Precies. Je gaat dus als Easy Way chauffeur ingezet voor verschillende leasemaatschappijen, bijvoorbeeld Athlon Car Lease. Je meldt je als Easy Way chauffeur en zegt dat je een auto namens Athlon Car Lease komt ophalen.. Dit kan bij een bedrijf zijn, dealer of privéadres. Als je de auto vervolgens hebt afgeleverd bij het betreffende depot / dealer / schadebedrijf dan ga je met het openbaar vervoer naar je volgende adres waar het verhaal weer van voor af aan begint. Soms moet je een auto aftanken en/of wassen. Je hebt hiervoor van Easy Way een tankpas waar je op rekening bij de Esso kan tanken / wassen. Deze pas kan je ook gebruiken als je onderweg benzine tekort komt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......
Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet, misschien dat ik morgen zelf bel.
Ik ben ook al drie dagen niet gebeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......
Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet, misschien dat ik morgen zelf bel.
Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller
Aw je hebt mijn record gebroken... ik had een nieuwe golf met 11quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller
Polo's zijn inderdaad over het algemeen niet vooruit te branden. Ik vind het helemaal niks. Helemaal niet als je in een diesel rijdt.. Als je een beetje doortrekt wordt hij echt te rumoerig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was.
Ik hou in Word bij welke verschillende auto's ik heb gereden, gewoon voor de weet. En inderdaad, je rijdt heeeeel veel verschillende auto's.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha wel gaaf. Met dit werk krijg je wel veel ervaring met allerlei soorten auto's
Je geeft inderdaad op wanneer je beschikbaar bent en dan bellen ze je inderdaad op als ze je nodig hebben. Je krijgt betaald vanaf het moment dat je in het OV stapt om naar je eerste ophaaladres te gaan, wat in de praktijk vaak erop neer komt dat je betaalt krijgt vanaf het moment dat je thuis de deur uitgaat, of hoogstens een kwartiertje later. Je moet namelijk een station opgeven, dus iets waar 2 of meer lijnen vertrekken. Bij mij thuis is bijvoorbeeld alleen een halte (1 lijn), dus ik moet nog een kwartiertje wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb net gezien dat ik voor de opleiding best wat vrije dagen heb. Tuurlijk moet ik dan studeren![]()
Maar nog even voor mijn nieuwsgierigheid; je vertelt welke dagen je beschikbaar bent en zij bellen je op wanneer ze je nodig hebben? En je krijg betaalt vanaf dat je in de auto stapt?
Ohja en moet echt alles in pak
Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Haque het volgende:
Ik ging met de sollicatie gewoon bloesje, nette spijkerbroek, nette schoenen, en met werken hetzelfde. Is niets van gezegt. Wat ze afkeuren is sportschoenen, spijkerbroek met gaten of vale spijkerbroek, ongeschoren.
Blijkbaar niet dus, ze vonden het goed, en er was ook iemand met spijkerbroek en sportschoenen waarvan ze aangaven dat de schoenen niet gepast waren maar de spijkerbroek wel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.
Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:29 schreef Mallet het volgende:
Ja precies geen spijkerbroek. Zie de memo van gisteren..
Ik ben niet gebeld voor morgen.. Wat is dat nou... :s
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij.Ik had juist gehoopt dat ik de laatste weken van mijn vakantie veel uren zou kunnen maken.
Vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Mallet het volgende:
Bellen ze je dan ondanks je niet beschikbaar bent? Ik neem aan dat je je beschikbaarheid dicht hebt gegooid als je niet wil werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |