Dat valt me tegen, je laat dit open?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:16 schreef zquing het volgende:
ik probeer 't nog 1 keer, volgende keer gaat hij dicht
Waarom haal je mijn bericht dan weg?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:16 schreef zquing het volgende:
ik probeer 't nog 1 keer, volgende keer gaat hij dicht
het gaat mij niet om de reden waarom mijn topic werd verwijderd daar ga ik ook niet achteraan zitten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:59 schreef grindfreakje het volgende:
En wat zeggen de moderators in antwoord op je vraag waarom die dingen weggaan, en waarom ben je het daar niet mee eens, en waarom blijft dit jou toch dan steeds weer gebeuren.
Teveel vragen, ze knagen aan mijn hoofd..
Fout gedacht. Op FOK! is iedereen voor zichzelf. Het forum zit vol met verraad en NSB'ers zoals ik.quote:
Ah, dus de gehele report button vind jij gewoon maar onzin.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:33 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de reden waarom mijn topic werd verwijderd daar ga ik ook niet achteraan zitten.
Ik klaag nu gewoon over die mensen die een topic aangeven zodat die vervolgens wordt verwijderd, anders stond de mijne er nu nog
Dat je ongelofelijke kuttopics maakt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:16 schreef RVP67 het volgende:
Ik heb eens een topic geopend die compleet gewist werd, wat betekend dat dan ?
Heb jij nooit last van vliegtuigen die je topic aangeven om te worden verwijderd?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
FOK!ers, een Fokker is een vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |