Ik wist toch niet dat ik ze niet zou gebruiken? Ik had echt het idee dat ik ze vaak zou gebruiken...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die woordenboeken kopen
Die waren net als de bosatlassen gewoon mee te nemen uit klaslokalen
Weet je het voor de volgende keer alvast oké!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:44 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat ik ze niet zou gebruiken? Ik had echt het idee dat ik ze vaak zou gebruiken...
Ben jij ff stoer!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:46 schreef Ayca het volgende:
Ik heb 60 euro alleen al aan een Latijn woordenboek moeten uitgeven.
Ja precies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij ff stoer!!
Maar kan mij voorstellen dat je die wel nodigt hebt.
Nou hier, dat is toch al anders dan in "mijn tijd"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:51 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Lesboeken enzo zijn wel gratis ja.
Ja maar ik heb het over de woordenboeken. Ik moest trouwens in de 1ste volgens mij wel nog geld betalen voor lesboeken. Pas in de 2de/3de werd het gratis volgens mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou hier, dat is toch al anders dan in "mijn tijd", onterechte facepalm.
Het is toch maar je ouders' geld. Anders kopen ze er sigaretten en drank van, nu heb je nog een leuk woordenboekje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:52 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over de woordenboeken. Ik moest trouwens in de 1ste volgens mij wel nog geld betalen voor lesboeken. Pas in de 2de/3de werd het gratis volgens mij.
Wat is dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:53 schreef tho_Omas het volgende:
Ik had een thunderdome-klapper. Pure intimidatie.
Ik ook niet in de 3de en 4dequote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:54 schreef 058-AntiFries het volgende:
Ik had geen agenda.
Agenda's zijn voor mietjes.
Ik weet niet wat voor ouders jij hebt!???quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is toch maar je ouders' geld. Anders kopen ze er sigaretten en drank van, nu heb je nog een leuk woordenboekje.
Dus omdat ik niet achterlijk ben moet ik gestraft worden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:56 schreef L.no het volgende:
Wanneer je het wél kon gebruiken heb je het niet nodig. Dat ligt dan toch aan jou?
Als je vanaf het begin zo slim was, dan had je het niet gekocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:11 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet achterlijk ben moet ik gestraft worden?
Je snapt me welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je vanaf het begin zo slim was, dan had je het niet gekocht.
Ben je ondertussen beter geworden en zo goed geworden dat je geen woordenboek meer nodig hebt, dan heeft de school goed werk gedaan.
Trouwens, een straf? Nou zeg, een woordenboek kopen? Wat erg voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |