Je kan beginnen met een ritje naar Baarn, daar pak je de stoptrein over Soest naar Utrecht. Vanuit Utrecht pak je (met 2 euro toeslag) een ICE naar Arnhem, dan een mooie IC naar Zutphen en een dieselboemeltje naar Hengelo. Daar wacht je op de IC uit Berlijn, die heeft een barrijtuig aan boord. Daarin ga je pinten hakken tot Hilversum en dan stuiter je weer naar huis. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef j95 het volgende:
Iemand die een leuke route weet vanaf Hilversum?
Woeiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan beginnen met een ritje naar Baarn, daar pak je de stoptrein over Soest naar Utrecht. Vanuit Utrecht pak je (met 2 euro toeslag) een ICE naar Arnhem, dan een mooie IC naar Zutphen en een dieselboemeltje naar Hengelo. Daar wacht je op de IC uit Berlijn, die heeft een barrijtuig aan boord. Daarin ga je pinten hakken tot Hilversum en dan stuiter je weer naar huis. Bijvoorbeeld.
Spoor 8? Ik snap je niet helemaal, want daar ligt sowieso geen perron aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was nog niet bekend. Vind het wel wat verrassend. Had eerder verwacht dat ze misschien zouden kiezen om spoor 7 op te offeren en spoor 8 tot perronspoor te bombarderen. Zo zou er veel meer ruimte voor de tunnel ontstaan. Enige probleem zou dan alleen zijn geweest dat er nog een oplossing moest komen voor de minder valide gebruikers.
Dat extra rangeren valt wel mee. We hebben nu toch al drie bewegingen nodig om bij 1a, 2a of 3a te komen. Tenzij ze nu eindelijk eens wat vaker de westkant van de tuin gaan gebruiken als uitgang (spoor 12).quote:Deze oplossing levert voor Arriva wel meer werk op, omdat ze nu veel meer moeten rangeren met materieel. Tweemaal kop maken voordat het aan het perron staat als je iets bij wilt plaatsen.
Als je spoor 7 zou opheffen kan je die ruimte gebruiken om het eilandperron te verbreden. Dan ligt spoor 8 ineens wel aan een perron.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Spoor 8? Ik snap je niet helemaal, want daar ligt sowieso geen perron aan.
Dat dus. En dan is er veel meer ruimte voor een tunnel. Alleen jammer dat ze die aftandse trap niet mogen slopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je spoor 7 zou opheffen kan je die ruimte gebruiken om het eilandperron te verbreden. Dan ligt spoor 8 ineens wel aan een perron.
Oh zo. Ja, dan mogen ze het perron ook wel over 6 leggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je spoor 7 zou opheffen kan je die ruimte gebruiken om het eilandperron te verbreden. Dan ligt spoor 8 ineens wel aan een perron.
Ja ik heb er ook niet echt een beeld bij. Ben sowieso dit hele jaar nog niet in Groningen geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef Ascendancy het volgende:
Ik moet echt eens naar groningen, ik snap het allemaal niet
Als ziggy het maar snapt, anders durf ik niet naar Groningen tijdens zijn dienstenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook niet echt een beeld bij. Ben sowieso dit hele jaar nog niet in Groningen geweest.
Ik was van de week nog in Groningen en ik snap het precies. Toevallig vroeg ik mij toen nog af of er regulier een trein vertrekt van spoor 6 of 7.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
Ik was gisteren in Groningen en ik snap het ook niet
Dat vind ik juist weer heel goed nieuws! Toen ik het las was ik al bang dat die trap zou verdwijnen. Blij dat zoiets behouden blijft. Overigens zou die hele geplande exercitie voor mij niet hoeven. Die doorgaande sporen fungeren uitstekend. En met een trapje oplopen is ook niets mis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat trouwens wel weer bijzonder is: wanneer sporen 6 en 7 gelijkvloers bereikbaar zijn, blijft die ouwe k*ttrap intact. Die is namelijk monumentaal en mag dus niet zomaar gesloopt worden.
Mijn vrienden gaan daar niet over.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg je toch tegen je vrienden dat ze er ook een lift bij moeten maken
't Zeikt buiten ook al.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Toon ik eens mn goeie wil, is het WEER te zeiken
Heet geen Fles, maar kan wel iets bedenken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Stefanovic83 het volgende:
Fles verzin voor mij ook eens een fijn ritje..![]()
Start in Woerden, graag veel ICMm en ICRm, ritje ICE, bezoekje station Haarlem, ik wil weleens zo'n weilandlijntje in Friesland zien, en geen trajecten die ik als mijn broekzak ken (Tilburg - Amsterdam via Dordrecht, Woerden - Hilversum via Utrecht).
Graag GEEN Plan-V en DDAR
Kun je hier wat mee?Mijn dagkaart kan tussen 1 oktober en 1 november gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |