Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:46 schreef Pharkus het volgende:
Maar ben je in haar iPunani geweest?
me'n... Is dat nieuw?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:39 schreef leolinedance het volgende:
"Even wat muziek op me'n iPod zetten!!!"
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:39 schreef leolinedance het volgende:
Een dag is niet compleet zonder Apple klaagbaaktopic![]()
Was ik gisteren weer ergens, zegt de aanwezige troela de gehele avond: "Even op mijn iPhone kijken hoor!"
Trutje, het is gewoon een telefoon of mobielAls of je ooit iemand hoort zeggen: "Even op mijn HD Mini kijken hoor!"
Wat wordt het weer in Amsterdam morgen? "Ik kijk even op mijn iPhone!!"
Hou Houd toch je bek, kut![]()
Dame in kwestie had ook een Macbook gekocht. Moet ze natuurlijk zelf weten, hartstikke leuk en hip enzo (terwijl ze Windows moet draaien voor bepaalde programma's). Maar oke, we gingen dus op haar oude laptop kijken naar iets. Iedere keer als er 3 seconden gewacht moest worden: "Ja maar ik HEB al een nieuwe Macbook besteld hoor!!" Bij een Macbook bla bla bla".
"Even wat muziek op me'n iPod zetten!!!" En een iPod is gewoon een mp3-speler hoor kutje, niks niets heiligs ofzo![]()
Klacht: Apple gebruikers die denken dat hun producten anders zijn dan een normale laptop / mp3 speler / mobiel etc.
Disclaimer: TS heeft geen Apple producten inderdaad en zou ze ook helemaal niet willenEen aparte slag volk vind ik de gebruikers maar, net een sekte
sadquote:Op zondag 11 juli 2010 09:49 schreef Taurus het volgende:
Ik zeg ook altijd Ipod. Ik vind het gewoon niet 'zomaar' een mp3speler.Bovendien is dat een langer woord.
Als je me perse wilt verbeteren he, doe het dan goedquote:
TS is eigenlijk gewoon jaloersquote:
hahaquote:Op zondag 11 juli 2010 10:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
TS is eigenlijk gewoon jaloers![]()
Verkapt - apple is te duur voor mij - topic
Heul niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:01 schreef stefan1187 het volgende:
Oke Laptop bekt toch lekkerder als Macbook maar Ipod en Iphone weer beter als Mp3speler of Telefoon
Als er geen alternatieven zijn, oke. Maar in het geval van Apple producten vind ik het wel wat ver gaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:02 schreef Dastan het volgende:
Ik zie het zelfs wel eens omgekeerd. Dan hebben mensen het over hun iPod, maar dan hebben ze gewoon een andere mp3-spelert. Blijkbaar is het merk een benaming voor het soort product geworden. Dat zie je wel vaker, hoor. Bijvoorbeeld bij luxaflex. Niets vreemds aan.
Er zijn altijd alternatieven. Als ik een schilderij van Picasso zie heb ik het ook over 'een Picasso' en met mij heel veel anderen. Terwijl je ook 'een schilderij' kunt zeggen. Je specificeert het product gewoon.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als er geen alternatieven zijn, oke. Maar in het geval van Apple producten vind ik het wel wat ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |