quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Brembo het volgende:
Daarbij zit er een roestig bovenleidingsportaal midden in het ontwerp.
Idd. Die kerel dumpt 'r en gaat linea recta richting Moulin Rouge.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zanikwijf is die Karlijn van die stripverhaaltjes zeg
Of hij gaat r hard lopen bestraffen met die worst en die vorkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd. Die kerel dumpt 'r en gaat linea recta richting Moulin Rouge.
Roosendaal - Schiphol - Groningen - Leeuwarden - Zwolle - Arnhem - Utrecht - Maastricht - Eindhoven - Tilburg - Roosendaal. 'k Kwam eerst op 1008km uit dus zal ergens na Schiphol wel een traject dubbel hebben geteld.. Maar ach, tenminste om fatsoenlijke reden om nog een keer zo'n idiote rit te makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Route? Waar dacht je dat je goed zat en wat ging er mis?
Wel god.. Dat is de tweede gister.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef Ireyon het volgende:
Hier hing toch ergens zo'n chick rond die bij de AH To Go in Utrecht Centraal werkt? Volgens mij heb 'k vanmiddag een ijsthee bij d'r gekocht.
Overigens echt FFFFFUUUUUUUUUU... 'k Dacht, laat ik vandaag eens de 1000km grens doorbreken, blijk ik slechts 993km gereden te hebben![]()
![]()
Wordt spoor 5 dan wel niet heel nutteloos?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over op de schop gaan: Groningen gaat dat een beetje in december. Geen idee of dat hier al bekend was. Het perron wordt doorgetrokken naar het eiland van 6 en 7. 4 t/m 6 worden dus ook kopsporen.
Spoor 5a en 5b zullen dan mooie opstelsporen worden. En inderdaad, we houden dan nog 1 doorgaand perronspoor over. Hoe dat ingepast gaat worden, weet ik niet. Nu zijn er ook nog geen doorgaande treinen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Wordt spoor 5 dan wel niet heel nutteloos?
En hoe past dat in het kader van het streven om juist meer sporen doorgaand te maken om treindiensten als Delfzijl-Veendam etc. te kunnen aanbieden?
doe zoeen bordje op met "Crientj" om de laatste twijfel weg te nemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wel god.. Dat is de tweede gister.
Zeg dan toch eens dat je mij kent ;{
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe zoeen bordje op met "Crientj" om de laatste twijfel weg te nemen
Was nog niet bekend. Vind het wel wat verrassend. Had eerder verwacht dat ze misschien zouden kiezen om spoor 7 op te offeren en spoor 8 tot perronspoor te bombarderen. Zo zou er veel meer ruimte voor de tunnel ontstaan. Enige probleem zou dan alleen zijn geweest dat er nog een oplossing moest komen voor de minder valide gebruikers.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over op de schop gaan: Groningen gaat dat een beetje in december. Geen idee of dat hier al bekend was. Het perron wordt doorgetrokken naar het eiland van 6 en 7. 4 t/m 6 worden dus ook kopsporen.
Dan zit je hier goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef j95 het volgende:
Ik vind treinen eigenlijk ook wel intreressant, net zoals trams
Bedankt, ik weet er trouwens niet ehct veel van. Maar het fascineert me wel. Heb zo'n gratis dagkaart gekregen dus zaterdag een beetje door Nederland treinen.quote:
Leuk, veel plezierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef j95 het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet er trouwens niet ehct veel van. Maar het fascineert me wel. Heb zo'n gratis dagkaart gekregen dus zaterdag een beetje door Nederland treinen.
Oke, tof.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk, veel plezierMaak wat foto's of zo
En als je vragen hebt: hier zit best veel kennis op spoorgebied.
Welkomz0r. ^^/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef j95 het volgende:
Ik vind treinen eigenlijk ook wel intreressant, net zoals trams
Je kan beginnen met een ritje naar Baarn, daar pak je de stoptrein over Soest naar Utrecht. Vanuit Utrecht pak je (met 2 euro toeslag) een ICE naar Arnhem, dan een mooie IC naar Zutphen en een dieselboemeltje naar Hengelo. Daar wacht je op de IC uit Berlijn, die heeft een barrijtuig aan boord. Daarin ga je pinten hakken tot Hilversum en dan stuiter je weer naar huis. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef j95 het volgende:
Iemand die een leuke route weet vanaf Hilversum?
Woeiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan beginnen met een ritje naar Baarn, daar pak je de stoptrein over Soest naar Utrecht. Vanuit Utrecht pak je (met 2 euro toeslag) een ICE naar Arnhem, dan een mooie IC naar Zutphen en een dieselboemeltje naar Hengelo. Daar wacht je op de IC uit Berlijn, die heeft een barrijtuig aan boord. Daarin ga je pinten hakken tot Hilversum en dan stuiter je weer naar huis. Bijvoorbeeld.
Spoor 8? Ik snap je niet helemaal, want daar ligt sowieso geen perron aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was nog niet bekend. Vind het wel wat verrassend. Had eerder verwacht dat ze misschien zouden kiezen om spoor 7 op te offeren en spoor 8 tot perronspoor te bombarderen. Zo zou er veel meer ruimte voor de tunnel ontstaan. Enige probleem zou dan alleen zijn geweest dat er nog een oplossing moest komen voor de minder valide gebruikers.
Dat extra rangeren valt wel mee. We hebben nu toch al drie bewegingen nodig om bij 1a, 2a of 3a te komen. Tenzij ze nu eindelijk eens wat vaker de westkant van de tuin gaan gebruiken als uitgang (spoor 12).quote:Deze oplossing levert voor Arriva wel meer werk op, omdat ze nu veel meer moeten rangeren met materieel. Tweemaal kop maken voordat het aan het perron staat als je iets bij wilt plaatsen.
Als je spoor 7 zou opheffen kan je die ruimte gebruiken om het eilandperron te verbreden. Dan ligt spoor 8 ineens wel aan een perron.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Spoor 8? Ik snap je niet helemaal, want daar ligt sowieso geen perron aan.
Dat dus. En dan is er veel meer ruimte voor een tunnel. Alleen jammer dat ze die aftandse trap niet mogen slopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je spoor 7 zou opheffen kan je die ruimte gebruiken om het eilandperron te verbreden. Dan ligt spoor 8 ineens wel aan een perron.
Oh zo. Ja, dan mogen ze het perron ook wel over 6 leggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je spoor 7 zou opheffen kan je die ruimte gebruiken om het eilandperron te verbreden. Dan ligt spoor 8 ineens wel aan een perron.
Ja ik heb er ook niet echt een beeld bij. Ben sowieso dit hele jaar nog niet in Groningen geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef Ascendancy het volgende:
Ik moet echt eens naar groningen, ik snap het allemaal niet
Als ziggy het maar snapt, anders durf ik niet naar Groningen tijdens zijn dienstenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook niet echt een beeld bij. Ben sowieso dit hele jaar nog niet in Groningen geweest.
Ik was van de week nog in Groningen en ik snap het precies. Toevallig vroeg ik mij toen nog af of er regulier een trein vertrekt van spoor 6 of 7.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
Ik was gisteren in Groningen en ik snap het ook niet
Dat vind ik juist weer heel goed nieuws! Toen ik het las was ik al bang dat die trap zou verdwijnen. Blij dat zoiets behouden blijft. Overigens zou die hele geplande exercitie voor mij niet hoeven. Die doorgaande sporen fungeren uitstekend. En met een trapje oplopen is ook niets mis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat trouwens wel weer bijzonder is: wanneer sporen 6 en 7 gelijkvloers bereikbaar zijn, blijft die ouwe k*ttrap intact. Die is namelijk monumentaal en mag dus niet zomaar gesloopt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |