Bij mij zorgde die reisproductenlijst ook tot wat verwarring. Daarna maar gewoon geprobeerd en dat ging goed. Wat is dat product dat er al op staat als je je kaart krijgt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, is nog gewoon geldig, het echte OV-studentenproduct is namelijk het 'Overig OV-product'. Dat andere is het product dat al op je kaart stond toen je hem kreeg.
Als je je OV stopzet moet je bellen, en vervolgens wordt er een product voor je klaargezet, en als je dat afhaalt verwijdert ie je Student-OV-rechten.
Ik vraag mij af hoever de bouw van die spoortunnel gaat uitlopen. Ze zijn een half jaar bezig en ze zitten nu al met een jaar vertraging. Dat is relatief weinig voor pro-rail.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef Duvel het volgende:
FIPO.
Mij benieuwen of die stationstunnel bij Delft weer onderloopt vannacht...
Huh? Was dat echt een lamp? Gek ding!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef bork het volgende:
Raar lampje, ik ben geen techneut en let eigenlijk nooit op dit soort dingen maar het viel mij op, wat is het?
Was op het Emmerlijntje btw.
[ afbeelding ]![]()
Welk station?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef bork het volgende:
Raar lampje, ik ben geen techneut en let eigenlijk nooit op dit soort dingen maar het viel mij op, wat is het?
Was op het Emmerlijntje btw.
[ afbeelding ]![]()
Wat voor biertje dronk jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef bork het volgende:
Raar lampje, ik ben geen techneut en let eigenlijk nooit op dit soort dingen maar het viel mij op, wat is het?
Was op het Emmerlijntje btw.
[ afbeelding ]![]()
Foto is van 12.02 ik neem aan Cappucionoquote:
Crientjquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef Ireyon het volgende:
Hier hing toch ergens zo'n chick rond die bij de AH To Go in Utrecht Centraal werkt? Volgens mij heb 'k vanmiddag een ijsthee bij d'r gekocht.
Route? Waar dacht je dat je goed zat en wat ging er mis?quote:Overigens echt FFFFFUUUUUUUUUU... 'k Dacht, laat ik vandaag eens de 1000km grens doorbreken, blijk ik slechts 993km gereden te hebben![]()
![]()
Nee, dat is station Ommen, Dalfsen heeft niet zoveel bebossing rondom het station.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:53 schreef bork het volgende:
Ik heb ook een zoom-versie zag ik
[ afbeelding ]
Ik denk Dalfsen of het station daarna (richting Emmen)
Hoeft niet hoor, wel erg vriendelijk aan gebodenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:17 schreef lezut het volgende:
[..]
Nee, dat is station Ommen, Dalfsen heeft niet zoveel bebossing rondom het station.
Als je echt nieuwsgierig bent wil ik wel een foto voor je maken, ik sta namelijk elke dag op dat stationDenk dat dat idd een soort ijkpunt is, ze zijn aan de overkant van het spoor daar aan het breken met de parkeerplaats.
Ja, daar lijkt het idd nog meer op!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me een hoogte-ijkpunt of some kind voor een geodeet. Niet een lamp, eerder een reflectort.
is dat dan vast prik altijd met dit weer?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef Duvel het volgende:
FIPO.
Mij benieuwen of die stationstunnel bij Delft weer onderloopt vannacht...
Ik ben gistermiddag even wezen kijken. Er was op het station zelf eigenlijk teleurstellend weinig te zien. Een nieuwe overkapping over een deel van spoor 3-4 en de vernieuwde brug aan de westkant. Dat was het eigenlijk wel. In de Kuil was er wel druk gewerkt, daar stikte het van de damwanden en de dive-under is ook al klaar, in ruwbouw. Or well, er is een gatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Brembo het volgende:
De perronoverkapping in Arnhem ziet er mooi uit, jammer dat bij een beetje wind gelijk waait op het perron. Daarbij zit er een roestig bovenleidingsportaal midden in het ontwerp.
Volgend jaar moet het er toch weer een maand uit?quote:
Dan leg je de rest van het perron toch in met mooie zwarte tegels? Zoals die bijvoorbeeld nu ook op station A'dam-Amstel nieuw gelegd zijn (alhoewel aldaar afwisselend met lichtgekleurde in een schaakbordpatroon).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgend jaar moet het er toch weer een maand uit?
Gaan die hele perrons op de schop dan? Die hebben in Nederland toch een bepaald aantal dingen waar ze aan moeten voldoen, zoals het hebben van een witte rand waar je achter moet staan.
Als het hele perron dan wit is werkt dat natuurlijk niet.
Eerst in de herfstvakantie weer een stuk geloof ik. Aan de oostkant.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgend jaar moet het er toch weer een maand uit?
Perrons moeten denk ik voldoen aan de voorschriften van ProRail. Dus eenheidsworst.quote:Gaan die hele perrons op de schop dan? Die hebben in Nederland toch een bepaald aantal dingen waar ze aan moeten voldoen, zoals het hebben van een witte rand waar je achter moet staan.
Als het hele perron dan wit is werkt dat natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Brembo het volgende:
Daarbij zit er een roestig bovenleidingsportaal midden in het ontwerp.
Idd. Die kerel dumpt 'r en gaat linea recta richting Moulin Rouge.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zanikwijf is die Karlijn van die stripverhaaltjes zeg
Of hij gaat r hard lopen bestraffen met die worst en die vorkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd. Die kerel dumpt 'r en gaat linea recta richting Moulin Rouge.
Roosendaal - Schiphol - Groningen - Leeuwarden - Zwolle - Arnhem - Utrecht - Maastricht - Eindhoven - Tilburg - Roosendaal. 'k Kwam eerst op 1008km uit dus zal ergens na Schiphol wel een traject dubbel hebben geteld.. Maar ach, tenminste om fatsoenlijke reden om nog een keer zo'n idiote rit te makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Route? Waar dacht je dat je goed zat en wat ging er mis?
Wel god.. Dat is de tweede gister.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef Ireyon het volgende:
Hier hing toch ergens zo'n chick rond die bij de AH To Go in Utrecht Centraal werkt? Volgens mij heb 'k vanmiddag een ijsthee bij d'r gekocht.
Overigens echt FFFFFUUUUUUUUUU... 'k Dacht, laat ik vandaag eens de 1000km grens doorbreken, blijk ik slechts 993km gereden te hebben![]()
![]()
Wordt spoor 5 dan wel niet heel nutteloos?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over op de schop gaan: Groningen gaat dat een beetje in december. Geen idee of dat hier al bekend was. Het perron wordt doorgetrokken naar het eiland van 6 en 7. 4 t/m 6 worden dus ook kopsporen.
Spoor 5a en 5b zullen dan mooie opstelsporen worden. En inderdaad, we houden dan nog 1 doorgaand perronspoor over. Hoe dat ingepast gaat worden, weet ik niet. Nu zijn er ook nog geen doorgaande treinen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Wordt spoor 5 dan wel niet heel nutteloos?
En hoe past dat in het kader van het streven om juist meer sporen doorgaand te maken om treindiensten als Delfzijl-Veendam etc. te kunnen aanbieden?
doe zoeen bordje op met "Crientj" om de laatste twijfel weg te nemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wel god.. Dat is de tweede gister.
Zeg dan toch eens dat je mij kent ;{
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe zoeen bordje op met "Crientj" om de laatste twijfel weg te nemen
Was nog niet bekend. Vind het wel wat verrassend. Had eerder verwacht dat ze misschien zouden kiezen om spoor 7 op te offeren en spoor 8 tot perronspoor te bombarderen. Zo zou er veel meer ruimte voor de tunnel ontstaan. Enige probleem zou dan alleen zijn geweest dat er nog een oplossing moest komen voor de minder valide gebruikers.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over op de schop gaan: Groningen gaat dat een beetje in december. Geen idee of dat hier al bekend was. Het perron wordt doorgetrokken naar het eiland van 6 en 7. 4 t/m 6 worden dus ook kopsporen.
Dan zit je hier goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef j95 het volgende:
Ik vind treinen eigenlijk ook wel intreressant, net zoals trams
Bedankt, ik weet er trouwens niet ehct veel van. Maar het fascineert me wel. Heb zo'n gratis dagkaart gekregen dus zaterdag een beetje door Nederland treinen.quote:
Leuk, veel plezierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef j95 het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet er trouwens niet ehct veel van. Maar het fascineert me wel. Heb zo'n gratis dagkaart gekregen dus zaterdag een beetje door Nederland treinen.
Oke, tof.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk, veel plezierMaak wat foto's of zo
En als je vragen hebt: hier zit best veel kennis op spoorgebied.
Welkomz0r. ^^/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef j95 het volgende:
Ik vind treinen eigenlijk ook wel intreressant, net zoals trams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |