquote:Ingevoerde klagen van de afgelopen week
jonge, zoek in dat archief dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ingevoerde klagen
Klagen
Terechte klagen
Maar iets van 5 klagen op die hele site en TS die er opeens mee komt
TS die dus vast zijn eigen site hier probeert te promoten
als ik op rommelmarkt zoek, kan ik m niet vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuke site, ik ga de matige grap posten!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe doe jij die smiley aan de linkerkant?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |