Geen idee, heb ze pas één keer gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Laat me raden, de helft van hun zijn ook autisten?
TS wordt een draadjesmanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:29 schreef Kloonscanner het volgende:
Bah, vanaf maandag zit ik lekker tussen de nerds op school, daar TS elektrotechniek gaat studeren. De helft stinkt ook nog eens.
Daarbij heb ik nog geen boeken of OV en heb ik er geen zin in. Tot zover mijn klacht.
Wat loop je dan te mekkeren dat het nerds zijn, als je ze nog niet eens kent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze pas één keer gezien.
Oh, dus geen verkapt Ritmo topic ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze pas één keer gezien.
geen wiskunde nerds hier graagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat loop je dan te mekkeren dat het nerds zijn, als je ze nog niet eens kent.
Je zegt het zijn nerds, omdat elektrotechniek.
Dat zegt dan toch ook een hoop over jezelf als je zo redeneert
Dat heb je na een paar uur wel door. Als ze tijdens een dood momentje gaan discussiëren over Microsoft Office, dat gaan vergelijken met Google docs én vertellen dat ze niet van uitgaan houden, hooguit drie glazen bier per maand drinken én "herrietenten" mijden krijg je wel een redelijk beeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat loop je dan te mekkeren dat het nerds zijn, als je ze nog niet eens kent.
Je zegt het zijn nerds, omdat elektrotechniek.
Dat zegt dan toch ook een hoop over jezelf als je zo redeneert
Omdat ik er wel goed in ben en het geeft je een goed toekomstperspectief. Ik zeg ook nergens dat ik de studie zelf niet leuk vind.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef FredvZ het volgende:
@ts: waarom ga je dan ook electro studeren als je het niet leuk vind
Hmmmmmmmm vooruit. Dan heb je iets meer reden om erover te klagen ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Dat heb je na een paar uur wel door. Als ze tijdens een dood momentje gaan discussiëren over Microsoft Office, dat gaan vergelijken met Google docs én vertellen dat ze niet van uitgaan houden, hooguit drie glazen bier per maand drinken én "herrietenten" mijden krijg je wel een redelijk beeld.
Wat is jouw probleem nou weer?quote:
Dat bedoel ik. Om de helft hing ook nog een heel muffe geur.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm vooruit. Dan heb je iets meer reden om erover te klagen ja.
Nee, ik zet er de stad niet bij. Moet er nog vier jaar mee samenwerken en hoef ook niet iemand persoonlijk aan te vallen oidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:43 schreef rijsttafel het volgende:
Elektrotechniek in Delft?
Sterkte
Ook wat colleges mee gevolgd, mooi volk is dat.
Zal niet veel verschillen. Toffe mensen, maar dan voor een paar uur per weekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Nee, ik zet er de stad niet bij. Moet er nog vier jaar mee samenwerken en hoef ook niet iemand persoonlijk aan te vallen oid. Maar het soort mensen zal niet veel verschillen lijkt me.
Mensen die aan "later" denkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker veel geld mee verdienen later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |