Is niet verzonnenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
is toch geen verzekeringswerk, wat is het probleem man met je verzonnen topic
Hij ontvangt geen 1500 euroquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS gaat direct naar de gevangenis en komt niet langs start.
Iemand vond het grappig een peuk uit te drukken tegen t plafond van de auto van mijn ma, vervolgens bel ik dus die ouders op om hun mede te delen dat hun dochter een gat in de auto gebrand heeft en meteen begint die ma te schreeuwen dat ik moet opflikkeren en maar naar mijn eigen verzekering moest gaan want bla bla blaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
1.0-stijl, graag gewoon even normaal verwoorden wat er nu eigenlijk gebeurd is
Ok, komen er aan.. paar minuutjesquote:
Van dat wijf he.quote:
okequote:
Ging het moedwillig dan?quote:Een aangifte te doen bij de politie omdat iemand een gat in het plafond van de auto heeft gebrand met een peuk.
Was een kansloos breezersletje waar een vriend een dag wat mee wilde doen, niet fotowaardig, was gewoon lelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van dat wijf he.
Gewoon verzekering aanspreken.
Zij willen niet meewerken dus moeten we aangifte doen van vernieling voor we het kunnen verhalen via onze eigen verzekering.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ging het moedwillig dan?
Kan snappen dat je haar WA verzekering wil aanspreken, terecht maar wat hebben de woute hiermee te maken?
op die fiets. sorry niets gezegdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
misschien ben ik simpel, maar hoe kan je een gat branden met een peuk in de plafond van een auto? is het een cabrio?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Woon dat wijf dan uit, alles opgelost.
Jij blij en zij heeft d'r peuk uitgedrukt
TS heeft een kleine piemel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik neuk liever t gat dat ze veroorzaakt heeft
TS neukt geen lelijke wijven, voor 1500 euro kan ik wel wat lekkerders krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TS heeft een kleine piemel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |