abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85617254
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:

[..]

Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......

Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet :{ , misschien dat ik morgen zelf bel.
Precies. Je gaat dus als Easy Way chauffeur ingezet voor verschillende leasemaatschappijen, bijvoorbeeld Athlon Car Lease. Je meldt je als Easy Way chauffeur en zegt dat je een auto namens Athlon Car Lease komt ophalen.. Dit kan bij een bedrijf zijn, dealer of privéadres. Als je de auto vervolgens hebt afgeleverd bij het betreffende depot / dealer / schadebedrijf dan ga je met het openbaar vervoer naar je volgende adres waar het verhaal weer van voor af aan begint. Soms moet je een auto aftanken en/of wassen. Je hebt hiervoor van Easy Way een tankpas waar je op rekening bij de Esso kan tanken / wassen. Deze pas kan je ook gebruiken als je onderweg benzine tekort komt.

@ Obama.. Ik zou gewoon even bellen en doorgeven dat je graag wilt werken. Werkt niet altijd (soms is er gewoon weinig werk in jouw regio), maar gekeken naar de memo van vandaag gaat het wel drukker worden.
pi_85617568
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:

[..]

Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......

Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet :{ , misschien dat ik morgen zelf bel.
Ik ben ook al drie dagen niet gebeld.
pi_85617631
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller :D
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:22:49 #54
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85621953
Ik ga inderdaad ff bellen, kan nu ff wat uren maken voordat ik weer met mn studie begin volgende week.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:03:01 #55
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_85626101
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller :D
Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was. :P
pi_85627730
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Aw je hebt mijn record gebroken... ik had een nieuwe golf met 11 :(
pi_85630371
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was. :P
Polo's zijn inderdaad over het algemeen niet vooruit te branden. Ik vind het helemaal niks. Helemaal niet als je in een diesel rijdt.. Als je een beetje doortrekt wordt hij echt te rumoerig.
pi_85638366
Haha wel gaaf. Met dit werk krijg je wel veel ervaring met allerlei soorten auto's :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_85644079
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha wel gaaf. Met dit werk krijg je wel veel ervaring met allerlei soorten auto's :P
Ik hou in Word bij welke verschillende auto's ik heb gereden, gewoon voor de weet. En inderdaad, je rijdt heeeeel veel verschillende auto's. ;) Alleen vind ik dat ze tegenwoordig niet zo veel meer van elkaar verschillen qua reageren op gas/rem/koppeling, sinds dat allemaal elektronisch is.

Morgen weer twee ritjes, vandaag niks. Morgen voor Fleetrent, dat was toch die maatschappij waar je zo veel moest bellen?

Helaas kan ik volgende week niet werken ivm 'Summerschool' van mijn nieuwe studie. Anders waren het weer wat uurtjes tijdens de maandwissel.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_85646145
Heb net gezien dat ik voor de opleiding best wat vrije dagen heb. Tuurlijk moet ik dan studeren :X

Maar nog even voor mijn nieuwsgierigheid; je vertelt welke dagen je beschikbaar bent en zij bellen je op wanneer ze je nodig hebben? En je krijg betaalt vanaf dat je in de auto stapt?

Ohja en moet echt alles in pak :P
pi_85646796
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb net gezien dat ik voor de opleiding best wat vrije dagen heb. Tuurlijk moet ik dan studeren :X

Maar nog even voor mijn nieuwsgierigheid; je vertelt welke dagen je beschikbaar bent en zij bellen je op wanneer ze je nodig hebben? En je krijg betaalt vanaf dat je in de auto stapt?

Ohja en moet echt alles in pak :P
Je geeft inderdaad op wanneer je beschikbaar bent en dan bellen ze je inderdaad op als ze je nodig hebben. Je krijgt betaald vanaf het moment dat je in het OV stapt om naar je eerste ophaaladres te gaan, wat in de praktijk vaak erop neer komt dat je betaalt krijgt vanaf het moment dat je thuis de deur uitgaat, of hoogstens een kwartiertje later. Je moet namelijk een station opgeven, dus iets waar 2 of meer lijnen vertrekken. Bij mij thuis is bijvoorbeeld alleen een halte (1 lijn), dus ik moet nog een kwartiertje wachten.

Ik ben naar de sollicitatie in pak geweest. Tijdens het werken zelf draag ik geen pak, maar wel altijd een overhemd en een nette broek (geen spijkerbroek).
pi_85648811
Ik ging met de sollicatie gewoon bloesje, nette spijkerbroek, nette schoenen, en met werken hetzelfde. Is niets van gezegt. Wat ze afkeuren is sportschoenen, spijkerbroek met gaten of vale spijkerbroek, ongeschoren.
pi_85650762
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Haque het volgende:
Ik ging met de sollicatie gewoon bloesje, nette spijkerbroek, nette schoenen, en met werken hetzelfde. Is niets van gezegt. Wat ze afkeuren is sportschoenen, spijkerbroek met gaten of vale spijkerbroek, ongeschoren.
Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.
pi_85651923
Ja precies geen spijkerbroek. Zie de memo van gisteren..

Ik ben niet gebeld voor morgen.. Wat is dat nou... :s
pi_85651942
Nope ik ook niet :'(
pi_85652006
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.
Blijkbaar niet dus, ze vonden het goed, en er was ook iemand met spijkerbroek en sportschoenen waarvan ze aangaven dat de schoenen niet gepast waren maar de spijkerbroek wel goed.
pi_85652566
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:29 schreef Mallet het volgende:
Ja precies geen spijkerbroek. Zie de memo van gisteren..

Ik ben niet gebeld voor morgen.. Wat is dat nou... :s
Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij. :{ Ik had juist gehoopt dat ik de laatste weken van mijn vakantie veel uren zou kunnen maken.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:53:51 #68
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85659108
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij. :{ Ik had juist gehoopt dat ik de laatste weken van mijn vakantie veel uren zou kunnen maken.
Ik heb precies hetzelfde :r en ze zoeken nieuwe hikers :?

Nu ga ik morgen toch echt ff bellen.......
pi_85661963
Ja dat van nieuwe hikers is mij ook een groot vraagstuk
pi_85668340
Vandaag had ik een Mercedes C320 CDI. Ik heb me goed vermaakt :D
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_85671241
En ik weiger al m'n ritten omdat ik druk bezig ben met verhuizen. O leuk, die scheve verhoudingen :+
pi_85677852
Bellen ze je dan ondanks je niet beschikbaar bent? Ik neem aan dat je je beschikbaarheid dicht hebt gegooid als je niet wil werken?
pi_85679265
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Mallet het volgende:
Bellen ze je dan ondanks je niet beschikbaar bent? Ik neem aan dat je je beschikbaarheid dicht hebt gegooid als je niet wil werken?
Vergeten :+
pi_85681565
Ik wil misschien ook dit werk gaan doen... Maar of ze nou veel of weinig mensen nodig hebben kan ik nog niet echt opmaken uit dit topic. Bepaalde regios? Hoe zit het met regio Noord holland noord / Alkmaar? :p
pi_85681621
Oh ik dacht al.. Dan zijn ze wel heel wanhopig.. "Maharbal wil je alsjeblieeeft toch voor ons werken ondanks je niet kan?"

Heb je al gebeld Obama waarom je niet ingezet wordt? Ik kan het antwoord wel raden..

Ik hoop toch echt dat het met de maandwissel daadwerkelijk druk wordt en ze ons niet blij maken met een dooie mus..
pi_85682966
Bij welk bedrijf kan ik het beste terecht? Woon vlakbij Ede-Wageningen station, regio Arnhem.

Nu ik mijn rooster heb gezien, en door jullie informatie, lijkt me dit leuk werk.
pi_85687282
Ik heb eergisteren een 'sollicitatie' ingevuld bij Easyway, en ben vanmiddag teruggebeld. Alleen stond ik net onder de douche, dus heeft ze de voicemail ingesproken. Ik als een haas terugbellen, maar nu nemen ze daar niet op. Wel mijn gegevens achtergelaten. Hopelijk bellen ze me vandaag nog terug, ik zie deze baan wel zitten ^O^
pi_85687973
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb eergisteren een 'sollicitatie' ingevuld bij Easyway, en ben vanmiddag teruggebeld. Alleen stond ik net onder de douche, dus heeft ze de voicemail ingesproken. Ik als een haas terugbellen, maar nu nemen ze daar niet op. Wel mijn gegevens achtergelaten. Hopelijk bellen ze me vandaag nog terug, ik zie deze baan wel zitten ^O^
Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:08:12 #79
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85687978
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef Mallet het volgende:
Oh ik dacht al.. Dan zijn ze wel heel wanhopig.. "Maharbal wil je alsjeblieeeft toch voor ons werken ondanks je niet kan?"

Heb je al gebeld Obama waarom je niet ingezet wordt? Ik kan het antwoord wel raden..

Ik hoop toch echt dat het met de maandwissel daadwerkelijk druk wordt en ze ons niet blij maken met een dooie mus..
Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)

Er werd mij wel verzekerd dat het goed druk was en dat het mogelijk in mijn regio wat rustiger is* en/of dat er veel hikers zich beschikbaar stellen in mijn regio, ik moest over een uur weer bellen en dan hadden ze zeker wat voor me........

*Ik woon in de randstand dus dat kan niet.

Heel gek.......voor dat ik op vakantie ging werd ik vrijwel iedere dag gebeld.

Ga zo weer ff bellen.....
pi_85688315
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Obama het volgende:

[..]

Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)

Er werd mij wel verzekerd dat het goed druk was en dat het mogelijk in mijn regio wat rustiger is* en/of dat er veel hikers zich beschikbaar stellen in mijn regio, ik moest over een uur weer bellen en dan hadden ze zeker wat voor me........

*Ik woon in de randstand dus dat kan niet.

Heel gek.......voor dat ik op vakantie ging werd ik vrijwel iedere dag gebeld.

Ga zo weer ff bellen.....
Oh.. Nu verwacht ik dus ook zeker een telefoontje.. Kom op als het "goed druk" is..
pi_85688460
Ik werd de laatste weken ook 12 van 13 keer gebeld, maar nu heb ik sinds donderdag niet meer gereden, terwijl ik steeds volledig beschikbaar ben. Ik ga zo zelf maar eens bellen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:22:39 #82
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85688574
@ Mallet & LeTourdeFrance

Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
pi_85688611
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Mallet het volgende:

[..]

Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.
Fijn om te horen! Ik ben zojuist weer gebeld, maar ze willen mijn rooster hebben, alleen krijg ik die pas de 30e. Nu moet ik de 30e weer terugbellen omdat ze een dag willen waarop ik veel vrij ben, ofwel voor easyway kan werken. Even wachten op mijn rooster dus.

ik kom uit Apeldoorn trouwens. Ik las eerst al verhalen over een wachttijd van 6 maanden, dus ik was lichtelijk verbaasd toen ik het telefoontje kreeg. Maar ik was wel blij, eindelijk weg bij het rotbaantje bij de lokale C1000 :W
pi_85688677
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:

Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
Doetinchem (Gelderland)
pi_85688755
Groningen
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:32:50 #86
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85688976
Hmmm dat zijn ook 2 totaal verschillende regio's.........

Het kan volgens mij ook geen toeval zijn dat het in 3 totaal verschillende regio's druk is.....

Zo weer ff bellen......al weet ik wel wat ze zullen zeggen.
pi_85689545
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Obama het volgende:
Hmmm dat zijn ook 2 totaal verschillende regio's.........

Het kan volgens mij ook geen toeval zijn dat het in 3 totaal verschillende regio's druk is.....

Zo weer ff bellen......al weet ik wel wat ze zullen zeggen.
Keep us posted..
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:21:39 #88
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85690957
Net ff gebeld, er werd me verteld dat er genoeg ritten zijn maar dat er geen goede combinaties voor mij beschikbaar waren.........tsja wat kan ik daar op zeggen.
pi_85691170
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Obama het volgende:
Net ff gebeld, er werd me verteld dat er genoeg ritten zijn maar dat er geen goede combinaties voor mij beschikbaar waren.........tsja wat kan ik daar op zeggen.
Ik heb ook gebeld..
Er is eigenlijk nooit echt veel werk in mijn regio en op dit moment geen combinaties.. :'( Maar ze geeft het door aan de planning dus wie weet..........
pi_85691245
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:

Vervloekte donderdag? What happened?
pi_85691262
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb ook gebeld..
Er is eigenlijk nooit echt veel werk in mijn regio en op dit moment geen combinaties.. :'( Maar ze geeft het door aan de planning dus wie weet..........
Toch 2 ritjes gekregen, 3 minuten nadat ik gebeld had. :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:47:53 #92
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85691849
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......

Ik heb mn mobiel klaarstaan naast mn toetsenbord.....call me EW!
pi_85692001
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......

HAHAHAHA wat erg ik dus ook :').. Desperate anyone? :P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:01:57 #94
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85692520
HUH! word ik net anoniem gebeld en krijg ik te horen dat ik een 1 moet toetsen om verder te gaan.............en toen werd de lijn verbroken.......vreemde ass shit.
pi_85692551
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef Obama het volgende:
HUH! word ik net anoniem gebeld en krijg ik te horen dat ik een 1 moet toetsen om verder te gaan.............en toen werd de lijn verbroken.......vreemde ass shit.
Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderd :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:16:39 #96
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85693215
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderd :')
hehe :P

FF gegoogled, lees net dat ik misschien nigeriaans ben opgelicht.

Altijd leuk ^O^

Update! toch gebeld, voor 1 rit met ov van Adam naar Maastricht :') en dan naar hoofdorp en dat alles voor 1600 dus dat is lekker laat.

[ Bericht 14% gewijzigd door Obama op 25-08-2010 16:30:17 ]
pi_85695221
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......

Oke no prob.

Ik dacht, ik wordt niet gebeld. Dus alvast alle ritbonnen verzameld want kan volgende week ook niet werken.
Word ik fokking net 3 minuten voor 5 gebeld. Maar nu heb ik al dingen afgesproken voor morgen. Dus heb maar niet opgenomen.

Sorry dit is echt heel verwend. Jullie springen om ritten en ik weiger ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 26-08-2010 01:42:46 ]
pi_85695467
Ja dat is inderdaad shit. Chill Obama.. Zolang je maar aan het werk kan toch.. Volgens mij zit ik gewoon thuis hoor. Vrijdag heb ik wel ander werk, maar volgende week kan ik nog wel ma/vrij.
pi_85702086
Dan zal ik maar weer wat tegengas geven. Heb vandaag weer een rit geweigerd, moet wachten op m'n wasmachine :+

Ze vroeg meteen of ik niet maandag en dinsdag ook kon werken. Denk dat ik vrijdag en maandag nog maar m'n twee laatste ritten doe, en dan finito.
pi_85702546
Damn kunnen ze mij niet bellen, zit ook alweer 3 dagen op rij thuis :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')