jups, ik was hem niet eerder tegen gekomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Ensaf het volgende:
Topics worden na een maand opeens alsnog verplaatst?
Bert van Marwijk terroriseert mijn vissekom (met FOTOS!!!)
Waarom niet? Goed topic.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jups, ik was hem niet eerder tegen gekomen.
Het was een leuk topicmaar niet voo r KLB 2.0
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:39 schreef Dagonet het volgende:
Kleine openingen...
Is hard op weg om verkloot te worden.
Check.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:42 schreef sinadO het volgende:
Gister een iPod gevonden
Gister ook een ipod gevonden
Het is weer eens zover...
die ligt in de klikoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:12 schreef trolololo het volgende:
Mensen die geen WO doen
Zonder OP
Niksig topic. Gedoemd voor de kliko.
thanks, opgeruimdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef Zith het volgende:
Genaaid door eigen lichaam
Reacties zijn puur KLB 1.0
Doe-het-zelf moddenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef yvonne het volgende:
Dank trouwens iedereen voor het meehelpen, tof
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef Nikmans het volgende:
Arrogante sletjes....
Precies wat KLB2.0 nodig heeft!
Verder zit die kutkneus KLB al langer passief te verneuken, kan daar niet eens iets aan gedaan worden?
Geef dan even een linkje alsjeblieft?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer mogen plaatjestopics weer?
link?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer mogen plaatjestopics weer?
Eentje gered en verhuisd en trololololo kent de spelregels en de consequenties.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:37 schreef postmortum het volgende:
ik heb net 2 tr's gemaakt , lezen jullie die niet?
Tinypic - wat doe je ons aan?
Jongen die foto's stuurt als ik online ben op MSN
trololol spamt mijn pm , blijkbbaar denkt die dat ik een mod benquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
1e was al geschopt 2e dicht, ts is toch weg
Dat is een 1.9quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef Exentric90 het volgende:
Apple producten bij de naam noemen ipv. de algemene benaming
Zullen we die OP ook maar op 2.0 houden?
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef Exentric90 het volgende:
Sinds wanneer is het plaatsen van een post icon als kwalificatie voor iemands post not done? Je vroeg er zelf om, want eerlijk een topic binnen 10 minuten (!) sluiten is wel een beetje kinderachtig, niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:25 schreef yvonne het volgende:
Dat duimpje naar beneden kun je gerust laten hoor.
Wat was niet normaal aan het topic? De kwalificatie kut voor de betreffende kat? KLB is toch bedoeld om ongemak af te reageren en toch enigszins plagerig en ludiek van aard?quote:Probeer het in F&F eens, op normale wijze.
Of gewoon leren modereren! Scheelt ook veel overlast.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:39 schreef yvonne het volgende:
Maak er niet zo'n gedoe van en ga gewoon naar F&F
De beste OP's zijn oneliners.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:40 schreef Symphonic het volgende:
Omdat er wordt verwacht dat er enige aandacht aan de OP wordt besteed.
Een simpele onliner voldoet niet meerEn bovendien kun je wel meer als een regel typen, dus kun je ook een fatsoenlijke OP maken.
Ik antwoord gewoon eens nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of gewoon leren modereren! Scheelt ook veel overlast.
Je handeling (in casu sluiting van het topic) is geen respons?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik antwoord gewoon eens niet
I rule!
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Dat stukje van o.us over de klacht, subklacht en antiklacht is weg. Mag het dus weer?
Nee, valt doodsimpel onder uitlokken moderatie, je weet dat het niet mag, klaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Dat stukje van o.us over de klacht, subklacht en antiklacht is weg. Mag het dus weer?
daar hebben we een aantal topics over gehad, en op een gegeven moment is dat wel klaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:08 schreef zovty het volgende:
Klacht:
Deze is wel snel dicht...
Ik mag toch wel klagen over het feit dat ik Klacht: mis?
Qoute fail!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:28 schreef yvonne het volgende:
afbeelding ] Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef Exentric90 het volgende:
Apple producten bij de naam noemen ipv. de algemene benaming
Zullen we die OP ook maar op 2.0 houden?
Topic van juli
Je gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Baalhaar het volgende:
''Korte duidelijke vraag''
het is toch klaagbaak, geen vraagbaak?:P
Kijk eens goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:45 schreef Splutje het volgende:
"Let niet op..."
Welke humorloze heeft mijn bazenpaint verwijderd?
wie zou dat zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:45 schreef Splutje het volgende:
"Let niet op..."
Welke humorloze heeft mijn bazenpaint verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |