De eerste keer wist ik ook niet wat ik daarmee moest doen. Moest een eind lopen naar de parkeerplaats vanaf de dealer.. Kreeg ik het ding niet gestart.. Ik terug.. Ja ik had zelf voor zo`n ding moeten zorgen.. Whutquote:
Ja dolle pret die wagens XDquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n TNT-bus gehad, maar gelukkig zonder zo'n dingWel met semi-automaat die op z'n zachtst gezegd schokkerig schakelt
Ach joh, ik vorige week twee keer, mèt zo'n ding.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n TNT-bus gehad, maar gelukkig zonder zo'n dingWel met semi-automaat die op z'n zachtst gezegd schokkerig schakelt
Haha gewoon teruggroeten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef About2Break1 het volgende:
Gisteren ook een grote mercedes sprinter tnt bus gehad, en maandag weer een tnt bus maar dan een ford transitWel grappig dat ik ook gewoon gegroet werd door tnt vrachtwagens chauffeurs
![]()
Als je 23 bent verdien je als hiker net zoveel als privé-chauffeurquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:19 schreef dreamzk het volgende:
Daar waren jullie dus
Vandaag nog een easywayer prive-chauffeur tegen gekomen bij SAIL, aardige gast. Jullie krijgen meer betaald dan mij zie ik nu pas, verkeerde bedrijf gekozen
Ok, stel je bent 19 en je wilt 300 per maand verdienen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen ik ben nieuw hier en ik ben wel geïnteresseerd in een baan als hiker.
Reden dat ik hier ben is omdat ik info wil door de mensen die het doen, lijkt mij fijner dan sites afzoeken.![]()
Voornaamste vraag: Hoeveel uur maak je ongeveer per week? Ik wil het naast mijn opleiding doen dus ik weet nog niet hoeveel tijd ik heb (ik hoop iig 1 dag per week vrij) maar ik wil toch rond de ¤300,- per maand maken.
Ik hoor het graag, ben namelijk wel enthousiast
En ik ben ook prive-chauffeurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je 23 bent verdien je als hiker net zoveel als privé-chauffeur
O, ik lees nu pas dat jij waarschijnlijk bij een ander bedrijf werkt![]()
Ben 20 maar als je het zo uitrekent dan wordt het lastig...quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ok, stel je bent 19 en je wilt 300 per maand verdienen.
Je verdient 6,00 bruto per uur, dus je moet 50 uur werken per maand.
50 uur, delen door 4 weken, 12,5 uur per dag als je 1 dag per week kunt werken. Ik heb zelf nog niks gewerkt bij EasyWay omdat ik nog maar net ben aangenomen, maar ik ben bang dat je 't niet haalt...
Ga gemiddeld uit van 7 á 8 uur werk per dag (soms zijn het maar 4 of 5 uurtjes, soms ook 12 of 13).quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben 20 maar als je het zo uitrekent dan wordt het lastig...
Of halve dagen werken echt een optie is waar je vanuit moet gaan weet ik niet. Tenzij Hojdhopper zelf veel is ingezet bij beschikbaar bij halve dagen.. Heb ik verder eigenlijk weinig chauffeurs gehoord die werkelijk werk krijgen als ze niet de hele dag beschikbaar zijn. Het is namelijk een stuk voordeliger voor Easy Way om meerdere ritten achter elkaar te plannen. Als je bijvoorbeeld even uitgaat van een contractsprijs van 45 euro per transportopdracht.. Dan kunnen ze in het meest ideale geval drie ritten plannen als je de hele dag beschikbaar bent.. 3x 45 euro = 135 euro levert ze dat op. Dan houden ze er meer aan over na aftrek van de loonkosten dan wanneer ze jou maar één rit kunnen geven en je misschien nog een aantal uur met het OV terug moet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ga gemiddeld uit van 7 á 8 uur werk per dag (soms zijn het maar 4 of 5 uurtjes, soms ook 12 of 13).
Dus inderdaad, met één dag in de week kom je er niet. Ben je geen halve dagen vrij? Kans dat je dan ook wordt ingezet (hang een beetje af van je regio), dan kun je meer uren maken.
Daar heb je gelijk in. Het is me niet vaak gebeurd. Weliswaar werkte ik vorig schooljaar vanuit Sittard en dat betekende meestal lange ritten die je dus niet in één dagdeel kunt doen. Werk je vanuit de Randstad dan is de mogelijkheid misschien groter omdat de ritten meestal korter zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Of halve dagen werken echt een optie is waar je vanuit moet gaan weet ik niet. Tenzij Hojdhopper zelf veel is ingezet bij beschikbaar bij halve dagen.. Heb ik verder eigenlijk weinig chauffeurs gehoord die werkelijk werk krijgen als ze niet de hele dag beschikbaar zijn. Het is namelijk een stuk voordeliger voor Easy Way om meerdere ritten achter elkaar te plannen. Als je bijvoorbeeld even uitgaat van een contractsprijs van 45 euro per transportopdracht.. Dan kunnen ze in het meest ideale geval drie ritten plannen als je de hele dag beschikbaar bent.. 3x 45 euro = 135 euro levert ze dat op. Dan houden ze er meer aan over na aftrek van de loonkosten dan wanneer ze jou maar één rit kunnen geven en je misschien nog een aantal uur met het OV terug moet.
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed ik ben nog steeds nieuwsgierig./
Wellicht een algemene vraag maar hoe zit een werkdag er doorgaans uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef Gamer_V het volgende:
Wordt er verwacht dat je op de sollicitatiegesprek er ook in je nette outfit komt opdagen? Het lijkt mij nogal overbodig, maar als je kijkt naar de striktheid van die brieven...Het wordt inderdaad zeer gewaardeed, ik had een sollicitatieprocedure met een gozer die zich niet al te netjes had gekleed, hij werd aangenomen maar er werd op het einde echt benadrukt dat het niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |