Is niet verzonnenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
is toch geen verzekeringswerk, wat is het probleem man met je verzonnen topic
Hij ontvangt geen 1500 euroquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS gaat direct naar de gevangenis en komt niet langs start.
Iemand vond het grappig een peuk uit te drukken tegen t plafond van de auto van mijn ma, vervolgens bel ik dus die ouders op om hun mede te delen dat hun dochter een gat in de auto gebrand heeft en meteen begint die ma te schreeuwen dat ik moet opflikkeren en maar naar mijn eigen verzekering moest gaan want bla bla blaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
1.0-stijl, graag gewoon even normaal verwoorden wat er nu eigenlijk gebeurd is
Ok, komen er aan.. paar minuutjesquote:
Van dat wijf he.quote:
okequote:
Ging het moedwillig dan?quote:Een aangifte te doen bij de politie omdat iemand een gat in het plafond van de auto heeft gebrand met een peuk.
Was een kansloos breezersletje waar een vriend een dag wat mee wilde doen, niet fotowaardig, was gewoon lelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van dat wijf he.
Gewoon verzekering aanspreken.
Zij willen niet meewerken dus moeten we aangifte doen van vernieling voor we het kunnen verhalen via onze eigen verzekering.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ging het moedwillig dan?
Kan snappen dat je haar WA verzekering wil aanspreken, terecht maar wat hebben de woute hiermee te maken?
op die fiets. sorry niets gezegdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
misschien ben ik simpel, maar hoe kan je een gat branden met een peuk in de plafond van een auto? is het een cabrio?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Woon dat wijf dan uit, alles opgelost.
Jij blij en zij heeft d'r peuk uitgedrukt
TS heeft een kleine piemel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik neuk liever t gat dat ze veroorzaakt heeft
TS neukt geen lelijke wijven, voor 1500 euro kan ik wel wat lekkerders krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TS heeft een kleine piemel!
TS ik ga je zeggen he voor 50 tot 100 euro is dat gemaakt en zie je er niets meer van. Daar hebben ze spul voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
TS neukt geen lelijke wijven, voor 1500 euro kan ik wel wat lekkerders krijgen.
Moest een heel nieuw plafond in volgens de garage, verdoezelen kon wel maar dan bleef je het zien.. Wij houden graag onze auto's netjes en de auto is ook niet 10 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
TS ik ga je zeggen he voor 50 tot 100 euro is dat gemaakt en zie je er niets meer van. Daar hebben ze spul voor tegenwoordig.
Dat is een bedrijf en die komt gewoon langs of daar ga je naar toe zoals carglass.
Kut ik ben de naam kwijt
quote:
Die zeiden dat we aangifte moesten doen van vernieling, wat ik dus over een uurtje ga doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef longinus het volgende:
Melden bij je verzekering, zeker als je rechtsbijstand hebt.
En dat is 1500euro waard?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Was een kansloos breezersletje waar een vriend een dag wat mee wilde doen, niet fotowaardig, was gewoon lelijk![]()
Foto's van t gat:
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Yep, hele dak bekleding moet vervangen wordenquote:
Ik zag het aan de handgreepdingen boven de ramenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toyota yaris 1.0 van t vorige model.. Is ons boodschappen/naar de stad gaan autootje en daarnaast ook zakelijke auto van mijn ma
Veel voorkomend autootje de yarisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zag het aan de handgreepdingen boven de ramen
Nogmaals er zijn speciale bedrijven voor die maken het onzichtbaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:48 schreef xyzyx het volgende:
Moest een heel nieuw plafond in volgens de garage, verdoezelen kon wel maar dan bleef je het zien.. Wij houden graag onze auto's netjes en de auto is ook niet 10 jaar oud ofzo
Dan moeten ze dat zelf maar uitzoeken en hun eigen verzekering bellen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nogmaals er zijn speciale bedrijven voor die maken het onzichtbaar.
Je probeert gewoon die meid voor 1500 euro een poot uit te draaien, dat is minder aardig.
Je steekt er niet eens de energie in om te kijken hoe of wat.
Mijn pa had dat ook in zijn bmw 535i net 1 jaar oud, na de behandeling zag je er niets meer van zelfs brandgaten in stoelen in leer en dashboard kunnen ze wegkrijgen.
Maar dat interesseert jou blijkbaar niet, jij wil het liefst voor zoveel mogelijk geld die griet verneuken.
En ben je nu trots op jezelf ts?
Wij zagen laatst zo'n ding rijden, 1 van de meest kansloze namen maar hij blijft wel hangenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hadden een Toyota Picnic, die waren precies hetzelfde
Ga niet langs start!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef xyzyx het volgende:
Ja jullie lezen het goed, het is sinds kort verboden om:
Een factuur te vragen bij de garage
Een factuur overhandigen aan ouders van de 'dader'
Navraag te doen bij de verzekering
Een aangifte te doen bij de politie omdat iemand een gat in het plafond van de auto heeft gebrand met een peuk.
Want nu gaan de ouders van dat figuur aangifte doen omdat ik hun 1500 euro afhandig probeer te maken.
Dacia Dusterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij zagen laatst zo'n ding rijden, 1 van de meest kansloze namen maar hij blijft wel hangen
En hij werkte, bijna nooit pech mee gehad in.. euh... 5 jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij zagen laatst zo'n ding rijden, 1 van de meest kansloze namen maar hij blijft wel hangen
quote:
5 man in zo'n auto? Dat mag je dan wel mee laten nemen in die verklaring, want dat is een record op zich. Kon iedereen zelfstandig ademen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zaten met zn 5e in de auto. Maar als die lui aangifte gaan doen zal de pliesie ook wel vragen waarom dus heb ik meteen een verklaring dat die dochter t gedaan heeft
Wij hebben een tijd lang een carina gehad, business uitvoering ofzo.. Ook geen problemen mee gehad neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hij werkte, bijna nooit pech mee gehad in.. euh... 5 jaar
Nu hebben we zijn grote broer, de Avensis Verso
Hoax! Past geen 5 man in 'n Yaris.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zaten met zn 5e in de auto. Maar als die lui aangifte gaan doen zal de pliesie ook wel vragen waarom dus heb ik meteen een verklaring dat die dochter t gedaan heeft
Een yaris is nog verbazend ruim achterin hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
5 man in zo'n auto? Dat mag je dan wel mee laten nemen in die verklaring, want dat is een record op zich. Kon iedereen zelfstandig ademen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |