Waarom zou ik? Er is nog steeds goed zicht waarschijnlijk. Ik rijd soms door wegen(80) met nergens een lantarenpaal en waar auto's ook van tegengestelde richting komen, geen probleem!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:36 schreef Regenbui het volgende:
Haal er maar eens 1 lantaarnpaal tussen uit, dus om de 200 meter maar 1 lantaarnpaal. Ik denk dat je dan nog meer klaagt.
In Noord-Oost Groningen heb je niet eens verharde wegen, laat staan verlichte.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Drinky het volgende:
Waar heb je verlichte snelwegen dan? Ik ben ze hier nog niet tegengekomen
Zou je zeggen, ik hoor wel vaker mensen zeggen: dat is geen probleem. Laten we het een jaartje testen en dan de statistieken van voor en na naast elkaar leggen, ik denk dat je schrikt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Er is nog steeds goed zicht waarschijnlijk. Ik rijd soms door wegen(80) met nergens een lantarenpaal en waar auto's ook van tegengestelde richting komen, geen probleem!
o.aquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef tho_Omas het volgende:
Uit je OP maak ik op dat je werkelijke klacht over de bezuinigingen op onderwijs gaat?
t grootste probleem uiteraard door het 'geflits' wat die palen dan doen met 120km/h...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Zou je zeggen, ik hoor wel vaker mensen zeggen: dat is geen probleem. Laten we het een jaartje testen en dan de statistieken van voor en na naast elkaar leggen, ik denk dat je schrikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |