Verse melk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dan kies je toch iets anders dan pizza wat wel bij jou thuis wordt bezorgd?
Al waardeer ik het van de TS dat ie ook daadwerkelijk niet de auto instapt, en andere mensen niet in GEVAAARRR brengtquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:23 schreef Equites het volgende:
Ok het is half 5 en TS is al straalbezopen en besteld regelmatig pizza, klinkt als een puike knul.
dat is nou net het probleem, er wordt helemaal niks bezorgt hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dan kies je toch iets anders dan pizza wat wel bij jou thuis wordt bezorgd?
Hmm dat is dan toch wel lastig... Heb je nog iets in de koelkast/vriezer liggen TS?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem, er wordt helemaal niks bezorgt hier
Waar woon je dan in godsnaam?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
www.justeat.nlquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja wtf is er met de klaagbaak gebeurt!? ik ben net terug van 2 weken vakantie dus ik kan het niet helemaal volgen? ik zag op vakantie nog wel dat ie off is gegooit?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef apij4125 het volgende:
Oh je mag geen verwachte reactie meer posten
Ukga = James Mayquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef ukga het volgende:
[..]
Al waardeer ik het van de TS dat ie ook daadwerkelijk niet de auto instapt, en andere mensen niet in GEVAAARRR brengt
Kreeg je gewoon een zak aardappelen geleverd?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
er word hier wel wat bezorgd alleen pizza, t bedrijf dat friet bezorgde lichte soms mensen op
Hmm ik weet natuurlijk niet hoe het in de provincie bij TS is, maar ik zou zelf niet zo graag op de fiets zitten nuquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef FruitenCo het volgende:
Kun je niet op de Fiets? En eet het ter plekke op
Nee een aantal keer gewoon lekkere friet en een aantal keer kwam r niemand , maar op internet hadden we gevonden dat het oplichters waren en soms gwn niet kwamen op dagen, die is er nu gelukkig ook niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Frishe het volgende:
[..]
Kreeg je gewoon een zak aardappelen geleverd?
Maar je had al wel betaald? Anders is het geen oplichten he....quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee een aantal keer gewoon lekkere friet en een aantal keer kwam r niemand , maar op internet hadden we gevonden dat het oplichters waren en soms gwn niet kwamen op dagen, die is er nu gelukkig ook niet meer
Is betalen aan de deurquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:39 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Maar je had al wel betaald? Anders is het geen oplichten he....
Er zijn invallen geweest bij diverse gebruikers van KLB en het forum is down gegooid. Ze werden verzocht door een arrestatie team nooit meer kut topics te openen. Ze hebben het beloofd dus nu zijn we weer online.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja wtf is er met de klaagbaak gebeurt!? ik ben net terug van 2 weken vakantie dus ik kan het niet helemaal volgen? ik zag op vakantie nog wel dat ie off is gegooit?
Wtfquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Is betalen aan de deur
(niet via internet besteld) gewoon bellen..
Hoezo zo geld verdienen ? Hoe betaal jij dan als je belt om te bestellen ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Wtfals ze zo geld moeten verdienen
Een beetje oplichter sprokkelt een paar duizend bij elkaar bij klanten inplaats van dat eurowerk wat hun doen
Vind je het gek als je friet bestelt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
er word hier wel wat bezorgd alleen pizza, t bedrijf dat friet bezorgde lichte soms mensen op
waarom heette ze dan iets van frietkoerierquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Vind je het gek als je friet bestelt?![]()
Tis patat
Om de domste der maatschappij op te lichten...incapabele onwetende paupers die in de veronderstelling zijn dat het friet heet, makkelijke slachtoffertjes voor zo'n set up business.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
waarom heette ze dan iets van frietkoerier?
Zoals ik al zei 1 x was er wel bezorgdquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:09 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Om de domste der maatschappij op te lichten...incapabele onwetende paupers die in de veronderstelling zijn dat het friet heet, makkelijke slachtoffertjes voor zo'n set up business.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel alcoholische versnapering heeft u genuttigd, met wie en ter gelegenheid waarvan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:22 schreef Shispeed het volgende:
TS bestelt regelmatig pizza, maar eigenlijk nooit bij hem thuis. Vandaag had TS dus honger en kwam hij op het idee om maar een pizza te laten komen. TS belt een aantal van de dichtstbijzijnde pizzabezorgtenten in de omliggende dorpen. blijken geen een van deze tenten pizza bij TS te willen komen bezorgen omdat TS te ver weg woont. of ze vragen een schandalige vergoeding. aangezien TS de nodige alcoholische versnapperingen heeft genuttigd vandaag is TS dus niet in staat om pizza te gaan halen en is hij aangewezen op brood![]()
I hate when that happens..gvd ook nog moeten lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga NU naar de pizzaria bellen en moet straks ook 30 meter lopen verdomme
50% korting vragen dan, moeten ze maar sneller werken hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:22 schreef RickoKun het volgende:
BEEF AL GORGONZOLA
tomaten kaas champignons beef uien gorgonzola
Shit, is pas om 20 voor 7 klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |