Succes! Als je bent uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek ben je al zo goed als aangenomen. Welke regio?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Volgende week sollicitatie bij Easyway. Eens kijken.
Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.
Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg
Niet zo piepen.. Je investeert toch in jezelf.. Je zult ook een verklaring van goed gedrag moeten aanvragen en zelf de kosten hiervan betalen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.
Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg
Ik neem alles terugquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen.
Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij bent zeker 'Jan Smit'.
Ik schrok ook al:P Ik moest wel gelijk aan die gozer denken die dat verhaal hier plaatste dat ie per direct ontslagen was, die "Jan Smit"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is.
Volgens mij alleen HBO'ers en WO'ers inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?
Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic.
20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extraquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
Verdient het nog steeds zo slecht? Ik heb het een jaar gedaan toen ik 20 was en ik kreeg 6 euro per uur en een half uur aftrek 'woon-werk verkeer'
Ik denk niet dat je een kans maakt. Ze nemen over het algemeen geen MBO'ers aan omdat die niet de gevraagde punctualiteit hebben en minder met verantwoordelijkheid kunnen omgaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Hallo mensen!
Ik ga straks weer een opleiding volgen. Heb afgelopen jaar full-time in de ICT gewerkt maar dat is toch maar niets voor mij. Ik ga straks dus weer overnieuw beginnen met school, op het MBO.Maargoed, nu lijkt me het "hiking" beroep een aardig leuke bijbaan.
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?
Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic.
En hoe was je vakantie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie, eens kijken of het nog gaat lukken volgende week voor het studiejaar weer begint
Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe was je vakantie?
Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.
Maar alles ging gelukkig goed.
Ja, ik reed vaak drie keer per week en dat was echt niet genoegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:32 schreef Fireblast het volgende:
[..]
20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extra
Dat half uur aftrek heb je niet, tenzij je een half uur bij je bushalte vandaan woont.
Maar ben je vanwege dat salaris weggegaan?
Prima vakantie gehad, af en toe een beetje vermoeiendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe was je vakantie?
Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.
Maar alles ging gelukkig goed.
Nee, Volvo... Maar dat dacht ik dus ook al. Stommerwijs weet je eigenlijk gewoon dat je op 5 liter dat zeker wel haalt. Maar toch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.
De eerste keer wist ik ook niet wat ik daarmee moest doen. Moest een eind lopen naar de parkeerplaats vanaf de dealer.. Kreeg ik het ding niet gestart.. Ik terug.. Ja ik had zelf voor zo`n ding moeten zorgen.. Whutquote:
Ja dolle pret die wagens XDquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n TNT-bus gehad, maar gelukkig zonder zo'n dingWel met semi-automaat die op z'n zachtst gezegd schokkerig schakelt
Ach joh, ik vorige week twee keer, mèt zo'n ding.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n TNT-bus gehad, maar gelukkig zonder zo'n dingWel met semi-automaat die op z'n zachtst gezegd schokkerig schakelt
Haha gewoon teruggroeten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef About2Break1 het volgende:
Gisteren ook een grote mercedes sprinter tnt bus gehad, en maandag weer een tnt bus maar dan een ford transitWel grappig dat ik ook gewoon gegroet werd door tnt vrachtwagens chauffeurs
![]()
Als je 23 bent verdien je als hiker net zoveel als privé-chauffeurquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:19 schreef dreamzk het volgende:
Daar waren jullie dus
Vandaag nog een easywayer prive-chauffeur tegen gekomen bij SAIL, aardige gast. Jullie krijgen meer betaald dan mij zie ik nu pas, verkeerde bedrijf gekozen
Ok, stel je bent 19 en je wilt 300 per maand verdienen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen ik ben nieuw hier en ik ben wel geïnteresseerd in een baan als hiker.
Reden dat ik hier ben is omdat ik info wil door de mensen die het doen, lijkt mij fijner dan sites afzoeken.![]()
Voornaamste vraag: Hoeveel uur maak je ongeveer per week? Ik wil het naast mijn opleiding doen dus ik weet nog niet hoeveel tijd ik heb (ik hoop iig 1 dag per week vrij) maar ik wil toch rond de ¤300,- per maand maken.
Ik hoor het graag, ben namelijk wel enthousiast
En ik ben ook prive-chauffeurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je 23 bent verdien je als hiker net zoveel als privé-chauffeur
O, ik lees nu pas dat jij waarschijnlijk bij een ander bedrijf werkt![]()
Ben 20 maar als je het zo uitrekent dan wordt het lastig...quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ok, stel je bent 19 en je wilt 300 per maand verdienen.
Je verdient 6,00 bruto per uur, dus je moet 50 uur werken per maand.
50 uur, delen door 4 weken, 12,5 uur per dag als je 1 dag per week kunt werken. Ik heb zelf nog niks gewerkt bij EasyWay omdat ik nog maar net ben aangenomen, maar ik ben bang dat je 't niet haalt...
Ga gemiddeld uit van 7 á 8 uur werk per dag (soms zijn het maar 4 of 5 uurtjes, soms ook 12 of 13).quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben 20 maar als je het zo uitrekent dan wordt het lastig...
Of halve dagen werken echt een optie is waar je vanuit moet gaan weet ik niet. Tenzij Hojdhopper zelf veel is ingezet bij beschikbaar bij halve dagen.. Heb ik verder eigenlijk weinig chauffeurs gehoord die werkelijk werk krijgen als ze niet de hele dag beschikbaar zijn. Het is namelijk een stuk voordeliger voor Easy Way om meerdere ritten achter elkaar te plannen. Als je bijvoorbeeld even uitgaat van een contractsprijs van 45 euro per transportopdracht.. Dan kunnen ze in het meest ideale geval drie ritten plannen als je de hele dag beschikbaar bent.. 3x 45 euro = 135 euro levert ze dat op. Dan houden ze er meer aan over na aftrek van de loonkosten dan wanneer ze jou maar één rit kunnen geven en je misschien nog een aantal uur met het OV terug moet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ga gemiddeld uit van 7 á 8 uur werk per dag (soms zijn het maar 4 of 5 uurtjes, soms ook 12 of 13).
Dus inderdaad, met één dag in de week kom je er niet. Ben je geen halve dagen vrij? Kans dat je dan ook wordt ingezet (hang een beetje af van je regio), dan kun je meer uren maken.
Daar heb je gelijk in. Het is me niet vaak gebeurd. Weliswaar werkte ik vorig schooljaar vanuit Sittard en dat betekende meestal lange ritten die je dus niet in één dagdeel kunt doen. Werk je vanuit de Randstad dan is de mogelijkheid misschien groter omdat de ritten meestal korter zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Of halve dagen werken echt een optie is waar je vanuit moet gaan weet ik niet. Tenzij Hojdhopper zelf veel is ingezet bij beschikbaar bij halve dagen.. Heb ik verder eigenlijk weinig chauffeurs gehoord die werkelijk werk krijgen als ze niet de hele dag beschikbaar zijn. Het is namelijk een stuk voordeliger voor Easy Way om meerdere ritten achter elkaar te plannen. Als je bijvoorbeeld even uitgaat van een contractsprijs van 45 euro per transportopdracht.. Dan kunnen ze in het meest ideale geval drie ritten plannen als je de hele dag beschikbaar bent.. 3x 45 euro = 135 euro levert ze dat op. Dan houden ze er meer aan over na aftrek van de loonkosten dan wanneer ze jou maar één rit kunnen geven en je misschien nog een aantal uur met het OV terug moet.
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed ik ben nog steeds nieuwsgierig./
Wellicht een algemene vraag maar hoe zit een werkdag er doorgaans uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef Gamer_V het volgende:
Wordt er verwacht dat je op de sollicitatiegesprek er ook in je nette outfit komt opdagen? Het lijkt mij nogal overbodig, maar als je kijkt naar de striktheid van die brieven...Het wordt inderdaad zeer gewaardeed, ik had een sollicitatieprocedure met een gozer die zich niet al te netjes had gekleed, hij werd aangenomen maar er werd op het einde echt benadrukt dat het niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Je gaat dus als Easy Way chauffeur ingezet voor verschillende leasemaatschappijen, bijvoorbeeld Athlon Car Lease. Je meldt je als Easy Way chauffeur en zegt dat je een auto namens Athlon Car Lease komt ophalen.. Dit kan bij een bedrijf zijn, dealer of privéadres. Als je de auto vervolgens hebt afgeleverd bij het betreffende depot / dealer / schadebedrijf dan ga je met het openbaar vervoer naar je volgende adres waar het verhaal weer van voor af aan begint. Soms moet je een auto aftanken en/of wassen. Je hebt hiervoor van Easy Way een tankpas waar je op rekening bij de Esso kan tanken / wassen. Deze pas kan je ook gebruiken als je onderweg benzine tekort komt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......
Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet, misschien dat ik morgen zelf bel.
Ik ben ook al drie dagen niet gebeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......
Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet, misschien dat ik morgen zelf bel.
Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller
Aw je hebt mijn record gebroken... ik had een nieuwe golf met 11quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller
Polo's zijn inderdaad over het algemeen niet vooruit te branden. Ik vind het helemaal niks. Helemaal niet als je in een diesel rijdt.. Als je een beetje doortrekt wordt hij echt te rumoerig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was.
Ik hou in Word bij welke verschillende auto's ik heb gereden, gewoon voor de weet. En inderdaad, je rijdt heeeeel veel verschillende auto's.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha wel gaaf. Met dit werk krijg je wel veel ervaring met allerlei soorten auto's
Je geeft inderdaad op wanneer je beschikbaar bent en dan bellen ze je inderdaad op als ze je nodig hebben. Je krijgt betaald vanaf het moment dat je in het OV stapt om naar je eerste ophaaladres te gaan, wat in de praktijk vaak erop neer komt dat je betaalt krijgt vanaf het moment dat je thuis de deur uitgaat, of hoogstens een kwartiertje later. Je moet namelijk een station opgeven, dus iets waar 2 of meer lijnen vertrekken. Bij mij thuis is bijvoorbeeld alleen een halte (1 lijn), dus ik moet nog een kwartiertje wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb net gezien dat ik voor de opleiding best wat vrije dagen heb. Tuurlijk moet ik dan studeren![]()
Maar nog even voor mijn nieuwsgierigheid; je vertelt welke dagen je beschikbaar bent en zij bellen je op wanneer ze je nodig hebben? En je krijg betaalt vanaf dat je in de auto stapt?
Ohja en moet echt alles in pak
Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Haque het volgende:
Ik ging met de sollicatie gewoon bloesje, nette spijkerbroek, nette schoenen, en met werken hetzelfde. Is niets van gezegt. Wat ze afkeuren is sportschoenen, spijkerbroek met gaten of vale spijkerbroek, ongeschoren.
Blijkbaar niet dus, ze vonden het goed, en er was ook iemand met spijkerbroek en sportschoenen waarvan ze aangaven dat de schoenen niet gepast waren maar de spijkerbroek wel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.
Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:29 schreef Mallet het volgende:
Ja precies geen spijkerbroek. Zie de memo van gisteren..
Ik ben niet gebeld voor morgen.. Wat is dat nou... :s
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij.Ik had juist gehoopt dat ik de laatste weken van mijn vakantie veel uren zou kunnen maken.
Vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Mallet het volgende:
Bellen ze je dan ondanks je niet beschikbaar bent? Ik neem aan dat je je beschikbaarheid dicht hebt gegooid als je niet wil werken?
Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb eergisteren een 'sollicitatie' ingevuld bij Easyway, en ben vanmiddag teruggebeld. Alleen stond ik net onder de douche, dus heeft ze de voicemail ingesproken. Ik als een haas terugbellen, maar nu nemen ze daar niet op. Wel mijn gegevens achtergelaten. Hopelijk bellen ze me vandaag nog terug, ik zie deze baan wel zitten
Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef Mallet het volgende:
Oh ik dacht al.. Dan zijn ze wel heel wanhopig.. "Maharbal wil je alsjeblieeeft toch voor ons werken ondanks je niet kan?"
Heb je al gebeld Obama waarom je niet ingezet wordt? Ik kan het antwoord wel raden..
Ik hoop toch echt dat het met de maandwissel daadwerkelijk druk wordt en ze ons niet blij maken met een dooie mus..
Oh.. Nu verwacht ik dus ook zeker een telefoontje.. Kom op als het "goed druk" is..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)
Er werd mij wel verzekerd dat het goed druk was en dat het mogelijk in mijn regio wat rustiger is* en/of dat er veel hikers zich beschikbaar stellen in mijn regio, ik moest over een uur weer bellen en dan hadden ze zeker wat voor me........
*Ik woon in de randstand dus dat kan niet.
Heel gek.......voor dat ik op vakantie ging werd ik vrijwel iedere dag gebeld.
Ga zo weer ff bellen.....
Fijn om te horen! Ik ben zojuist weer gebeld, maar ze willen mijn rooster hebben, alleen krijg ik die pas de 30e. Nu moet ik de 30e weer terugbellen omdat ze een dag willen waarop ik veel vrij ben, ofwel voor easyway kan werken. Even wachten op mijn rooster dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.
Doetinchem (Gelderland)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:
@ Mallet & LeTourdeFrance
Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
Keep us posted..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Obama het volgende:
Hmmm dat zijn ook 2 totaal verschillende regio's.........
Het kan volgens mij ook geen toeval zijn dat het in 3 totaal verschillende regio's druk is.....
Zo weer ff bellen......al weet ik wel wat ze zullen zeggen.
Ik heb ook gebeld..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Obama het volgende:
Net ff gebeld, er werd me verteld dat er genoeg ritten zijn maar dat er geen goede combinaties voor mij beschikbaar waren.........tsja wat kan ik daar op zeggen.
Vervloekte donderdag? What happened?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:
@ Mallet & LeTourdeFrance
Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
Toch 2 ritjes gekregen, 3 minuten nadat ik gebeld had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld..
Er is eigenlijk nooit echt veel werk in mijn regio en op dit moment geen combinaties..Maar ze geeft het door aan de planning dus wie weet..........
HAHAHAHA wat erg ik dus ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......
Ik heb mn mobiel klaarstaan naast mn toetsenbord.....call me EW!
Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef Obama het volgende:
HUH! word ik net anoniem gebeld en krijg ik te horen dat ik een 1 moet toetsen om verder te gaan.............en toen werd de lijn verbroken.......vreemde ass shit.
hehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderd
Oke no prob.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......
Ik heb mn mobiel klaarstaan naast mn toetsenbord.....call me EW!
Hopelijk voor je mag je die rit gewoon uitvoeren. Zo'n Dodge is weer eens wat anders dan een Volkswagen.. Als het bij een depot is dan is het vast geen probleem.. Zijn je ritten gepland door iemand met beginletter K in haar naam? Dat zou die 15.00 kunnen verklaren namelijk.. Of je moet naar Meerkerkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb morgen ook weer twee ritjes: 210km in een Audi A6 en 200 km in een Dodge Journey. De aflevertijd van die 2e rit is trouwens onhaalbaar (voor 15u afleveren, terwijl 16u al heel optimistisch zou zijn.) Misschien dat die rit dus niet door gaat, morgenochtend meteen maar even bellen.
lucky basterd, rij je al lang voor EW dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb morgen ook weer twee ritjes: 210km in een Audi A6 en 200 km in een Dodge Journey. De aflevertijd van die 2e rit is trouwens onhaalbaar (voor 15u afleveren, terwijl 16u al heel optimistisch zou zijn.) Misschien dat die rit dus niet door gaat, morgenochtend meteen maar even bellen.
Nee, de auto moet naar een distributiecentrum van een bekende supermarktketen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:36 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hopelijk voor je mag je die rit gewoon uitvoeren. Zo'n Dodge is weer eens wat anders dan een Volkswagen.. Als het bij een depot is dan is het vast geen probleem.. Zijn je ritten gepland door iemand met beginletter K in haar naam? Dat zou die 15.00 kunnen verklaren namelijk.. Of je moet naar Meerkerk![]()
3 weken nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:40 schreef Haque het volgende:
[..]
lucky basterd, rij je al lang voor EW dan?
Woh en dan al zulke auto's meekrijgen. In welke regio woon je? dat je zulke lange ritten hebt?quote:
Groningen. Al mijn ritten zijn eigenlijk vrij lang, omdat bijna alle auto's naar het midden of zuiden van het land moeten. Laatst nog in een a6 van Groningen naar Born (315 km).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Haque het volgende:
[..]
Woh en dan al zulke auto's meekrijgen. In welke regio woon je? dat je zulke lange ritten hebt?
Al het witgoed is dus gearriveerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:22 schreef Maharbal het volgende:
Morgen weer tijd om een ritje te doen, dus heb ik maar een rit aangenomen.
Dan heb je het goed voor elkaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Groningen. Al mijn ritten zijn eigenlijk vrij lang, omdat bijna alle auto's naar het midden of zuiden van het land moeten. Laatst nog in een a6 van Groningen naar Born (315 km).
Ja, gelukkig wel. Ik had vandaag ook nog wel even willen werken...maargoed, moest wachten hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Al het witgoed is dus gearriveerd
Hahahaha :p ik heb met diezelfde M een keer de slappe lach gehad.. "Je moet de auto ophalen in Beuningen..." "Oke.. Waar ligt dat eigenlijk Beuningen?" "Ehh... Ehh... Beuningen ligt.. Tussen.. ARNHEM EN ARNHEM!" Ik had de telefoon op de luidspreker staan en iemand naast me schoot gelijk keihard in de lach.. :p Ze kwam zelf ook niet meer bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Keuzer het volgende:
Haha pret! Ik werd gebeld door geblokkeerd nr.. meestal is dat bij mij EW...
*'lo... hooooi met M van easyway!*
*hey! zeg t 'ns.... ja uuuh ik uuh weet eigk niet waarom ik je bel!
*lol*
*sorry!*
*geeft niks xD*
*doeg!*
ze wou gewoon even je stem horenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Keuzer het volgende:
*lol*
*sorry!*
*geeft niks xD*
*doeg!*
Gisteren had ik iets soortgelijks haha.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Keuzer het volgende:
*lol*
*sorry!*
*geeft niks xD*
*doeg!*
Lotgenootquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier zijn jullie gebleven.
Ik ga binnenkort maar stoppen met dit toffe baantje, ik moet alleen eerst nog even een eckte baan vinden
Je moet goede dag hebben, sommigen doen het maar 1 keer omdat ze de hele dag moeten schoonmaken... zulke dagen zitten er tussen maar over het algemeen is het daar chillquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef Obama het volgende:
wie heeft er ervaring met athlon in nieuwegein ?
Gisteren geslaagd, dus dan maar echt werken en sparen voor een F10quote:
Ik ben er 1 keer geweest, maar dat was enkel om een auto af te leveren, niet voor vestigingswerkzaamheden. Het was iig makkelijk te vinden en niet zo'n vervelende garage als in Almerequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef Obama het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Gisteren geslaagd, dus dan maar echt werken en sparen voor een F10
Hint: dat andere topic waar we gezamenlijk posten.quote:
Ik kan daar ook niks vindenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hint: dat andere topic waar we gezamenlijk posten.
Dank je trouwens
Heb ik vandaag nog een auto moeten afleveren,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef Obama het volgende:
Uiteindelijk tijdens mijn 2e rit bijna 3 uur in de file gestaan, voor 15u heb ik inderdaad niet gehaald, het werd half zes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb er nog wel over zitten twijfelen toen ik het smsje kreeg.. Je bent namelijk wel verzekerd van twee volle dagen werk. Natuurlijk is niet elke vestiging hetzelfde en over Nieuwegein weet ik niks.. Maar ik ben toen best wel afgesnauwd de hele dag. En die sfeer hangt er nog steeds merk ik als ik er een auto ga afleverenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:44 schreef Obama het volgende:
Duidelijk......dat wordt een gevalletje van ''uhhh heb je niets anders voor me'' ?
Niet bij Athlon in Almere daar was het naast de werkzaamheden top! iedereen was aardig, de gehele tijd met toffe mensen gewerkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel over zitten twijfelen toen ik het smsje kreeg.. Je bent namelijk wel verzekerd van twee volle dagen werk. Natuurlijk is niet elke vestiging hetzelfde en over Nieuwegein weet ik niks.. Maar ik ben toen best wel afgesnauwd de hele dag. En die sfeer hangt er nog steeds merk ik als ik er een auto ga afleveren. Dat je een pak moet dragen is inderdaad verplicht, maar ik vind het echt niet nodig aangezien je dus ook moet schoonmaken.
Misschien zijn de werkzaamheden in Almere anders omdat ze daar ook hun used car center hebben.. Waar mensen dus ex-leaseoccasions kunnen bekijken / kopen. In Nijmegen ben je verantwoordelijk voor het wegbrengen / ophalen van auto's en daarna aftanken, schoonmaken, controle van bandenspanning / lampen / vloeistoffen en daarna wordt hij gewassen. Ik vraag me dan af hè.. Zijn al dat soort auto's dan automatisch voorloopauto's of vervangend vervoer? Veel meer kunnen ze er toch niet mee? En verkoop dan..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:51 schreef Obama het volgende:
[..]
Niet bij Athlon in Almere daar was het naast de werkzaamheden top! iedereen was aardig, de gehele tijd met toffe mensen gewerkt.
Ik was met pantalon en witte blouse aangekomen en werd uitgelachen, de andere EW'er had een joggingbroek en een t-shirt aan, het was volgens de leiding totaal niet nodig.
MAAR! in almere was het inprincipe> auto wordt gebracht door EW'ers > door de wasstraat> en soms stofzuigen als dat nodig blijkt> Naar boven rijden (garage).
Er komt geen klant bij kijken.
En hoe/waar was het?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:49 schreef enpe het volgende:
Zo terug van vakantie, hoop dinsdag m'n eerste ritjes weer te maken.
Om even aan te sluiten op de hikerwerkzaamheden, daar ben ik ook niet zo'n fan van...laat mij maar wat rondcruisen en in de bus/trein zitten.
Welkom terug Enpequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe/waar was het?
Ik ga misschien komend studiejaar ook privéchauffeuren. Maar dan voor een ander bedrijf. Ik kwam laatst een EW-hiker tegen die dat ook deed. Zo kun je in de avonduren ook werken en van beide baantjes wat proeven. Lijkt me wel wat. Maar eerst eens zien of mijn nieuwe studie het wel toe laat om extra te gaan werken. Ik zie de bui al hangen namelijk...
Nice, maareh volgens mij heb je een clausule in je contract, wat zegt dat je niet voor een concurrent mag werken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe/waar was het?
Ik ga misschien komend studiejaar ook privéchauffeuren. Maar dan voor een ander bedrijf. Ik kwam laatst een EW-hiker tegen die dat ook deed. Zo kun je in de avonduren ook werken en van beide baantjes wat proeven. Lijkt me wel wat. Maar eerst eens zien of mijn nieuwe studie het wel toe laat om extra te gaan werken. Ik zie de bui al hangen namelijk...
Waarom ga je dan niet voor EW erbij privé chauffeuren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe/waar was het?
Zelfde hier inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:49 schreef Mallet het volgende:
[..]
Een van de weinige hikers op dit forum die ik een keer in real life heb gezien
Ja dat wordt het waarschijnlijk wel. Maar als ik bijvoorbeeld om 11 uur college moet volgen, dan kan ik (hoop ik) toch nog wat slapen. Anders plan ik me ook niet in. Ik moet toch nog even zien hoe zwaar de studie is (Economics & Businesseconomics @ UU).quote:@ Hojdhopper, is dat niet heel zwaar dan? Als je bijvoorbeeld 's avonds moet rijden tot diep in de nacht wellicht en de volgende dag weer college moet volgen? Met welke studie ga je beginnen btw?
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Maar voorlopig kan ik toch niet voor EW werken (introductie, begin van mijn studie) en dan hoop ik erachter te komen of ik nog wel voor EW kan werken. Zo niet, dan stap ik over naar privéchauffeur voor een ander bedrijf. Hoorde namelijk dat veel klanten van EW erg strikt en moeilijk zijn, in tegenstelling tot bij een ander bedrijf.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:54 schreef Obama het volgende:
[..]
Nice, maareh volgens mij heb je een clausule in je contract, wat zegt dat je niet voor een concurrent mag werken.
Dus in het openbaar treden is misschien niet erg slim, want de sanctie bedraag als ik me het nog goed kan herinneren 2500 euri.
Wat ook kut is, geen loonheffing en dat voel je.
Tot de ~¤6000 voel je er niks van, ongeacht hoeveel baantjes je hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:54 schreef Obama het volgende:
Wat ook kut is, geen loonheffing en dat voel je.
Officieel mag je het maar bij 1 baan toepassen ja, maar voor kleine dingen.....adviseer ik stiekem af en toe dat mensen 't maar op z'n beloop moeten laten gaan. Alle loonheffingskortingen/andere kortingen gaan ongeveer tot ~¤6000. Tot dat bedrag betaal je dus in principe niks, en krijg je aan het eind geld terug. Daarboven begin je echt te betalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:33 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Tsja, ik vind het ook heel kut dat je niet in de avonden en weekenden kan werken......
Maareh doet EW niet aan duo banen ? Hiker en Privé chauffeur ? dat zou ideaal zijn.
Heh? ik neem wel altijd de telefoon op met 'haay met Obama'.
@Maharbal
Volgens mij mag je loonheffing maar voor 1 baan toepassen en dat betekent dan dat je 35 % kwijt bent bij baan 2.
Correct me if I'm wrong!
Ben in New York geweest en het was awesomequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe/waar was het?
Vet man! Veel gaan naar New York man..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:19 schreef enpe het volgende:
[..]
Ben in New York geweest en het was awesome.
@Mallet, nee ik ben dus niet gestopt, al wordt dit wel het laatste jaar voor EW aangezien ik komende week aan m'n laatste studiejaar begin.
Wat wil je dat ik doe? Moet ik de wetsartikelen voor je gaan opnoemen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Mallet het volgende:
@ Maharbal... Beter om die +/- 6000 euro nog eens bevestigd te zien... Ik wist het al wel maar het blijft een beetje dubieus tussen de regels door ghehe.
* Precies daarom.. Dat wist ik wel ergens, dus daarom geloof ik het ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe? Moet ik de wetsartikelen voor je gaan opnoemen?![]()
*Hint: kijk eens naar m'n opleiding en beroep![]()
Nou, zie het zo: Je verdient ¤6000, en daarover betaal je ~30% belasting. Laten we dit afronden op ¤2.000 euro aan belasting. Aangezien de algemene heffingskorting al rond de ¤2000 zit, hoef je dus niks af te dragen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:14 schreef Mallet het volgende:
[..]
* Precies daarom.. Dat wist ik wel ergens, dus daarom geloof ik het ook. Het was geen sarcasme
Zelfde hier. Maar in principe is dus de moraal dat je gewoon voor elk baantje loonheffingskorting aan kunt zetten, zolang je totale jaarinkomen onder de (globale) ¤ 6000,- ligt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:04 schreef Mallet het volgende:
Ja ik wist het ook inderdaad, maar als ik het vertel tegen vrienden weten ze daar niks vanaf en reageren ze alsof het onzin is..
I keep that in mind.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:20 schreef Mallet het volgende:
Precies. Je kan de precieze hoogte van de heffingen wel opzoeken en het zo uitrekenen, maar net wat Maharbal zei.. Als je die 6000 aanhoudt dan is er niets aan de hand.
Morgen 2 ritten van + 200 km. Vind het wel beter als ik gewoon flinke stukken mag rijden.
Niets bijzonders. Eerste rit moet een Zafira zijn, alleen volgens de kentekencheck een Laguna en mijn 2e rit dus wel een Laguna. Het is echt lang geleden dat ik een keer een BMW o.i.d. heb gehad.. Bestelbusjes (gelukkig) ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
I keep that in mind.
Ah dat is wel nice, leuke auto's ook?
Ik werk de komende tijd helaas niet.
Beter dan een Polo, 107, Sprinter, etc. moet je maar denken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:36 schreef Mallet het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Eerste rit moet een Zafira zijn, alleen volgens de kentekencheck een Laguna en mijn 2e rit dus wel een Laguna. Het is echt lang geleden dat ik een keer een BMW o.i.d. heb gehad.. Bestelbusjes (gelukkig) ook.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:55 schreef Borkydude het volgende:
Dit weekend een BMW 5 GT 3.0 V6 Turbodiesel met 300pk gehadWas pas vijf dagen oud!
Ik heb niets te maken met studentchauffeursquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:20 schreef Mallet het volgende:
Precies. Je kan de precieze hoogte van de heffingen wel opzoeken en het zo uitrekenen, maar net wat Maharbal zei.. Als je die 6000 aanhoudt dan is er niets aan de hand.
Morgen 2 ritten van + 200 km. Vind het wel beter als ik gewoon flinke stukken mag rijden.
Vanaf waar je maar wilt, maar je zal eenmalig naar Breda moeten voor de sollicitatie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik vanuit Gelderland ook voor EW werken?
Hoe weet je nu die pk's al? Je krijgt toch alleen het merk auto en het type auto te weten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
![]()
Morgen mag ik 150 trappelende paardjes verplaatsen!
...verspreid over twee auto's. Een Ibiza ST met 75pk en een Corsa met 75pk
Ja dat kan.. Zelf werk ik vanuit de achterlijke hoekquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Hoe weet je nu die pk's al? Je krijgt toch alleen het merk auto en het type auto te weten?
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
De kentekencheck! www.autoweek.nl rechts bovenin.. Dat is het eerste wat ik doe als ik mijn ritinfo zie.. Kende je dat niet?
Alleen over hetgeen je meer verdient dan de 6000 euro. Dus stel je verdient 7000 euro bruto, dan betaal je maar over 1000 euro belasting.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niets te maken met studentchauffeurs![]()
.. Maar ik was toevallig over dit onderwerp aan het zoeken pas en ik kon het niet echt vinden.
Ik krijg namelijk al 4000 euro per jaar, dus dan zou ik volgens jouw berekening nog maar 2000 euro mogen bijverdienen? Want mijn beoogde bijbaan zit toch wel op zo'n 6000 per jaar.. Dan zou ik dus een berg belasting gaan betalen?
Dan denk ik dat ik deze week maar eens ga solliciteren!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja dat kan.. Zelf werk ik vanuit de achterlijke hoek
Dat kan! Ik kom zelf uit Elburg (het noorden van Gelderland, jwz).quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En als je uit Apeldoorn komt heb je kans dat je na een paar dagen alweer teruggebeld wordt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Dat kan! Ik kom zelf uit Elburg (het noorden van Gelderland, jwz).
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef Splutje het volgende:
Begrijp ik het goed dat je zonder studenten OV niet in aanmerking komt voor deze baan? Lijkt me top om te doen maar ben dit jaar helaas geen student
Ik ga in januari op reis maar ben nog werkloos en heb alles al gezien van Entourage, blijft niks anders meer over dan in de sportschool zittenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb nog drie weken vakantie maar er is niemand te rijden dus nu voel ik me nutteloos en ben ik genoodzaakt om de hele dag Entourage te kijken en in de sportschool te zitten
Grote bestelauto's vind ik wel leuk om in te rijden! Ik reed een keer in dit busje:quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:42 schreef Mallet het volgende:
Ik sta nu te wachten op mijn bus @ groningen cs.. Morgen 3 ritten.. Er zit een bestelauto bij, moest er weer eens van komen.. Gelukkig ook een audi om het te compenseren..
Nja, technisch gezien klopt het eindresultaat misschienquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alleen over hetgeen je meer verdient dan de 6000 euro. Dus stel je verdient 7000 euro bruto, dan betaal je maar over 1000 euro belasting.
Toch Maharbal?
Ik moet het morgen doen met een gare Opel Combo uit 2004. Toch net even wat minder. Voor het eerst ook een Saab.. Zie je niet zoveel in de lease volgens mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:49 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Grote bestelauto's vind ik wel leuk om in te rijden! Ik reed een keer in dit busje:
[ afbeelding ]
Ghehe hoe reageren ze dan eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag weer gebeld voor morgen... ik vergeet telkens om m'n beschikbaarheid te veranderen
"O geeft niet, dan verander ik je beschikbaarheid."quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ghehe hoe reageren ze dan eigenlijk?
16e begonnen met lessen, 24e AVB gehaald en ik ga zometeen de weg op. Eind v/d maand moet 'ie wel binnen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:49 schreef Obama het volgende:
Morgen 2 ritjes bij elkaar 200 km, wel kut dat ik de klant van te voren moet bellen voordat ik langs kom.
PS: wie heeft zijn motorrijbewijs?
@maharbal, is de theorie heel afwijkend van autorijbewijs?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:49 schreef Obama het volgende:
Morgen 2 ritjes bij elkaar 200 km, wel kut dat ik de klant van te voren moet bellen voordat ik langs kom.
PS: wie heeft zijn motorrijbewijs?
Ik kan denk ik wel eerlijk zeggen dat ik dat motortheorieexamen voor 80% heb gehaald door m'n eigen al immer aanwezige kennisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:20 schreef Keuzer het volgende:
[..]
@maharbal, is de theorie heel afwijkend van autorijbewijs?
Vrijdag mijn eerste motorrijles, gaat wel het lichte rijbewijs worden maar dat boeit niet...
Heb gespaard voor dit beestje:
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=944&bih=871
Moet toch ook maar weer eens wat ritjes gaan aannemen..
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alleen over hetgeen je meer verdient dan de 6000 euro. Dus stel je verdient 7000 euro bruto, dan betaal je maar over 1000 euro belasting.
Toch Maharbal?
Ah, thanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nja, technisch gezien klopt het eindresultaat misschien.
Je betaalt belasting over ¤7000, maar er gaat gewoon (~standaard) voor ¤2000 aan heffingskortingen af.
Volgens mij ook hoor. Ik moet zo ff twee ritjes doen, maar het feit dat ik niet om 06:00 thuis weg moet zegt al veel. Zijn ook niet echt lange ritten (Veenendaal - A'dam / A'dam - Barneveld). Heb een paar hikers gesproken deze week @ Meerkerk en die hadden ook het idee dat het niet zo druk was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef enpe het volgende:
Het valt volgens mij wel mee met de drukte...ben iig niet gebeld voor morgen.
Lekker dat soort dagenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Haque het volgende:
Ben nu alleen op woensdag vrij dus gelukkig wel kunnen werken vandaag. Zou eerst een auto in Deventer op moeten halen maar die auto stond in Lichtenvoorde, dus 2 uur verder toen had ik de auto. 2e rit verviel daardoor omdat ik niet op tijd kon komen, dus ik moest vanaf Bleiswijk terug naar huis, 3uur treinen dus weer 9uur gemaakt waarvan een anderhalf uurtje in de auto
Yep was een mooie bak. Alleen zelden zo'n gedoe gehad om het afleveradres te vinden. Ik moest hem afleveren bij een 5-sterren passagiersschip, maar echt waar.. Toen de navi aangaf dat ik op plaats van bestemming was heb ik nog 30 minuten lopen zoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Maharbal het volgende:
Een 330xd.
Das dan een E46 (ouder model), of niet? Kan me niet herinneren dat de E91 als 330xd er uit is komen rollen.
edit: o, kennelijk wel![]()
Een cruiseschip? Vet?!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
Yep was een mooie bak. Alleen zelden zo'n gedoe gehad om het afleveradres te vinden. Ik moest hem afleveren bij een 5-sterren passagiersschip, maar echt waar.. Toen de navi aangaf dat ik op plaats van bestemming was heb ik nog 30 minuten lopen zoeken.
Dat was dan mijn laatste rit.. Wellicht ooit. Dat zien we eind januari dan wel.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef About2Break1 het volgende:
En wat denken jullie van de aankomende projecten? Wel langen dagen![]()
Mallet, wil je hem mij ook sturen? Gewoon ter interesse. Mijn mail stuur ik je ook per PM.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef Mallet het volgende:
Ik wil hem wel aan je doorsturen, maar dan moet je ff je e-mailadres per PM doen.. Het is best een lange e-mail.. Er zijn 2 projecten waarvoor ze chauffeurs zoeken voor parkeerbegeleiding. Als je dat doet kun je flink uren maken heb ik al gezien aan de schema's.
Hier ook, 5 dagen in de week school. Maar niet hele dagen gelukkig. Wellicht mogelijk om dagdelen te werken. Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef Fleauris het volgende:
Deze week 4dagen gewerkt, alleen dinsdag niet. Was wel gebeld, maar maandag was een erg lange dag dus sliep lekker uit, toen ik wakker werd zag ik dat ik een aantal gemiste oproepen had
Vandaag lang moeten wachten op de eerste auto, was voor een bouwbedrijf, maar de CP was niet op kantoor maar op een bouwlokatie.. Maandag weer 2 ritten
Vanaf donderdag is het voor mij even voorbij, dan begint op vrijdag mijn opleiding weer, en ik heb 5 dagen school en daarvan 3x tot 17:00. Weinig werken dus doordeweeks
Naar klant, klant meenemen met zijn auto, rondrijden, hele dag stilzitten/geen flikker doen/apathisch voor je uitstaren/boek lezen/de stad in van de betreffende stad/wachten op klant totdat hij of zij weer terug wil.quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan en EW privéchauffeur me even vertellen hoe een gemiddelde werk'dag' eruit ziet? Misschien dat ik overstap naar privéchauffeur maar dan toch bij EW.
+ Binnen een kwartier weer terug kunnen zijn mocht de klant eerder klaar zijn met de vergadering. Lekker als je ergens op zo`n businesspark zit in Amsterdam bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 september 2010 15:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Naar klant, klant meenemen met zijn auto, rondrijden, hele dag stilzitten/geen flikker doen/apathisch voor je uitstaren/boek lezen/de stad in van de betreffende stad/wachten op klant totdat hij of zij weer terug wil.
Rinse & repeat.
Niet druk maken, je word toch wel aangenomen. En niet op woensdag inroosteren want dan ben je mijn concurrentie.quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:
Maar daar dien je toch wel 21 voor te zijn? Of iets in die richting? Lijkt me niet dat ze 18-jarige privechauffeurs inhuren.
Ik heb morgen mijn sollicitatie, 13.30 tot 16.30. Moet om kwart voor 11 al in de trein zitten, om rond 7 uur weer terug in apeldoorn te zijn. Kan ik vast wennen aan lange reistijden![]()
Nog tips voor een sollicitant?
Jup ik ben twintig en ik ben ook privéchauffeur.quote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige voorwaarde voor prive-chauffeur was volgens mij 2 jaar rijbewijs, dus dat kan in principe ook op je 20e al.
Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken, was zelf vorige week en deed tijdens die rijtest heus niet alles perfect, maar toch zei de instructeur dat ik het goed had gedaan. Je moet trouwens wel achteruit inparkeren, maar dat lijkt me ook niet zo'n probleemquote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:
Maar daar dien je toch wel 21 voor te zijn? Of iets in die richting? Lijkt me niet dat ze 18-jarige privechauffeurs inhuren.
Ik heb morgen mijn sollicitatie, 13.30 tot 16.30. Moet om kwart voor 11 al in de trein zitten, om rond 7 uur weer terug in apeldoorn te zijn. Kan ik vast wennen aan lange reistijden![]()
Nog tips voor een sollicitant?
Ah oke, dankje, dan ga ik er maar niet van uit.quote:Op zondag 5 september 2010 22:36 schreef Mallet het volgende:
@ Fireblast...
Natuurlijk eerst het standaard verhaal "ligt aan je regio blabla" maar de kans is naar mijn mening vrij klein. Hoewel ik best wel een paar keer op de dag zelf nog ben opgeroepen (10x in één jaar ofzo) kan je er maar beter niet vanuit gaan. Overigens had ik vaak dat ze dan vrij vroeg bellen (08:30 - 09:30) maar ook wel eens om 12:30. Meestal als iedereen hier druk aan het werk is en ik toevallig niet moet, dan word ik nog wel eens op de dag zelf gebeld.
Succes trouwens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:
Klopt, had ik gisteren ook. Echt alles. Mag ook wel, want straks zet jij het niet op je formuliertje, en de leasemaatschappij komt erachter dat er iets mist, dan gaat gelijk het vingertje jou kant op wijzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:54 schreef Krankjorum het volgende:
Had vandaag mijn eerste rit in een Fiat Punto
Ging allemaal wel goed volgensmij![]()
Er werden tijdens mijn instructie alleen héél veel dingen opgenoemd waar je allemaal op moet letten als je een auto inneemt, van trekhaak tot reservewiel etc. Checken jullie dit ook allemaal en hebben jullie er een bepaalde volgorde voor of een manier om het te onthouden?
Oh mijn god ben je die gast nou serieus aan het uitleggen hoe je een auto start? Net toen ik dacht dat het niet verder kon, zijn hikers toch nog een beetje in mijn achting gedaald..quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Fleauris het volgende:
Als het op het transportformulier staat, checken!
Ik stap meestal eerst aan de bijrijderskant de auto in, kijk naar de boekjes/kentekenpapieren etc.
Dan steek ik sleutel in contact voor kilometerstand/ tankinhoud (wel opletten als je de motor echt start, wat niet hoeft om km-stand e.d. te checken, dat de auto in neutraal staat. Auto's die lang stilstaan staan vaak niet op de handrem maar gewoon in de 1e versnelling).
En dan loop ik om de auto heen om de schade te checken, bij de achterkant doe ik de kofferklep open om te zien of er een reservewiel + rolhoes/hoedenplank in zit. Trekhaak / Lichtmetalen velgen zie je ook snel genoeg
En klaarr!
Hoe is dat nou, zo'n systeem dat verkeersborden herkent?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef Haque het volgende:
Vandaag toch nog een spoedje gekregen, Opel Insignia Automaat, pff wat een bak. Alles was al ingevuld (schadeformulier) door de leasemaatschappij dus ik kon zo gaan![]()
Omg, ga dan ook hiken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:24 schreef Borkydude het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur bij een klant zijn. 05:41 in de trein
Jup, regelmatig een tientje. Dronken mensen die je ophaalt vrijwel altijd. Woon-werkverkeer nooit.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Omg, ga dan ook hiken.
Krijg je trouwens nog wel eens fooi als chauffeur?
Is slechts een tip hoor ...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh mijn god ben je die gast nou serieus aan het uitleggen hoe je een auto start? Net toen ik dacht dat het niet verder kon, zijn hikers toch nog een beetje in mijn achting gedaald..
Als je dat over het hoofd ziet hoor je in mijn optiek je roze papiertje niet te hebben.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:33 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Is slechts een tip hoor ...
Als je het over het hoofd ziet en zo voor de deur van het leasebedrijf een van hun auto's door het hek ramt ben je verder van huis ..
Inderdaad volgens mij noteren ze het als je zelf om werk belt en wordt je als eerste gebeld als er nog iets binnen komt.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer zelf anders te bellen, dat zeggen ze er altijd bij als je voor het eerst beschikbaar bent
Hoewel ik dat zelf nooit gedaan en voor m'n eerste 100%-beschikbaardag meteen door EW gebeld werd.
Ik start de auto standaart al-tijd met de voet op de rem, heb je dat nooit.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Mallet het volgende:
Niet zo heel lang geleden heb ik ook een auto gestart terwijl hij nog in de versnelling stond. Per ongeluk toen ik wilde checken of de benzinemeter verder opliep als de motor draaide. Boeiend. Heb erom kunnen lachen met de berijder.
Ik trap ook altijd het ontkoppelingspedaal in. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik start de auto standaart al-tijd met de voet op de rem, heb je dat nooit.
Maandag 3 ritten, Apeldoorn>Lichtenvoorde, Doetinchem>Apeldoorn, Apeldoorn>Groningen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef enpe het volgende:
Ben niet gebeld voor maandag....damn, dat ze maar eens wat minder hikers aannemen daar.
Hoe laat moet je in Apeldoorn zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Jorian29 het volgende:
Maandag 3 ritten, Apeldoorn>Lichtenvoorde, Doetinchem>Apeldoorn, Apeldoorn>Groningen.Wel kleine autootjes, maar ach.
Half 9 bij ING Car lease aan de gladsaxe. Moet jij daar ook zijn morgen?quote:Op zondag 12 september 2010 11:48 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Hoe laat moet je in Apeldoorn zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |