Verse melk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dan kies je toch iets anders dan pizza wat wel bij jou thuis wordt bezorgd?
Al waardeer ik het van de TS dat ie ook daadwerkelijk niet de auto instapt, en andere mensen niet in GEVAAARRR brengtquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:23 schreef Equites het volgende:
Ok het is half 5 en TS is al straalbezopen en besteld regelmatig pizza, klinkt als een puike knul.
dat is nou net het probleem, er wordt helemaal niks bezorgt hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dan kies je toch iets anders dan pizza wat wel bij jou thuis wordt bezorgd?
Hmm dat is dan toch wel lastig... Heb je nog iets in de koelkast/vriezer liggen TS?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem, er wordt helemaal niks bezorgt hier
Waar woon je dan in godsnaam?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
www.justeat.nlquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja wtf is er met de klaagbaak gebeurt!? ik ben net terug van 2 weken vakantie dus ik kan het niet helemaal volgen? ik zag op vakantie nog wel dat ie off is gegooit?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef apij4125 het volgende:
Oh je mag geen verwachte reactie meer posten
Ukga = James Mayquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef ukga het volgende:
[..]
Al waardeer ik het van de TS dat ie ook daadwerkelijk niet de auto instapt, en andere mensen niet in GEVAAARRR brengt
Kreeg je gewoon een zak aardappelen geleverd?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
er word hier wel wat bezorgd alleen pizza, t bedrijf dat friet bezorgde lichte soms mensen op
Hmm ik weet natuurlijk niet hoe het in de provincie bij TS is, maar ik zou zelf niet zo graag op de fiets zitten nuquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef FruitenCo het volgende:
Kun je niet op de Fiets? En eet het ter plekke op
Nee een aantal keer gewoon lekkere friet en een aantal keer kwam r niemand , maar op internet hadden we gevonden dat het oplichters waren en soms gwn niet kwamen op dagen, die is er nu gelukkig ook niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Frishe het volgende:
[..]
Kreeg je gewoon een zak aardappelen geleverd?
Maar je had al wel betaald? Anders is het geen oplichten he....quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee een aantal keer gewoon lekkere friet en een aantal keer kwam r niemand , maar op internet hadden we gevonden dat het oplichters waren en soms gwn niet kwamen op dagen, die is er nu gelukkig ook niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |