Hopelijk voor je mag je die rit gewoon uitvoeren. Zo'n Dodge is weer eens wat anders dan een Volkswagen.. Als het bij een depot is dan is het vast geen probleem.. Zijn je ritten gepland door iemand met beginletter K in haar naam? Dat zou die 15.00 kunnen verklaren namelijk.. Of je moet naar Meerkerkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb morgen ook weer twee ritjes: 210km in een Audi A6 en 200 km in een Dodge Journey. De aflevertijd van die 2e rit is trouwens onhaalbaar (voor 15u afleveren, terwijl 16u al heel optimistisch zou zijn.) Misschien dat die rit dus niet door gaat, morgenochtend meteen maar even bellen.
lucky basterd, rij je al lang voor EW dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb morgen ook weer twee ritjes: 210km in een Audi A6 en 200 km in een Dodge Journey. De aflevertijd van die 2e rit is trouwens onhaalbaar (voor 15u afleveren, terwijl 16u al heel optimistisch zou zijn.) Misschien dat die rit dus niet door gaat, morgenochtend meteen maar even bellen.
Nee, de auto moet naar een distributiecentrum van een bekende supermarktketen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:36 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hopelijk voor je mag je die rit gewoon uitvoeren. Zo'n Dodge is weer eens wat anders dan een Volkswagen.. Als het bij een depot is dan is het vast geen probleem.. Zijn je ritten gepland door iemand met beginletter K in haar naam? Dat zou die 15.00 kunnen verklaren namelijk.. Of je moet naar Meerkerk![]()
3 weken nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:40 schreef Haque het volgende:
[..]
lucky basterd, rij je al lang voor EW dan?
Woh en dan al zulke auto's meekrijgen. In welke regio woon je? dat je zulke lange ritten hebt?quote:
Groningen. Al mijn ritten zijn eigenlijk vrij lang, omdat bijna alle auto's naar het midden of zuiden van het land moeten. Laatst nog in een a6 van Groningen naar Born (315 km).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Haque het volgende:
[..]
Woh en dan al zulke auto's meekrijgen. In welke regio woon je? dat je zulke lange ritten hebt?
Al het witgoed is dus gearriveerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:22 schreef Maharbal het volgende:
Morgen weer tijd om een ritje te doen, dus heb ik maar een rit aangenomen.
Dan heb je het goed voor elkaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Groningen. Al mijn ritten zijn eigenlijk vrij lang, omdat bijna alle auto's naar het midden of zuiden van het land moeten. Laatst nog in een a6 van Groningen naar Born (315 km).
Ja, gelukkig wel. Ik had vandaag ook nog wel even willen werken...maargoed, moest wachten hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Al het witgoed is dus gearriveerd
Hahahaha :p ik heb met diezelfde M een keer de slappe lach gehad.. "Je moet de auto ophalen in Beuningen..." "Oke.. Waar ligt dat eigenlijk Beuningen?" "Ehh... Ehh... Beuningen ligt.. Tussen.. ARNHEM EN ARNHEM!" Ik had de telefoon op de luidspreker staan en iemand naast me schoot gelijk keihard in de lach.. :p Ze kwam zelf ook niet meer bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Keuzer het volgende:
Haha pret! Ik werd gebeld door geblokkeerd nr.. meestal is dat bij mij EW...
*'lo... hooooi met M van easyway!*
*hey! zeg t 'ns.... ja uuuh ik uuh weet eigk niet waarom ik je bel!
*lol*
*sorry!*
*geeft niks xD*
*doeg!*
ze wou gewoon even je stem horenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Keuzer het volgende:
*lol*
*sorry!*
*geeft niks xD*
*doeg!*
Gisteren had ik iets soortgelijks haha.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Keuzer het volgende:
*lol*
*sorry!*
*geeft niks xD*
*doeg!*
Lotgenootquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier zijn jullie gebleven.
Ik ga binnenkort maar stoppen met dit toffe baantje, ik moet alleen eerst nog even een eckte baan vinden
Je moet goede dag hebben, sommigen doen het maar 1 keer omdat ze de hele dag moeten schoonmaken... zulke dagen zitten er tussen maar over het algemeen is het daar chillquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef Obama het volgende:
wie heeft er ervaring met athlon in nieuwegein ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |