Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb eergisteren een 'sollicitatie' ingevuld bij Easyway, en ben vanmiddag teruggebeld. Alleen stond ik net onder de douche, dus heeft ze de voicemail ingesproken. Ik als een haas terugbellen, maar nu nemen ze daar niet op. Wel mijn gegevens achtergelaten. Hopelijk bellen ze me vandaag nog terug, ik zie deze baan wel zitten
Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef Mallet het volgende:
Oh ik dacht al.. Dan zijn ze wel heel wanhopig.. "Maharbal wil je alsjeblieeeft toch voor ons werken ondanks je niet kan?"
Heb je al gebeld Obama waarom je niet ingezet wordt? Ik kan het antwoord wel raden..
Ik hoop toch echt dat het met de maandwissel daadwerkelijk druk wordt en ze ons niet blij maken met een dooie mus..
Oh.. Nu verwacht ik dus ook zeker een telefoontje.. Kom op als het "goed druk" is..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)
Er werd mij wel verzekerd dat het goed druk was en dat het mogelijk in mijn regio wat rustiger is* en/of dat er veel hikers zich beschikbaar stellen in mijn regio, ik moest over een uur weer bellen en dan hadden ze zeker wat voor me........
*Ik woon in de randstand dus dat kan niet.
Heel gek.......voor dat ik op vakantie ging werd ik vrijwel iedere dag gebeld.
Ga zo weer ff bellen.....
Fijn om te horen! Ik ben zojuist weer gebeld, maar ze willen mijn rooster hebben, alleen krijg ik die pas de 30e. Nu moet ik de 30e weer terugbellen omdat ze een dag willen waarop ik veel vrij ben, ofwel voor easyway kan werken. Even wachten op mijn rooster dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.
Doetinchem (Gelderland)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:
@ Mallet & LeTourdeFrance
Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
Keep us posted..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Obama het volgende:
Hmmm dat zijn ook 2 totaal verschillende regio's.........
Het kan volgens mij ook geen toeval zijn dat het in 3 totaal verschillende regio's druk is.....
Zo weer ff bellen......al weet ik wel wat ze zullen zeggen.
Ik heb ook gebeld..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Obama het volgende:
Net ff gebeld, er werd me verteld dat er genoeg ritten zijn maar dat er geen goede combinaties voor mij beschikbaar waren.........tsja wat kan ik daar op zeggen.
Vervloekte donderdag? What happened?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:
@ Mallet & LeTourdeFrance
Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
Toch 2 ritjes gekregen, 3 minuten nadat ik gebeld had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld..
Er is eigenlijk nooit echt veel werk in mijn regio en op dit moment geen combinaties..Maar ze geeft het door aan de planning dus wie weet..........
HAHAHAHA wat erg ik dus ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......
Ik heb mn mobiel klaarstaan naast mn toetsenbord.....call me EW!
Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef Obama het volgende:
HUH! word ik net anoniem gebeld en krijg ik te horen dat ik een 1 moet toetsen om verder te gaan.............en toen werd de lijn verbroken.......vreemde ass shit.
hehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderd
Oke no prob.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......
Ik heb mn mobiel klaarstaan naast mn toetsenbord.....call me EW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |